Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

With a project proposal "Development of a street network in the village of Rasovo and the village of Medkovets, Medkovets municipality will be reconstructed one street in the village of Medkovets and seven streets in the village of Rasovo, Medkovets municipality,namely:
Development of a street network in the village of Medkovets:
- Dunav Street from 158 to 305-Medkovets village with a length of 428.60 m. The street is located in the regulation of the village of Medkovets According to its functional purpose the street is from the secondary street network of the village of Medkovets
Development of a street network in the village of Rasovo:
- Aheloy Street from 52 to 69 km-with a length of 210 m
- Vela Peeva Street-from 88 to 90 km-with a length of 222 m
- Kiril i Metodiy St.-from 143 (intersection with WP-III 8105) to OT 145 (intersection with WP-III 8105)-with a length of 351 m
- Todor Pavlov Street - from 43 to 90 km-with a length of 512 m
- Ilarion Makariopolski str. from 6 to 67 km-with a length of 161.15 m
- Dimitar Blagoev Street - from 169 to 163a-with a length of 364.05 m.
- Alexander Makedonski Str. and Ivan Vazov St.-from 200 (junction with road MON 1132) to 103 km-with a length of 959.60 m
All streets are located in the village of Rasovo. According to their functional purpose, the above-mentioned streets are from the secondary street network of the village of Rasovo
The total length of the street network to be reconstructed is 3,208.40 m
According to their functional purpose, the above-mentioned streets are from the secondary street network of Rasovo and Medkovets. With the project proposal, the street flooring will be reconstructed to stop the demolition process and to ensure the load-bearing capacity, the flatness and drainage of the surface water. Drainage of the street is carried out with appropriate longitudinal and transverse slopes and at certain locations with street runoff that are discharged into the existing drainage/drainage network
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Строително-монтажни работи по проект "Благоустрояване на улична мрежа в с. Расово и с. Медковец, община Медковец" : С проектно предложение "Благоустрояване на улична мрежа в с. Расово и с. Медковец, община Медковец" ще се реконструират една улица в село Медковец и седем улици в село Расово, община Медковец, а именно: Благоустрояване на улична мрежа в с. Медковец: - ул. „ Дунав ” от ОТ 158 до ОТ 305 – с. Медковец с дължина 428.60 м. Улицата се намира в регулацията на с. Медковец. По своето функционално предназначение улицата е от второстепенната улична мрежа на с. Медковец; Благоустрояване на улична мрежа в с. Расово: - ул. „ Ахелой ” от ОТ 52 до ОТ 69 - с. Расово с дължина 210 м.; - ул. „ Вела Пеева” – от ОТ 88 до ОТ 90 - с. Расово с дължина 222 м - ул. „ Кирил и Методий ” – от ОТ 143 до ОТ 145 - с. Расово с дължина 351 м - ул. „ Тодор Павлов ” – от ОТ 43 до ОТ 90 - с. Расово с дължина 512 м - ул. „ Иларион Макариополски ” от ОТ 6 до ОТ 67 - с. Расово с дължина 161.15 м. - ул. „ Димитър Благоев ” – от ОТ 169 до ОТ 163а - с. Расово с дължина 364.05 м. - ул. „ Александър Македонски ” и ул.” Иван Вазов ” – от ОТ 200 до ОТ 103 - с. Расово с дължина 959.60 м.; Всички улици се намират в регулацията на с. Расово. По своето функционално предназначение изброените по горе улици са от второстепенната улична мрежа на с. Расово. Общата дължина на уличната мрежа, която ще бъде реконструирана е 3 208,40 метра. 1 040 620.00 1 029 945.85
Строителен надзор по проект "Благоустрояване на улична мрежа в с. Расово и с. Медковец, община Медковец": Строителния надзор ще се изпълнява в задължителния обхват съобразено изискванията на Закона за устройство на територията, Изискванията на Наредба 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, с отчитане на изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти и всички законови и подзаконови нормативни актове в областта на строителството в Република България. Избраният/те консултант/и ще имат следните основни задължения: - строителен надзор съгласно разпоредбите на ЗУТ и подзаконовите му актове, - в частност ще извършва услуги свързани с осъществяване на надзор върху изпълнението на строително-монтажните дейности на обектите в рамките на инвестиционния проект, включително осъществяване на контрол върху законосъобразното започване на строежа; - надзор за пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - надзор за спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - надзор за спазване на всички изисквания по отношение на годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания, в съответствие със законодателството; - контрол върху документирането на всички обстоятелства, свързани със строежа, като предаването и приемането на строителната площадка, строителните и монтажните работи, подлежащи на закриване, междинните и заключителните актове за приемане и предаване на строителни и монтажни работи и други; -контрол за годността на строежа/обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение; - координация на строителния процес до въвеждането на строежа/обекта в експлоатация; - други съгласно договора за строителен надзор. При приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор, изготвя окончателен доклад до Възложителя; Отговорността по договора за строителен надзор е със срокове не по-малки от гаранционните срокове в строителството. 20 812.00 15 000.00
