Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 1 (дейност 1, част 1 ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал-5 лица на следните позиции: „Софтуерен архитект“ ; „Методист“; „Ръководител ИТ проект“; „Старши програмист“ и „Младши програмист“): Дейността по реализиране на пазара на предприемаческата идея - продукт, притежаващ характеристиките на услуга, а именно: Уеб базиран софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите на частни учебни центрове, включва следните под-дейности, представляващи етапите от цялостния й процес от разработката, вкл. проектирането и тестването й през създаването/предоставянето й до реализацията й на таргетирания пазар:
Под-дейност 1.1. Разработка на уеб базиран софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите на частни учебни центрове
Под-дейност 1.2. Същински процес на предоставяне на услугата на потребителите
Под-дейност 1.3. Създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевите пазари
Конкретните действия, планирани да бъдат предприети в процеса на изпълнение на така формулираните под-дейности по Дейност 1, както и съответните ресурси, които ще са необходими за осъществяването им, разходите за които са планирани в бюджета на проекта, са, както следва:
Под-дейност 1.1. Разработка на уеб базиран софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите на частни учебни центрове
Под-дейността включва действия по изпълнение на следните технологични етапи:
Етап 1. Конструиране на уеб базиран софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите на частни учебни центрове, в т.ч.:
- определяне на архитектурата и дизайна на разработвания иновативен софтуерен продукт;
- изготвяне на методика за имплементиране на организационните функционалности на преподавателските, клиентските и родителските акаунти в софуера;
- реализиране на създадения ефективен алгоритъм, основан на иновативна методика за прецизно групиране и анализ на входящите данни чрез специално разработени алгоритми за интерпретиране на релевантните данни и предоставяне на мулти-резултативен анализ с разширен обхват на търсените показатели.
Етап 2. Тестване на функционалностите на уеб базирания софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите на частни учебни центрове в среда със
симулиран интерфейс и оценка на резултатите, в т.ч.:
- проверка дали софтуера функционира съгласно изискванията на потребителите и установените правила и процедури;
- анализи и документиране на резултатите от тестването на софтуера;
- проверка на нужните функционалности свързани с учебното съдържание – логическата им свързаност с административния модул, преподавателските и клиентиските акаунти;
- предприемане на корекции при отклонение от заданието и своевременно актуализиране на програмните системи.
Етап 3. Демонстрация на уеб базирания софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите на частни учебни центрове в операционна среда и достигане на ниво на технологична готовност в резултат изпълнението на под-дейността - TRL 9 – Изпробвана система в операционна среда.
В процеса на изпълнение на така описаните три етапа ще е необходимо ангажирането на съответните лица за заемане на следните 5 позиции по проекта:
- 1 лице за позиция: Софтуерен архитект;
- 1 лице за позиция: Методист;
- 1 лице за позиция: Ръководител ИТ проект;
- 1 лице за позиция: Старши програмист;
- 1 лице за позиция: Младши програмист.
Индикативно, планирания период на изпълнение на описаните три етапа ще бъде от 2-ри до 13-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта, като в периода от 1-ви до 2-ри месец ще бъдат сключени трудови договори със съответните лица за съответните позиции. За позиция „Младши програмист“ трудовия договор ще бъде сключен с лице, отговарящо на посочените в т. 9 Екип от ФК изисквания за заемане на позицията, след провеждане на процедура за подбор на персонал. |
249 800.00
|
148 917.12
|
Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 2 (дейност 1, част 2 ще бъде осъществена чрез закупуване на 3 ДМА: видеокамера-1 бр. и компютърна конфигурация-2 бр.; 1 ДНА: тримодулен онлайн софтуер с виртуален портфейл за администратор, преподавател и обучаем-1 бр.; наем на работно помещение в гр. Ловеч за 17 месеца): Под-дейност 1.2. Същински процес на предоставяне на услугата на потребителите
Под-дейността включва действия по придобиване на необходимите материални и нематериални ресурси и съответно осигуряване на ресурсната обезпеченост на същинския процес на предоставяне на услугата на потребителите (уеб базирания софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите на частни учебни центрове), чрез които да бъдат реализирани пилотните действия за реализиране на предприемаческата идея.
