Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

The project proposal aims to contribute to the compliance with the requirements of Directive 91/271/ EEC on urban waste-water treatment, by providing infrastructure for wastewater treatment and treatment in 3 agglomerations more than 10000 p.e. on the territory of Sofia Municipality - Sofia, Bankya and Novi Iskar and by reconstruction, modernization and completion of Sofia Wastewater Treatment Plant (SWWTP)-Kubratovo. As a result of analyses and studies, taking into account the CN No.PJ-JASPERS/2020-424/ET/RA/jw dated 21.12.20 of JASPERS, the following sites have been identified to be included in the scope of the project: "Completion of the sewerage network of Krastova Vada-East district, Construction of the sewerage network for Dragalevtsi district, Completion of the sewerage network of Suhodol district, Completion of the sewerage network of Obelya district, Completion of the sewerage network of Benkovski district,Completion and reconstruction of the sewerage network of Bankya,Gradoman, Mihailovo,Verdikal districts and Ivanyane, Bankya distr,Completion of the sewerage network of Novi Iskar,as well as reconstruction,modernization and completion of SWWTP–Kubratovo, incl. technological equipment. The project envisages construction of 97,433 km sewerage network, as follows: 10,078 km mixed sewerage network; 56,228 km domestic sewer network and 31,127 km rain sewer network and reconstruction of 1,941km sewer network.Reconstruction/modernization/ completion of SWWTP Kubratovo is also planned.The additional number of p.e.with access to improved wastewater treatment after the implementation of the project is 12 434 and the total pollution load that is collected and treated is expected to reach 1,393,380 p.e.During the project implementation,incl.the reconstruction and modernization of the SWWTP, there will be no discharge of untreated wastewater that is treated in the existing SWWTP, the operation of the SWWTP will not be stopped.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Инженеринг за обект „Реконструкция, модернизация и доизграждане на СГПСОВ – Кубратово“: Дейността е ключова за постигане на целите на проектното предложение и заложените индикатори. Изпълнението и е свързано с проектиране, авторски надзор, строително-монтажни работи и доставка на оборудване на обект: Реконструкция, модернизация и доизграждане на СГПСОВ – Кубратово. Изпълнението на дейността включва следните поддейности: - Изготвяне на технически проект и съгласуването му със съответните органи и експлоатационни дружества с цел издаване на разрешение за строеж. Разработването на техническия проект ще бъде съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, в съответствие с чл. 169 ЗУТ и предписанията на РПИП, като съдържат всички части и съгласувателни становища, необходими за получаване на Разрешение за строеж. - Осъществяване на авторски надзор, съгласно чл. 162 от ЗУТ. Авторския надзор съгласува и подписва всички документи свързани с изпълнението и/или при необходимост - изменението на първоначално изготвения проект. - Изпълнение на строително-монтажни работи и други съпътстващи дейности, включително закупуване, доставка и монтаж на машини, оборудване, съоръжения и обзавеждане. При изпълнение на СМР ще бъдат изпълнени и предвидените мерки за интегриране на политиката по опазване на околната среда, по изменение на климата и устойчиво развитие: Изграждане на анамокс реактор за снижаване концентрациите на азот от утайковите води; Доставка, монтаж, пуск и наладка на машини и съоръжения за анамокс реактор за снижаване концентрациите на азот от утайковите води; Изграждане на байпас от аериран пясъко-масло задържател до биобасейни; Доставка, монтаж, пуск и наладка на машини и съоръжения за байпас от аериран пясъко-масло задържател до биобасейни; Изграждане на инсталация за термална хидролиза; Доставка, монтаж, пуск и наладка на машини и съоръжения за инсталация за термална хидролиза; Включване на новите съоръжения към съществуващата SCADA. - Въвеждане в експлоатация на СГПСОВ – Кубратово. Дейностите по третиране на утайките съответстват на действащата програма за управление на отпадъците на Столична община. Допълнителна информация относно обхвата, капацитета и характеристиките на предвидените за изграджане инсталации, съоръжения, оборудване, обслужващи сгради, пътища и др. е представена във файл "3 Dopalnitelna informacia za deinost 1_rev2". 31 926 858.02 32 340 463.47
