Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

The aim of this project is to facilitate the establishment of new proceeding in the system of social services, which are provided in the area of municipality of Karlovo. It is based on the better implementation for measures of the rights of the municipality, related to the manoeuvre of its responsibilities under the law on social services, the law on people with disabilities and the law on personal assistance. The implementation of project activities will target 22 staff from the target groups and will contribute to the smooth introduction of reforms in the field of social services and personal assistance and will be a prerequisite for the delivery of more effective, efficient and quality care to the most vulnerable population groups. The following activities will be carried out in connection with this and as part of the Project: setting up a front office; purchasing office supplies; hiring, training, and supervising staff members responsible for implementing the SSA, PDA, and PAA measures at the municipal level; preparing analyses and studies of social services, including those pertaining to their needs; conducting awareness and information campaigns for the provision of personal assistance, social and integrated health and social services. 
The Project will increase the municipality of Karlovo's capacity to perform the responsibilities and duties of local government relating to the execution of SSA, PDA, and PAA by creating the conditions and assistance necessary for doing so. The effectiveness and caliber of services offered in the area to vulnerable populations will improve.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 - Наемане на персонал, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на общините по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги.: Целта на дейността е сформиране на екип от специалисти, които да са ангажирани с изпълнение на правомощията на община Карлово по ЗЛП, ЗХУ и ЗСУ, в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги. Във връзка с нарасналия обем на работа и задълженията на общините при прилагането на новите нормативни изисквания в областта на социалните услуги, ще бъдат наети 4 новоназначени лица, на длъжност специалисти по социални дейности, 1 шофьор и 2 координатори, общински служители, които ще осъществяват координация на работата с цел изпълнение на предвидените проектни дейности. Планирана е длъжност шофьор в настоящото проектно предложение, която ще е част от новия персонал за улеснение, осигуряване изпълнението на дейноста по проекта в 27-те населени места до които няма осигурен редовен обществен транспорт, както и нарушената пътна инфраструктура в определени населени места, в които планираме да предоставяме услугата чрез мобилна работа. Наемането на новоназначените специалисти ще става на конкурсен принцип, ще бъде извършен подбор при спазване на съответните изисквания за това. За целта ще има разработена процедура за подбор на специалисти, в която ще е описан и реда за оценка и класиране на кандидатите. Всички наети лица ще имат конкретни задължения, които ще бъдат описани в длъжностни характеристики. Дейностите, които ще ивършват новонаетите лица ще са насочени към прием на заявления-декларации за включване в механизма лична помощ; проверка за съответствие с нормативните изисквания; провеждане на разяснително-информационна дейност за предоставянето на личната помощ и на социалните и интегрирани здравно-социални услуги и др. Като цяло дейностите и на специалистите по социални дейности, и на координаторите ще са насочени към изграждането на капацитет в община Карлово за прилагането на ЗЛП, ЗХУ и ЗСП, в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги. 137 205.00 120 355.83
Дейност 2 - Комплексно предлагане на социални и интегрирани здравно-социални услуги.: В дейност 2 е предвидено обососбяване на фронт-офис, който ще се намира в сградата на Общината, на адрес: ул."Петко Събев" 1 и ще бъде работно място на наетите по дейност 1 специалисти. Фронт -офисът ще е обособен на партерен етаж и до него има изградена достъпна среда за хора с увреждания. За осигуряването на подходящи условия за работа е необходимо да бъде закупено офис оборудване и техника, а именно: бюра - 4 бр., офис-столове - 4 бр., шкафове за документи - 4 бр., посетителски столове - 2 бр., преносими компютри - 4 бр., МФУ - 1 бр. За осигуряване на професионално и качествено изпълнение на задълженията на специалистите по соц. дейности, както и на координаторите, подпомагащи тяхната работа, в рамките на проекта, ще бъдат проведени 3 бр. обучения - 1 въвеждащо и 2 надграждащи. В обученията ще бъдат включени 4 новонаети специалисти по соц.дейности, 2 координатори, 8 ръководители на соц. услуги в общината, 6 действащи общински служители, имащи отношение към работата по ЗЛП, ЗХУ и ЗСУ в частта свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги по чл. 73 от Закона . За провеждане на обученията ще бъдат избрани обучители (физически лица) - 2 бр., с необходимата квалификация и опит, с които ще бъдат сключени гражданскки договори. Супервизията е задължителен компонент при подпомагащите професии и има основна роля за поддържане на компетентностите на специалистите. За да се подсигури навременно и качествено изпълнение на задълженията на наетите специалисти ще бъде осигурена 1 групова и 4 индивидуални супервизии на техните дейности. Супервизиите ще се извършат от специалист (физическо лице), с опит в сферата на предлагането на услуги, с който ще бъде сключен граждански договор. В изпълнение на дейност 2 планираме изготвяне на анализ и проучване в сферата на соц.услуги, вкл. и на потребностите от соц.услуги в община Карлово. Изготвеният анализ ще послужи за прецизиране на нуждите, обхвата и потребностите от соц.услуги, финансирани изцяло или частично от държавния бюджет. Осъществяването на анализа ще предостави информация за соц. услуги на територията на община Карлово, вкл.по отношение на недостига на услуги,липсата на ресурси и капацитет и др. Изготвеният анализ ще бъде предпоставка за ефективен цялостен преглед на съществуващата ситуация и констатирани нужди, както и ще окаже нужната подкрепа за ефективното планиране на услугите в дългосрочен план. Ще бъдат създадени необходимите предпоставки за прецизно планиране и структуриране на соц. услуги на територията на общината. Изготвянето на анализа ще бъде възложено на външен изпълнител (физическо лице), с което ще бъде сключен граждански договор. Предвижда се провеждане на информационни процедури и индивидуални срещи относно достъпа до предоставяне на соц.услуги за лица с увреждания. За целта, чрез специалистите от фронт-офиса, ще се предоставя актуална информация, свързана с комплексното предлагане на социални услуги и оказване на съдействие и помощ за хората с увреждания при насочване за ползавне на соц. услуги. Услугите по информиране ще се предоставят от служителите от фронт-офиса и чрез мобилна работа с потенциални ползватели, на територията на община Карлово, чрез посещения в 27-те населени места извън общинския център, като предоставянето им ще е безплатно за крайните потребители. Във връзка с реализиране на дейността ще се изготвят рекламни материали, информационни брошури и флаери със специализирано съдържание за предоставянето на личната помощ, социалните и интегрирани здравно-социални услуги, както и с информация за социалните услуги, които се предоставят в община Карлово. Провеждането на разяснително-информационните кампании за предоставяне на личната помощ, социалните и интегрирани здравно-социални услуги, както и информираност на обществото на местно ниво относно възможностите за разрешаване на проблемите, свързани с липсата на достъпност за хора с увреждания ще се реализират с финансов ресур от 3500,00 лв с ДДС. 54 882.00 48 142.34

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).