Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

At the land borders independently and in cooperation with other bodies of the MoI, the structures of the MoD and departments with control powers, CDBP plans and conducts specialized police operations for the detection and detention of perpetrators of crimes and violations, wanted persons and means of transport, as well as for the implementation of preventive activity.
At international airports, their public areas and their adjacent territories, the authorities of CDBP carry out joint patrolling, monitoring and create an organization for the implementation of additional measures in relation to flights with a high degree of risk.
The helicopters cover the entire border area, thus facilitating aerial surveillance of the borders, some of which are EU external borders.
The monitoring and control of the sea and river state borders is carried out in the internal sea waters, the territorial sea, the adjacent zone and in the Bulgarian section of the Danube River by patrolling border police vessels in cooperation with the land forces for monitoring the border. The territorial units of CDBP work in close cooperation with other state departments with control powers in the maritime spaces and the Danube River and with the Naval Forces and implement measures for reliable protection of the sea and river borders. In line with the Forum for Black Sea Cooperation through the Black Sea Border Coordination and Information Center, information is exchanged in real time between the border services/coast guards of the Black Sea countries on the state of the overall surface picture and taking timely actions, including joint ones by the competent services of all Black Sea countries.
The border police vessels also participate in joint operations with the Frontex.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за видимост, прозрачност и комуникация: Дейностите по видимост, прозрачност и комуникация трябва да са в съответствие с разпоредбите на Дял IV, Глава III „Видимост, прозрачност и комуникация“ и Приложение IX от Регламент (ЕС) 2021/1060 на Европейския парламент и на Съвета, чл. 24 от Регламент (ЕС) 2021/1148 на Европейския парламент и на Съвета от 7 юли 2021 година за създаване на Инструмент за финансова подкрепа за управлението на границите и визовата политика като част от Фонда за интегрирано управление на границите и в публикуваните материали с изисквания за видимост, прозрачност и комуникация на Единния информационен портал: https://www.eufunds.bg/. При изпълнение на дейността за видимост, прозрачност и комуникация съгласно чл. 50 от Регламент (ЕС)2021/1060 ГДГП следва: - ще публикува на уебсайта си и в социални мрежи, кратко описание на операциите, пропорционално на равнището на подкрепата, неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Съюза; - ще включва по видим начин текст, подчертаващ подкрепата от Съюза, в документите и комуникационните материали, свързани с изпълнението на операцията и предназначени за обществеността или за участниците; - ще поставя устойчиви табели или табла, ясно видими за обществеността, на които се откроява емблемата на Съюза в съответствие с техническите характеристики, посочени в приложение IX от Регламент (ЕС) 2021/1060, веднага щом започне физическото изпълнение на операцията, включващи физически инвестиции, или инсталирането на закупеното оборудване, с общ размер на разходите в размер над 195 580 лв. (левовата равностойност на 100 000 евро). 0.00 0.00
Доставка на гориво за нуждите на плавателните средства на ГДГП-МВР : В момента ГДГП има сключен борсов договор за доставка на гориво до 2024 г., като след приключването му ще бъде проведена нова обществена поръчка. В рамките на дейността ще бъде доставено 1 624 482 литра гориво за нуждите на плавателните средства на ГДГП-МВР по слючените борсове договори. ГДГП разполага с 24 броя гранично-полицейски кораби, базирани в РДГП Бургас и РДГП Русе, разпределени като следва: в - в РДГП Русе: 6 броя клас ГПК "Patrol M12", 2 броя "Class 500" и 5 броя KC - 100 D1, общо 13 броя; - в РДГП Бургас: 2 броя ГПК "Р-157", 1 брой ГПК "SP 4207", 1 брой "FPB 28-031", 2 броя "FPB 21-018", 2 броя ГПК "Patrol 130", 3 броя "FPB 21-010", общо 11 броя. https://app.eop.bg/today/238361 4 386 102.00 0.00
Доставка на авиационно гориво JET A-1, необходимо за нуждите на СОВН при ГДГП-МВР: В момента ГДГП има сключени борсови договори за доставка на горива до 2023 г., като след приключването им ще бъдат проведени нови обществени поръчки. В рамките на дейността ще бъде закупено авиационно гориво чрез обявяване на обществени поръчки с предмет: ОП №1: “Доставка на авиационно гориво JET A-1 за зареждане на хеликоптерите в ГДГП-МВР, чрез мобилна гориво-зарядна система (МГЗС)” ОП №2: “Доставка на авиационно гориво JET A-1 за зареждане на хеликоптерите в ГДГП-МВР, зареждане до крило, по летищата в Р България” 702 500.00 0.00
Управление и изпълнение на проекта.: Със заповед на директора на Главна дирекция " Гранична полиция" - МВР ще бъде създаден екип за организация управление и изпълнение на проекта със задача: По управлението на проекта: - организиране ефективното изпълнение на проекта; - организация по изпълнение на дейностите по проекта; - мониторинг, контрол и координация по изпълнението на проекта /спазване на времевия график, одобрения бюджет и правилата за допустимост на разходите/; - водене на счетоводство и отчитане на разходите; - подготовка на доклади и искания за плащане. По изпълнението на проекта: - осигуряване на ефективно изпълнение на проекта; - участие в изпълнението на дейностите; - представяне на изпълнението на проекта пред органите за контрол и одит; - спазването на правилата от СУК, ЗОП и други нормативни документи, свързани с изпълнението на проекта; - водене на документацията; Чрез създадените механизми за оценка на степента на изпълнение на проекта и текущо отчитане ще се бъдат постигнати предвидените резултати. Предвижда се средства за възнаграждения на експерти, които са определени за изпълнението на дейностите по проекта, както и експерти, включени в екипа за организацията и управление на проекта. Предвидените средства са обективно и реалистично определени на базата на средните ставки за възнаграждение на дадената длъжност и ще бъдат съобразени с реалното време, през което експертите ще бъдат ангажирани с дейности по проекта. Разходите за персонал са изчислени на база човекочасове/човекомесеци. Във формуляра за кандидатстване детайлно са обосновани ролята и функциите на всеки експерт, ангажиран по проекта. 172 500.00 973.79

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).