Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

"Cluster Bulthenoplast" Association is a non-profit legal entity for carrying out activity for private benefit, which was established on 11.10.2016 on the basis of Art.1 and Art.19 of the Law on Non-Profit Legal Entities.
The following 13 legal entities (ten Bulgarian enterprises, one foreign company, one non-governmental organization and one higher education institution) are members of the cluster:
Bituleit Ltd; Signalizacia Ltd; CD Media Ltd; Jupiter 05 Ltd; Jupiter - Metal Ltd.; ZGP Ltd; ZGP Bulgaria Jsc;
A.D. HOLD Ltd; PATNA SIGNALIZATSIYA - BALGARIYA Ltd; MATEL OOD; "CITM" Ltd; Varna Free University "Chernorizets Hrabar" and "Safe Movement" Foundation.
The main objective of the association is to establish a partnership between companies, educational institutions and state institutions in the field of road safety and the production of technical means for improving road safety, which in turn contributes to the creation of favorable conditions for the development of the companies In the cluster, to increase their competitiveness at national and international level
Within the framework of this project, the following activities are foreseen for:
- building and strengthening the cluster management and administration body - functioning cluster structure
- resource provision for the administrative body for the needs of cluster functioning - created conditions for the employees
- organizing information events in the country to present the cluster and attract new members - recruit new members and clients
- developing a strategy for cluster internationalization and consultancy services for entering new markets (including research and information on target markets)
- Participation in national and international exhibitions and fairs - creating collaborations, attracting new clients and promoting the cluster and its activities
- promotional activities the name and brand of the cluster and its products and services
- publicity and project visualization activities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Създаване и ресурсно обезпечаване на дейността на административното тяло на клъстера (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал и наемане на работно помещение): Като част от дейността ще бъде нает квалифициран персонал за управление и координация на клъстерните дейности - седем експерти и ще бъде наето помещение за период от 17 месеца. Персоналът на административното тяло на клъстера ще бъде назначаван с конкурс на трудови договори, като ще се изисква висока квалификация в областта на мениджмънта, маркетинга и технологичните процеси. Изискванията към тези служители, в зависимост от позицията, която заемат са следните: 1.Ръководител на проекта трябва да притежава минимум 10 години професионален опит на управленска позиция. Работата на ръководителя на проекта има за цел да управлява, координира, подпомага и информира заинтересованите страни в проекта. 2.Заместник ръководител на проекта (Директор връзки с науката) – трябва да притежава висше инженерно образование. Да притежава минимум 7 години професионален опит на управленска позиция. Работата на Заместник ръководителя на проекта има за цел да координира и подпомага действията на екипа по проекта. На него могат да бъдат възложени работи за изпълнение директно от Ръководителя на обекта. В предвид важността на достъпа до научните постижения за развитието на производството и новите технологии, основен приоритет на служителя ще бъде осъществяване на контакти с БАН и други научни звена. Обединяване и споделяне между членовете на новите постижения и помощ при внедряването им при отделните членове 3.Експерт по маркетинг и пазарни анализи - висше образование или висше маркетинг, или висше икономист – външна търговия. Изисквания за минимум 5 години професионален опит в сферата на маркетинга или пазарните анализи. Основните отговорности на служителя ще са свързани с подпомагане дейността на организацията в частта на външната търговия и чуждите пазари към чието навлизане е една от приоритетните цели на клъстера 4.Експерт по клъстерни и вътрешно клъстерни връзки – Висше инженерно образования в сферата на машиностроенето и измервателната техника или висше образование връзки с обществеността или еквивалентно. Изискванията към длъжността са минимум 3 години професионален опит в осъществяване на междуфирмени контакти и установяване на съдружия. Освен подпомагане на директора по клъстерно коопериране, основни задължения на специалиста ще бъдат поддържането на добри вътрешно клъстерни връзки, информираност на членовете организиране на общите ресурси при изпълнение на дейностите. 5.Експерт по връзки с общини и ведомства – висше икономическо образование /счетоводство/. Минимум 5 години професионален опит в сферата на счетоводството и публичната администрация. Основни задължения на служителя са счетоводна отчетност при изпълнение и отчитане на проекта, спазване на правилата за отчитане по националното и европейско законодателство. Друга съществена отговорност е осъществяването на контакти и представителност при работата с общински и държавни учреждения и служби 6.Офис мениджър – трябва да притежава минимум средно образование. Минимум 2 години специфичен професионален опит. Заетост на пълен работен ден, като причината за това е големия обем на административна работа по дейността на клъстъра и международните представяния. 7.Експерт по връзки с развойни звена в и извън клъстера – да притежава висше инженерно или икономическо образование. Минимум 5 години специфичен професионален опит в развойно звено или научна организация. Основните задължения на специалиста са свързани с подобряване на достъпа на членовете на клъстера до нови знания и научни открития, който могат да се приложат в производството. В същото време идентифициране и създаване на общи проекти между клъстера и външни научни звена, чийто резултати ще бъдат приложими и за двете страни ОПИСАНИЕ НА НЕОБХОДИМИТЕ СТЪПКИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДЕЙНОСТТА: ПОДБОР НА КВАЛИФИЦИРАН ПЕРСОНАЛ (1-ВИ МЕСЕЦ ОТ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПРОЕКТА); ПЕРИОД НА ЗАЕТОСТ НА ПЕРСОНАЛА (ОТ 2-РИ ДО 18 МЕСЕЦ ОТ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПРОЕКТА); СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР И НАЕМАНЕ НА РАБОТНО ПОМЕЩЕНИЕ (1-ВИ МЕСЕЦ ОТ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПРОЕКТА). 227 800.00 147 905.04