Инженеринг за обект „Доизграждане на канализационната мрежа на кв. „Кръстова вада - изток“, район "Лозенец": Дейността включва проектиране, авторски надзор и строителство на обект „Изграждане на канализационна мрежа за кв. „Кръстова вада – изток“, съгласно условията на ФИДИК Жълта книга и е ключова, както за постигане целите на проектното предложение, така и на заложените индикатори. Изпълнението на дейността включва следните поддейности: - Изготвяне на технически проект и съгласуването му със съответните органи и експлоатационни дружества с цел издаване на разрешение за строеж. Разработването на техническия проект ще бъде съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, в съответствие с чл. 169 от ЗУТ и предписанията на РПИП, като съдържат всички части и съгласувателни становища, необходими за получаване на Разрешение за строеж. - Осъществяване на авторски надзор, съгласно чл. 162 от ЗУТ. Авторския надзор съгласува и подписва всички документи свързани с изпълнението и/или при необходимост - изменението на първоначално изготвения проект. - Изпълнение на строително-монтажни работи и други съпътстващи дейности. Ще бъдат изградени Гл. кл. 1Б по улица „Флора Кънева“ с участъци от ОТ 408 до кръстовището на улиците „Флора Кънева“ и ул. „Георги Йолов“ и от новопроектиран Дъждопреливник Дпр. № 1 на съществуващ колектор, от кръстовището на ул. „Флора Кънева“ и ул. „Академик Иван Буреш“ до кръстовището на ул. „Флора Кънева“ и ул. „Светослав Минков“, както й Кл. 63 по ул. „Арарат“. С изпълнението на дейността ще бъде изградена смесена канализационна мрежа с обща дължина 1452 м., като към канализационната мрежа на Столична община ще бъдат присъединени 359 ЕЖ. Към СМР за доизграждане на канализационната мрежа се предвиждат всички мероприятия по разрушаване и фрезоване на съществуващата асфалтова настилка, извозване на строителните отпадъци, изкопни работи за траншеен изкоп, полагане на подложка, доставка и монтаж на канализационни тръби, направа на обратна засипка около и над тръбата, възстановяване на настилките, както и всички необходими изпитвания съгласно нормативната уредба. Реализирането на обекта е от изключителна важност, за да бъде възможно отвеждането на отпадъчните води и от кв. „Драгалевци“. - Въвеждане в експлоатация на мрежата. Допълнителна информация относно местоположение (улици, от точка до точка), диаметър и материал за изпълнение, предвидена технология на полагане за всеки участък, предвиден за финансиране е представена в папка "6 Dopalnitelna informacia za deinostite_rev1", файл "Dopalnitelna informacia za deinost 2". 2 225 819.04 1 821 138.75
Инженеринг за обект „Доизграждане на канализационната мрежа на кв. „Симеоново“, район „Витоша“: Заличава се. 0.00 0.00
Инженеринг за обект „Изграждане на канализационна мрежа за кв. „Драгалевци“, район „Витоша“: Дейността включва проектиране, авторски надзор и строителство на обект „Изграждане на канализационна мрежа за кв. „Драгалевци“, съгласно условията на ФИДИК Жълта книга и е ключова, както за постигане целите на проектното предложение, така и на заложените индикатори. Изпълнението на дейността включва следните поддейности: - Изготвяне на технически проект и съгласуването му със съответните органи и експлоатационни дружества с цел издаване на разрешение за строеж. Разработването на техническия проект ще бъде съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, в съответствие с чл. 169 ЗУТ и предписанията на РПИП, като съдържат всички части и съгласувателни становища, необходими за получаване на Разрешение за строеж. - Осъществяване на авторски надзор, съгласно чл. 162 от ЗУТ. Авторския надзор съгласува и подписва всички документи свързани с изпълнението и/или при необходимост - изменението на първоначално изготвения проект. - Изпълнение на строително-монтажни работи и други съпътстващи дейности. Ще бъдат изградени Главни канализационни колектори и канализационни клонове, както й част от второстепенната мрежа за битови и дъждовни води. С изпълнението на дейността ще бъде изградена битова канализационна мрежа – 18 583 м. и дъждовна канализационна мрежа – 15 880 м. От територията на кв. „Драгалевци“ към канализационната мрежа на Столична община ще бъдат присъединени 3319 ЕЖ. Към СМР за изграждане на канализационната мрежа се предвиждат всички мероприятия