Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

Plamena Style LLC is a modern manufacturing enterprise established in 2002 with its main activities: manufacturing and trading of its own collections of youth clothing, classic and business clothing and knitwear with a wide range of applications. The company also offers its own design solutions in interior textiles - making bedding, curtains, bedspreads, tablecloths and more.
Following the strategy to expand its manufacturing and commercial activities, Plamena Style LLC plans to increase its personnel by employing new staff on administrative and manufacturing positions. In relation with that the company applies to get funding for the present project, which includes the implementation of the following activities:

1. Employment of six unemployed and/or inactive persons for a period of 12 months (positions: Chief Accountant - 1 person; Office Manager - 2 people, Administrative secretary - 1 person and Technologist, modeling and design of clothing - 2 people).
2. Purchase of new equipment and specialized software for interactive modeling and design of clothing.
3.Visualization of the project. 
4. Project organization and management.

The company will ensure that a minimum of 50% of the newly recruited personnel under the project (or 3 people) will belong to the specific category of unemployed youths up to 29 years inclusive.
After completion of all project activities Plamena Style LLC will preserve the jobs for a minimum of 12 months of at least 50% of employees under the project, which will ensure sustainable employment of these people as required by the procedure.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: В изпълнение на стратегията за разширяване на дейността си в сферата на производството и търговията с работни облекла и трикотажни изделия (КИД: 14.12), "Пламена стил" ЕООД ще назначи 6-ма нови служители по трудово правоотношение на пълен работен ден за период от 12 месеца на следните длъжности: I. Служители, ангажирани в счетоводната отчетност и административната дейност: 1. Главен счетоводител (код по НКПД: 24116002) - 1 човек; 2. Офис мениджър (код по НКПД: 33413004) - 2-ма души; 3. Административен секретар (код по НКПД: 33433001) - 1 човек; II. Служители, ангажирани в моделирането и конструирането на облекла: 1. Технолог, моделиране и конструиране на облекло (код по НКПД: 31193027) - 2-ма души. Предвижда се минимум 50% от новоназначените служители по проекта (т.е. поне 3-ма души) да бъдат представители на следната специфична категория безработни лица: безработни младежи до 29 г. вкл. След приключване изпълнението на всички дейности по проекта "Пламена стил" ЕООД ще запази създадените по проекта работни места за минимум 12 месеца на минимум 50% от наетите по проекта лица. Разходите за изпълнението на дейността включват разходите за работна заплата в размер на минималния осигурителен доход (МОД) за съответните длъжности, както и всички дължими вноски за сметка на работодателя съгласно изискванията на КТ и КСО за съответните длъжности, за периода от 12 месеца. При съобразяване с размера на МОД на текущата година, като сме предвидили и незначителен резерв с оглед бъдещо възможно увеличаване на съответния МОД и предвиденото увеличаване на вноската във фонд "Пенсии" в периода на изпълнение на проекта, сме заложили в бюджета обща сума на разходите за тази дейност в размер на 56 316 лева (общо разходи за заплати: 47 604 лева + общо разходи за осигуровки 8 712 лева = 56 316 лева). Дейността ще бъде изпълнена в следните етапи: 1. Издаване от управителя на "Пламена стил" ЕООД на заповед за разкриване на новите работни места по посочените длъжности и определени бройки (3-ти месец) 2. Проучване на регистрираните към момента безработни лица в ДБТ, както и безработни и неактивни лица от други външни източници (4-ти месец) 3. Провеждане на подбор по документи и събеседване с идентифицираните като подходящи за наемане лица (от 4-ти до 10-ти месец) 4. Назначаване на избраните след проведения подбор лица на длъжностите: офис мениджър - 2-ма души; административен секретар - 1 човек; и главен счетоводител - 1 човек (от 4-ти до 10-ти месец); на длъжностите: технолог, моделиране и конструиране на облекло - 2-ма души (10-ти месец); Забележка: Назначаването на избраните лица на длъжност: технолог, моделиране и конструиране на облекло - 2-ма души през 10-тия проектен месец се дължи на наеобходимостта от провеждане на избор на изпълнител и осъществяване на доставката, инсталацията и въвеждането в експлоатация на предвидения специализиран софтуер за моделиране и конструиране на облекла и ново технологично оборудване, необходими за създаването на тези работни места. 5. Изпълнение от новонаетите лица на трудовите им задължения съгласно трудовите им договори и изплащане на дължимото възнаграждение и осигуровки за сметка на работодателя от страна на "Пламена стил" ЕООД, за срок от 12 месеца (съответно: за длъжностите главен счетоводител - 1 човек, офис мениджър - 2-ма души; административен секретар - 1 човек; за длъжността технолог, моделиране и конструиране на облекло - 2-ма души – от 10-ти до 22-ри месец вкл.) Така описаните етапи на изпълнението на дейността обезпечават успешното постигане на целите на проекта, тъй като дават възможност за подбор на най-подходящите за съответните длъжности лица от целевата група на проекта. Подходящо подбраните лица ще са в състояние да изпълняват качествено трудовите си задължения на новоразкритите работни места, което ще гарантира устойчивост на заетостта им. 56 316.00 60 716.31
