Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

The project activities will upgrade and expand the scope of the existing Social Patronage, and during its implementation the necessary measures will be taken to avoid double funding and duplication of the covered activities. It is envisaged that by order of the mayor a commission will be appointed to accept the submitted applications, to submit them for evaluation to the SAD - Karlovo, and on the basis of the prepared assessments, to make a ranking and in a report to propose to the mayor. Karlovo municipality, the persons classified for concluding a contract for the provision of social services. A contract has been concluded with a contractor for the purchase of food products and the provision of a hot lunch, in accordance with the PPA. The prepared food will be delivered to designated points in the settlements of Karlovo municipality. The provided hot lunch will be prepared by the contractor under the direct control of the Municipality of Karlovo and in compliance with the requirements for anti-epidemic measures, food safety, national standards and norms of nutrition and the requirement to contribute to a balanced diet. The provision of hot lunch is planned to start from 11.01.2021, and will cover up to 300 users from the municipality until 28.02.2022 within 276 working days of the months and 400 users from 01.03.2022. - 146 working days. This project proposal includes accompanying measures in the form of monthly consultations on opportunities to use other social services, use of administrative municipal services and support in case of needs and problems of representatives of the target group of employees of Karlovo municipality and will be implemented throughout the period. of implementation of the activity "Hot lunch in the conditions of the pandemic of COVID-19 in the municipality of Karlovo". The accompanying measures will be implemented throughout the period of implementation of the contract and should be fully consistent with the anti-epidemic measures.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: По данни на Дирекция "Социално подпомагане" - Карлово и Районна здравна инспекция - Пловдив, на територията на община Карлово са идентифицирани следните лица, спадащи към целевите групи на проекта: 1. Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната, хора, които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията. 2. Лица, поставени под карантина - без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепа. 3. Лица, обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка, са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности. 0.00 0.00
Приготвяне на топъл обяд: Приготвянето на топлия обяд ще започне от 21.01.2021 г. и ще приключи на 30.09.2022 г. (422 работни дни). Дейността ще се извършва от избрания изпълнител „Общински стол“ ЕООД, който разполага със следната материална база и оборудване: кухня за приготвяне на храна с обособени подготвителна за зеленчук, оборудвана с картофобелачка и зеленчукорезачка и подготвителна месо, птици и риба, зала за хранене, разливно помещение, пункт за раздаване на храна, санитарен възел, склад сухи продукти, склад зеленчуци, фризер за замразени продукти – 2 бр., хладилна камера, ел. скара, ел. тигани - 2 бр., ел. пекарни – 5 бр., конвектомат, газови котлони – 5 бр., ел. бойлери – 2 бр., ел. печка. Търговското дружество разполага със 7 щатни бройки, включващи: управител, главен готвач, готвач, помощник готвач, работник кухня – 2 бр., касиер. Предоставянето на храна от този изпълнител приключва на 31.03.2022г. и от 01.04.2022г. започва да доставя новоизбрания изпълнител,след проведена процедура по ЗОП . Това е фирмата „Кей Енд Ви“ ООД, с която е сключен договор №63/01.04.2022г. Предоставянето на храна започва от 01.04.2022г. Храната се приготвя в кухнятя-майка в гр. Сливен и след шоково замразяване се доставя в кухнята на на "Общински стол"- Карлово, от къде се разпределя и насочва към пунктове на описаните вече населени места на територията на общината, които притежават необходимата регистрация от БАБХ по ЗХ. „Кей Енд Ви“ ООД разполага с кухня-майка изградена като комплекс – складова част, кухня, ситничаро-сладкарски цех и административна част. Складовата част има помещения отговарящи на изискванията за съхранение на отделните видове суровини-пакетирани стоки, варива, брашна и консерви, както и хладилни помещения за съхранение на плодове и зеленчуци, млечни продукти, месо и