по разрушаване и фрезоване на съществуващата асфалтова настилка, извозване на строителните отпадъци, изкопни работи за траншеен изкоп, полагане на подложка, доставка и монтаж на канализационни тръби, направа на обратна засипка около и над тръбата, възстановяване на настилките, както и всички необходими изпитвания съгласно нормативната уредба. - Въвеждане в експлоатация на мрежата. Допълнителна информация относно местоположение (улици, от точка до точка), диаметър и материал за изпълнение, предвидена технология на полагане за всеки участък, предвиден за финансиране е представена в папка "6 Dopalnitelna informacia za deinostite_rev1", файл "Dopalnitelna informacia za deinost 4". 36 154 325.02 17 189 096.43
Инженеринг за обект „Доизграждане на канализационната мрежа на кв. „Суходол“, район „Овча купел“: Дейността включва проектиране, авторски надзор и строителство на обект „Доизграждане на канализационната мрежа на кв. „Суходол“, съгласно условията на ФИДИК Жълта книга и е ключова, както за постигане целите на проектното предложение, така и на заложените индикаторите. Изпълнението на дейността включва следните поддейности: - Изготвяне на технически проект и съгласуването му със съответните органи и експлоатационни дружества с цел издаване на разрешение за строеж. Разработването на техническия проект ще бъде съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, в съответствие с чл. 169 ЗУТ и предписанията на РПИП, като съдържат всички части и съгласувателни становища, необходими за получаване на Разрешение за строеж. - Осъществяване на авторски надзор, съгласно чл. 162 от ЗУТ. Авторския надзор съгласува и подписва всички документи свързани с изпълнението и/или при необходимост - изменението на първоначално изготвения проект. - Изпълнение на строително-монтажни работи и други съпътстващи дейности. Територията от кв. „Суходол“, в която е констатирана необходимост от изграждане на канализация е разделена условно на 3 зони: Зона „А“– територията на северозапад от река Суходолска; Зона „В“ – сравнително малка зона, разположена югоизточно от река Суходолска, със силно изразен наклон в посока към реката и Зона „С“ – най-голямата зона, обхващаща централната и източна територия на кв. „Суходол“. Дейността предвижда да бъде изградена разделна (битова и дъждовна) канализация за Зона „B“ и няколко смесени клона в Зона „А“. Общата дължина на изградените канализационни клонове е: смесена канализация - 524 м., битова канализация – 1814 м. и дъждовна канализация - 1512 м. След изпълнението на дейността към канализационната мрежа ще бъдат присъединени 354 ЕЖ. Към СМР за изграждане на канализационната мрежа се предвиждат всички мероприятия по разрушаване и фрезоване на съществуващата асфалтова настилка, извозване на строителните отпадъци, изкопни работи за траншеен изкоп, полагане на подложка, доставка и монтаж на канализационни тръби, направа на обратна засипка около и над тръбата, възстановяване на настилките, както и всички необходими изпитвания съгласно нормативната уредба. - Въвеждане в експлоатация на мрежата. Допълнителна информация относно местоположение (улици, от точка до точка), диаметър и материал за изпълнение, предвидена технология на полагане за всеки участък, предвиден за финансиране е представена в папка "6 Dopalnitelna informacia za deinostite_rev1", файл "Dopalnitelna informacia za deinost 5". 2 814 939.52 2 566 344.13
Инженеринг за обект „Доизграждане на канализационната мрежа на кв. „Обеля“, район „Връбница“: Дейността включва проектиране, авторски надзор и строителство на обект „Доизграждане на канализационната мрежа на кв. „Обеля“, съгласно условията на ФИДИК Жълта книга и е ключова, както за постигане целите на проектното предложение, така и на заложените индикаторите. Изпълнението на дейността включва следните поддейности: - Изготвяне на технически проект и съгласуването му със съответните органи и експлоатационни дружества с цел издаване на разрешение за строеж. Разработването на техническия проект ще бъде съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, в съответствие с чл. 169 ЗУТ и предписанията на РПИП, като съдържат всички части и съгласувателни становища, необходими за получаване на Разрешение за строеж. - Осъществяване на авторски надзор, съгласно чл. 162 от ЗУТ. Авторския надзор съгласува и подписва всички документи свързани с изпълнението и/или при необходимост - изменението