Закупуване на технологично оборудване и специализиран софтуер, свързани с и необходими за създаването на новите работни места: По настоящия проект се предвижда създаването на 2 нови работни места за служители, които ще бъдат ангажирани в дейността по моделиране и конструиране на работни облекла и трикотажни изделия. Съвременният начин за конструиране и моделиране на облекло изисква използването на специализирано проектантско оборудване и специализиран конструктивен софтуер, с каквито към настоящия момент "Пламена стил" не разполага. По тази причина към настоящият момент дружеството не е наело собствени специалисти по моделиране на облекло, а възлага на външни дизайнери-технолози разработването на своите идеи за новите модели облекла и работно облекло. В тази връзка, за да създаде необходимите условия за разкриването на предвидените 2 нови работни места за технолози- моделиране и конструиране на облекло, "Пламена стил" ЕООД предвижда по настоящия проект да закупи, инсталира и въведе в експлоатация следните специализиран софтуер и оборудване за проектиране на облекла: I. ДНА - специализиран софтуер: 1. CAD система за интерактивно моделиране и конструиране на облекла - 1 бр. 2. Автонестер - 1 бр. II. ДМА - технологично оборудване): 1. Плотер - 1 бр. 2. Дигитайзер - 1 бр. 3. Компютърна система - хардуер (с вградена лицензирана операционна система и в комплект с монитор, мишка, клавиатура и непрекъсваемо токозахранващо устройство UPS) - 1 бр. Специализираната CAD система за интерактивно моделиране и конструиране на облекла (1 бр.) представлява софтуерен продукт от последно поколение, изграден на модулен принцип и включващ модули за конструиране, моделиране, градиране (както на базата на градиращи правила, така и на конструкционен принцип), дигитализиране, импортиране и експортиране на модели облекла, както и техния печат на хартия. Системата е предназначена за създаването на облекла, както по индивидуални обмерни данни, така и след зареждането им от библиотека с базови модели, които подлежат на интерактивна промяна и градация чрез таблици с обмерни данни. Предвиденият за закупуване автонестер (1 бр.) представлява софтуерна програма, позволяваща интерактивното подреждане на кройки и преглед на всички възможни варианти за тяхното позициониране върху плата, така че да бъде избран оптималният вариант с най-нисък разход на плат. Предвиденият плотер (1 бр.) е мастиленоструен и с максимална производителност от 40 кв.м./час и е предназначен за разпечатване върху хартия на изработените с CAD системата графични модели облекла. Дигитайзерът (1 бр.) е с размер на работното поле А0 и е предназначен да обезпечи всички дейности по CAD маркиране, чертане, трасиране и въвеждане на кройки, необходими при моделирането и конструирането на облекла. Новата компютърна система обезпечава в хардуерно отношение ползването на двата нови софтуерни продукта (CAD системата за моделиране и конструиране на облекла и автонестера), като към нея се свързват и двете периферни устойства за целите на проектирането (плотер и дигитайзер). Ново специализирано проектантско оборудване и софтуер ще дадат възможност на дружеството за създаде две работни места за технолози- моделиране и конструиране на облекло. Предвидените ново оборудване и специализиран софтуер за проектиране са на обща стойност 28 868 лева, без ДДС Етапите при изпълнението на дейността са следните: 1. Подготовка и провеждане на процедура за избор на доставчик и сключване на договор с избрания доставчик (от 12-ти до 13-ти мес.) 2. Доставка на новото технологично оборудване и специализиран софтуер в предприятието и подписване на приемо-предавателния протокол (от 13-ти до 15-ти мес.) 3. Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на новото технологично оборудване и специализиран софтуер и подписване на финалния приемо-предавателен протокол (15-ти мес). 28 868.00 28 690.00
