Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

Through the implementation of the project will be carried out maintenance, repair and\or renovation of ABC gates(e-gates) built in RDBP Airports according to projects of CDBP. Maintained in operating condition of the ABC gates(e-gates) will increase the efficiency of border checks carried out at the BCP Sofia Airport, BCP Bourgas Airport, BCP Varna Airport. The project implementation activities will ensure and speed up the service of passengers who have electronic travel documents containing biometric data, thereby optimizing the work of border police officers. The project covers the following activities:
• Maintenance, repair and\or renovation of ABC gates(e-gates) built in RDBP Airports according to projects of CDBP;
• Performing preventive maintenance of ABC gates(e-gates) built in RDBP Airports according to projects of CDBP;
• Information and publicity;
• Project management.
With the implementation of the grant contract No. 812108-13/13.03.2019 under the project "Renovation, maintenance, repair and modernization of electronic counters in RDBP Airports", Internal Security Fund, the ABC gates located at the BCP Sofia Airport, BCP Bourgas Airport and BCP Varna Airport were brought into optimal working mode, which must be maintained in order to guarantee their uninterrupted functioning. The current project will ensure this continuity of work, and also will contribute to the implementation of the goals set in the Program of the Republic of Bulgaria under the Instrument for financial support for border management and visa policy.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Видимост, прозрачност и комуникация : Дейностите по видимост, прозрачност и комуникация трябва да са в съответствие с разпоредбите на Дял IV, Глава III „Видимост, прозрачност и комуникация“ и Приложение IX от Регламент (ЕС) 2021/1060 на Европейския парламент и на Съвета, чл. 24 от Регламент (ЕС) 2021/1148 на Европейския парламент и на Съвета от 7 юли 2021 година за създаване на Инструмент за финансова подкрепа за управлението на границите и визовата политика като част от Фонда за интегрирано управление на границите и в публикуваните материали с изисквания за видимост, прозрачност и комуникация на Единния информационен портал: https://www.eufunds.bg/. При изпълнение на дейността за видимост, прозрачност и комуникация съгласно чл. 50 от Регламент (ЕС)2021/1060 ГДГП следва: - ще публикува на уебсайта си и в социални мрежи, кратко описание на операциите, пропорционално на равнището на подкрепата, неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Съюза; - ще включва по видим начин текст, подчертаващ подкрепата от Съюза, в документите и комуникационните материали, свързани с изпълнението на операцията и предназначени за обществеността или за участниците; - ще поставя устойчиви табели или табла, ясно видими за обществеността, на които се откроява емблемата на Съюза в съответствие с техническите характеристики, посочени в приложение IX от Регламент (ЕС) 2021/1060, веднага щом започне физическото изпълнение на операцията, включващи физически инвестиции, или инсталирането на закупеното оборудване, с общ размер на разходите в размер над 195 580 лв. (левовата равностойност на 100 000 евро). В допълнение предвиждаме закупуване на рекламни и представителни материали с цел информация и публичност на проекта. Предвижда се индикативно да бъдат закупени следните артикули, на стойност 10 000 лв. с ДДС: 1. Рекламни филтрираща бутилка, със сменяеми филтри за многократна употреба с логото на проекта - 50 бр. х 40 лв. = 2 000 лв. с ДДС; 2. Метални емайлирани брандирани канчета с логото на проекта - 50 бр. х 18 лв. = 900 лв. с ДДС; 3. Рекламни календари с логото на проекта - 100 бр. х 5 лв. = 500 лв. с ДДС; 4. Метални хиликалки с логото на проекта - 100 бр. х 4 лв. = 400 лв. с ДДС; 5. Рекламни раници за лаптоп с логото на проекта - 21 бр. х 50 лв. = 1 050лв. с ДДС; 6. Рекламни външни соларни батерии с логото на проекта - 50 бр. х 40 лв. = 2 000 лв. с ДДС; 7. Рекламни тефтери с логото на проекта - 50 бр. х 33 лв. = 1 650 лв. с ДДС; 8. Рекламни чадъри с логото на проекта- 50 бр. х 30 лв. = 1 500 лв. с ДДС и други. Посочените бройки и цени са индикативни, като при възможност и свободен финансов ресурс ще бъдат поръчани и други видове артикули или ще бъдат завишени бройките на вече изброените. 10 000.00 0.00
