Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

The overall objective of the project is an establishment of 16 new working places for unemployed and/or inactive persons with a focus on integration of the vulnerable groups at the labour market and ensuring sustainability of the new working places through equipment and implementation of training on key competencies. The project's specific objectives comprise employment of 16 unemployed and/or inactive at the labour market persons, including persons belonging to vulnerable groups at the labour market, on the new working places (secured by the necessary equipment and key competence trainings), designed in compliance with all requirements for health and safety conditions for work. The project's target group comprises unemployed and/or inactive at the labour market persons and minimum half of them (50%), or a minimum of 8 persons will belong to the following specific categories: Long-term unemployed and inactive persons. The main activities comprise selection and employing for a period of 12 months of sixteen representatives of the target group, allocated in the structure of KPD Telecom Ltd, according to their responsibilities as follows - 5 persons in Unit "Business" and 11 persons in "Technical Unit”; provision of training to the newly employed persons on Key competences according to the requirements for the certain positions, as well as purchasing of equipment, furniture and other fixtures and fittings, related to the functioning of the newly established working places. As a result of the project 16 unemployed and /or inactive and the labour market persons will take the provided with equipment newly established sustainable working places in a stable company and will acquire the necessary related key competences.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на 5 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца към Звено „Бизнес”, като част от предвиденото разкриване на 16 нови работни места в "Кей Пи Ди" ЕООД: Във връзка с предвиденото в стратегическите си приоритети развитие в областта на монтажа и поддръжката на телекомуникационни системи „КЕЙ ПИ ДИ ТЕЛЕКОМ” ЕООД ще разкрие 16 устойчиви работни места, които ще бъдат заети от лица от представители на целевата група -безработни и/или неактивни на пазара на труда лица, в съответствие с предвидените категории на целевите групи. Те ще покриват минимални изисквания, съгласно НКПД за всяка длъжност, а от тях ще се очаква да декларират желание да работят в динамичен екип и да бъдат готови да усвояват нова информация, касаеща работата им в хода на дейността. Поради спецификата на работата във фирмата, свързана с ползване на програмни продукти при реализация на работните процеси е необходимо лицата от "Бизнес" звеното след назначаването си да преминат курс по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност", а предвид и свързаната комуникация на представители на Звено „Бизнес” с всички партньори и клиенти на фирмата, е необходимо да имат готовност да преминат и курс за обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици – английски език”, в три нива на обучение. Към Звено „Бизнес” ще преминат следните „действащи към момента” длъжности - Mениджър проекти - (Код по НКПД 2011: 24215027) и Технически секретар (41202006). При разширяването на личния състав към звеното са предвидени следните новоразкрити длъжности: Експерт „Финансови и стопански анализи” – (Код по НКПД 2011: 24136003) – 1 бр.: реализира проучвания на пазара, събира и анализира данни, икономическа и финансова информация, ще изготвя доклади и планове за решаване на икономически и бизнес проблеми, анализиране и прогнозиране на икономически поведения; осъществява свързани контакти с всички партньори и клиенти на фирмата от България и чужбина; Експерт "Бизнес развитие"-(Код по НКПД 2011: 24216002) – 2 бр.: участват при изпълнението на стратегията за бизнес развитие на компанията като планират, водят и участват в изпълнението на проектите, съвместно със стратегическите партньори и клиентите на дружеството (от България и чужбина) и провеждат преговори със стратегически партньори в страната