Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

The Project Proposal is a set of measures and activities related to the creation of four new job positions and provision of quality and sustainable employment in a company-Advertising Agency.
Through the provided mechanisms under procedure “New Workplace 2015” HRD OP,the applicant will open four new job positions and will provide employment for 4 unemployed and inactive persons in the labor market and will provide modern equipment for the performance of their employment activity.The individuals will be a part of the following specific categories on the labor market:
Unemployed people under 29 years of age
Long-term unemployed and inactive persons
The following activities are envisaged to be implemented in the Project initiative:
1.Organization and Project management 
2.Visualization, information and publicity 
3.Purchase of equipment for the new job positions 
4.Employment and providing employment to unemployed and/or inactive persons
The Project activities focus on the integration of some of the most vulnerable groups in the labor market.
The activities are aimed at providing equal opportunities and preventing any discrimination to different people who fall into risk groups in the labor market, increasing the access to employment, reducing social exclusion and combating poverty.
The main objective of the Project Proposal is aimed at providing sustainable jobs, quality employment, and provision of income, reducing and preventing unemployment, social exclusion and improving the adaptability of individuals under risk in the labor market.There will be provided employment for 4 persons for a period of 12 m. and for at least 2 of them the employment shall be maintained for at least another 12 m.The Project Proposal is a complex of activities in support of the priorities of the HRD OP 2014-2020, in the field of employment.The implementation of the Project  will increase the competitiveness of unemployed and inactive people to the conditions in the labor market.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Настоящата дейност е база за качественото изпълнение на дейностите по проекта, за текущия контрол и постигането на заложените цели и резултати от него. За целите на администрирането, изпълнението и успешното отчитане на проекта, дейността по "Организация и управление на проекта" е структурно определяща за осъществяване на проектната идея. Тя ще се осъществява и извършва от управленския екип на проекта по време на целия период на реализация на проектния цикъл и ще включва действия по: -надлежно оформяне на документите по изпълнение на дейностите по проекта; -стриктно спазване на правилата и процедурите по действащите нормативни актове при избора на външни изпълнители, -коректност, валидност и надеждност на информацията за изпълнение на дейностите; -законосъобразно и целесъобразно изразходване на предоставената безвъзмездна финансова помощ; -качествено и точно изготвяне на техническата и финансовата отчетност по проекта, съгласно действащото законодателство; -качествено архивиране и сигурност в съхраняване на документацията по проекта; -законосъобразност и целесъобразност при разходване на средствата от безвъзмездната финансова помощ; - спазване мерките за информираност и публичност; -напредъка за изпълнение на проекта и индикаторите; -организиране и координиране на отделните мерки и дейности; -комуникация с Управляващия орган на ОП РЧР 2014-2020 г.; -изпълнение, управление и отчитане на проекта; -осигуряване на проследяемост, прозрачност и надеждно съхранение на проектната документация; -вътрешен мониторинг и контрол; -предприемане на корективни мерки при необходимост. Управленският екип ще се състои от ръководител и счетоводител. С ръководителя на проекта ще се сключи граждански договор, а счетоводителят на проекта ще бъде външен доставчик. Регулярно ще се провеждат екипни срещи за разпределяне на задачи и отчитане на напредъка по проекта. Екипът на проекта ще отговаря и за запазване поверителността на всички предоставени документи, информация или други материали по време на изпълнение на проекта. Всички разходооправдателни и други документи с доказателствена стойност ще бъдат окомплектовани и архивирани от екипа за съхранение в срок. Ръководителят ще отговаря за планирането, управлението, отчитането и мониторинга на всички дейности по проекта. Той ще се отчита пряко пред лицето представляващо кандидата. Счетоводството на проекта ще се предостави на счетоводител - фирма, външен доставчик на услуги. При избора на външен доставчик за счетоводно обслужване ще се спазва ПМС 118. Счетоводителят ще отговаря за финансовото отчитане на проекта, осчетоводяването и документирането на всички разходооправдателни и други счетоводни документи, имащи отношение към изпълнението на проекта, ще съгласува дейността си с ръководителя на проекта и ще го подпомага. Ръководителят и счетоводителят на проекта ще участват в информационните кампании, ще мотивират безработните младежи до 29-годишна възраст и неактивните лица, представители на целевата група, за включване в проектната инициатива. Екипът по организация и управление на проекта ще представя и популяризира по подходящ начин програмата, проекта и постигнатите резултатите, ще отчита проектната документация пред Управляващия орган. При избора на външни изпълнители-доставчици на оборудване и техника ще подпомага управителя на фирмата при изготвяне на необходимата документация и спазването на разпоредбите на ПМС 118. Дейността е предвидена да се осъществява в рамките на 14 месеца, през целия период на изпълнение на проекта. Дейността ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта, спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност, успешно управление на проекта, оптимизиране на проектните ресурси и ще гарантира, че разходите по проекта ще бъдат извършени в периода на допустимост, срещу необходимите разходооправдателни документи и в съответствие с принципите за добро финансово управление. 5 690.00 5 685.23