Под-дейност 1.2. включва закупуване на:
-3 ДМА: видеокамера - 1 бр. и компютърна конфигурация - 2 бр.;
-1 ДНА: тримодулен онлайн софтуер с виртуален портфейл за администратор, преподавател и обучаем - 1 бр.;
-наем на работно помещение в гр. Ловеч за 17 месеца, в т.ч. режийните разходи по него и разходите за офис материали и консумативи и
-работа на човешките ресурси, обезпечаващи процеса, в т.ч. работа на лицата, ангажирани в следните 4 позиции по проекта: Методист; Ръководител ИТ проект; Старши програмист и Младши програмист.
Чрез закупуваните 2 компютърни конфигурации директно ще се осъществява същинския процес на предоставяне на уеб базирания софтуер на крайните потребители, като съответните дата бази, настройки и функционалности ще бъдат правени през тях. Чрез закупуваната видеокамера директно ще се предоставят на потребителите част от функционалностите на софтуера като се заснемат съответните видеа за сайта и се организират и провеждат съответните уебинари и инструктажни он-лайн курсове за клиентите за работа със софтуера.
Закупувания тримодулен онлайн софтуер с виртуален портфейл за администратор, преподавател и обучаем е съществена част от самия процес на предоставяне на услугата на крайните потребители, защото той представлява база, която ще бъде надградена и в интегриран вид с разработката в под-дейност 1.1. ще представлява същността на предприемаческата идея: уеб базирания софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите на частни учебни центрове.
Надграждането, имплементирането на разработваните по проекта функционалности и части на софтуера до получаването на готов продукт, предлаган на целевия пазар, ще се изразява в подробно описаните характеристики в т. 11, поле „Описание на предприемаческата идея“ на ФК.
Индикативно, планирания период на изпълнение на същинския процес на предоставяне на услугата на потребителите ще бъде от 14-ти до 18-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта, като доставката на съответните ДМА и ДНА, представляващи директни средства за осъществяването му ще бъдат доставени по-рано след провеждане на съответните процедури за избор на изпълнител, подробно описани в т. 10 на ФК.
Наемът на работно помещение, предвидено по проекта е в рамите на 17 месеца, в периода от 2-ри до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта. В планираните в бюджета на проекта разходи за наем на работно помещение, в б.р. 5.1., са включени освен разходите за наем, и режийните разходи и разходите за офис материали и консумативи.
Обобщено, за осигуряване на необходимите човешки ресурси за изпълнение на под-дейности 1.1. и 1.2., е планирано наемането на квалифициран персонал за следните позиции по проекта:
- 1 лице на позиция Софтуерен архитект (за 6 месеца на 4 часов работен ден) - от 2-ри до 7-ми, вкл. месец от изпълнението на проекта;
- 1 лице на позиция Методист (за 17 месеца на 8 часов работен ден) - от 2-ри до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта;
- 1 лице на позиция Ръководител ИТ проект (за 17 месеца на 8 часов работен ден) - от 2-ри до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта;
- 1 лице на позиция Старши програмист (за 17 месеца на 8 часов работен ден) – от 2-ри до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта;
- 1 лице на позиция Младши програмист (за 12 месеца на 4 часов работен ден) - от 7-ми до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта. |
0.00
|
95 504.42
|
Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 3 (дейност 1, част 3 ще бъде осъществена чрез 1 външна услуга - изготвяне на търговската стратегия, целевата аудитория, изграждането на бранд и маркетингова стратегия за потенциални пазари и клиенти; участие в 1 бр. европейско изложение за образование): Под-дейност 1.3. Създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевите пазари
Под-дейността включва действия по създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевите пазари и съответно осигуряване на ресурсната обезпеченост за този процес. Под-дейност 1.3. включва:
- Услуги по изготвяне на търговската стратегия, целевата аудитория, изграждането на бранд и маркетингова стратегия за потенциални пазари и клиенти - 1 брой;
- Участие в европейско изложение за образование, провеждано в чужбина за представяне на кандидата и продукта, разширяване и развитие на дейността, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи - 1 брой.