и чужбина; - "Експерт Логистика"-(Код по НКПД 2011: 24216005) –1 бр.: планира и организира оптимално доставката на материали и консумативи от производителите (български и чуждестранни компании); Следи, анализира и оптимизира складовите наличности и разпределянето на материали и консумативи според задачите на екипите; Следи, анализира и оптимизира графика на екипите; Разрешава казуси, възникнали в процесите, за които отговаря, обобщава логистичната информация и подготвя справки за ръководството; предоставя информация и оказва съдействие на клиентите при възникване на проблеми; съставя, изготвя и следи за изпълнението на застраховки и протестни писма. „Системен оператор” - (Код по НКПД 2011: 35133003) -1 бр.: Извършва инсталиране, деинсталиране и конфигуриране на стандартни приложни програмни продукти; Администрира, поддържа и актуализира и следи за състоянието на програмните продукти; Поддържа връзки с разработчиците (от България и чужбина) на приложния софтуер, който поддържа и администрира; При необходимост оказва методическа помощ на компютърните потребители за разрешаването на комплицирани проблеми, възникнали при употреба на стандартния приложен софтуер. При назначаването му се изисква наличие на дигитални компетентности, а в допълнение и отлични познания по мрежови и информационни системи; способност да инсталира, конфигурира и поддържа работни станции c операционна система Windows в мрежова среда Windows Server и офис пакет Microsoft Office, така както и да администрира активни мрежови услуги. 55 999.80 57 357.69
Наемане на 11 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца към Звено „Техническо звено”, в екип „Телекомуникации” (8 лица) и в екип „Поддръжка на автопарк” (3 лица), като част от предвиденото разкриване на 16 нови работни места в "Кей Пи Ди" ЕООД: Във връзка с предвиденото в стратегическите си приоритети развитие в областта на монтажа на и поддръжката на телекомуникационни системи „КЕЙ ПИ ДИ ТЕЛЕКОМ” ЕООД ще разкрие 16 устойчиви работни места, които ще бъдат заети от лица от представители на целевата група -безработни и/или неактивни на пазара на труда, в съответствие с предвидените категории на целевите групи. Те ще покриват минимални изисквания, съгласно НКПД за всяка длъжност, а от тях ще се очаква да декларират желание да работят в динамичен екип и да бъдат готови да усвояват нова информация, касаеща работата им в хода на дейността. Към Звено „Техническо звено”, Екип „Телекомуникации” ще преминат следните наети към момента лица на длъжност Монтьор телефонни кабели/линии (Код по НКПД 2011: 74222012) – 3 лица, а към Екип „Поддръжка на автопарк” ще премине Автомонтьор - (Код по НКПД 2011: 7231200)-1лице. При разширяването на личния състав по проекта е предвидено разкриването на следните нови работни места: Монтьор телефонни кабели/линии (Код по НКПД 2011:74222012) – 6 бр.: участват в инсталиране поддръжка и деинсталиране на телекомуникационни системи, включително и потребителски устройства; Монтират, експлоатират и отстраняват повреди в телекомуникационни компоненти, възли и устройства; Познава основните видове кабели и начините им на съединяване и подбира приложимия начин на съединяване на кабелите; Мениджър проекти (Телекомуникации) (Код по НКПД 2011: 24215027) – 2 лица: ръководят екипи от по 3-ма Монтьори телефонни кабели/линии във връзка с дейности, свързани с инсталиране, поддръжка и деинсталиране на телекомуникационни системи, включително и потребителски устройства; Осъществяват контакти на оперативно ниво с клиентите, вкл. при сключване на договори; осъществяват контакти с клиентите на място. Автомонтьор - (Код по НКПД 2011: 72312001) – 2 лица: Организират и извършва технически прегледи, диагностика и ремонти на автомобилите, собственост на предприятието; Приемчик автосервиз (Ръководител на автомонтьори) (Код по НКПД 2011: 31153065) – 1 лице: Удостоверява техническата изправност на МПС преди започване, приема автомобилите след приключване на работната смяна вкл. приема заявените от водача неизправности по автомобила; реализира диагностика и ремонти на МПС, организира и ръководи екип "Поддръжка на автопарк". Тъй като изискванията