Визуализация, информираност и публичност: Настоящата дейност е избрана с цел изпълнение на изискванията на ЕС по отношение визуализацията на проекти с европейско финансиране. Дейността ще осигури постигане на информираност на обществеността по отношение на проекта и предвидените в него дейности и резултати. Целта е да се информират целевите групи и широката общественост за осъществяваните дейности по проекта, заложените цели, бюджета на проекта и източника на финансиране, както и да се популяризира финансовия принос на ЕСФ, ЕС и ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Дейността е комплекс от мерки, представляващи различни начини за информираност на целевите групи, общността и заинтересованите страни. В хода на проекта са предвидени: - организиране и провеждане на 2 бр. информационни срещи; - монтиране на 1 бр.информационна табела; - доставка и разпространение на 500 бр. информационни дипляни; - поставяне на информационни стикери за закупеното по проекта оборудване. Първата информационна среща ще се организира и проведе непосредствено след старта на проекта, за да се оповестят целите на проекта и предвидените дейности за постигането им. Целта на първата информационна среща е да се запознаят присъстващите, в частност потенциалните представители на целевите групи, за включване в проектната инициатива, със задачите и целите на проекта, сроковете за тяхното изпълнение, целевите групи, дейностите по проекта, източника на финансиране и бюджета на проекта, информация за ОПРЧР, ЕСФ и ЕС. Бенефициентът залага и очаквания след проведената първа информационна среща да мотивира и активизира потенциалните представители на целевата група да се включат в заетост чрез проектната инициатива. Втората информационна среща ще бъде организирана и проведена при приключване на проекта, за да се оповестят постигнатите резултати. Целта на втората информационна среща е да запознае обществеността с извършените дейности по проекта и да отчете резултатите от тях и постигнатите индикатори. Всички документи, свързани с изпълнението на проекта и материалите за визуализация и публичност, ще съдържат в себе си емблемата на европейския съюз, наименование на финансиращият фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г., в съответните графични стандарти, указани в "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020". Информираността за развитието на проекта и представянето на извършваните мерки са необходими условия за запознаване на общността с постиганите резултати и връзката им с поставените цели. Основна цел е да се популяризира приносът на ЕС. Чрез тези мерки ще се постигне визуализация и разпространяване на информация за целевите групи, източника на финансиране, стойността на безвъзмездната финансова помощ и резултатите от проекта. Дейността ще допринесе за изграждане на позитивен имидж на проекта и огласяване на финансовия принос на ЕС за постигане на проектните резултати. 1 130.00 1 130.00
Закупуване на оборудване за новите работни места: Оборудването на новите работни места е важен елемент от проектното предложение. Дейността е пряко свързана с дейността по наемане на безработните и/или неактивни лица на съответните длъжности, които кандидатът ще разкрие по проекта. Необходимо е да се закупи оборудване, което е свързано с технологичното обезпечаване на новите работни места. С новозакупеното оборудване ще се създаде база за ефикасно и ефективно протичане на трудовите процеси на новонаетите по проекта лица, представители на целевата група. Новонаетите лица ще бъдат по-мотивирани за работа, когато работят със съвременно, по-производително оборудване, екологично устойчиво на ресурсите. Дейността е насочена към осигуряване на материално-техническата база на 4-те нови работни места. По проекта ще бъдат закупени оборудване и техника, които са необходими за работата на новонаетите лица в Рекламната агенция. За протичане на ежедневните трудови процеси в рекламната агенция е нужно да се предостави на новонаетите лица техника за графично оформление на материали и извършване на предпечатна подготовка, машини за разкрояване, ламиниране, изрязване и обработка на специфични материали и продукти, както и техника свързана с организиране на стопанската дейност. По проекта се предвижда да бъдат закупени: - Настолен компютър /подходящ за предпечатна подготовка и графичен дизайн/-1бр. - Монитор /подходящ за предпечатна подготовка и графичен дизайн/-1бр. - Лаптоп-1бр.; - Режещ плотер за изрязване по контур на фолио и други материали-1бр. - Топъл ламинатор за фолио -1бр. Оборудването ще бъде предоставено на 4 новонаети по проекта безработни и неактивни лица, които ще заемат следните длъжности: Графичен дизайнер-1лице; Организатор стопанска дейност-1лице; Оператор машина за обработка на фолио- 1лице; Оператор, манипулатор- 1лице. Оборудването ще бъде предоставено само за работа на новонаетия по проекта персонал. Организаторът на стопанската дейност ще работи основно с преносимия компютър /лаптоп/, на който ще осъществява рутинни действия по обработката на информационни потоци и база данни, свързани с организирането на текущите заявки на клиентите, изготвяне на договори, разпределянето на работата във фирмата, организиране на персонала, търговска и финансова информация, свързана с дейността на фирмата. Графичният дизайнер ще работи на настолния компютър с монитор, където ще