Дейност 1 - Предоставяне на грижа в дома : Чрез процедура за подбор ще бъде назначен персонал, който да осигури предоставянето на интегрираната здравно-социална услуга „Грижа в дома“ (ГД), предвидена за разкриване в рамките на настоящия проект. Процедурата ще бъде организирана максимално законосъобразно и прозрачно, с оглед създаването на възможност за конкурентност и равно третиране на кандидатите. С лицата ще бъдат сключени договори, съгласно нормативните уредби.Екипът за управление на услугата (ЕУУ) и персоналът ще включват общо 200 експерти с различен професионален опит и компетенции. ЕУУ ще се състои от следните специалисти – управител на услугата, юрист, сътрудници социална работа/диспечери, ТРЗ, технически сътрудници и т.н., а за предоставяне на услугата-психолози, рехабилитатори, медицински сестри, сътрудници социални дейности, хранителни консултанти/диетолози, консултанти здравно-социални дейности и др., според идентифицираните нужди на лицата от целевата група, в т.ч.- оценката на индивидуалните им потребности и т.н. При остатък на средства ще бъде назначен допълнителен персонал, който ще осигури по-голям обем дейности, от които ще се ползват потребителите. При текучество - ще се използват възможностите за резервно класирани кандидати за съответните позиции (,ако е приложимо) или ще се провеждат нови процедури за подбор. Назначените специалисти по проекта ще разполагат с офис, разположен в помещение, собственост на Кандидата с адрес: град Пловдив, ул. „Петко Д. Петков“ №33. Функционирането на услугата „ГД“ ще бъде определено в съответен/ни правилник/ци, вкл.-ще се разработи документацията за обслужване на потребителите(рег.форми, индивидуални планове и др.).Същинското предоставяне на услугата ще включва етапи като: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания; 2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата, в т.ч.- заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите); 3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост; 4. Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда.Комплексът от проектни мерки за 1055 възрастни в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания в Община Пловдив ще се осигурява от назначените мобилни екипи за предоставяне на изброените в т.1-3 интегрирани здравно-социални услуги, според индивидуалните нужди и заявените услуги от страна на потребителите.Заетостта на специалистите и работният им график ще бъдат определяни и координирани от управителя на услугата „ГД“, съвместно с диспечерите на услугата. Заявките за потребление на услугата ще се обработват по ред на постъпване и ще се приоритизират с оглед максимална ефективност при планиране графика на специалистите и качественото и комплексно задоволяване потребностите на ползвателите. За специалистите по предоставяне на услугите, ще бъде осигурено закупуването на транспортни карти, с които ще се облекчи придвижването на екипите до домовете на потребителите в максимално кратък срок, създавайки им възможност за гъвкавост и ефективност при изпълнение на задълженията им. Ще се проведат и въвеждащи и надграждащи обучения на персонала на услугата, както и периодични екипни и групови супервизии, които ще допринесат за поддържане високото ниво на компетентност на персонала и предоставянето на качествени здравно-социални услуги, осъществяването на регулярен мониторинг и т.н.Всички обучения ще бъдат планирани и съобразени с условията на НК, като ще се проследява стриктно същите да не са преминавали подобно обучение до момента. |
10 601 053.14
|
9 025 458.10
|