Авторски надзор по проект "Благоустрояване на улична мрежа в с. Расово и с. Медковец, община Медковец": Дейностите, който ще извършва изпълнителя на дейността авторски надзор по проект "Благоустрояване на улична мрежа в с. Расово и с. Медковец, община Медковец" са следните: - Осъществява пълни, адекватни и съобразени изцяло с изискванията па Възложителя дейности за упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР по изготвения инвестиционен проект във всички отделни негови части до издаване на „Разрешение за ползване”, респективно „Удостоверение за въвеждане в експлоатация”. - Посещения на обекта (строежа) по време на упражняване на авторския надзор. Изпълнителят се явява за упражняване на авторски надзор при всяко повикване от страна на инвеститорския контрол в срока, посочен от него, като не възпрепятства изпълнението на СМР; - Съдействие на община Медковец при реализацията на проекта; - Експертни дейности и консултации; - Изготвяне и заверка на екзекутивна документация; - Участие в приемателна/и комисия/и; - Упражнява качествено авторски надзор, съгласно нормативните изисквания, касаещи проектирането и изпълнението на строителството - Закон за устройство на територията и подзаконовите нормативни актове към него. - Упражнява Авторски надзор по смисъла на чл. 162 от ЗУТ и носи отговорност за изпълнение на строежа съобразно одобрения инвест. проект и изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ; - Присъства при съставяне и подписва протоколите и актовете съобразно Наредба № 3/31.07.2003г.; - Контролира изпълнението на всички СМР в съответствие с проекта, техническите правила, условия и изисквания; - Консултира Възложителя професионално за необходимостта и целесъобразността от исканите или налагащи се промени, като участва в обсъждането и вземането на решения за тях; - Упражнява авторски надзор в присъствието на инвеститорски контрол, посочен от Възложителя на обекта; - Внася и отразява в процеса на строителството направените изменения на проекта след одобряването им от Възложителя; - Нарежда чрез вписване в заповедната книга на обекта отстраняването в определен срок на некачествено извършени работи и допуснати отклонения от утвърдения проект, вложени в строежа или доставени некачествени и нестандартни материали, конструкции и изделия; - За проблеми, възникнали при изграждането на обекта, да дава незабавно компетентни решения и оказва техническа помощ, в срокове посочени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. - Представя становища и предписания, като вписва в заповедната книга на обекта всички взети решения, промени и/или уточнения на възникналите въпроси в хода на строителството. - Записва в заповедната книга на строежа предписания за изпълнението на строителството или на отделни СМР при установени нарушения и отклонения от утвърдения проект; - Вписва в заповедната книга на обекта състоянието на прегледаните работи и всички нареждания дадени от него по изпълнение на строителството; - Извършва проверки за спазване на дадените от него разпореждания; - Проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ стр. надзор спазването на условията за безопасност, съгл. проекта за организация на строителството, при извършване на определен вид дейност; - Проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ стр. надзор спазване на изискванията за ЗБУТ и ВОБД; - Изготвя и съгласува екзекутивни чертежи, съгласно чл.175, ал.1 и ал.2 от ЗУТ; - Участва в удостоверяването с акт годността на конструкцията преди започване на довършителните работи; - Предлага на Възложителя да не изплаща на строителя некачествено извършени СМР, когато не са отстранени или поправени своевременно; 10 406.00 10 341.80
Консултантски услуги за управление на проект "Благоустрояване на улична мрежа в с. Расово и с. Медковец, община Медковец": Предоставянето на Консултантски услуги в процеса на управление, изпълнение и отчитане на проект "Благоустрояване на улична мрежа в с. Расово и с. Медковец, община Медковец" е важен компонент за реализирането му. Ефективното, управление, изпълнение и отчитане на проекта ще допринесе до постигане на заложените индикатори за въздействие и резултат. В рамките на настоящата дейност на община Медковец ще се предоставят консултантски услуги свързани с управление, изпълнение и отчитане на проекта, както следва: - Осигуряване стриктното изпълнение и недопускане на съществени отклонения от договора за безвъзмездна финансова помощ, сключен между Община Медковец и Държавен фонд «Земеделие»; - Предоставяне на консултантска помощ на община Медковец при изготвянето на доклади, становища, писма и кореспонденция със заинтересованите страни относно управлението, изпълнението и отчитането на