Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

The project will develop product innovation, the AppCell service based on a new innovative software standard that will be able to manage all types of software applications by automating and unifying communication with various Internet services. This will be done within an effective partnership between Apihawk OOD and Angel Kanchev University of Ruse and will increase their innovative capacity. The product will be developed in the direction of Big Data, Grid and Cloud Technologies of the ISSS thematic area "ICT and Informatics", and with the implementation of the activities, the 6th level of technological readiness on the TRL-scale will be achieved. AppCell consists mostly of a hardware-cloud-based server system and innovative software. Its unique features to standardize software applications and automate the integration process set it up for world-class novelty, no analogue among alternative products on the market is presented. The implementation of the project and the main objective are activities under Element A to carry out research on methods for standardizing software applications; prototype creation and testing, and a broadband pilot technology validation pilot line falling under the Industrial Research category. An activity of Visualization is also foreseen. The results of the project will be: - Increased innovation capacity of Apihawk OOD and Ruse University through acquired new knowledge and skills for developing an innovative product and passing through different degrees of technological readiness of AppCell - Developed product innovation at world level - Application App Packaging Pack (AppCell) with Technological Ready Sixth Level on the TRL-Scale and meets the Eco-Innovation Definition The project will reduce the carbon footprint of future AppCell customers l and improve their efficiency in managing their Internet services.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на изследвания, необходими за разработването на продуктова иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал- 5бр. експерти) : Дейност 1 е насочена към научно изследване на методите за стандартизиране на софтуерни приложения. Целта е да се придобият нови знания и умения за създаване на софтуер, който може да управлява всякакви видове софтуерни приложения, основна част от разработвания нов иновативен продукт “Контейнер за пакетиране на приложения” (AppCell).Той ще решава екзистенциален проблем с автоматизацията и управлението на всякакви интернет услуги. В основата на продукта, разработван по проекта, е иновативната софтуерна разработка AppCell, даваща ново техническо решение за стандартизирането на всякакви софтуерни приложения. За да се постигне това техническо решение, е необходимо да се придобият нови знания и умения чрез следните стъпки: 1. Изследване на методите и моделите за уеднаквяването на различни програмни решения. На тази база разработване на API endpoint изследване, което да утвърди входящи (input) и изходящи(output) параметри, чрез който потребителите на AppCell, ще бъдат сигурни че комуникацията с който и да е от външните софтуери ще протече по очаквания начин.(от 2 до 5 месец) 2. Проучване на методологията за комуникация с външни приложения.(от 2 до 3 месец) 3. Изследване за намиране на общи черти между различните услуги на различни външни приложения.(от 3 до 5 месец) 4. Изследване на най-продаваните услуги от ISP и анализиране на нужните функционалности за успешното провизиране и управление на тези услуги(от 2 до 5 месец) 5. Изследване на начина и възможностите за внедряване на работещи еко-ефективни методи. Ще осъществи проучване как приложението да работи централизирано и всеки потребител да го използва от централизиран сървър, за да може да се намали отпечатък (footprint-а) на услугата върху използваните машини. Също така ще се изследва как в софтуера да се внедри microservice парадигмата, за да гарантира скалиране само на нужните части на софтуера и да се гарантира драстично по-малко използван сървърен ресурс.(от 2 до 5 месец) 6. Документиране на резултатите от всички изследвания. Софтуера ще бъде документиран чрез OpenAPI3 стандарта и подаден като RFC (от 2 до 5 месец) Дейност 1 ще се изпълни по Елемент А, напълно попада в категорията “Индустриални научни изследвания”, като е насочена към реализиране на специфична цел 1. В резултат на дейността ще бъдат придобити знания за стандартизирането на всякакви софтуерни приложения за създаването на AppCell. Дейността ще бъде изпълнена чрез нает изследователски и технически персонал от Кандидата и партньора, които да участват съвместно: 1. Експерт1(Софтуерен инженер)- ще бъде на нает на 8 часа от “Апихолк”ООД. Основните задачи: осъществяване на стъпки 1, 2 , 3.