Организация и управление на проектното предложение: Предвид размера на обекта, които ще бъдат предмет на интервенция на настоящия проект, организацията и управлението на проекта ще се осъществяват от екип за управление (ЕУ), включващ 3 експерта: ръководител, счетоводител и координатор на проекта ". Всички експерти са с висше образование и компетенции в областта на управлението и отчитането на инфраструктурни проекти. Функционирането на екипа ще гарантира устойчивото и качествено изпълнение на проекта, организацията и провеждането на процедури за избор на изпълнители, докладването и отчитането на дейностите по проекта, осъществяването на мониторинг и контрол, финансово управление на проекта и документооборота. Автобиографията на предварително избрания ръководител на проекта е приложена към проектната документация. Цялостното изпълнение на проекта ще бъде подпомагано от външен изпълнител, част от ЕУ, изборът на който се осъществява съгласно съответните законови нормативни актове. Координатора на проекта има основната отговорност за наблюдение и контрол по изпълнението на всички дейности. |
2 400.00
|
2 098.17
|
Инженерингова дейност по изпълнение на инфраструктурния проект: В резултат от инженеринговата дейност за обекта, включен в проекта, Община Мездра ще получи пълна техническа документация - работни проекти, с приложени обяснителни записки, КСС, Анализи на цените, становища на главен архитект, разрешителни за строеж, протоколи на ОЕСУТ, скици, схеми, становище.
В изготвените проектни документации ще бъдат включени всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до най- малко клас на енергопотребление "С". Мерките по конструктивно възстановяване/ усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата (съгласно Технически паспорт на сградата, част "Б" "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти";
Всички останали мерки, които са предписани като задължителни в техническото обследване, както и мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддръжка на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. |
121 206.75
|
145 098.97
|
Извършване на дейности по оценка на съответстието на инвестиционните проекти: Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите, изготвен като комплексен доклад от лицензирана фирма-консултант /независим строителен надзор// |
577.18
|
576.00
|
Осъществяване на строителен надзор на инфраструктурния проект: Строителният надзор ще носи отговорност за законосъобразно започване на строежа, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на обектите , съобразно одобрените инвестиционни проекти и нормативните изисквания (ЗУТ), спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството, недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството, годността на обекта за въвеждане в експлоатация |
5 194.58
|
3 240.00
|
Дейности по въвеждане на обектите в експлоатация: Софрмирана комисия със заповед по смисъла на ЗУТ с представители на Възложителя и строителния надзор, ще извършат необходимите административни и процедурни действие за подготвката и рапзисването на документите по ЗУТ за въвеждането на сградата в експлоатация. |
500.00
|
0.00
|
Осъществяване на мерки по публичност и информираност: Проектът предвижда изпълнение на комплекс от мерки в съответствие с чл. VI от Общите условия към договора за безвъзмездна финансова помощ и Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност. Мерките включват:
1. Организиране и провеждане на информационни събития – в рамките на проекта ще бъдат организирани 1 брой информационно събитие за популяризиране на проекта сред местната общност с участието на регионални и местни медии, както следва:
Начална конференция - официален старт на проекта - пресконференция за представяне на проекта;
2. Публикации в местни издания - 1 бр. публикация в местни издания за напредъка на проекта.
3. Изработка и поставяне на постоянни обяснителни табели – 1 бр. постоянна табела.
4. Подготовка и отпечатване на информационни брошури за проекта - 100 бр. Листовките ще бъдат в размер А4, пълноцветни, двустранни, и ще съдържат информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта, снимки. На заглавната страница на брошурата ще се съдържа: логото на ЕФРР; логото на Оперативната Програмата; името на проекта; изречението “Този документ е създаден в рамките на проект „.......................”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на публикацията се носи от lt;наименование на Бенефициентаgt; и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган на ОПРР 2014-2020 г.”
5. Публикуване на съобщение на уеб- сайта на общината, което съдържа кратко описание на проекта, включително и неговите цели и резултати, като ще бъде откроена финансовата подкрепа на Европейския съюз.
|
1 212.07
|
1 376.40
|
Провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.: Eкипът за управление по проекта ще изготви документация за избор на изпълнители по планираните за външно възлагане дейности по проекта |
0.00
|
0.00
|