Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

This project contributes to the implementation of Specific Recommendation 4 (2019) and 2 (2020), as well as Principle 18 "Long-term care" from the European Pillar of Social Rights, and is aimed at providing, on the territory of the Municipality of Plovdiv, social and integrated social and health services in a home environment, including in the context of pandemic situations, for elderly people unable to care for themselves and people with disabilities. With the combined hourly mobile service "Home Care," users can receive medical and social services, psychological support, and consultations with specialists in their home environment, based on their individual needs, as well as delivery of food and products, including essentials, and information on how to prevent and treat health and socially significant diseases. For this purpose, within the project, specialists will be appointed (service management team, medical staff, psychologists, "Social activities" associates,nutritionists, maintenance workers, hairdressers etc., assigned on the basis of the identified needs of the  target group and as a result of an individual needs assessment and the selection of users) who will take care of 1055 persons from the target group. Through the specialised office set up within the project, users will be provided with a permanent and direct connection with the mobile service teams, which will facilitate access and timely provision of the services. It is planned that the integrated mobile health and social service "Home Care" will be provided hourly for a period of 23 months, and within the project it will be free of charge for users.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 - Предоставяне на грижа в дома : Чрез процедура за подбор ще бъде назначен персонал, който да осигури предоставянето на интегрираната здравно-социална услуга „Грижа в дома“ (ГД), предвидена за разкриване в рамките на настоящия проект. Процедурата ще бъде организирана максимално законосъобразно и прозрачно, с оглед създаването на възможност за конкурентност и равно третиране на кандидатите. С лицата ще бъдат сключени договори, съгласно нормативните уредби.Екипът за управление на услугата (ЕУУ) и персоналът ще включват общо 200 експерти с различен професионален опит и компетенции. ЕУУ ще се състои от следните специалисти – управител на услугата, юрист, сътрудници социална работа/диспечери, ТРЗ, технически сътрудници и т.н., а за предоставяне на услугата-психолози, рехабилитатори, медицински сестри, сътрудници социални дейности, хранителни консултанти/диетолози, консултанти здравно-социални дейности и др., според идентифицираните нужди на лицата от целевата група, в т.ч.- оценката на индивидуалните им потребности и т.н. При остатък на средства ще бъде назначен допълнителен персонал, който ще осигури по-голям обем дейности, от които ще се ползват потребителите. При текучество - ще се използват възможностите за резервно класирани кандидати за съответните позиции (,ако е приложимо) или ще се провеждат нови процедури за подбор. Назначените специалисти по проекта ще разполагат с офис, разположен в помещение, собственост на Кандидата с адрес: град Пловдив, ул. „Петко Д. Петков“ №33. Функционирането на услугата „ГД“ ще бъде определено в съответен/ни правилник/ци, вкл.-ще се разработи документацията за обслужване на потребителите(рег.форми, индивидуални планове и др.).Същинското предоставяне на услугата ще включва етапи като: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания; 2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата, в т.ч.- заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите); 3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост; 4. Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда.Комплексът от проектни мерки за 1055 възрастни в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания в Община Пловдив ще се осигурява от назначените мобилни екипи за предоставяне на изброените в т.1-3 интегрирани здравно-социални услуги, според индивидуалните нужди и заявените услуги от страна на потребителите.Заетостта на специалистите и работният им график ще бъдат определяни и координирани от управителя на услугата „ГД“, съвместно с диспечерите на услугата. Заявките за потребление на услугата ще се обработват по ред на постъпване и ще се приоритизират с оглед максимална ефективност при планиране графика на специалистите и качественото и комплексно задоволяване потребностите на ползвателите. За специалистите по предоставяне на услугите, ще бъде осигурено закупуването на транспортни карти, с които ще се облекчи придвижването на екипите до домовете на потребителите в максимално кратък срок, създавайки им възможност за гъвкавост и ефективност при изпълнение на задълженията им. Ще се проведат и въвеждащи и надграждащи обучения на персонала на услугата, както и периодични екипни и групови супервизии, които ще допринесат за поддържане високото ниво на компетентност на персонала и предоставянето на качествени здравно-социални услуги, осъществяването на регулярен мониторинг и т.н.Всички обучения ще бъдат планирани и съобразени с условията на НК, като ще се проследява стриктно същите да не са преминавали подобно обучение до момента. 10 601 053.14 9 025 458.10

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).