(заетост- 4 м.) 2. Експерт 2 (Бизнес администратор)- ще бъде на нает на 8 часа от “Апихолк”ООД. Основни задачи: ще работи съвместно с Експерт 1 по стъпки 1-3 и самостоятелно по стъпка 4, за да изследва посочените методи/модели/комуникации от гледна точка на нуждите на индустрията, сравнява различни типове външни услуги и търси общи белези.( заетост- 4 м.) 3. Експерт 3(QA инженер) ще бъде нает от Партньора на 4 часа/ден. Основните задачи:осъществяване на стъпка 5.(заетост- 4 м.) 4. Експерт 4 (документатор)- ще бъде на нает на 8 часа от “Апихолк” ООД. Основните задачи: осъществяване на стъпка 6, като извършва описване на OpenAPI3 стандарта. (заетост- 4 м.) 5. Експерт 5(документатор)-ще бъде нает от Партньора за осъществяване на дейности по проекта на 4 часа/ден. Основните задачи: осъществяване на стъпка 6, като разпише RFC за проекта.(заетост- 4 м.) Партньора ще се включи активно в дейността чрез научния опит в изследване на ефективни методи за оптимизиране на софтуерни приложения, както и неоспоримите умения за документиране на стандарти, натрупани от преподавателска, научна и изследователска дейност. Дейност 1 ще се изпълни по Елемент А и попада в категорията “Индустриални научни изследвания”. Насочена е към реализиране на специфичната цел 1. 49 237.76 92 235.25
Създаване и тестване на прототип, свързан с разработването на продуктова иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал- 9бр. експерти, наем на оборудване-ДМА, външна услуга за валидиране на прототип в релевантна среда): На база на прилагане знанията от дейност 1 ще се създадат компоненти от продукта AppCell, те ще бъдат интегрирани за конструиране на прототип за валидиране на технологията на AppCell в лабораторна среда и в среда със симулирани интерфейси на съществуващи системи. Целта е да се продължи извличането на нови знания като се валидира технологията на продукта. Попада в категория ИНИ. 1. Създаване на компоненти от AppCell, интегриране, изработване на прототип и валидиране на технологията в лабораторна среда Стъпки: 1. Определяне на изисквания за структурата на AppCell - оценка, анализ, планиране 2. Разработване на софтуер за стандартизиране и пакетиране на външни приложения, включване на еко-ефективни елементи 3. Изграждане на инфраструктура за складиране и пакетиране на приложения 4. Изграждане на асинхронните модули,които ще комуникират с опашката за съобщения 5. Създаване на графичен потребителски интерфейс на необходимите софтуерни приложения 6. Документиране на всички процеси и API endpoints 7. Определяне на монетизацията на интегрираните приложения. 8. Интегриране разработените софтуерни решения и изграждане на инфраструктура- всички компоненти ще заработят в обща среда. 9. Завършване на прототип на AppCell За валидиране на технологията: 10. Тестване и документация на резултатите в лабораторна среда- Тестване на комуникацията между отделните модули, тест за натоварване и проучване на AppCell за качеството и приложимост на технологията, чрез интегриране на пробни услуги от различен тип и привеждане в работа 11. Анализ и оценка на резултатите- изводи и нови знания 12. Отстраняване на дефектите и оптимизиране 13. Документиране Стъпките от 1-8 се осъществяват успоредно до достигане на работеща и описана софтуерна система. Документирането- непрекъснато. Обща продължителност стъпки 1-13- 15 м. (от 6-20 м. вкл.) Ресурси: експерти от Кандидата 1. Експерт 1(Софтуерен инженер)- Стъпки 1,2,4,8,9,10,12 (заетост-15 мес) 2.Експерт 6(Софтуерен програмист-1)- Стъпки 1,2,4,5, 8,9,10,12 (15 мес) 3. Експерт 7(Софтуерен програмист-2)-Стъпки 1,2,4,5 (12 мес) 4. Експерт 8(Бизнес анализ)- Стъпка 7 (12 мес) 5. Експерт 4 (Документатор)- Описване на OpenAPI3 стандарта стъпка 6 (12 мес) 6. Експерт 2 (Бизнес администратор и Scrum Master)- Гарантира за правилното изпълнение на всеки sprint, проверява коректността на изпълнението на задачите Стъпки(1-5 и 11,13) (15 мес) Ресурси: експерти от Партньора-: 1. Експерт 3(QA инженер и софтуерен програмист)- Стъпка3 (12 мес) 2. Експерт 5(Документатор)- Стъпка 6-да разпише RFC за проекта- стандарта (12 мес) 3. Експерт 9 (Документатор-2)- Стъпка 6:да разпише RFC за проекта-софтуер (6 мес) Необходими ДМА чрез наем за 14 месеца- Дисков масив за съхранение- 2бр.;Балансиращ сървър-2 бр.,Продуктивен сървър-2бр.; Мрежов комутатор- 2 бр., описани в техн.спецификация.Те са необходими само за създаване и тестване на прототипа и пил.линия (не се влагат) AppCell.