Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 355 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

With its 20 years of experience, today "VJF Engineering" Ltd is among the leading companies in Bulgaria for innovative construction solutions in the sector "Infrastructure projects and projects for environmental protection. The management team of the company is convinced that safety and health work are a major concern for employers, especially if they want to compete on the European and world market, to apply modern principles of management based on corporate social responsibility.

The project aims to upgrade operations performed so far on providing safe and healthy conditions of work and plans the following measures:
1. Development, adaptation and implementation of systems for human resource development
2. Provide safe and healthy working conditions, improve work and health status of employees
3. Ensuring social benefits for workers - places for recreation, a place for sport.
4.  Provide transport of employees - to and from the workplace.
5. Promotion of the qualification of employees through trainings

The target group of the project proposal includes all 53 employees at the time officials "VJF Engineering" Ltd, divided into two main categories: administration and construction. A large part of the company's resources are aimed at protecting all workers and ensure the safety and health at work.

This project will complement activities carried out to date and will provide an opportunity to reach the maximum level of safety would help prevent accidents, reduce the cost of absenteeism from work and treatment of staff and last but not least will build on the efforts of management in the direction of providing a safe and healthy working conditions for workers and the promotion of the seriousness and importance of this kind of activities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси в предприятията, вкл. възможности за гъвкави форми на заетост : Предвидената дейност е насочена към оптимизация на управлението и развитието на човешките ресурси във "Ви Джи Еф Инженеринг" ЕООД, където работят 53 служители, като 5 от тях са над 54-годишна възраст. Стратегията за развитие на предприятието е да се разширява, да увеличава пазарния си дял и асортимента от предлаганите услуги. Към момента компанията прилага собствени методи за управление на човешките ресурси, но във връзка с планираното възходящо развитие на дружеството се предвиждат увеличаване на числеността на персонала, промени от организационен характер с цел повишаване на производителността на предприятието, наличие на голям брой служители на различна възраст и трудоспособност и с различни кариерни потребности. Това крие и определени рискове и нужди при управлението на човешките ресурси: -големият брой персонал предполага чести отсъствия от работното място на част от служителите, което налага необходимостта от въвеждане на гъвкави форми на заетост и ротация на работното място -наличието на служители над 54 години изисква въвеждане на практики за удължаване на професионалния им живот -различните кариерни потребности на служителите изискват въвеждане на нови мерки за развитие на кадрите по отношение на планиране на обучения, управление на кариерата, планиране и осъществяване на мерки за учене през целия живот -увеличаването на персонала води до необходимост от въвеждане на иновативни модели за организация на труда в предприятието, насочени към повишаване на производителността и опазване на околната среда. Това обуславя необходимостта от разработването и практическото въвеждане на нова, съобразена с нуждите на работниците и служителите, Стратегия за управление на човешките ресурси, която да включва следните мерки и елементи: 1.Оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждане на гъвкави форми на заетост 2.Въвеждане на практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастници служители над 54 години 3.Въвеждане на иновативни модели за организация на труда в предприятието 4.Подобряване на мерките за развитие на кадрите по отношение на планиране на обучения, управление на кариерата, планиране и осъществяване на мерки за учене през целия живот 5. Адаптиране на познанията, уменията и квалификацията на мениджърския екип и на работната сила към променливите условия в областта на политиката по околната среда, политиката по изменение на климата, ресурсна ефективност 6.