проекта, както и участие в срещи между представители на Бенефициента – община Медковец и заинтересованите страни; - Предоставяне на консултантски услуги на община Медковец в процеса на верификация на разходите по проекта, както и по изготвяне и подаване на искания/заявки за средства чрез ИСУН 2020 пред Държавен фонд «Земеделие» - Разплащателна агенция; - предоставяне на консултантска помощ на община Медковец в процеса на осъществяване на документални проверки (верификации) върху представените от изпълнителите по отделните договори фактури и други документи с еквивалентна доказателствена стойност. Проверката ще включва проверки на: 1. реквизитите на съответния документ - името на Държавен фонд «Земеделие», № на Договора за БФП и името и № на проекта да са посочени в основанието за плащане на фактурите; 2. точността на заявените суми включваща – (1) при договори за услуги ще се проверява дали е спазена схемата за плащане, приемо-предавателните протоколи за свършената работа и платеното до момента; (2) при договори за доставка ще се проверява по съответния договор какво вече е доставено и разплатено; при договори за строителство ще се проверява дали разходите за съответните СМР не са вече поискани); 3. допустимостта на разходите - ще се проверява дали разходът е в съответствие с договора с конкретния изпълнител, с ценовата оферта, когато тя позволява, както и с начинът на плащане, заложен в съответния договорите с изпълнител; 4.приложени документи, за да се получи увереност, че направените разходи отговарят на физическото изпълнение. От съществено значение за успешната реализация и отчитане на проектите е тяхното добро познаване и стриктно изпълнение. В тази връзка консултанта ще извършва цялостен преглед, както на подготвения инвестиционен работен проект, така и на актовете и протоколите по време на строителството, а също и другите подкрепящи документи към исканията за плащане – сертификати, гаранции и др. От ключово значение за успешното изпълнение на дейностите и приключване на договора за безвъзмездна финансова помощ е ефективното и ефикасно финансово управление на паричните потоци. Успешното управление на паричните потоци по проекта е решаващо за ритмичността на плащанията и верифициране на искания от страна на Държавен фонд „Земеделие” – Разплащателна агенция. Управлението, изпълнението и отчитането на съответния проект е онзи елемент, който сам по себе си включва същината на реализиране на проекта. Този етап се характеризира с техническото и финансово изпълнение на проекта. Именно в тази си част ще проличи реалната ситуация и роля на проектите, както и практическото им отражение върху местното население и региона като цяло. Качественото управление, изпълнение и отчитане на проектите, несъмнено ще създаде благоприятна предпоставка за получаване на максимален размер субсидия, посредством която ще се постигнат всички желани резултати и компоненти. Крайния срок за изпълнение на съответната дейност е до датата на внасяне на искане/заявка за окончателно плащане по финансирания проект. 10 406.00 15 202.00
Информираност и комуникация по проект "Благоустрояване на улична мрежа в с. Расово и с. Медковец, община Медковец": При изпълнението на дейността ще се следи спазването на мерките за публичност, съгласно изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-202 г., публикуван на сайта на Държавен фонд "Земеделие" - http://www.dfz.bg/bg/prsr-2014-2020/prsr--2014-2020-pulic/. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от община Медковец изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта чрез чрез поставяне на: 1. Емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, прието от Европейската комисия, с упоменаване на Европейския съюз; 2. Упоменаване на фонда или фондовете, които оказват подкрепа на проекта; 3. Общото лого на програмен период 2014-2020 г. Във връзка с изпълнение на дейността Община Медковец ще включи на уеб-сайта на общината кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати, като открои финансовата подкрепа от ЕС. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта който се използва за обществеността или за участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал, ще се посочва, че финансиращата Оперативна програма за развитие на селските райони се осъществява с подкрепата на Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. По време на изпълнение на дейността община Медковец ще постави на видно за обществеността място /в близост до строителната площадка/ временен билборд/ове. На билборда/овете ще се отбележи приносът на Европейския съюз и на държавния бюджет, емблемата на ЕС и упоменаването на "Европейски съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименование на Програмата за развитие на селските райони, наименование на проекта, обща стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева, начална и крайна дата на изпълнение на проекта. Не по-късно от три месеца след приключване на проекта община Медковец ще постави постоянен билборд/ове на видимо за обществеността място. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).