Видимост, прозрачност и комуникация: Дейностите по "Видимост, прозрачност и комуникация" ще са в съответствие с разпоредбите на Дял IV, Глава III „Видимост, прозрачност и
комуникация“ и Приложение IX от Регламент (ЕС) 2021/1060 на Европейския парламент и на Съвета, чл. 24 от Регламент (ЕС) 2021/1148 на
Европейския парламент и на Съвета от 7 юли 2021 година за създаване на Инструмент за финансова подкрепа за управлението на границите и
визовата политика като част от Фонда за интегрирано управление на границите и в публикуваните материали с изисквания за видимост, прозрачност
и комуникация на Единния информационен портал: https://www.eufunds.bg/.
При изпълнение на дейностите по "Видимост, прозрачност и комуникация" съгласно чл. 50 от Регламент (ЕС)2021/1060 следва:
- ще се публикува на уебсайта на ГДГП и в социални мрежи, кратко описание на операциите, пропорционално на равнището на подкрепата, неговите
цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Съюза;
- ще се включва по видим начин текст, подчертаващ подкрепата от Съюза, в документите и комуникационните материали, свързани с изпълнението
на операцията и предназначени за обществеността или за участниците;
- ще се поставят устойчиви табели или табла, ясно видими за обществеността, на които се откроява емблемата на Съюза в съответствие с
техническите характеристики, посочени в приложение IX от Регламент (ЕС) 2021/1060, веднага щом започне физическото изпълнение на операцията,
включващи физически инвестиции, или инсталирането на закупеното оборудване.
|
0.00
|
0.00
|
Управление и изпълнение на проекта: Със заповед на директора на Главна дирекция "Гранична полиция" - МВР ще бъде създаден екип за организация, управление и изпълнение на проект
"Доставка на специализирано оборудване за тактически звена за бързи действия" , както и за:
- осигуряване на ефективно изпълнение на проекта;
- организация и участие в изпълнението на дейностите;
- координация, мониторинг и контрол по изпълнението на проекта, който контрол ще се осъществява от екипа за управление и изпълнение на проекта
/спазване на времевия график, одобрения бюджет и правилата за допустимост на разходите/;
- представяне на изпълнението на проекта пред органите за контрол и одит;
- спазването на правилата от СУК, ЗОП и други нормативни документи, свързани с изпълнението на проекта;
- водене на документацията;
- водене на счетоводството и отчитане на разходите;
- подготовка на доклади и искания за плащане
Чрез създадените механизми за оценка на степента на изпълнение на проекта и текущо отчитане (периодични съвещания, справки, месечни срещи,
доклади за напредъка, междинни доклади и т.н.) ще се бъдат постигнати предвидените резултати.
Предвиждат се средства за възнаграждение на експерти, които са определени за изпълнение на дейностите по проекта, както и експерти, включени в
екипа за организация и управление на проекта. Предвидените средства са обективно и реалистично определени на базата на часовата ставка, която лицето получава заизпълнение на дейности по основното си служебно или трудово правоотношение.
Във формуляра за кандидатстване детайлно са обосновани ролята и функциите на всеки експерт, ангажиран по проекта.
В стойността на дейността са включени както разходите за възнаграждения и осигурителни вноски на екипа за управление и изпълнение на проекта, така и непреките разходи
|
272 669.00
|
21 038.73
|
Доставка на прибори за дневно наблюдение и специализирано оборудване за специализираните тактически звена за бързи действия: По дейност „ Доставка на прибори за дневно наблюдение и специализирано оборудване за специализираните тактически звена за бързи действия“, ще се използва изцяло за целите на граничното наблюдение. След изпълнение на дейностите, се предвижда същите да бъдат разпределени, както следва:
1. Тактическо униформено облекло (зимно и лятно), 300 к-та, разпределени в РДГП, както следва:
- 46 бр. Драгоман, 60 бр.Елхово, 48 бр.Бургас, 40 бр. Смолян, 48 бр. Кюстендил, 32 бр. Русе, 26 бр. РДГП Аерогари.
Комплектацията на специалното тактическо облекло се състои от тактическо яке (зимно и лятно), тактически панталон и зимна и лятна блуза.
2. Тактически обувки (зимни и летни) общо 300 ч-та, разпределени в РДГП, както следва: 60 бр. за Елхово, 46 бр. за Драгоман, 48 бр. Бургас, 40 бр. Смолян, 48 бр. Кюстендил, 32 бр. Русе и 26 бр. Аерогари.