Дейност по организация и управление на проекта: Дейността по организация и управление на проекта ще се бъде възложена за оперативно изпълнение на външна фирма с опит в управлението на проекти с европейско финансиране, която ще бъде избрана в съответствие с ПМС 118/20.05.2014 г. Външната фирма - изпълнител ще определи конкретни свои служители, които ще бъдат пряко отговорни за изпълнението на възложените на фирмата функции по организация и управление на проекта. Дейността на външната фирма-изпълнител по организацията и управлението на проекта ще бъде координирана, ръководена и контролирана от Ръководител на проекта от страна на "Пламена стил" ЕООД. Ръководителят на проекта ще изпълнява функцията си безвъзмездно. Ръководителят на проекта, заедно с отговорните служители на външната фирма - изпълнител ще формират Екипа за управление на проекта. За максимално постигане на заложените по настоящия проект цели и резултати ще бъде изградена вътрешна система за мониторинг и оценка на изпълнението. Основната цел на тази система ще бъде да осигури текущ контрол върху изпълнението на дейностите по проекта и заложените резултати. В процеса на изпълнение се предвижда провеждането на технически и финансов мониторинг на предвидените по проекта дейности, на базата на които ще бъдат изготвяни и текущите и междинни отчети по изпълнението. Пряката отговорност за осъществяване на контролните функции ще носи Ръководителя на проекта от страна на "Пламена стил" ЕООД, който ще бъде подпомаган в дейността си от отговорните служители на избрания външен изпълнител. Основен елемент в системата за мониторинг и контрол ще бъдат регулярните срещи на екипа по изпълнението на проекта, с цел да се синхронизират действията и текущите задачи на всички негови членове, да се следи напредъка на проекта и спазването на междинните срокове за изпълнение, както и постигането на междинните резултати. В случай на възникнали трудности и проблеми по време на изпълнението, ще се провеждат допълнителни срещи, с цел навременното предприемане на корективни действия за своевременното им отстраняване. Ще бъде извършвана документална проверка и проверка на място за осъществяване на физически и финансов мониторинг и контрол върху дейностите. Екипът по проекта (Ръководителят на проекта и отговорните служители на избрания външен изпълнител) ще проследява напредъка на проектните дейности и в случай на необходимост ще предлага предприемане на корекции в графика за изпълнение и/или други корективни действия за успешното изпълнение и приключване на проектните дейности и отчитането на проекта. Всички разходите за организация и управление ще бъдат отчитани чрез фактури, издадени от фирмата-изпълнител към бенефициента. Етапи при изпълнението на дейността: 1. Подготовка и провеждане на избор на изпълнител на дейността по организация и управление на проекта (от 2-ри до 3-ти месец). 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (3-ти месец). 3. Изпълнение на дейностите по организация и управление на проекта от външния изпълнител (от 3-ти до 22-ри месец). Забележка: 22-рият проектен месец ще служи за подготовка на приключването и отчитането на проекта, като ще служи и за времеви резерв за успешното приключване на дейностите по проекта, в случай на евентуално непредвидено забавяне на изпълнението на останалите проектни дейности. В периода до сключването на договор с избрания външен изпълнител, Ръководителят на проекта ще изпълнява функцията самостоятелно. Това няма да препятства успешното изпълнение на проекта, тъй като основните проектни дейности (подбор на лицата от целевата група за наемане и подготовката и провеждането на процедурата за доставка на новото технологично оборудване и специализиран софтуер) е предвидено да бъдат стартирани от 3-тия проектен месец, когато външният изпълнител ще бъде вече избран и контрактуван. 9 600.00 8 900.00
Дейности по информиране и публичност: Предвидените дейности и постигнатите резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани сред широката общественост при спазване на изискванията на Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. В съответствие със задълженията си за осигуряване на информиране и публичност, произтичащи от изпълнението на Договора за БФП, "Пламена стил" ЕООД ще изпълни следните дейности, необходими за популяризиране на приноса на ЕС и на получената безвъзмездна финансова помощ по проекта, включващи: 1. Поставяне на информационен плакат (табела) на видно място в предприятието през времетраенето на изпълнението на проекта, включващ съществената информация относно проекта и приноса на ЕС за изпълнението му. 2. Поставяне на стикери за визуализация върху доставеното, инсталирано и въведено в експлоатация ново оборудване по проекта, необходимо за създаването на част от новите работни места. 3. Поставяне на постоянна информационна табела на видно място в предприятието, съдържаща данните на проекта и изработена с цел оповестяване на приноса на ЕС за финансирането му и включваща всички задължителни реквизити. Етапи при изпълнението на дейността: 1. Визуализация на изпълнението на проекта през времетраенето му чрез поставяне на информационния плакат (табела) (от 1-ви до 22-ри месец) 2. Поставяне на стикерите за визуализация върху закупеното по проекта оборудване (15-ти месец) 3. Поставяне на постоянната информационната табела (22-ри месец) 1 900.00 1 730.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).