на работата на двамата новонаети на длъжност Мениджър проекти (Код по НКПД 2011: 24215027) предвиждат директна работа с клиенти, включително при сключване на договори, е необходимо лицата, които заемат работните места, да притежават умения за общуване на английски език. Ето защо е предвидено да преминат курс на обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици – английски език”, в три нива на обучение. Поради спецификата на работата във фирмата – комуникация чрез електронни съобщения, планиране с „Microsoft Оutlook” и достъп до работни задачи през Интернет, така както и поради предстоящото въвеждане на многофункционална информационна система, задвижвана от интегриран набор от програмни модули, които поддържат основните вътрешни работни процеси (ERP), e необходимо всички служители на фирмата да притежават минимум от базови дигитални компетентности, вкл. работа с операционни системи, работа с Microsoft Office и Интернет. Следователно за всички новонаети в звено "Техническо звено" е предвидено да бъде проведено обучение по ключова компетентност 2 „Дигитална компетентност”. 98 987.16 95 960.12
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, пряко свързани със създаването на нови работни места в компанията и необходими за постигане на поставените цели: Към момента „Кей Пи Ди Телеком“ ЕООД притежава оборудване и обзавеждане за осъществяване на дейността, което обаче не е достатъчно за материално-техническо обезпечаване на 16 нови работни места, каквито ще бъдат разкрити в хода на изпълнение на проекта. За нормалното осъществяване на работния процес ще бъде доставено следното обзавеждане и специализирано оборудване, групирано както следва: I.БИЗНЕС ЗВЕНО -Лаптоп с лицензирана ОС–2бр.- ще се използва от лицата на длъжност Експерт, Бизнес развитие, като същите са необходими поради характера на извършваната от тях работа (в офиса и при клиент); -Сървър със съответна ОС-1бр.- ще се използва за създаване на мрежова и файлова инфраструктура и специализирани софтуерни приложения(ERP), необходими за обезпечаване на работните процеси и дейности в компанията, в частност на всички новоназначени по проекта служители. Конфигурацията и поддръжката на сървъра ще се осъществява от новоназначен служител на длъжност: Системен оператор. -Мултифункционално устройство–1бр.- ще се използва от всички новоназначени по проекта служители, като същото е необходимо за изпълнение на възложените им функции и задължения (принтиране на договори с клиенти, поръчки, копиране или сканиране на документи, необходими в хода на работата, и др.); -Офис бюра-2 бр.- необходими с цел материалното обособяване и обезпечаване на всички новосъздадените работни места в звено Бизнес, в допълнение на съществуващите 3 свободни бюра в компанията; -Офис столове-5 бр.; -Висок шкаф за документи-1 бр.-ще се използва от всички новоназначени по проекта представители на целевата група за организиране и съхранение на генерираната в хода на тяхната работа документация. II.ТЕХНИЧЕСКО ЗВЕНО: а)Екип Телекомуникации: -Ударна бормашина 2 бр.; -Акумулаторен винтоверт-1бр.; -Акумулаторен гайковерт-2бр. -К-т ръчни инструменти-3бр., всеки включващ като минимум следното: к-т шестограми; к-т отверки; к-т секачи; к-т клещи (в т.ч. гарги, кабелозачистващи, телефонни, резачки); фазомер; волт тестер; ключ раздвижен; чук; ножица и нож за кабели; изолирбанд; куфар празен. (Цялото посочено по-горе оборудване ще се използват от лицата, назначени на длъжност Монтьор телефонни кабели/линии в хода на извършваните от тях дейности при изпълнение на трудовите им ф-ции). - К-т ЛПС за работа на височина-2 бр.-ще се използват при необходимост от лицата, извършващи конкретната работа, изискваща използването на този вид ЛПС; -Лаптоп с лицензирана ОС-2 бр.-ще се ползват от 2 те лица на длъжност Мениджър проекти (Телекомуникации), както и от лицата от обособените екипи от Монтьори за организиране и отчитане на работата; -Мобилни телефони-4 бр.