3. Тактически елечета - 150 броя, разпределени в РДГП, както следва:
30 бр. Елхово, 23 бр. Драгоман, 24 бр. Бургас, 20 бр. Смолян, 24 бр. Кюстендил, 16 бр. Русе и 13 бр. Аерогари.
4. Тактически ръкавици общо 300 броя, разпределени в РДГП, както следва: 60 бр. Елхово;
46 бр. Драгоман, 48 бр.Бургас, 40 бр. Смолян, 48 бр. Кюстендил, 32 бр. Русе и 26 бр. Аерогари.
Предвидено е по два чифта тактически ръкавици за 150 полицейски служители .
5. Тактически джоб – аптечка - 200 броя, разпределени в РДГП, както следва:.
40 бр. Елхово, 33 бр. Драгоман, 34 бр. Бургас, 25 бр. Смолян, 29 бр. Кюстендил, 21 бр. Русе и 18 бр. Аерогари.
6. Тактически турникет за първа помощ – 150 броя, разпределени в РДГП, както следва:
30 бр. Елхово, 23 бр. Драгоман, 24 бр.Бургас; 20 бр. Смолян; 24 бр. Кюстендил; 16 бр. Русе и 13 бр. Аерогари.
7. Далекомери общо 7 (седем) броя. За всяко РДГП по 1 брой.
8. Комплекти за търсене на контрабанда общо 7 (седем) броя. За всяко РДГП по 1 комплект включващ, многофункционален комплект за вземане на проби. Огледало с фенер, лазерен измерител, отвертка, материал велкро, подложка, клин за проверка на стъкла, приспособление за работа в петролна среда, джобен комплект за вземане на проби, резервни шила, катинар с код с транспортен куфар.
9. Бинокли за дневно виждане предназначени за с-ли от ССТД - 50 бр., разпределени в РДГП, както следва:
-10 бр. Елхово, 10 бр. Драгоман, 10 бр. Бургас, 5 бр. Смолян, 5 бр. Кюстендил, 5 бр. Русе и 5 бр. Аерогари.
10. Прибори за дневно виждане за целите на граничното наблюдение – 150 бр., разпределени в РДГП, както следва:
- 50 бр. Елхово, 25 бр. Драгоман, 15 бр. Бургас, 25 бр. Смолян, 10 бр. Кюстендил, 20 бр. Русе и 5 бр. Аерогари.
11. Балистична каска с визьор - 150 бр., разпределени в РДГП, както следва:
- 30 бр. Елхово, 23 бр. Драгоман, 24 бр. Бургас, 20 бр. Смолян, 24 бр. Кюстендил, 16 бр. Русе и 13 бр. Аерогари.
12. Противокуршумен щит с визьор - общо 7 бр. за всяко РДГП по 1 брой.
13. Тактически предпазни очила (150 бр.), разпределени в РДГП, както следва:
- 30 бр. Елхово, 23 бр. Драгоман, 24 бр. Бургас, 20 бр. Смолян, 24 бр. Кюстендил, 16 бр. Русе и 13 бр. Аерогари.
14. Средства за индивидуална защита (филтриращ противогаз комплект, полумаски срещу твърди и течни частици, дихателни елементи за филтриращ противогаз, защитен комплект за еднократна употреба и др.) – 150 бр., разпределени в РДГП, както следва: - 30 бр. Елхово, 23 бр. Драгоман, 24 бр. Бургас, 20 бр.Смолян, 24 бр. Кюстендил, 16 бр. Русе и 13 бр. Аерогари.
15. Тактически активни антифони съвместими с щатните комуникационни средства (тетра) – 150 бр., разпределени в РДГП, както следва: - 30 бр. Елхово, 23 бр. Драгоман, 24 бр. Бургас, 20 бр. Смолян, 24 бр. Кюстендил, 16 бр. Русе и 13 бр. Аерогари.
16. Тактическа стълба общо 14 бр. за всяко РДГП по 2 бр.
17. Комплект за алпинизъм (въжета по 100 м, 2 бр. седалки и карабинери) общо 2 бр., разпределени в РДГП Смолян и Бургас.
18. Бързоходни лодки - 2 бр. за приставане на необорудван бряг за РДГП Русе. |
2 279 650.00
|
0.00
|