Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 798 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

CQUEST RESEARCH AND CONSULTING LTD is a company founded in 2005 with main activity code J 63.11. The main directions of its activity are: programming polls research, statistical processing of survey data and creating graphs and visual materials based on survey data. In today's fast growing sector of services tied to data processing, visualization and reports on the data, the company needs to features that provide high-quality service at an affordable price and at short notice. Namely optimizing processes for providing services in the field of data processing and the expansion of technological capabilities play an essential role in implementing the development plans of the company. At present the company does not have the required software application that offers a complete solution with which to achieve a closing of the complete cycle from collection and processing of data. Use of separate types of software solutions for different stages of the work or the use of non-automated ways reduces capacity. At the same time the need arises use of external services and the lack of infrastructure software containing mandatory modules linked with the collection, processing and maintenance of various types of data.
This project provides for an investment in specialized software for electronic questionnaires through which will be fully overcome the above limitations to the development of the company. This investment is a necessary condition for achieving the goals of the company, namely INTRODUCED innovative software solution built on a modular principle, to improve production processes. Given the combination in one of the modules necessary to achieve timely delivery of data from consumer research and will respond promptly to customer feedback and will ensure hundred per cent accuracy.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за подобряване на производствените процеси. Внедряване на високотехнологично оборудване - специализиран софтуер за електронно анкетиране- 1 бр.: Понастоящем събирането и обработка на данни се извършва чрез използванена морално остаряла технология, като в някои случаи част от работните процеси не са автоматизирани и на отделни етапи се налага използването на външни услуги. Това прави процеса бавен и нерентабилен от една страна, а от друга – лишен от задължителното високо ниво на точност и прецизност. В рамките на проекта се предвижда внедряване на високотехнологичен специализиран софтуер с оглед подобряване на производствения процес, повишаване на капацитета и прецизността на дейностите, извършвани от екипа на фирмата. Изграждане на иновативна информационно-технологична средачрез внедряването на специализиран софтуер за електронно анкетиране ще допринесе за преодоляване на техническите ограничения на компанията.Най-важната характеристика на настоящото проектно предложение е възможността чрез новото оборудване да се предостави цялостно решение, т.е. отделни етапи от досегашния работен процес ще бъдат обединени, което води до значително оптимизиране на ресурси и време. Клиентите разчитат на фирмата, както за събиране на информацита, така и за точност в обработване на данните, благодарение на които да се вземат адекватни и своевременни решения.В тази връзка, инвестицията по проекта ще доведе до синергичен ефект по отношение на ефективност, качество, производителност, себестойност на услугите и конкурентноспособност на предприятието с пряко въздействие върху неговата ценова политика и гъвкавост на пазара. Чрез модулната конструкция на специализирания софтуер е заложен необходимия алгоритъм на провеждане на анкетите:подготвителен етап, анкетиране(създаване на изследвания, съхраняване на създадените изследвания в централния сървър,експортиране и импортиране на изследвания в класически формати (напр. CSV, MS Excel и др.),дублиране на изследвания, редактиране на изследвания), системно администриране (задаване права на достъп до отделни изследвания, глобални настройки и др.), създаване и управление на потребители и техния достъп до различни изследвания, извършване на справки,контролно анкетиране; контрол на данните и обработка на резултатите. Модулите на специализирания софтуер са реализирани като отделни компоненти от единна интегрирана информационна система, като отговарят на унифицирани изисквания по отношение на интеграция, интерфейси, принципи на работа и използвани технологии. Архитектурата на софтуера е съобразена с изискванията на нейното бъдещо развитие към доработка на специфични данни с оглед направа на различни клиентски заявки. Специализирания софтуер осигурява достъп на различни групи потребители (вътрешни и външни), които посредством уеб-интерфейс да работят на централно ниво. Осигурява се и възможност за централизирано управление и контрол на достъпа.Във всеки модулсе подържат изградените подсистеми. Всички модули саизградени като използват единен метод на идентификация и авторизация, да имат сходен по поведение и изглед потребителски интерфейс. Този вид услуги е обвързан и с високо ниво на сигурност и конфиденциалност. В тази връзка новото софтуерно решение оптимизира досегашния работен процес като се въвежда управление на достъп.Достъпът е базиран на роли. Потребителите имат достъп само до информация, функционалност и справки, за които са оторизирани в зависимост от присвоените им роли. Системата позволява добавяне, премахване и редактиране на роли за достъп. Правата за достъп са прилагани и към менютата и функциите на потребителския интерфейс – видимите елементи в потребителския интерфейс за даден потребител да се определят динамично при вход в системата спрямо ролите (респективно правата на достъп), които са му присвоени. Преди изпълнението на всяка заявка към системна услуга се извършвапроверка на контрола на достъп. Чрез специализирания софтуер се осигурява и регистрация на потребители в системата и осигуряване на оторизиран достъп до определени ресурси в зависимост от потребителската им група (добавяне, преглед, редактиране на документи и др.). 1 600 000.00 1 600 000.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. Внедряване на високотехнологично оборудване - специализиран софтуер за електронно анкетиране- 1 бр.: Дейността за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес ще бъде реализирана с инвестиция в съвременен високотехнологичен специализиран софтуер за електронно анкетиране. Секторът, на който оперира СИКУЕСТ РИСЪРЧ ЕНД КОНСУЛТИНГ ЕООД, е един от най-динамично развиващите се. Остаряването на технологиите се случва за много кратки срокове. За да остане конкурента на пазара всяка фирма от този бранш е необходимо постоянно да инвестира в подобрява предлаганите услуги, като прибавя допълнителна стойност за потребителя. СИКУЕСТ РИСЪРЧ ЕНД КОНСУЛТИНГ ЕООД е предприятие, което с цялата си дейност се стреми до постигне намаляване наенерго- и ресурсо-емко производство на единица продукция и повишаване на екологосъобразността си, които са основните предпоставки за създаването на устойчива конкурентоспособност.В резултат на изпълнението на проекта ще може да се постигне ефективно управление на ресурсите и разходите: • намаляване на преки оперативни разходи поради елеминиране на необходимостта от използване на външни услуги за част от работните процеси. От друга страна се намаляването времето за събиране на данни и за стартиране на обработката им, което ще доведе до увеличаване на производителността с 30 % . • повишаване на ефективността на използването на собствен човешкия ресурс поради драстично ускоряване процеса на събиране и обработка на данни благодарение на по-бърза, прецизна, ефективна и напълно автоматизирана технология. • намаляване на разходи за енергия с 8% в следствие на прилагането на енергоспестяващи технологии.С напредването на технологиите и достигането на огромни обеми съхранени данни, компаниите в този сектор все повече обръщат внимание на обемите данни, които се съхраняват, условията за това и възможностите за „зелени” инициативи в тази област, както и на използването на енергия за сървърите и съответно на охладителните системи за тях. • по-ефективно използване на хардуера в следствие на модернизиране на информационната среда чрез внедряване на новия специализиран софтуер. • намалени разходи за мониторинг и контрол на качеството на предоставяните услуги; • намалени оперативни разходи за осигуряване на максималнасигурност и защитата на базата данни с клиенти и историята им на обслужване. Предвиденият софтуер ще доведе до неизползване на хартиения документооборот между компанията и клиентите, като информацията ще бъде приемана, обработвана и съхранявана по електронен път.Ето защо с настоящия проект, ще се увеличи прякия принос към опазването на околната среда посредством: • намалено ползването на ресурси за производство на хартия •намалено замърсяване чрез ограничние в използване на консумативи като тонер касети. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).