Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

This project will satisfy the need of ITCE Ltd. - a high-tech ICT enterprise of introducing new and innovative services with high added value and market potential. The target groups targeted by the project are users of ICT services. The aim of the project is to acquire new knowledge to develop an innovative market-based service that will integrate and automate the management of all major processes of ICT service providers by conducting research and studies in the field of knowledge management systems. The implementation of the project will enable ITCE to extend the range of services offered with a very promising and innovative solution in the field of ICT management, as a result of which the enterprise will improve its competitiveness, financial and economic stability and innovative potential . The main activities to be carried out in the implementation of the project are: carrying out the research and analyzes necessary to develop the innovation; purchase of specialized software needed to develop innovation; prototype system creation and testing; visualization of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на изследвания и анализи върху концепциите за Система за Управление на Знанието : Първият етап от разработването на иновацията ще се осъществи чрез извършване на специализирано изследване и анализ в областта на системите за управление на знанията, с помощта на което ще бъдат придобити нови знания за разработване на иновативна на пазара услуга, която ще автоматизира управлението на всички основни процеси при доставчиците на ИКТ услуги. Изследването ще се осъществи от експертен екип на кандидата, притежаващ солидни познания и професионален опит в областта на ITIL решенията и управлението на услуги и експерт от страна на партньора с опит и експертиза в областта на цифровото моделиране. Предмет на научното изследване ще бъде развитие на концепциите за Система за Управление на Знанието (Service Knowledge Management System) описана в системата от Добри Практики за Управление на Информационни и Комуникационни Услуги (ИКТ) (ITIL) и създаване на общ модел на данните способен да представлява Единен Източник на Данни за доставчици на информационни и комуникационни услуги (IT Service Provider). Целта на изследването е да адаптира и конкретизира съществуващите в ITIL концепции за управление на знанието към бизнеса на външни доставчици на услуги, да създаде конкретизиран (в сравнение с ITIL) модел на данните, удовлетворяващ специфичните изисквания на външните доставчици на услуги. Изследването ще послужи за база за разработка на софтуерно решение за автоматизация на процесите на доставчиците на ИКТ услуги. Етапите,които ще включва провеждането на изследването са: - Анализ на унифицираните работни процеси при доставчиците на ИКТ услуги и нуждата от единен модел на данните- на този етап ще бъде извършен обстоен анализ на системата от Добри Практики за Управление на Информационни и Комуникационни Услуги спрямо идентифицираните конкретни нужди на доставчиците на информационни и комуникационни услуги (IT Service Provider - Доразвиване и конкретизиране на процесите описани в ITIL с цел покриване на всички аспекти на работата на ИКТ доставчиците - Създаване на подходящ модел за данни във връзка с автоматизацията на процесите на ИКТ доставчиците, който да е в състояние да бъде единен източник на данни в софтуерна система- на база извършения анализ на функциите и процесите на доставчиците на ИКТ услуги ще се развие структурно-функционален модел на система за управление на ИКТ услуги. Работната хипотеза на изследването е, че е възможно да се създаде универсална и конкретна система от процеси и данни които да могат да обхванат всички аспекти на работата на доставчиците на ИКТ услуги. Тези процеси и данни могат да бъдат развити в софтуерна система която да представлява единен източник на данни. 42 864.00 37 203.43
Закупуване на специализиран ДНА, необходим за разработване на иновацията: В рамките на тази дейност Ай Ти Си И ще закупи лиценз за ползване на облачно базирана Servicenow платформа за периода на изпълнение на проекта , върху която ще бъде разработена системата за управление на процесите на ИКТ доставчиците. Платформата, върху която ще стъпи разработваната иновация ще има възможност за ползване на две среди – за разработка и за тестване. Разработваната от Ай Ти Си И система ще се базира на платформата ServiceNow, тъй като по начина по който се предлага на пазара, тя покрива покрива в немалка част нуждите на ИКТ доставчиците и стартиращите компании. Чрез допълнителни разработки към съществуващата платформа ще бъдат добавени нови модули и функционалности, които да покрият изцяло изготвения в първата дейност процесен модел и модел на данните. За целта Ай Ти Си И следва да заплати съответните лицензи за ползване на платформата, върху която ще бъде разработвана иновацията. Етапи за изпълнение на дейността: Етап 1: Избор на изпълнител за закупуване на ДНА - лицензи за ползване на облачно базирана Servicenow платформа - 1 бр. /месец 3-4/ Етап 2: Сключване на договор и инсталиране на софтуера /месец 5/ 100 000.00 99 400.00