- ще се използват от лицата Мениджър-проекти(Телекомуникации) и по 1 от всеки екип от 3 Монтьори за осъществяване на връзка при извършването на работа на различни обекти при изпълнение на проектите. б)Екип Поддръжка на автопарк: -Гумо-демонтажна машина-1бр.; -Баланс машина-1бр., -Автоподемник(крик, двуколонен)-1бр., -Уред за диагностика (вкл. аксесоари и софтуер)-1 бр.; -Количка с ръчни инструменти- 1бр., вкл. минимум: к-т с ключове (в т.ч. звездогаечни, лули, гаечни ключове с дръжка, ключове шарнири, раздижен ключ, и др.); к-т шестограми; к-т вложки; к-т накрайници; к-т тресчотка с удължители; к-т отверки (вкл. ударна отверка); к-т секачи; к-т клещи (вкл. клещи за зегерки и клещи чираци); к-т пили; екстрактор; фазомер; шайба за тресчотка; ножче; Оборудването, предназначено за ползване от екип Поддръжка на автопарк, ще се използва в хода на извършваната от екипа дейност по диагностика, технически преглед и ремонт на използваните от дружеството над 10 автомобила. Предвидените позиции са изключително относими към новоразкритите позиции и ще позволят ефективно изпълнение на отговорностите от всеки назначен служител по проекта, съответстват на реалния трудов процес на длъжностите и са пряка корелация с дейностите на дружеството и неговото бъдещо устойчиво развитие. 71 000.00 69 223.42
Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици - английски език”: Поради необходимостта представители на Звено „Бизнес” да комуникират с всички партньори и клиенти на фирмата, в допълнение към минималните изисквания на НКПД, за работа в бизнес звеното, към тях има изискване да бъдат готови да преминат курс за обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици – английски език”, в три нива на обучение. Тъй като изискванията на работата на двамата новонаети на длъжност Мениджър проекти (Код по НКПД 2011: 24215027) в Звено "Техническо звено" предвиждат директна работа с клиенти, включително при сключване на договори, е необходимо лицата, които заемат работните места, да притежават умения за общуване на английски език. За целта е предвидено двете лица при назначаването си да имат готовност да се включат в обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици – английски език”, в три нива на обучение. Следователно общия брой на обучени лица по обучението е 7. Изборът за включване на лицата в курса ще се извърши след провеждане на входящ тест за определяне на нивото. Всеки обучаем ще може да се включи в „Английски език за начинаещи” покриващо нивата А1, А2 и В1. или в „Английски език за средно напреднали”, покриващо нивата А2, B1 и В2. Обучението ще бъде провеждано в една група, в случай, че нивата на входящи резултати на наетите лица предполагат включване в едно и също ниво на обучение и съответно в две групи, ако нивата им са се оказали различни. Накратко предвиденото обучение по ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици – английски език" ще отговори на следните параметри: 1. Хорариумът на обучението е 300 учебни часа (х45 мин.), обхващащ 3 нива на обучение х 100 учебни часа всяко; 1.1 Теория - 90 учебни часа за трите нива, по 30 учебни часа на ниво; 1.2 Практика – 210 учебни часа за трите нива, по 70 учебни часа на ниво; 2. Броят на обучаваните лица е 7; 3. Обучението за ключови компетентности ще завърши със сертификат за успешно завършен курс за обучаемите, който представлява документ, доказващ завършеното обучение. Ефективното обучение ще започне 1 месец след назначаване на лицата в компанията (през 5-и проектен месец), като ще обхваща по 50 учебни часа всеки месец, разпределени по дни и във време, съответстващо по най-добър начина на специфичните възможности на лицата, избрани от целевите групи. Ефективното обучение ще започне през втория месец на тяхната заетост в компанията (през 5-и проектен месец), като ще обхваща по 50 учебни часа всеки месец, разпределени по дни и във време, съответстващо по най-добър начина на специфичните възможности на лицата, избрани от целевите групи. 4 900.00 4 900.00
Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”: Поради спецификата на работата във фирмата – комуникация чрез електронни съобщения, планиране с „Microsoft Оutlook” и достъп до работни задачи през Интернет, така като и поради предстоящото въвеждане на многофункционална информационна система, задвижвана от интегриран набор от програмни модули, които поддържат основните вътрешни работни процеси (ERP), e необходимо всички служители на фирмата да притежават минимум от базови дигитални компетентности вкл. работа с операционни системи, работа с Microsoft Office и Интернет. Следователно за всички новонаети служители (с изключение на Ситемния администратор) е предвидено да бъде проведено обучение по ключова компетентност 2 „Дигитална компетентност”, а готовността за включване в курса е изискване при постъпване на работа. Изборът за включване на лицата в курса ще се извърши след провеждане на входящ тест за определяне на нивото. Всеки обучаем ще може да се включи в „Първо ниво” или във „Второ ниво”, според резултата на входящия тест. Обучението ще бъде провеждано в една група, в случай, че нивата на входящи резултати на наетите лица предполагат включване в едно и също ниво на обучение и съответно в две групи, ако нивата им са се оказали различни. В случаите, в които входящият тест покаже наличие на базови компетентности за работа с гореописаните програми, акцентът на обучението (Второ ниво) ще бъде върху задълбочени умения за работа с Microsoft office, тъй като това е програмен пакет, които "Кей Пи Ди Телеком" ЕООД използва при реализация на работните си процеси. Накратко предвиденото обучение по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" ще отговори на следните параметри: 1. Хорариумът на обучението е 45 учебни часа (х45 мин.); 1.1.Теория - 20 учебни часа; 1.2.Практика – 25 учебни часа. 2. Броят на обучаваните лица е 15. 3. Обучението за ключови компетентности ще завърши със сертификат за успешно завършен курс за обучаемите, който представлява документ, доказващ завършеното обучение. Ефективното обучение ще започне в първия месец, в който се назначават лицата в компанията (през 4-ти проектен месец), като ще се реализира в рамките на един месец, а предвидените 45 учебни часа ще бъдат разпределени по дни и във време, съответстващо по най-добър начина на специфичните възможности на лицата, избрани от целевите групи. 3 750.00 3 750.00
Дейности за организация и управление на проекта: Проектът ще се управлява на база Стратегията за управление, базирано на резултати. Проектът е разработен на базата на собствено проучване на нуждите на целевите групи и в хода на изпълнението ще бъде търсена постоянна обратна връзка с тях и ще се следи специално съответствието на изпълнението на проекта с предвиденото по отношение на посрещане на нуждите на целевите групи. Отделно ще се наблюдава и изпълнението на Плана за информация и комуникация и съответствието с предвиденото в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г.” Ще бъде разработен и детайлен план-график за изпълнение. Дейностите за организация и управление на проекта целят добро управление и постигане на предвидените резултати, чрез гарантиране на законосъобразността, ефективността и ефикасността на всеки етап от реализацията на проекта. В рамките на тази дейност ще бъдат осъществени комплекс от мерки по: цялостно управление на дейностите; наблюдение на цялостното изпълнение на проекта и съответствието му с предвиденото, вкл. на стойностите на индикаторите, така както и на съблюдаването на хоризонталните принципи на ОП РЧР – “Равнопоставеност и недопускане на дискриминация” и “Осигуряване на устойчиво развитие”; мониторинг и риск мениджмънт; финансова и техническа отчетност. Тази дейност е основа за цялостното изпълнение на проекта и постигане на набелязаните цели. От степента на вътрешна организация и контрол на екипа по проекта зависи навременното и качествено изпълнение на всяка дейност. В хода на дейностите по организация и управление ще бъдат изготвяни необходимите финансови, технически и пр. отчети съгласно правилата на програмата и българското законодателство и специфичните изисквания за финансово управление на европейски средства; ще бъде съблюдавано съответствието между изпълнението на проекта и предвиденото в сключения Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и бюджета; ще бъдат изготвяни и предоставяни на дружеството справки по отношение на финансовото изпълнение на проекта; ще бъде осигурено осчетоводяване на проектните разходи и придобити по