Оптимизация на вътрешната комуникация, подобряване на взаимоотношенията и координацията в работата между длъжностите и организационните звена на различни нива 7.Методи и начини за практическото приложение на заложените в Стратегията цели и мерки за управление на човешките ресурси. Целта на предвидената за разработване и практическо въвеждане Стартегия за управление на човешките ресурси е да създаде иновативни модели за организация на труда и усъвършенствана система за развитие на човешките ресурси, които да създадат предпоставки за успешно съвместяване на професионалния и семейния живот на работниците и служителите, удължаване на професионалния живот на лицата над 54 години, нови практики за обезпечаване на човешки ресурси и др. Освен разработването на Стратегията за управление на човешките ресурси, допълнително в рамките на настоящата дейност се предвиждат и реални мерки за практическото й осъществяване, като с приоритет ще бъдат реализирани следните две поддейности: 1. Оптимизарани работни процеси в дружеството чрез въведени гъвкави форми на заетост (гъвкаво работно време, ротация на работното място и др.) и други практики за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот; 2. Въведени практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители (над 54 години) - създадена мрежа “между поколенията” с цел плавна промяна и приемственост между поколенията работници и служители като се запазят и развият натрупаните от по- възрастните работници ценен опит и експертиза. 19 500.00 15 660.00
Осигуряване на средства за колективна защита за работниците и служителите във "Ви Джи Еф Инженеринг" ЕООД: Настоящата дейност предвижда осигуряване на средства за колективна защита (СКЗ)за работниците, както следва: 1. Поддържането на параметрите на микроклимата в допустимите норми е важно условие за здравето на работещите. В нормите на микроклимата са включени редица параметри, определящи качеството на вътрешния въздух: температура, влажност, температура на оросяване, качество на въздуха и др. За работа в затворени пространства /най-често резервоари и бункери/ на трите бригади в София, Пловдив и Бургас са необходими закупуване по една разглобяема, модулна вентилационна система. Тя ще осъществява вентилация на резервоарите при работата на работниците вътре. Със своята ефективност, практичност и редуцирани размери те решават проблемите за аспириране, обезпрашаване и обезмирисяване на работните места, при които се отделят димни газове, аерозоли и прах. Подвижната вентилационна система е изключително подходяща и се прилага за почистване на праховъздушни емисии в работните помещения при електро и газозаваръчни работи и при извършване на ремонтни дейности в строителството(каквато е и основната дейност на дружеството). Вентилационната система се състои от центробежен вентилатор в бокс, гъвкави връзки, табло за управление и захранващ кабел. По този начин се осигурява засмукването на прахогазовите замърсители директно от зоната на образуването им. В същото време, след преминаване през очистното съоръжение, аспирираният въздух се връща обратно пречистен в работното помещение. В рамките на тази поддейност се предвижда закупуването на: - РАЗГЛОБЯЕМА, МОДУЛНА ВЕНТИЛАЦИОННА СИСТЕМА - 3 броя общо, по един брой за регионални офиса - София, Пловдив и Бургас При лоша вентилация рязко се влошават параметрите на микроклимата в помещенията. Най-често срещаните последствия са застоял въздух, неприятни миризми, висока влажност, създаване на условия за образуване на плесени. Това рефлектира върху повишаването на заболяваемостта от алергии и респираторните проблеми. 2. Защита от падане от височина на всеки един строителен обект е от изключително значение за осигуряване на безопасност при работа.В строителния сектор има високо ниво на злополуки. Рисковете могат да се избегнат чрез добра организация и чрез осигурени мерки за безопасност, колективни и индивидуални мерки за защита. Мястото около строителната площадка и достъпът до нея трябва да са добре обезопасени. Има редица фактори, които пораждат рискове за здравето на работниците, те в повечето случай действат едновременно, а предпазните средства трябва да бъдат избрани така, че едновременно с минимизирането на рисковите фактори, да не затрудняват изпълнението на работните задачи. - ЗАЩИТНИ ОГРАДИ ЗА СТРОИТЕЛНИ ОБЕКТИ - 300 л.м. за всяка една бригада в София, Пловдив и Бургас.