Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

The integration of one of the most vulnerable groups in the labor market - young people up to 29 years incl. is one of the biggest challenges for the workforce in modern times - the unemployment rate in the country remains above the average for EU-28 (10.0%) and 17.7% youth unemployment. The objectives of this project address the main problem of this group - the lack of qualified and resourced jobs in the labor market, offering opportunities for sustainable and long-term development.
The targeted groups are unemployed and inactive persons with educational profile, meeting the criteria for management consultants: Unemployed youths up to 29 years incl. (priority group) and unemployed / inactive people aged above 29.
The overall objective of this project proposal is the creation of sustainable jobs for 6 persons in the target group of the position "Consultant in management of European projects."
Specific objectives:
- Integration of representatives of the target group in the labor market by hiring unemployed and / or inactive persons to 29 years incl. for a period of 12 months;
- Resource providing six high skilled jobs for newly employed persons by purchase of office and mobile equipment;
- Ensuring sustainable employment to the persons from the target group after the project, by keeping the jobs created for a minimum of 12 months at least 50% of them.
Expected results:
- Provide employment for 6 persons from the target groups for a period of 12 months;
- Resources provided six new jobs for consultants in the management of European projects;
- Increased human resources and ensure sustainable employment in the company after completion of the project.
Basic activities:
Activity 1: Organization and project management;
Activity 2: Purchase of equipment associated with the creation of new jobs;
Activity 3: Hiring of unemployed and / or inactive persons to 29 years incl. for a period of 12 months;
Action 4: Information and publicity.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
„Организация и управление на проекта“: За успешната подготовка и реализация на проекта, „ДАНСИ ФУУД“ ЕООД ще предприеме действия за осигуряване на адекватен експертен екип и организация на дейността му. Екипът ще е отговорен за цялостното изпълнение на проекта и за неговото отчитане, за подготвянето и изпращането на доклади за напредък по проекта, искания за плащане и други документи, свързани с изпълнението на проекта, за комуникацията с УО. Екипът за управление на проекта /ЕУП/ ще бъде предоставен от външен изпълнител, избран по реда на ПМС 118/2014, с опит в областта на управлението на проекти. Дейността включва: • Осигуряване на 3-членен екип за управление на проекта; • Сключване на договор за услуги по управлението на проекта с външен изпълнител; • Изготвяне на подробен план-график за изпълнение на проекта; • Изготвяне на регулярни доклади на екипа за напредъка на изпълнението; • Подготовка на документация, изготвяне на междинни и заключителен технически доклади и искания за плащане. Етапи за реализиране на дейността: Етап 1 – Подготвителен (месец 1): • Осигруяване на Екип за управление на проекта, работни срещи за стартиране на проекта и разпределяне на отговорностите и задачите; • Избор и възлагане на външни изпълнители на дейности в рамките на проекта. Етап 2 – Етап на изпълнение (месец 1-13): • Изпълнение и мониторинг на договорите с външни изпълнители по проекта; • Координация и управление на проекта, отчитане на напредъка, организация на плащанията, вътрешен мониторинг и контрол на изпълнението; • Подготовка и изпълнение на дейности по информация и публичност. Етап 3 – Заключителен етап (месец 13), включващ: • Генериране на окончателни технически доклад и финансов отчет, даващи информация за постигнатите цели, използваните ресурси и получените резултати. 8 505.00 8 505.00
„Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места“: Целта на дейността е оборудване на новите работни места за представителите от целевата група и мобилни устройства за дистанционна работа за всяко новоназначено лице. Дейността включва: - доставка на оборудване - 6 бр. мобилни телефони (смартфон), 6 бр. професионални таблета; 1 бр. цветно мултифункционално устройство; 1 бр. сървър; . Предвид спецификите на оборудването, обект на доставка, както и стойността им, неизискваща провеждане на тръжна процедура (избор с публична покана) съгласно разпоредбите на ПМС № 118 / 20.05.2014 г. и ПМС160, дейността ще бъде реализирана в рамките на първия месец. Дейността ще се извърши в следните етапи: 1) Етап 1 – Подготвителен (месец 1): Проучване и запитвания за оферти за доставка и въвеждане в употреба на оборудване, съгласно разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г., ПМС160 и УО; 2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месец 1): Сключване на договори с избрани доставчици и доставяне на оборудването: • 2 бр. професионални таблети за всеки новозает служител; • 2 бр. GPS устройства за идентификация, очертаване на имоти и определяне на площи; • 1 бр. дигитален рН метър- влагомер на почвата; • 1 бр. уред за измерване на киселинност на почвата; • 6 бр. мобилни телефони (смартфон) за дистанционна работа и управление на комуникационните канали; • 1 бр. цветно мултифункционално устройство за нуждите и спецификите на работата. • 1 бр. сървър за информационно и облачно обезпечаване на теренната работа на експертите. 3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 1): Въвеждане в експлоатация на оборудването. 27 120.00 27 120.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица до / над 29 години включително, за период от 12 месеца: Целта на дейността е предоставяне на възнаграждения (заплати) в размер на минималния осигурителен доход за съответната икономическа дейност на фирмата („Консултантска дейност по стопанско и друго управление“ с код 70.22 по КИД – 2008) и съответната квалификационна група професии (6 бр. „Консултант по управление на европейски проекти“) за периода на проектната година, както и дължимите от работодателя осигурителни плащания, към които се отнася разкритото работно място за период от 12 месеца. Дейността включва: - Наемане на лицата от целевата група: С разрастването на предприятието се налага повишаване на работния капацитет, именно затова целим назначаването на 6 броя лица. След преминаване на вътрешно обучение, лицата ще бъдат активно включени в дейностите на фирмата и по-този начин ще повишат административния и работен капацитет, за да отговаря предприятието на нуждите на пазарния дял, който заема. Тенденцията за разрастване на предприятието създава предпоставки за устойчиво и дългосрочно развитие на служителите в него. - Осигуряване на трудова медицина за лицата от целевата група в рамките на продължителността на проекта. Дейността ще се извърши на следните етапи: 1) Етап 1 – Подготвителен (месец 1): Подбор на лица, които да бъдат наети на длъжности от групата професии 6 бр. 24216008 Консултант по управление на европейски проекти. Селекцията ще се осъществи на база предварително изготвени качествени критерии, както и на база индивидуалния професионален опит на кандидатите. 2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месеци 1-13): Сключване на срочни трудови договори по Чл. 68, ал. 1, т. 1 КТ с лицата от целевата група, избрани в рамките на селекцията в подготвителния етап. Включване на целевата група в субсидирана заетост за период от 12 месеца. 3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 13): Прекратяване на субсидираната заетост, обратна връзка и последващ мониторинг на развитието на лицата от целевата група. 55 246.80 53 289.45
Информация и публичност: Дейността цели да осигури публичност на проекта, неговите цели, дейности и резултати. В рамките на дейността се предвижда предоставяне на информация на широката общественост като се използват адекватни комуникационни инструменти и канали. Всички текстове, документи (вътрешни или външни), технически средства за комуникация и информация, материали и артикули ще бъдат изготвяни, стриктно, съгласно „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 г.“ Етапи на изпълнение: 1) Етап 1 – Подготвителен: (месец 1): избор на външен изпълнител по ПМС № 118/20.05.2014г. - изготвяне на техническо задание и спецификации за информационните материали, проект на договор и приемателни протоколи. 2) Етап 2 – Етап на изпълнение: Информиране на обществеността (месеци 2-13) чрез разпространение на прессъобщения; разпространение на плакати и дипляни. 3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 13): Реализиране на заключителни мерки по информиране – разпространение на прессъобщения и публикации до медиите за приключването на проекта и постигнатите резултати. 1 846.80 1 539.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).