проекта оборудване и обзавеждане; ще бъде осъществяван постоянен мониторинг на извършваните проектни дейности и тяхното съответствие както с изискванията на сключения от дружеството договор с УО, така и на референтното законодателство; ще бъдат организирано и контролирано законосъобразното провеждане на предвидените относими процедури за избор на изпълнители/доставчици за планираните обучения и доставка на оборудване и обзавеждане, ще бъдат подготвени необходимите договори и ще бъде контролирано тяхното изпълнение; ще бъде осъществявана необходимата комуникация с представителите на УО с цел осигуряване на публичност, прозрачност и контрол на изпълнение на проекта. Дейностите по организация и управление ще бъдат ръководени от Ръководител на проекта. Предвиденият ръководител на проекта има достатъчен професионален опит и доказани мениджърски способности, както в сферата на извършваните от компанията дейности, така и опит в управление, изпълнение и отчитане на разностранни проекти за изпълнение на дейности, сходни с настоящия проект, в това число, но не само дейности по подбор, наемане, ръководене и контролиране на персонал, по закупуване на ДМА, ДНА и цялостно модернизиране на материалната база на предприятия, по подготовка и изпълнение на бюджети; по избор на изпълнители/доставчици за доставка на различни видове услуги и стоки и пр. (Опитът на ръководителя на проекта е подробно описан в предоставената автобиография и е основа за качествено и ефективно изпълнение и отчитане на настоящия проект). 25 000.00 25 000.00
Подсигуряване на информиране и публичност: На ранен етап от изпълнението на проекта ще бъде разработен План за визуализация и публичност в съответствие с предвиденото в Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г. Предвижда се изготвяне на информационна табела (А3), отразяваща финансовата помощ на програмата, и подготовка на 50 броя информационни стикери, които да бъдат поставени на закупеното оборудване (цвят 4+0), изработване на 2 бр. информационен плакат (А3, цвят 4+0), така както и изработване на информационна листовка, луксозно издание 8 страници, (цвят 4+4), 100 бр. При всяка дейност, свързана с подсигуряване на информиране и публичност и при всяко публично представяне на дейностите по проекта, ще бъдат стриктно съблюдавани всички правила и изисквания за визуализация на Програмата, които се основават на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013г. Всички, предвидени за изпълнение елементи, ще бъдат съобразени с техническите характеристики заложени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г., в съответствие с Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014. Информационната табела и информационния плакат ще съдържат: - Емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“ - Наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски социален фонд - Общото лого за програмен период 2014-2020г., с наименованието Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 Г. - Наименованието на проекта и главната му цел; - Общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; - Началната и крайна дата на изпълнение на проекта. Информационните стикери ще бъдат залепени на подходящо място на повърхността на оборудването/обзавеждането. На стикерите ще бъде визуализирано: - Емблемата на ЕС; Упоменаването „Европейски съюз“; - Наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски социален фонд; - Общото лого за програмен период 2014-2020г.; - Номера на договора за безвъзмездна финансова помощ, по който е закупено оборудването. Информационната листовка ще съдържа: - Емблемата на ЕС и Упоменаването „Европейски съюз“ - Наименованието на съфинансиращия фонд - ЕВРОПЕЙСКИ СОЦИАЛЕН ФОНД - Общото лого за програмен период 2014-2020г., с наименованието ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА “РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ” 2014-2020 Г. - Наименованието на проекта и главната му цел; - Резюме на предвидените основни дейности по проекта и предвидените резултати; - Адреса на единния информационен портал - http://eufunds.bg/ 2 000.00 1 965.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).