Прилагат се при временно заграждане на строителни обекти. Оградна защитна система позволява прецизност, независимо то вида на терена - равен или хълмист, състояща се от оградни пана, блокчета за захващане, подпорни греди и планки за захващане. - ЗАЩИТНИ ПАРАПЕТИ - преместваеми за работа на покриви , вкл.и мрежи за защита от падане - общо 300 л.м. за работния процес на дружеството. - ОСИГУРИТЕЛНИ ЛИНИИ - включващи комплект в чанта - 25 бр. и тежести, вкл. въже- 15 броя Изпълнението на настоящата дейност предотвратява основните рискове за здравето при извършване на строителни дейности са, а именно: вдишване на вредни вещества; падане от високо; затрупване от земни маси при изкопни работи; удар от падащ предмет. Предвидените разглобяеми, модулни вентилационни системи/ защитни огради/защитни парапети се възприемат като оборудване, поради факта, че съоръженията запазват първоначалната си форма и външен вид при тяхното използване, не губят своята идентичност чрез инкорпориране в различна или по-сложна структура, имат предполагаем срок на годност повече от една година и ако се повредят, е по-рентабилно да се поправят, отколкото да се заменят с изцяло нови елементи. 61 100.00 60 694.60
Осигуряване на ЛПС и специално работно облекло за работниците и служителите във "Ви Джи Еф Инженеринг" ЕООД: На всеки служител ще се осигурят по 1 бр. зимен комплект и по 1 бр. летен комплект СПЕЦИАЛНО РАБОТНО ОБЛЕКЛО и по 1 бр. от изброените ЛПС-та(освен описаните с по-кратък/еднократен срок на износване) , разпределени по длъжности: 1. КООРДИНАТОР БЗР, РЪКОВОДИТЕЛ ПРОЕКТИ - 3 служители •Зимно защитно специално работно облекло: яке (ватирано, водо, студо и ветроустойчива защита) - 3бр. •Лятно защитно специално работно облекло: яке(проветряемо и ветроустойчиво), тениска (100% памук)- 3 бр. •ЛПС - зимни обувки- цели, от водоотблъскващ набук и текстил,антибактериална, непромокаема, абсорбираща подплата, подвижна, алуминиево бомбе, неметална пластина, противохлъзгащо ходило - 3 бр. - летни обувки - половинки от микрофибър и кожа,дишаща подплата,абсорбираща влагата, композитно бомбе, неметална пластина - 3 бр. - каска - механична защита от удър и падане - 3 бр. 2. ТЕХНИЧЕСКИ РЪКОВОДИТЕЛ, ТЕХНИК СТРОИТЕЛСТВО - 6 служители •Зимно защитно специално работно облекло: полугащеризон и яке - ватирани (памук/полиестър) - 6 бр. •Лятно защитно специално работно облекло: панталон, полугащеризон и яке (памук/полиестър) , памучна тениска - 6 бр. •ЛПС - зимни обувки- цели, от водоотблъскващ набук и текстил,антибактериална, непромокаема, абсорбираща подплата, подвижна, алуминиево бомбе, неметална пластина, противохлъзгащо ходило -6 бр. - ботуши с защитно бомбе и пластина -6 бр. - летни обувки - половинки от микрофибър и кожа,дишаща подплата,абсорбираща влагата, композитно бомбе, неметална пластина - 6 бр. - предпазни ръкавици, антистатични /по 1 чф на месец/ - 72 бр. - кожени ръкавици за работа с горелка /по 2 чф на месец/ - 144 бр. - защитни слънчеви очила - 6 бр. - прахозащитни очила, с поликарбонатен визьор, устойчивост на удър - 6 бр. - каска - механична защита от удър и падане - 6 бр. - антифони- средна норма на заглушаване мин. 28dB - 6 бр. 3. РЪКОВОДИТЕЛ ГРУПА ИЗОЛАЦИИ, РАБОТНИК ИЗОЛАЦИИ - 36 служители •Зимно защитно специално работно облекло: полугащеризон и яке - ватирани (памук/полиестър) - 36 бр. •Лятно защитно специално работно облекло: панталон, полугащеризон и яке (памук/полиестър) , памучна тениска - 36 бр. . •ЛПС - зимни обувки- цели, от водоотблъскващ набук и текстил,антибактериална, непромокаема, абсорбираща подплата, подвижна, алуминиево бомбе, неметална пластина, противохлъзгащо ходило - 36 бр. - ботуши с защитно бомбе и пластина - 36 бр. - летни обувки - половинки от микрофибър и кожа,дишаща подплата,абсорбираща влагата, композитно бомбе, неметална пластина - 36 бр. - предпазни ръкавици, антистатични /по 1 чф на месец/ - 432 бр. - кожени ръкавици за работа с горелка /по 2 чф на месец/ - 864 бр. - защитни слънчеви очила -36 бр. - прахозащитни очила, с поликарбонатен визьор, устойчивост на удър - 36 бр. - каска - механична защита от удър и падане - 36 бр. - антифони- средна норма на заглушаване мин. 28dB - 36 бр. - каска за работа на височина (без козирка) - 36 бр. - колан за позициониране в комплект с въже - 36 бр. - сбруя в комплект с въже и 2 бр. карабина - 36 бр. - Y-образно въже с шок абсорбер- 36 бр. - колан с блокаторен механизъм 2.5 м.