Подпомагане развитието на клъстера и привличане на нови членове (дейността ще бъде изпълнена чрез организиране на три конференции за представяне на клъстера в градовете София, Пловдив и Варна): Като част от дейността ще бъдат организирани и проведени три конференции в страната за представяне и популяризиране дейността на клъстера - в градовете София, Варна и Пловдив. По този компонент са планирани общо 3 информационни събития в трите града от страната, където основно са ситуирани членовете на Сдружение "Клъстер Бултехнопласт": София, Варна и Пловдив. Основната цел на планираните информационни мероприятия е привличането на нови членове и клиенти на клъстера: - изнасяне на презентации и доклади за представянето и популяризиране на клъстера, неговата дейност и потенциалните възможности, които той създава, както и представянето на фирмите и организациите - членове на клъстера и техните продукти пред представители на самите фирми и настоящи и потенциални партньори с цел привличане на нови членове и клиенти на Клъстер "Бултехнопласт" , както и създаване на тесни контакти между работещите във фирмите на клъстера. Темите, датите и конкретните места на провеждане на планираните три конференции подлежат на допълнително уточняване. Описание на стъпките за изпълнение на дейността: - наем на зали и техника за провеждане на три конференции за представяне на клъстера и дейността му в градовете София, Варна и Пловдив. - период на провеждане на конференциите (13-ти - 18-ти месец). 6 000.00 0.00
Насърчаване на клъстерния маркетинг (дейността ще бъде изпълнена чрез разработване на стратегия за интернационализация на клъстера, предоставяне на консултантски услуги за стъпването на друг пазар, изготвяне и отпечатване на рекламни брошури, участие на клъстера в международни изложения и панаири и осигуряване на експерт създаване на сътрудничества и интернационализация): Дейностите по насърчаване на клъстерния маркетинг включват: 1. Разработване на стратегия за интернационализация на клъстера Създаването на обща такава стратегия за развитие на клъстера ще способства за стиковане на усилията на всички членове тази насока. Поради липсва на достатъчно собствен ресурс и опит, изпълнението на тази дейност ще се възложи на външен изпълнител който да изготви горепосочената стратегия и анализи. 2. Назначаване в административното тяло на клъстера на пълен 8-часов работен ден на служител на длъжност Експерт създаване на сътрудничества и интернационализация – основни отговорности на служителя са осъществяване на връзки с международни клъстерни мрежи и създаване на вътршноклъстерни взаимодействия и обвързаности. 3. Консултантски услуги за стъпването на друг пазар, вкл. изследвания и информация за таргетираните пазари. Изпълнението на тази дейност също ще се възложи на външен изпълнител който да предостави необходимите изледвания, информация и анализи. Благодарение на това в последствие вътрешните за клъстера пазарни и маркетинг специалисти ще могат да предоставят услуги на своите членове, като изготвят и създават персонални напътствия и стратегии за всеки един от членовете. 4. Надграждане на интернет страница и интранет мрежа за нуждите на клъстера, създаване на информационна система Един от разпознаваемите белези на надеждният партньор е представянето и присъствието му интернет пространството. Поради тази причина ще се доразвие съществуващия интернет сайт на клъстера и вътрешно клъстерна мрежа с която членовете и потребителите на вътрешноклъстерната информация ще могат по лесно да споделят постижения и иновационни практики. За тази дейност не са предвидени средства в бюджета на проекта и ще бъде изпълнена изцяло за сметка на кандидата. 5. Участие в национални и международни изложения и панаири. Тази дейност съответства на целите на стратегията за развитие на клъстера и ще предостави възможност на клъстера и на фирмите - членове да бъдат разпознати като надежден партньор, да установят нови контакти и бизнес възможности, да представят портфолиото от продукти и услуги, което ще повиши конкурентоспособността и видимостта на фирмите и организацията. В проектното предложение е предвидено участието на представители на „Бултехнопласт” на следните специализирани събития и панаири в областта на пътното строителство: 5.1. Intertraffic-Истанбул (април 2019 г) - Турция 5.2. Subcon - Бирмингам (юни 2018 г) - Англия 5.3. European coatings show – Нюрнберг (2019) - Германия 5.4. Hofmann technology day - Хамбург (2018 г) - Германия 5.5. Intertrafic - Мексико Сити (2018 г) – Мексико 5.6. Intertrafic - Пекин (2018 г) - Китай 5.7. Bauma - Мюнхен (2019 г) - Германия 5.8. Expo Trafic-Букурещ (2018) - Румъния 6. Популяризиране името и марката на клъстера Дейностите по популяризиране на името на и марката на клъстера включва изготвяне на рекламни брошури които да представят дейността на клъстера неговите предимства, като организация и надежден партньор. Също така се предвижда публикуване на рекламни банери в специализирани международни списания (за които не са предвидени средства в бюджета на проекта), с цел утвърждаване на марката на световната професионална общност. 254 772.98 202 329.67
Публичност и визуализация на проекта: При изпълнение на дейностите по проекта ще бъдат предприети мерки относно изискванията за информираност и публичност, съгласно Насоките за кандидатстване и правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, за финансовия принос на Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна Програма "Иновации и Конкурентоспособност". На видно място пред наетия офис на клъстера ще бъде монтирана информационна табела относно източниците на финансиране по проекта. Също така всички изготвени по проекта документи ще бъде обозначени със съответната визуализация с информация за финансовата помощ от страна на ЕС за реализацията на проекта. 300.00 5 250.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).