риба. Кухненския блок има– подготвителни за плодове и зеленчуци, за месо, риба, млечни продукти, яйца; топла и студена кухня; разливно помещение. Оборудване: 1. Зеленчукорезачка -3 бр.; 2. Зеленчукорезачка Robot 1 бр.; 3. Машина за белене и измиване на зеленчуци 1 бр.; 4. Картофобелачка 4 бр.; 5. Месомелачка 2 бр.; 6. Машина за формиране на мляно месо-1 бр.; 7. Тестобъркачка 1 бр.; 8. Тестобъркачка 2 бр.; 9. Планетарен миксер 2 бр.; 10. Тесто-отделителна машина 1 бр.; 11. Тесто-окръглителна машина 1 бр.; 12. Втасална камера 6 бр.; 13. Ел. пекарна с 3 амери х 2 тави8 бр.; 14. Конвекторна фурна 2 бр.; 15. Газов парен казан 6 бр.; 16. Обръщателен тиган 1 бр.; 17. Готварски плот с 2 котлона - газ 1 бр.; 25. Готварски плот с 4 котлона - газ 1 бр.; 26. Фритюрник 10 л. 2 бр.; 27. Скара 60x40 - 2 бр.; 28. Колбасо-резачка 1 бр.; 29. Пасатор -2 бр.; 30. Професионален хладилен шкаф, -18º С / -15º С Robusta 2 бр.; 31. Професионален хладилен шкаф, 0º С / +4º С Robusta 4 бр.; 32. Професионален хладилен шкаф, +10º С (Яйца) Robusta 1 бр.; 33. Хладилна камера, 0º С / +4º С, 10 м3 Изградена на място 3 бр.; 34. Хладилна камера, -18º С, 12 м3 Изградена на място 2 бр.; 35. Хладилна камера, 0º С / +4º С, 25 м3 Изградена на място 2 бр.; 36. Тунел за шоково охлаждане Перфект Фриготехник 1 бр.; 37. Различни по вид ел. Везни, 6-300 кг. BIMCO 5 бр.; и др. Търговското дружество разполага със 119 служители, включително: гл. готвач, готвач - 2 бр., дегустатор и окачествител на храни и напитки, диетолог, консултант здравословно хранене, майстор производство на тестени изделия, общ работник - 4 бр., помощник-сладкар, работник кухня - 20 бр., сладкар, чистач - хигиенист - 2 бр., Шофьор лекотоварен автомобил - 29 бр., и др.За изпълнение на дейността - приготвяне на топъл обяд, ще бъдат използвани рецепти, съотносими със „Сборник рецепти за заведения за обществено хранене“ – издание 2010 г. на издателство „Техника“, като ще бъде давана и информация за алергени. Отчитането на дейността ще бъде съобразено с Методика за прилагане на опростени правила за възстановяване на база разхода за единица продукт - обяд по Операция BG05FMOP001-5.001 „3.1 - Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19“. с 390 145.80 390 156.60
Предоставяне на топъл обяд: Предоставянето на услугата "топъл обяд" ще се осъществява в кухнята-майка в гр. Карлово и в определени пунктове в населените места на територията на община Карлово, като за същите се предвижда издаване на Удостоверение за регистрация на заведение за обществено хранене от БАБХ. В случай на възникнала необходимост храната да бъде доставяна до адресите на потребителите, е предвидена възможност за осъществяване на транспорт - в специализиран за превоз на храни и хранителни продукти автомобил. Предоставянето на услугата ще се осъществява в работните дни на периода 21.01.2021 г. - 30.09.2022 г. (422 работни дни). Услугата ще бъде предоставяна на 300 потребители до 28.02.2022г. и от 01.03.2022г броя на потребителите се увеличава на 400 - лица, принадлежащи към целевите групи. 19 507.30 19 507.84
Реализиране на съпътстващи мерки.: Дейността ще се реализира от избрания изпълнител, чрез определен за целта служител, притежаващ нужниите качества за предоставяне на съпътстващите мерки. Самото предоставяне на съпътстващите мерки ще бъде осъществено след анализиране и установяване на специфичните и индивидуални потребности на уждаещите се от прилагане на съпътстващи мерки лица, ползващи услугата услугата. Съпътстващите мерки, допълващи предоставянето на топъл обяд се изразяват индикативно в индивидуално консултиране и съдействие на крайните потребители на топъл обяд, съобразно актуалните противоепидемични мерки и индивидуалните им нужди за: - възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ; - ползването на административни общински услуги, съдействие за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене, консултиране за изискванията, свързани с въведените противоепидемични мерки и др. - други форми на индивидуална подкрепа, съдействие, консултиране, реализирани в отговор на конкретно установени нужди и проблеми на представителите на целевите групи с цел преодоляване на последствията продължителната социална изолация. Изпълнението на тези мерки ще се осъществява при спазване на всички противоепидемични предписания. Целта на тази дейност е да се окаже допълнителен ефект по отношение на услугата "предоставяне на топъл обяд". 19 507.30 19 507.84

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).