на първоначално изготвения проект. - Изпълнение на строително-монтажни работи и други съпътстващи дейности. Ще бъде изградена битова канализация за събиране на отпадъчни води и заустването им в главните колектори преминаващи през територията – ЛКК и ДКК, които да ги транспортират до ПСОВ „Кубратово“, както и частично дъждовни колектори, събиращи и заустващи повърхностните води в р. Какач. Общата дължина на изградени канализационни клонове е 4375 м. - битова канализация и 3121 м. - дъждовна канализация. След изпълнението на дейността към канализационната мрежа ще бъдат присъединени 856 ЕЖ. Към СМР за изграждане на канализационната мрежа се предвиждат всички мероприятия по разрушаване и фрезоване на съществуващата асфалтова настилка, извозване на строителните отпадъци, изкопни работи за траншеен изкоп, полагане на подложка, доставка и монтаж на канализационни тръби, направа на обратна засипка около и над тръбата, възстановяване на настилките, както и всички необходими изпитвания съгласно нормативната уредба. - Въвеждане в експлоатация на мрежата. Допълнителна информация относно местоположение (улици, от точка до точка), диаметър и материал за изпълнение, предвидена технология на полагане за всеки участък, предвиден за финансиране е представена в папка "6 Dopalnitelna informacia za deinostite_rev1", файл "Dopalnitelna informacia za deinost 6". 5 743 729.99 4 467 596.94
Инженеринг за обект „Доизграждане на канализационната мрежа на кв. „Бенковски“, район „Сердика“: Дейността включва проектиране, авторски надзор и строителство на обект „Доизграждане на канализационната мрежа на кв. „Бенковски“, съгласно условията на ФИДИК Жълта книга и е ключова, както за постигане целите на проектното предложение, така и на заложените индикаторите. Изпълнението на дейността включва следните поддейности: - Изготвяне на технически проект и съгласуването му със съответните органи и експлоатационни дружества с цел издаване на разрешение за строеж. Разработването на техническия проект ще бъде съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, в съответствие с чл. 169 ЗУТ и предписанията на РПИП, като съдържат всички части и съгласувателни становища, необходими за получаване на Разрешение за строеж. - Осъществяване на авторски надзор, съгласно чл. 162 от ЗУТ. Авторския надзор съгласува и подписва всички документи свързани с изпълнението и/или при необходимост - изменението на първоначално изготвения проект. - Изпълнение на строително-монтажни работи и други съпътстващи дейности. Ще бъде изградена разделна канализационна система с обща дължина 2768 м., в това число: битови канализационни колектори - 2694 м. и дъждовни канализационни колектори - 74 м. След изпълнението на дейността към канализационната мрежа ще бъдат присъединени 678 ЕЖ. Към СМР за изграждане на канализационната мрежа се предвиждат всички мероприятия по разрушаване и фрезоване на съществуващата асфалтова настилка, извозване на строителните отпадъци, изкопни работи за траншеен изкоп, полагане на подложка, доставка и монтаж на канализационни тръби, направа на обратна засипка около и над тръбата, възстановяване на настилките, както и всички необходими изпитвания съгласно нормативната уредба. - Въвеждане в експлоатация на мрежата. Допълнителна информация относно местоположение (улици, от точка до точка), диаметър и материал за изпълнение, предвидена технология на полагане за всеки участък, предвиден за финансиране е представена в папка "6 Dopalnitelna informacia za deinostite_rev1", файл "Dopalnitelna informacia za deinost 7". 2 951 865.41 2 736 986.68
Инженеринг за обект „Доизграждане и реконструкция на канализационна мрежа на гр. Банкя, кварталите „Градоман“, „Михайлово“, „Вердикал“ и с. Иваняне“, район „Банкя“: Дейността включва проектиране, авторски надзор и строителство на обект „Доизграждане и реконструкция на канализационна мрежа на гр. Банкя, кварталите „Градоман“, „Михайлово“, „Вердикал“ и с. Иваняне“, съгласно условията на ФИДИК Жълта книга и е ключова, както за постигане целите на проектното предложение, така и на заложените индикаторите. Изпълнението на дейността включва следните поддейности: - Изготвяне на технически проект и съгласуването му със съответните органи и експлоатационни дружества с цел издаване на разрешение за строеж. Разработването на техническия проект ще бъде съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, в съответствие