- 36 бр. Спецификата на конкретния работен процес, както и работата при различни климатични условия, изискват по-висок клас облекло и ЛПС, за осигуряване на здравословни и предпазни условия на труд. Основните рискове, които покриват са: - МЕХАНИЧНИ - предизвикват наранявания вследствие на механично действие на съоръжения и инструменти. - АКУСТИЧНИ - висок шум от машини, транспорт - ЕЛЕКТРИЧЕСКИ - пораженията от електрически ток при директен допир и при експлоатация. - ОПТИЧЕСКИ - поражения върху зрението на работещитe, свързани с недостатъчната или неправилна осветеност при работа. - ЛЪЧЕВИ - производствени източници са електрожени, електропещи, кварцови лампи и др. - МИКРОКЛИМАТ - въздействие на температурата, влажността, скоростта на движение на въздуха и топлинното излъчване върху работещите. 64 500.00 64 353.00
Осигуряване на организиран транспорт от работодателя до и от работното място за заетите във "Ви Джи Еф Инженеринг" ЕООД: Настоящата дейност цели да разшири комплекса от мерки, насочени към насърчаване на географската мобилност във "Ви Джи Еф Инженеринг" ЕООД. Реализацията й ще спомогне в такива мерки да бъдат обхванати заети лица, които пътуват ежедневно от и до работното си място, но нямат възможност да ползват за целта обществен транспорт. На заетите лица в дружеството ще бъдат осигурени предпоставки за запазване на заетостта си. Изпълнението на дейността ще: - стимулира широк кръг лица да запазят своята заетост и доходи от труд; - даде възможност на "Ви Джи Еф Инженеринг" ЕООД да осигури адекватни на потребностите на персонала социални придобивки под формата на съобразен с работно време и местоживеенето на лицата транспорт. За да могат да се включат, служителите на компанията трябва да отговарят на следните изисквания: работното място не е отдалечено на повече от 100 км от населеното място, в което лицето е регистрирано по настоящ адрес; лицата не са командировани по смисъла на Наредбата за командировките в страната и трудовата им дейност не е обичайно свързана с пътуване. Целевата група по тази дейност обхваща част от заетите лица (14 служители) във "Ви Джи Еф Инженеринг" ЕООД, живеещи в други населени места и пътуващи ежедневно до работните си места. Фирмата разполага със транспортни средства: два служебни автомобила, които ще ползва за целите на програмата, а именно: 1. Мерцедес Спринтер 211 CDI, места: 7+1 2. Мерцедес Спринтер 311 CDI, места: 6+1 За изпълнението на дейността ще отговарят двама шофьори, служители на компанията. Пряката ангажираност съобразно заложените маршрути е между 1 час и 1 час :15 мин., но имайки предвид, че шофьорите предварително трябва да проверят изправността на транспортните средства и да достигнат до първата локация, залагаме в настоящия проект заетост по 2 часа сутрин и 2 часа вечер за извозването на определения персонал, съгласно транспортната схема. Маршрути и разписания: 1. Първи маршрут с автомобил Мерцедес Спринтер 311, разстояние-68 км.: МАРШРУТ СУТРИН гр.Костенец, ул.Пирин №10, час на отпътуване: 06:15; бр.работници, които се качват: 1 гр.Костенец, ул.Белмекен №50, час на отпътуване: 06:20; бр.работници, които се качват: 1 гр.Костенец, Центъра, ул.Иван Вазов №2, час на отпътуване: 06:25; бр.работници, които се качват: 4 гр.София, бул.Проф.Цветан Лазаров №115, Час на пристигане 07.15; МАРШРУТ ВЕЧЕР гр.София, бул.Проф.Цветан Лазаров №115 час на отпътуване: 17:30; гр.Костенец, Центъра, ул.Иван Вазов №2, час на отпътуване: 18:35; бр.работници, които слизат: 4 гр.Костенец, ул.Белмекен №50, час на отпътуване: 18:40; бр.работници, които слизат: 1 гр.Костенец, ул.Пирин №10, час на пристигане: 18:45; бр.работници, които слизат: 1 2.Втори маршрут с автомобил Мерцедес Спринтер 211, разстояние- 75 км.: МАРШРУТ СУТРИН с.Костенец, ул.Пейо Яворов №2, час на отпътуване: 06:05; бр.работници, които се качват: 1 с.Костенец, Площада, час на отпътуване: 06:10; бр.работници, които се качват: 3 гр.Костенец, Центъра, ул.Иван Вазов №2, час на отпътуване: 06:25; бр.работници, които се качват: 4 гр.София, бул.Проф.Цветан Лазаров №115, час на пристигане 7.15ч. МАРШРУТ ВЕЧЕР гр.София, бул.Проф.Цветан Лазаров №115, час на отпътуване: 17:30; гр.Костенец, Центъра, ул.Иван Вазов №2, час на отпътуване: 18:20; бр.работници, които слизат: 4 с.Костенец, Площада, час на отпътуване: 18:35; бр.работници, които слизат: 3 с.Костенец, ул.Пейо Яворов №2, час на пристигане: 18:40; бр.работници, които слизат: 1 Диспропорции в пазара на труда се наблюдават и по отношение на намирането на квалифицирана работна сила, особено силно изразено в по-малките населени места. Липсата на добре подготвени специалисти се посочва като един от основните проблеми пред местните работодатели. "Ви Джи Еф Инженеринг" се стреми да задържи висококвалифицирания си персонал и непрекъснато инвестира в различни стимули и социални придобивки, включително чрез предоставяне на служебни автомобили за превоз на служителите. 18 947.00 15 591.21