Управление и изпълнение на проекта: Със заповед на директора на Главна дирекция " Гранична полиция" - МВР се създава екип за организация управление и изпълнение на проект по дейност "Поддръжка на ABC gates на РДГП Аерогари, изградени по проекти на ГДГП", както и за: - осигуряване на ефективно изпълнение на проекта; - организация и участие в изпълненето на дейностите; - координация,мониторинг и контрол по изпълнението на проекта, който контрол ще се осъществява от екип за управление и изпълнение на проекта / спазване на времевия график, одобрения бюджет и правилата за допустимост на разходите/; - представяне на изпълнението на проекта пред органите за контрол и одит; - спазването на правилата от СУК, ЗОП и други нормативни документи, свързани с изпълнението на проеката; - водене на документацията; - водене на счетоводство и отчитане на разходите; - подготовка на доклади и искания за плащане. Чрез сиздадените механизми за оценка на степента на изпъление на проекта и текущо отчитане ( периодични севещания, справки, месечни срещи, доклади за напредъка, междинни доклади и т.н) ще се бъдат постигнати предвидените презултати. Предвижда се средства за възнаграждения на експерти, които са определени за изпълнението на дейностите по проекта, както и експерти, включени в екипа за организацията и управление на проекта. Предвидените средства са обективно и реалистично определени на базата на средните ставки за възнаграждение на дадената длъжност и ще бъдат съобразени с реалното време, през което експертите ще бъдат ангажирани с дейности по проекта. Разходите за персонал са изчислени на база човекочасове/човекомесеци. Във формуляра за кандидатстване детайлно са обосновани ролята и функциите на всеки експерт, ангациран по проекта. В индикативния бюджет са заложени разходи за командировки с цел контрол, проверка и приемане на дейностите по договорите и цялостното изпълнение на проекта, като са предвидени разходи за гориво(бензин,дизел и др. в зависимост от вида на използваното служебно МПС). 187 881.37 0.00
Поддръжка на ABC gate на РДГП Аерогари, изградени по проекти на ГДГП: Обновяване, поддръжка и ремонт на електронните гишета, изградени в РДГП Аерогари. Подържането в работно състояние на електронните гишета ще повиши ефективност на граничните проверки извършвани на ГКПП Аерогара София, ГКПП Аерогара Бургас, ГКПП Аерогара Варна. С дейностите по реализацията на дейността ще се ускори обработката на пътниците, които притежават електронни документи за пътуване, съдържащи биометрични данни, като по този начин ще се оптимизира работата на граничните полицаи. Проектът обхваща следните дейности: • Ремонт и поддръжка на електронните гишета на РДГП - Аерогари: 4 броя на ГКПП Аерогара София, 8 броя на ГКПП Аерогара Бургас и 4 броя ГКПП Аерогара Варна; • Извършване на проверки/профилактики на на ABC gates (електронни гишета за автоматизиран граничен контрол) изградени в РДГП Аерогари по проекти на ГДГП на ГКПП Аерогара София – 4 броя, ГКПП Аерогара Бургас – 8 броя, ГКПП Аерогара Варна – 4 броя.; Предвиждат се 16 броя командировки (3 дневни /3*40 лв/и 2 нощувки /2*60 лв/) за 5 човека - 19 200 лв., 3 броя (3 дневни /3*40 лв/и 2 нощувки /2*60 лв/) за един човек - 720 лв. и 4 броя командировки за 1 ден (20 лв) за 1 човек - 80 лв. всичко 20 000 лв. с ДДС 1 774 982.63 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).