с чл. 169 ЗУТ и предписанията на РПИП, като съдържат всички части и съгласувателни становища, необходими за получаване на Разрешение за строеж. - Осъществяване на авторски надзор, съгласно чл. 162 от ЗУТ. Авторския надзор съгласува и подписва всички документи свързани с изпълнението и/или при необходимост - изменението на първоначално изготвения проект. - Изпълнение на строително-монтажни работи и други съпътстващи дейности, включително закупуване, доставка и монтаж на машини, оборудване, съоръжения и обзавеждане. Предвижда се изграждане на канализационна мрежа на територията на гр. Банкя, кварталите „Градоман“, „Михайлово“, „Вердикал“ и с. Иваняне с обща дължина 29 795 м., в това число: смесена канализация - 8102 м., битова канализация – 13 316 м. и дъждовна канализация – 6436 м. Също така е предвидено реконструкция на съществуващи канали с обща дължина 1941 м. по улиците: ул. „Юрий Гагарин“, ул. „Царибродска“, ул. „Св. Св. Кирил и Методий“, ул. „Александър Стамболийски“, ул. „Сливница“. Клоновете за реконструкция са предвидени поради липса на достатъчен хидравличен капацитет – наводнения и връщане на отпадъчни води в сградната канализация на прилежащите застроени имоти. След изпълнението на дейността към канализационната мрежа ще бъдат присъединени 3639 ЕЖ. Към СМР за изграждане на канализационната мрежа се предвиждат всички мероприятия по разрушаване и фрезоване на съществуващата асфалтова настилка, извозване на строителните отпадъци, изкопни работи за траншеен изкоп, полагане на подложка, доставка и монтаж на канализационни тръби, направа на обратна засипка около и над тръбата, възстановяване на настилките, както и всички необходими изпитвания съгласно нормативната уредба. - Въвеждане в експлоатация на мрежата. Допълнителна информация относно местоположение (улици, от точка до точка), диаметър и материал за изпълнение, предвидена технология на полагане за всеки участък, предвиден за финансиране е представена в папка "6 Dopalnitelna informacia za deinostite_rev1", файл "Dopalnitelna informacia za deinost 8". 29 067 994.41 17 508 149.25
Инженеринг за обект „Доизграждане на канализационната мрежа на гр. Нови Искър“, район „Нови Искър“: Дейността включва проектиране, авторски надзор и строителство на обект „Доизграждане на канализационната мрежа на гр. Нови Искър“, съгласно условията на ФИДИК Жълта книга и е ключова, както за постигане целите на проектното предложение, така и на заложените индикаторите. Изпълнението на дейността включва следните поддейности: - Изготвяне на технически проект и съгласуването му със съответните органи и експлоатационни дружества с цел издаване на разрешение за строеж. Разработването на техническия проект ще бъде съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, в съответствие с чл. 169 ЗУТ и предписанията на РПИП, като съдържат всички части и съгласувателни становища, необходими за получаване на Разрешение за строеж. - Осъществяване на авторски надзор, съгласно чл. 162 от ЗУТ. Авторския надзор съгласува и подписва всички документи свързани с изпълнението и/или при необходимост - изменението на първоначално изготвения проект. - Изпълнение на строително-монтажни работи и други съпътстващи дейности, включително закупуване, доставка и монтаж на машини, оборудване, съоръжения и обзавеждане. Предвижда се изграждане на канализационната мрежа на кварталите „Славовци“ и източната част от кв. „Кумарица“. Ще бъде изградена разделна канализационна система с обща дължина 19 550 м., в това число: битови канализационни колектори – 15 446 м. и дъждовни канализационни колектори - 4104 м. След изпълнението на дейността към канализационната мрежа на гр. Нови Искър и към ГПСОВ ще бъдат присъединени 3229 ЕЖ. Към СМР за изграждане на канализационната мрежа се предвиждат всички мероприятия по разрушаване и фрезоване на съществуващата асфалтова настилка, извозване на строителните отпадъци, изкопни работи за траншеен изкоп, полагане на подложка, доставка и монтаж на канализационни тръби, направа на обратна засипка около и над тръбата, възстановяване на настилките, както и всички необходими изпитвания съгласно нормативната уредба. - Въвеждане в експлоатация на мрежата. Допълнителна информация относно местоположение (улици, от точка до точка), диаметър и материал за изпълнение, предвидена технология на полагане за всеки участък, предвиден за финансиране е представена в папка "6 Dopalnitelna informacia za deinostite_rev1", файл "Dopalnitelna informacia za deinost 9". 21 606 756.34 16 468 449.32