Обучение на служители на "Ви Джи Еф Инженеринг" ЕООД относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване: 1.ОБУЧЕНИЕ "РАБОТА НА ВИСОЧИНА" Българското законодателство, в отговор на съвременните европейски директиви за безопасност при работа, поставя нови завишени изисквания към работодателите и работниците изложени на риск от падане от височина. Разпоредбите (НАРЕДБА № 3 от 19.04.2001г. за използване на лични предпазни средства на работното място, НАРЕДБА№ 7 за използване на работното оборудване, НАРЕДБА№ 2 от 22.03.2004г. за извършвнане на строителни и монтажни работи. и др.), отнасящи се до използване на работни съоръжения обхващат скелета, стълби и въжета, които са най-често използваните работни съоръжения при извършване на временна работа на височина. Ето защо безопасността и здравето на заетите с този вид дейност работници зависят в голяма степен от правилното им използване. Поради това трябва да се посочи начинът за най-безопасно използване на тези съоръжения от работниците. Необходимо е да се проведе подходящо специфично обучение на работниците. Ако временната работа на височина не може да бъде извършена безопасно и при подходящи ергономични условия от удобна повърхност, трябва да се подберат най-подходящите работни съоръжения, за да се осигурят и запазят безопасните условия на работа. Размерите на работните съоръжения трябва да са съобразени с естеството на извършваната работа и планираното натоварване и да позволяват безопасно преминаване. Обучението е предназначено за всички лица, заети в строителната дейност на дружеството (45 служители). В сферите на строителството, промишлеността, енергетиката, телекомуникациите и др. има голям брой работници изложени на риск от падане от височина. Обучението е съобразено с длъжността на работещите и спецификата на работата, която извършват. Предвидените теми, които ще са включени в обучението са: • Придобиване на необходимите знания и умения за безопасна работа на височина с използване на ЛПС срещу падане от височина. • Запознаване и усвояване на различни техники за работа на височина в зависимост от условията и спецификата на извършваната дейност, при възможно най-комфортни условия на работа и в съответствие с действащите стандарти и нормативни документи. • Ограничаване максимално риска от падане от височина, както и последиците от едно евентуално падане; придобиване на умения за извършване на евакуация на пострадал. 2. ОБУЧЕНИЕ "РАБОТА В ТЕСНИ ПРОСТРАНСТВА" Разпоредбите (НАРЕДБА № 3 от 19.04.2001г. за използване на лични предпазни средства на работното място, НАРЕДБА№ 7 за използване на работното оборудване, НАРЕДБА№ 2 от 22.03.2004г. за извършвнане на строителни и монтажни работи. и др.) посочва като ограничени пространства кладенци, тунели, траншеи, затворени и полузатворени съдове и др. От друга страна „ограничено пространство“ може да бъде затворено или частично затворено, такова е не само лесно възприеманото като затворено пространство като резервоара, в който се влиза през люк, но може да бъде един канал, шахта, дори затворена стая или открита канавка. Обучението за "Работа в тесни пространства" за всички лица, заети в строителната дейност на дружеството (45 служители), работещи в канали, шахти, бункери, траншеи и др. ограничени пространства, при които се налага достъп до работното място чрез използване на специални съоръжения като лични предпазни средства или колективни предпазни средства. Обучението е съобразено с длъжността на работещите и спецификата на работата, която извършват. Предвидените теми, които ще са включени в обучението са: • Определение на понятието "Ограничено пространство" при изолационни работи в основи. • Рискове при работа в ограничени пространства. • Предотвратяване на злополуки в ограничени пространства. • Оказване на първа долекарска помощ. Чрез провеждането на двете обучения, персоналът на "Ви Джи Еф Инженеринг" ЕООД ще повиши своите квалификация и умения, ще сведе до минимум рисковете от нараняване и инциденти по време на работния процес и ще осигури по-високо ниво на превенция. 