Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

The main priority of the project proposal "Care at home in the municipality of Dimitrovgrad" is the development and increase of opportunities to improve the quality of life by providing individualized support for persons with disabilities and elderly people dependent on care, through the provision of integrated health and social services in home environment on the territory of all settlements in the municipality, incl. and in the context of pandemic situations. For this purpose, the functioning of the Unit for care at home is foreseen, in which a team of health specialists and specialists in social activities will work to provide hourly mobile health and social services in a home environment. Recruited staff will undergo training aimed at building appropriate capacity to provide home care services. The Unit's team will carry out an individual assessment to identify the specific needs and requirements of each user, on the basis of which the target groups will be provided with individual specialized support, including social and household activities, medical care, rehabilitation, social and psychological support, delivery of food and medicines of first necessity, payment of household bills, assistance in applying for urgent administrative and household services, promotion, prevention and counseling of consumers for socially significant diseases. The leading principle in the implementation of the project activities will be their binding to the specific needs and requirements of the persons from the target groups to overcome social isolation and ensure better living conditions.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания на възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания.Доставка на храна и продукти, заявяване на административни и битови услуги. Осигуряване на транспорт, супервизия и обучения на персонала, предоставящ услугите: а) Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания ще стартира в първи проектен месец, с продължителност съгласно удължаването на предоставянето на услугата. Услугите ще бъдат предоставяни почасово, съобразно утвърдената Методика за предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги в дома в община Димитровград, на база извършена оценка на потребностите, индивидуален план за грижа и подбор на потребителите. Посещенията в дома на потребителите ще се извършват по график, съобразно идентифицираните нужди. б) Доставката на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите), ще се извършва по предварително подадена заявка от потребител, при стриктно спазване на противоепидемичните и организационни мерки. Услугите се предоставят до дома на потребителя. За персонала, предоставящ услугите ще бъде осигурен транспорт от/до дома на потребителите, който ще се осъществява по изготвен график и маршрути, съобразени с постъпилите заявки и нуждите на потребителите, с МПС, предоставени от Община Димитровград или наети, вкл. и ползване на обществен транспорт. За осъществяване на дейностите се предвижда функционирането на Звено за грижа в дома, числеността и състава на което ще е съобразен с броя и индивидуалните потребности на потребителите и което ще включва следните специалисти: Ръководител на социална услуга: 1; Организатор (координатор) дейности: 1; Социален работник: 2; Медицинска сестра: 6; Диетолог: 1; Сътрудник социални дейности: 1; Домашен санитар: 12; Социален асистент: 21; Снабдител/доставчик: 6; Шофьор, лек автомобил: 5. При необходимост, могат да бъдат наемани и други членове на персонала. С наетите лица ще бъдат сключени трудови договори/допълнителни споразумения към трудовите договори. Конкретните им задължения и отговорности ще бъдат разписани в длъжностни характеристики. Месечните възнаграждения на персонала са планирани на база Методологията за регламентиране на възнагражденията по ПРЧР 2021-2027, като разходите за тях са определени по реда на КТ, вкл. всички дължими доплащания и осигурителни вноски, начислени за сметка на осигурителя върху договореното възнаграждение, съгласно националното законодателство и при спазване на цитираната Методология. В зависимост от потребностите на потребителите, с цел подкрепа на дейностите при предоставяне на услугата, могат да бъдат назначавани специалисти на граждански договор и/или почасова работа (психолог, лекар, рехабилитатор, други специалисти). в) Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда.За да не се прекъсва предоставянето на услугите по „Патронажна грижа +", подборът на персонал ще приключи минимум една седмица преди стартиране на дейността, като се проведе въвеждащо обучение на новоназначените, вкл. специализирано за предоставяне на услугите по утвърдената Методика в общината. За целият персонал ще се провеждат надграждащи/периодични обучения, ежемесечно ще се изпълняват индивидуални и групови супервизии. г) Предоставянето на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, както и дейностите по промоция, профилактика и консултиране на потребителите и оказване на грижи за психичното, физическото и социалното им здраве ще се осъществява от назначените медицински и др. специалисти при посещенията им в домовете на потребителите; ще се предоставят информационни материали; ще се осигуряват консултации с диетолог и други специалисти при необходимост. Дейността ще допълва, без да дублира подкрепата към най-уязвимите групи от населението, които се подпомагат в рамките на Програмата за храни и основно материално подпомагане. 2 588 552.93 781 307.70

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).