Упражняване на независим строителен надзор, оценка на съответствие и изпълнение на функциите на инженер по смисъла на Договорните условия по ФИДИК при реконструкция, модернизация и доизграждане на СГПСОВ – Кубратово и при доизграждане, реконструкция и изграждане на канализационна мрежа и съоръжения, както и доставка на оборудване за 3 помпени станции : Дейността включва извършване на консултантски услуги по упражняване на независим строителен надзор, оценка на съответствие и изпълнение на функциите на инженер по смисъла на Договорните условия по ФИДИК, както и по смисъла на чл. 168 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) на всички договори за строителство. Строителният надзор ще се състои в организиране и подписване на кореспонденция с Възложителя и изпълнителите на строителните договори; ще гарантира, че проектирането и строителството са организирани и се изпълняват в съответствие с договорите за строителство и приложимата нормативна уредба; ще преглежда проектната документация и гарантира за нейната пълнота и качество; ще контролира изпълнението на строителните програми; да изготвя сертификати за плащания, сертификати за приемане и сертификати за изпълнение; ще администрира договорите по време на периодите за съобщаване на дефекти. Надзорът ще осъществява технически контрол при проектирането и ще изготвя доклади за оценка на съответствието на инвестиционните проекти за обектите. Инженерът по ФИДИК ще бъде и строителен надзор по смисъла на чл. 168 от ЗУТ. Ще бъдат изпълнени следните поддейности: - Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта съгласно чл. 142 от ЗУТ; - Упражняване функциите на Инженер по ФИДИК; - Строителен надзор по време на изпълнение на СМР в съответствие с изискванията на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове, включително законосъобразно започване на СМР, контрол върху пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, спиране на строежа в случай на нарушения и съществени отклонения от одобрения проект, контрол върху условията за ЗБУТ, както и недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - Проверка и контрол на влаганите строителни материали и извършените СМР; - Контрол върху доставените машини и съоръжения за СГПСОВ и 3-те помпени станции; - Изготвяне на всички актове и протоколи по време на строителството, вкл. окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; - Изготвяне на технически паспорт за строежа, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. , - След подписване на Констативен Акт - Образец 15, провеждане на съответните изпитания и проби, необходими за въвеждане в експлоатация; - Съдействие за изготвяне на документация за издаване на Удостоверения за изпълнено задължение по Закона за кадастъра и имотния регистър, - След приключване на строително-монтажните работи - изготвяне на окончателен доклад до Възложителя по чл. 168, ал.6 от ЗУТ. 1 557 520.67 493 716.54
Организация и управление на проекта: Дейността за организация и управление на проекта се явява необходимо начално условие за цялостното осъществяване на проекта, съгласно изискванията на УО на ОПОС. Във връзка с изпълнението и управлението на проекта ще бъде проведена обществена поръчка, по реда на ЗОП, за избор на външен изпълнител, ще включва ръководител на проекта и 12 експерти, съответно: координатор, административен сътрудник, счетоводител на проекта, финансист, юрист, експерт „Комуникации и публичност“, ГИС експерт, Технически експерт: „Доизграждане на канализационната мрежа на територията на кварталите „Драгалевци“ и „Кръстова вада - изток“, Технически експерт: „Доизграждане на канализационната мрежа на територията на Нови Искър“, Технически експерт: „Доизграждане на канализационната мрежа на територията на кварталите „Градоман“, „Михайлово“ и „Вердикал“ и с. Иваняне в агломерацията, обхваната от район Банкя“, Технически експерт: „Доизграждане на канализационната мрежа на територията на кварталите „Суходол“ и „Обеля“, Технически експерт „Пречистване“: Реконструкция, модернизация и доизграждане на ПСОВ „Кубратово“ и „Доизграждане на канализационната мрежа на територията на кв. „Бенковски“. - Управлението на проекта и осигуряване качественото изпълнение на заложените дейности; - обезпечава изпълнението на задълженията на бенефициента, произтичащи