5 000.00 4 900.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите - места за отдих и почивка, място за спорт : Настоящата дейност предвижда осигуряване на социални придобивки за работниците, както следва: 1. МЕСТА ЗА ОТДИХ И ПОЧИВКА - При работа с наложен ритъм, монотонност и принудителна работна поза, определена трудова норма и при сменна работа, работодателят е длъжен да разработи физиологичен режим на труд и почивка (ФРТП), който спомага за запазването на здравето и работоспособността на работещите лица. Почивките по време на работа са специално организирани и регламентирани от работодателя периоди на пълно прекъсване на дейността по време на работния ден (работната смяна), които се използват от работещите за отмора и възстановяване от въздействието на факторите на работната среда и трудовия процес и са част от работното време. Освен безопасни и здравни условия на труд, компанията трябва да осигури на персонала си адекватни места за отдих и почивка на служителите си. Имайки предвид, че основната дейност на компанията е свързана със строителна дейност в три различни града - София, Пловдив и Бургас, по настоящата дейност се предвиждат осигуряването на 3 подвижни места за отдих - фургони, 3 броя по един за всеки град. За осигуряване на здравни и безопасни условия и поддържане на благоприятен микроклимат в самите фургони се предвижда всеки един да се оборудва с: климатик, маса, 6 бр.столове, хладилник, микровълнова фурна, телевизор. 2. СТАЯ ЗА СПОРТ - Осигуряването на подходяща материална база за ефективното предоставяне на адекватни социални условия за спорт на служителите ще даде възможност за предотвратяване на редица заболявания и дискомфорти у работниците. Предвидените уреди са съобразени със служителите - избраните фитнес уреди са подходящи както за по-леко натоварване, така и за силови тренировки, при необходимост. Като социално отговорна компания "Ви Джи Еф Инженеринг" ЕООД работи по начин, чрез който има възможност да добави допълнителна стойност към своите дейности. Екипът на дружеството смята, че загрижеността за служителите, коректните отношения и грижата за околната среда имат добър бизнес смисъл. За"Ви Джи Еф Инженеринг" ЕООД корпоративната социална отговорност не е еднократен акт, а процес, в който бизнесът демонстрира своето отношение към обществото и допринася за неговото развитие. Ако човек постоянно седи, възниква т.нар. хипокинезия – недостатъчност от двигателна активност. Добро здравословно състояние е неразривно свързано с движението. Редовните тренировки не само укрепват тялото и подобряват кондицията, те оказват положително въздействие върху психиката, координацията и способностите за концентрация. Повишената двигателна активност е не само добра превантивна мярка срещу различни болести, но може да се окаже и добро средство за възстановяване на организма след преживяни заболявания. Стаята за спорт се намира в представителството на компанията в гр.София. Стените в помещението са шпакловани и боядисани. Подът е с изпълнена настилка. Има климатизация и вентилация, монтирана е дограма и слънцезащитни щори. Необходимо е само закупуването и монтирането на фитнес уреди, а именно: •Гладиатор - 1 бр. мултифункфионален фитнес уред - гладиатор с товароносимост 180кг., ABS система, здрава конструкция, проста настройка и ортопедична облегалка •Бягаща пътека - 1бр. Товароносимост 200кг, мошност 3,0HP скорост 1-22 км / ч, наклона на 0-22%, колан трансмитер, антишок система, LCD дисплей показващ време, изминато разстояние, калории, наклон и др. •Спининг колело - 1бр. Тренировъчно колело с 14 кг. маховик, 150 кг. товароносимост .допълнителна приставка - лег преса - 1 бр.,- -кростренажор -LCD дисплей показваше натоварване, калории, време и др. вентилатор , сензори за пулс, 40 нива на натоварване. -кросоувър - 1 бр. - размери:1040х1500х2170, тегло нето: 165 кг., пакет с тежести: 2х91г. 53 330.00 51 211.35