Индикативно, планирания период на изпълнение на действията, описани в под-дейност 1.3. ще бъде от 14-ти до 18-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта.
Планираната 1 външна услуга е с оглед осигуряване на необходимите предпоставки за развитие на продажбите на уеб базирания софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите на частни учебни центрове. В предмета на услугата ще бъдат обхванати:
(1)Изграждане на търговска стратегия
- Определяне на таргет група;
- Изграждане на процес по намиране на потенциални клиенти;
- Изграждане на „фуния“, през която да преминават потенциалните клиенти до извършването на продажба:
• Изготвяне на темплейти за първи, втори и трети контакт с клиента;
• Определяне на различните канали за продажба;
• Препоръки за полезен софтуер с цел ефективно менажиране на процеса по продажби;
• Изготвяне на „рамка за продажби по телефона“, посредством която да се комуникира с потенциалните клиенти с цел заключване на продажбата;
• Целодневно обучение по продажби на екипа;
• Изготвяне на стандартизиран формат за анализиране на резултатите и подобряване на процеса по продажби.
- Съгласуване с маркетинговия план на компанията с цел изграждане на ефективен процес за достигане до клиента;
- След прилагане на стратегията – едномесечен анализ на резултатите, работата на екипа и потенциалните подобрения, след което изготвяне на доклад.
(2)План за изграждане на екипа по продажби
- Изготвяне на стратегия за привличане на правилните кандидати;
- Изготвяне на стандартизиран формат на процеса по интервюиране;
- Обучителен план и обучителни материали;
- Изграждане на бонусна система за служителите, която да доведе до максимални резултати;
- Процес и формат на ежеседмична обратна връзка с цел постоянното подобряване на персонала.
(3) Маркетингова стратегия и изграждане на разпознаваем бранд
- Изграждане на бранд идентичност;
- Набелязване на посланията, които ще носи бранда;
- Рекламна стратегия;
- Анализ на пазара на конкуренцията в България;
- Анализ на пазара на конкуренцията в Румъния;
- Поведение на пазара;
- SWOT анализ. |
0.00
|
0.00
|
Дейност 2. Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 3 бр. стикери и 1 бр. табела): Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет.
С цел популяризация на дейностите и под-дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат следните мерки, включени в настоящата дейност по визуализация на проекта:
(1) изработка и доставка на 3 броя стикери за всеки от закупуваните по проекта ДМА – по образец Приложение 2.16.5. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.;
(2) изработка, доставка и монтаж на 1 брой постоянна табела с информация за проекта - по образец Приложение 2.16.3. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.; с минимални размери 50 х 70 см. Постоянната табела ще бъде монтирана на видно място, на входа на наетото работно помещение в гр. Ловеч, където ще бъдат инсталирани придобиваните по проекта ДМА и ДНА;
(3) включване на визуализационните и информационни реквизити на ОПИК и ЕС в съответствие с изискванията за мерките за публичност във всяка една комуникация и документация, изготвяни в процеса на изпълнение на проекта при възникващите взаимоотношения с доставчици, изпълнители на услуги, клиенти и други заинтересовани страни. Всяко едно от средствата за визуализация ще съдържа информация, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г., номер и наименование на проекта на български език.
Чрез изпълнение на дейността по визуализация на проекта ще се осигури публичност на целите, постигнатите резултатите от проекта, както и размера на финансовата подкрепа по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет.
Дейността се предвижда да стартира от 1-ви проектен месец, имайки предвид необходимостта от изготвяне на съответния пакет документи по процедурите за избор на изпълнители за доставка на предвидените по проекта активи, както и на планираните услуги, съгласно предвидените указания за информация и комуникация. Нейната продължителност съответно ще бъде през целия период на изпълнение на проекта, като при финализиране на дейностите по доставката на ДМА ще бъдат изработвани и предвидените в дейността стикери. |
200.00
|
225.00
|