Създаване и тестване на прототип : След изготвянето на процесен модел и модел на данните в резултат проведените изследвания, ще стартира и същинският етап от разработването на процесната иновация чрез развитието на конкретни процеси и функции върху облачно базираната платформа.Дейността по създаване и тестване на прототип на системата ще бъде извършена съвместно от кандидата и партньора по проекта, като част от етапите ще бъдат възложени на външен изпълнител- компания с експертиза в спецификацията на нуждите и техническите изисквания към системата,която ще разработи т.нар. Use Cases и User stories. В областта на софтуерното и системното инженерство, UseCases представлява списък на действията или стъпките на събитията, които обикновено определят взаимодействията между една роля и система за постигане на целта, а потребителската история ( User Stories) е езиковото описание на една или повече характеристики на софтуерна система. Потребителските истории често се пишат от гледна точка на крайния потребител или потребителя на дадена система. Изпълнението на дейността по разработване и тестване на прототип включва следните етапи: Етап 1 Разработване на техническо задание за развитие на модел на данните - Анализ на съществуващия модел на данните в платформата - Създаване на технически дизайн - Разработка на техническо задание за развитие на модела на данните Отговорна организация: Партньор , Външен изпълнител по спецификация на нуждите и изискванията. Етап 2 Развитие на модел на данните в платформата - Софтуерна разработка за модела на данните в средата за разработка на платформата - Корекция на открити грешки, дефекти и несъответствия - Приемане на резултатите Отговорна организация:Кандидат Етап 3 Тестване и проверка на развития модел на данните в среда за тестване на платформата - Тестване на разработения модел на данните - Докладване за открити грешки, дефекти и несъответствия - Тестване на разработения модел на данните след коригиране на грешки, дефекти и несъответствия Отговорна организация: Партньор Етап 4 Разработване на техническо задание за развитие на конкретни процеси в платформата – оперативни процеси, процеси на прехода, процеси по планиране и проектиране, стратегически процеси, процеси по непрекъснато подобрение - Анализ на съществуващите възможности на платформата - Създаване на технически дизайн - Разработка на техническо задание за развитие на конкретните процеси в платформата Отговорна организация: Партньор , Външен изпълнител по спецификация на нуждите и изискванията. Етап 5 Развитие на конкретни процеси в платформата – оперативни процеси, процеси на прехода, процеси по планиране и проектиране, стратегически процеси, процеси по непрекъснато подобрение - Софтуерна разработка за конкретните процеси в средата за разработка на платформата - Корекция на открити грешки, дефекти и несъответствия - Приемане на резултатите Отговорна организация:Кандидат Етап 6 Тестване и проверка на разработените процеси в среда за тестване в платформата Етапи - Тестване на разработените процеси в среда за тестване на платформата - Докладване за открити грешки, дефекти и несъответствия - Тестване на разработените процеси след коригиране на грешки, дефекти и несъответствия Отговорна организация: Кандидат, Партньор След извършване на вътрешните тествания и оптимизации на системата като последна фаза от разработката, завършения прототип ще бъде тестван в реална потребителска среда от потенциален потребител на системата- фирма доставчик на ИКТ услуги, чиято оценка и обратна връзка за функционалността и работата на системата ще даде възможност за допълнителни оптимизации на решението. 440 654.00 437 387.02
Визуализация на проекта: АЙ ТИ СИ И ООД ще предоставя активно информация за проекта, съгласно изискванията за информиране и публичност на програмата. При изпълнение на проекта ще се спазват всички изисквания на Единен наръчник за визуализация 2014-2020, публикуван на интернет страницата на УО. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от бенефициента, изрично ще се указва финансирането от фондовете на ЕС на операцията, чрез: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от Европейската комисия, с упоменаване на Европейския съюз; - упоменаване на фонда, който оказва подкрепа на операцията (ЕСФ); - общото лого за програмния период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта, кандидата и партньора ще информираме обществеността за получената подкрепа, като: - включим на уебсайта на двете организации кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроим финансовата подкрепа на ЕС; - публикуваме на подходящо място на нашите интернет страница банер с линк към Единния информационен портал www.eufunds.bg. Банерът ще бъде активен през целия период на изпълнение на проекта. - поставим табела на видно място в двете организации; - във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, които се използва за обществеността или за участниците, ще се посочва финансовата подкрепа по програмата. - текущо ще информираме медиите за напредъка на проекта и т.н. Етапите за изпълнение на дейността са следните: - Избор на изпълнител /1-ви месец/ - Дейности по информиране и публичност /месец 1-24/ Дейността ще стартира веднага след подписване на договор за финансиране и определяне на екип по проекта, като мерките за визуализация ще се приложат незабавно 500.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).