Информиране и публичност на проекта: Предложените в настоящия проект на мерки за информиране и публичност са съгласно правилата на Регламент на ЕК 1828/2006 относно общите правила за приложение на регламент 1303/2013 на Европейския паралмент и на Съвета от 17 декември 2013 за определяне на общо приложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските рaйони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и гарантират изпълнението на мерките за публичност, с оглед акцентиране върху комуникацията, прозрачността и визуализацията. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността като за целта бъдат спазвани стриктно изискванията на Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г и на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. В съответствие с подписания договор, кандидатът ще предприеме множество необходими за популяризиране на получената безвъзмездна помощ действия чрез наемане на външен изпълнител, а именно: • Публикуване на 2 прес-съобщения в медиите във връзка със стартирането на проекта и резултатите от изпълнението му; • Три информационни табели с данни на проекта за оповестяване на участието на ЕС с всички задължителни реквизити - в/пред офис на фирмата- София, Пловдив, Бургас. • Стикери – ще бъдат залепени на оборудването, предвидено за закупуване по проекта. Прессъобщенията за медиите ще бъдат изготвени в началото и в края на проекта, като целта е при старта на дейностите да се популяризират планираните активности и очакваните резултати, а при приключването – да се отбележи постигнатия напредък, ползите за работещите и за самия работодател в резултат на отпуснатото европейско финансиране. Постоянните информационни табели, които ще бъдат изработени, ще бъдат поставени на видно място пред обекти на компанията. Стикерите ще бъдат поставени на оборудването и обзавеждането, които са предвидени да се закупят в рамките на проекта. ЕТАПИ: 1. Избор на външен доставчик на описаните дейности по визуализация и публичност; 2. Изработване и публикуване на първото прессъобщение за старта на проекта; 3. Изработване на дизайн, одобрение и изработване на стикерите за оборудването и обзавеждането и на информационните табели; 4. Поставяне (залепване) на стикерите върху оборудването и обзавеждането, закупени по настоящия проект; 5. Поставяне на видно място на информационните табели; 6. Изработване и публикуване на второто прессъобщение за постигнатите резултати при изпълнението на проекта. 2 000.00 1 872.00
Организация и управление на проекта: Дейностите по организация и управление на проекта ще се бъдат възложени за оперативно изпълнение на на външна фирма с опит в управлението на проекти с европейско финансиране, на която това ще бъде възложено по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС № 118/20.05.2014 г. Външната фирма - изпълнител ще определи конкретни свои служители, които ще бъдат пряко отговорни за изпълнението на възложените на фирмата функции по организация и управление на проекта. Дейността на външната фирма-изпълнител по организацията и управлението на проекта ще бъде координирана, ръководена и контролирана от Ръководител на проекта, която функция ще бъде изпълнявана от Радостина Цветанова - експерт с доказан опит. Ръководителят на проекта ще изпълнява функцията си безвъзмездно. Ръководителят на проекта, заедно с отговорните служители на външната фирма - изпълнител ще формират Екипа за управление на проекта. Всички разходи за организация и управление ще бъдат отчитани чрез фактури, издадени от фирмата-изпълнител към бенефициента. ЕТАПИ: 1. За максимално постигане на заложените по настоящия проект цели и резултати ще бъде изградена вътрешна система за мониторинг и оценка на изпълнението. Основната цел на тази система ще бъде да осигури текущ контрол върху изпълнението на дейностите и заложените резултати. В процеса на изпълнение се предвижда провеждането на технически и финансов мониторинг на предвидените по проекта дейности, на базата на които ще бъдат изготвяни и исканията за междинни плащания. Пряката отговорност за осъществяване на контролните функции носи Ръководителят на проекта, които ще бъде подпомаган от експертите от външния изпълнител по отношение на техническия мониторинг и по отношение на финансовия мониторинг. Основен елемент в системата за мониторинг и контрол ще бъдат регулярните срещи на екипа с цел да се синхронизират действията и текущите задачи на всички негови членове, да се следи напредъка на проекта и спазването на междинните срокове за изпълнение, както и постигането на междинните резултати. 2. Екипът по проекта ще проследява напредъка на проектните дейности и в случай на необходимост ще предлага предприемане на корекции в графика за изпълнение и/или други корективни действия за успешното изпълнение и приключване на проектните дейности и отчетността по проекта. 21 000.00 21 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).