от АДБФП - Администриране на АДБФП, като извършва дейности по междинно и окончателно техническо докладване и финансово отчитане на изпълнението пред УО на ОПОС. - Своевременно определяне на степента на проявление на рисковете, които застрашават изпълнението на проекта; - Координация и комуникация между всички заинтересовани страни: Столична община, изпълнителите на договори за обществени поръчки, районните администрации, външни институции във връзка с изпълнението на проектните дейности и представители на УО на ОПОС; - Мониторинг и контрол върху техническото, финансовото и времево изпълнение на проекта; - Законосъобразно изготвяне и съхраняване на техническата, административната и финансова документация във връзка с изпълнението на проекта. Изпълнението на дейността ще гарантира устойчивото и качествено изпълнение на проекта в съответствие със заложените цели и очаквани резултати; ще подсигури методически неговото изпълнение, посредством избрания изпълнител - сформиран Екип. Сформираният екип ще има задължение да организира, контролира работата на изпълнителите по сключени договори, следи за изпълнението на дейностите по проекта, предприема и предлага корективни мерки при трудности, участва при проверки от страна на УО и отговаря за цялостния мониторинг и докладване на проекта. Екипът в случай на необходимост, ще организира тематични работни срещи с представители на всички заинтересовани лица. Срещите и заседанията ще бъдат документирани с протоколи, решения, заповеди и др. В рамките на дейността се предвиждат и разходи, свързани с такси необходими за съгласуване на инвестиционните проекти и въвеждане на обектите в експлоатация. 1 912 339.89 866 967.12
Комуникации и публичност: Дейността по комуникации и публичност има за цел да популяризира осигуреното финансиране от ОПОС и ЕС, дейностите, целите и резултатите на проекта сред широката общественост. Чрез нейната реализация ще се осигури обществена подкрепа за проекта. Чрез предвидените мерки за информация и комуникация ще бъдат изпълнени изискванията на Насоките за информация и комуникация на проекти, финансирани по ОПОС 2014 – 2020 г. и Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020. В рамките на дейността са предвидени няколко групи мерки за осигуряване на публичност и повишаване на информираността на заинтересованите страни за целите и ефектите от проекта: пресконференция за стартиране и пресконференция за приключване на проекта, официални церемонии за ефективния старт на проекта „Първа копка“ – 8 бр. и за откриване на обекта – 8 бр. Ще бъдат организирани 3 публични събития/информационни дни за напредъка на проекта. Ще бъдат организирани 21 разяснителни кампании (7 обекта по 3 разяснителни кампании), в непосредствена близост до линейните обекти. Събитията ще бъдат предварително разгласени сред обществеността, както и ще бъдат поканени представители на УО, местни институции и представители на медиите. Ще бъдат изработени, доставени и монтирани 15 билборда, които след приключване на СМР ще бъдат заменени с 8 постоянни информационни табели. Ще бъдат изработени промоционални материали, като: химикалки – 500 бр., тефтери – 500 бр., флаш памети – 500 бр., торбички/подаръчни чанти – 500 бр., тениски – 500 бр., информационни стикери за доставеното оборудване - 150 бр., както й 1000 бр. информационни брошури, включващи информация за проекта. Също така ще бъдат изработени 1600 бр. листовки, включващи информация за осемте обекта - за всеки обект по 200 бр. и 1 бр. банер. До 2 дни след подписване на АДБФП на официалната интернет страницата на Столична община ще бъде публикувана информация, съдържаща информация за сключения договор - начална и крайна дата за изпълнение, стойност, кратко описание на дейностите, включително целите и резултати. На интернет страницата на бенефициента ще бъде публикувана и текуща информация за напредъка по проекта. Контролът и взаимодействието с изпълнителя ще се осъществява от експерта по информация и комуникация, който ще отговаря и за техническото отчитане на дейността. Контрол по изпълнение на дейността ще упражнява ръководителят на проекта. За спазването на всички клаузи на договора и изискванията за изпълнение на ОУ на ОПОС ще отговаря юриста. Контролът ще се осъществява чрез проверки на място, документални проверки, работни срещи. 131 641.00 99 622.20

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).