извършва действия по визуализиране на теми, изготвяне на проекти и продукти, ще създава графични системи, обработка на изображения, ще оформя снимки, рисувани графики и др. по конкретните заявки на отделните клиенти поръчващи изработването на рекламни изделия във фирмата. Операторът на машината за обработка на фолио ще извършва специализирана дейност по задаване на конкретни параметри на режещия плотер на фолио, с цел изрязване на готови разкроени заготовки по конкретни параметри и графики. Работата изисква изключителна прецизност. Целта е да се постигне високо качество на рязане на отделни елементи и минимален разход на материали-фолиа, с цел формиране на ниска себестойност на изделието. Операторът, манипулатор ще работи с топлия ламинатор за фолио и с режещия плотер на фолио. Той ще зарежда машината с необходимите листи от фолио или фолиева ролка, ще подпомага работата на оператора извършващ конкретните настройки за изрязването на всеки контур, след което ще извършва топло ламиниране на изрязаните елементи от фолио. Планираното за закупуване оборудване и техника, са в тясна връзка с типа на работа в рекламната агенция и длъжностите, които ще заемат назначените по проекта лица. Новото оборудване е база и за осигуряването на качествена и устойчива заетост на новонаетите по проекта лица. Закупеното с Безвъзмездната финансова помощ оборудване ще е ново, високотехнологично, щадящо климата и околната среда. Новите работни места и оборудването са насочени към нови тенденции в икономиката и са адаптирани за посрещане на настъпващите бързи промени и изисквания на пазара на труда. 17 070.00 17 040.00
Наемане на работа и предоставяне на заетост на безработни и/или неактивни лица: Дейността е насочена към осигуряването на заетост на 4 лица, представители на целевата група, безработни и/или неактивни участници на пазара на труда. Планирано е осигуряването на 12- месечна заетост за 4 новонаети по проекта лица, представители на целевата група. Наемането на лицата ще стартира през трети проектен месец. През първите два проектни месеца паралелно с кампанията по информираност и публичност кандидатът ще подбере желаещи лица за включване в заетост по проекта. Четирите лица, безработни и/или неактивни участници, ще бъдат представители на следните специфични категории на пазара на труда, описани в т.3.1.7 от Насоките за кандидатстване: 1.Безработни лица, младежи до 29 год. включително; 2.Продължително безработни и неактивни лица на пазара на труда. Чрез предоставените разнообразни стимули по схема "Ново работно място 2015" по ОП РЧР "Ню Графикс Русе " ЕООД, ще предложи подходящи работни места в сферата на рекламата, както и добри условия на труд за безработните и неактивни лица на пазара на труда. Новите работни места ще бъдат разкрити за осъществяване на трудова дейност в стопанската база на фирмата. Работата на новонаетите лица е изключително съвременна и иновативна и е насочена към предоставянето на различни рекламни услуги, създадени със съвременни материали и технологии. Ще бъдат наети 4 души персонал, на съответните длъжности: -Графичен дизайнер -1 лице; -Организатор стопанска дейност -1 лице; -Оператор машина за обработка на фолио - 1 лице; -Оператор, манипулатор - 1 лице. Графичният дизайнер ще извършва художествено и графично оформление на теми, фотографии, макети, проекти и идеи на клиентите на фирмата. Операторът машина за обработка на фолио и оператор, манипулаторът ще имат възможността да работят с високопроизводително оборудване по задаване на контури по графики, разкрояване и топло фолиране на отделни елементи и заготовки от фолио. Организаторът на стопанска дейност ще извършва действия по обработката на информацията, свързана със заявки на материали, заявки за рекламни услуги на клиенти, изготвяне на договори, обработка на търговска и финансова информация, свързана с дейността на фирмата, организиране работата на служителите на фирмата и т.н. Всички новонаети по проекта лица ще работят за подобряване качеството на предлаганите рекламни услуги, както и за повишаване производителността на рекламната агенция. Със създадените нови работни места, Рекламна агенция “Ню Графикс Русе” ЕООД, ще има възможността да предлага по-богат асортимент рекламни материали, диференциран рекламен продукт, което от своя страна е база за ефикасна и ефективна трудова дейност и постигане на по-качествена и устойчива заетост на лицата включили се в проектната инициатива. Предвижда се да възложи на външен доставчик- фирма по трудова медицина да изготви нужната документация съгласно действащото законодателство относно оценката на риска и безопасните условия на труд на новонаетите по проекта лица за срока на заетост в проектната инициатива. Разкриването на тези 4 работни места в сферата на рекламата е добра възможност за отлична реализация и развитие. Работата в рекламна агенция е изключително подходяща за креативни и нестандартно мислещи хора. Рекламната агенция предоставя възможност за кариерно развитие и повишаване на конкурентноспособността на безработните и неактивни лица на пазара на труда. Новите работни места, които ще разкрие "Ню Графикс Русе" ЕООД, с помощта на безвъзмездната финансова помощ по ОП РЧР, ще са отлична перспектива за устойчива заетост и развитие на наетите по проекта лица. На всички 4 лица, включени в проекта, ще се осигури заетост за 12 м по време на изпълнението на проекта, а след приключване на изпълнението на проектната инициатива ще се осигури заетост за най-малко още 12 месеца, на минимум 2 от тях. Предлаганата заетост на тези 4 лица представлява възможност за устойчива заетост и реализация в дългосрочен план. 33 040.00 32 967.77

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).