Заложените спецификации отговарят на минималните условия за създаване на опитна скалируема система,да се изследват модели за срив,мрежовите интерфейси за комуникация,гъвкавостта при разширяване на системата,клъстърната система,да се изпълнят тестовете на натоварване. Необходима е да бъде налична от стъпка3 до края на проекта.В сравнителния анализ е представен пълния мащаб на ДМА.Наемната цена е съобразена с пазарния наем. 2. Валидиране на технологията на прототипа в среда със симулирани интерфейси на съществуващи системи. Необходима е външна услуга с предмет: “ Услуга за: одитиране на продукта AppCell”-валидиране на технологията за технически неизправности, тестване на натоварване и проучване как софтуера ще бъде използван в среда със симулирани интерфейси. Секюрити одита не може да се извършва от първоначалните разработчици на кандидата и партньора, тъй като няма да бъде ефективен и да открие собствените грешки,цели се прилагане правилото на 4-те очи. Продължителност- 1 месец. (21 м.вкл.) 500 626.56 392 171.99
Създаване и тестване на пилотна линия , свързана с разработването на продуктова иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал- 3бр. експерти, наем на оборудване-ДМА): Дейност 3 от проекта е част от Елемент А и е насочена към: Създаване на пилотна линия на иновативния продукт- услуга “Контейнер за пакетиране на приложения” (AppCell) за валидиране на технологията с широко приложение в релевантна среда Дейността ще продължи индустриалното научно изследване чрез валидиране на технологията в релевантна среда като посредством валидирането тя ще бъде демонстрирана пред бъдещи клиенти. Единствената цел на тази дейност е да се постигне широко приложение на технологията на създадената пилотна линия AppCell сред различни видове клиенти и техните използвани приложения и онлайн услуги. Затова Контейнерът ще се демонстрира сред различен тип клиенти по отношение на техните софтуерни приложения в релевантна среда и ще позволи потребителска визуализация на работата на иновативния продукт- реална функционалност и дизайн. Връзката продукт - технология (вкл. инфраструктура (хардуера)-софтуер-база данни) ще бъдат оценени и прецизирани при широко приложение сред различни потребители. По този начин ще се натрупат нови знания какви грешки могат да възникнат и как се отстраняват като се изследват проблемните места, които потребителите ще идентифицират при използване на продукта. Резултатите ще се оценят, а продукта ще се прецизира. Дейността включва следните стъпки: - Създаване на база данни от съществуващи различни клиенти и внедряване на Стандарта, чрез които ще може да се валидира, вкл. демонстрира функционалностите на услугата. Пълно интегриране и създаване на Пилотна линия на AppCell. -Валидиране на технологията в широко приложение в среда със симулирани интерфейси сред различни потребители- външни потребители ще създадат собствени Контейнери чрез AppCell на свои външни приложения, за да тестват дали продукта работи ефективно, неговите функционалности, удобство на дизайн -оценка на получените резултати -натрупване на нови знания и осъществяване на научно изследване за прецизиране при широко приложение сред различни потребители -документиране на резултатите, при необходимост отстраняване на дефекти/грешки За целта са необходими следните експерти, наети в дейност 1и 2: • Експерт 2 (Бизнес администратор и Scrum Master)- Основните задачи рамките на дейността са: Анализ и оценка на резултатите- изводи и нови знания, Документиране- заетост 1 месец • Експерт 1(Софтуерен инженер) и Експерт 6 (Софтуерен програмист-1)- Основните задачи рамките на дейността са: всички останали съвместно изпълнение - заетост по 1 месец на всеки експерт В дейност 3 отново е необходимо да се използва наетото ДМА – Дисков масив за съхранение- 2бр.;Балансиращ сървър-2 бр.,Продуктивен сървър-2бр.; Мрежов комутатор- 2 бр. в продължение на 1 месец с цел единствено създавне и тестване на пилотна линия AppCell Обща продължителност на цялата дейност 1 месец 16 032.08 41 192.55
Визуализация на проекта: Дейност 4 е насочена към повишаване на обществената осведоменост и прозрачността по отношение на съфинансирането на проекта по ОПИК 2014-2020; информиране за ролята на Европейският съюз съвместно с държавите-членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея и източника на европейско съфинансиране –Европейския фонд за регионално развитие. Мерките, включени в настоящата дейност, са съобразени с изискванията за информация и комуникация в “Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020”. Цялата разработена техническа документация, доклади, отчети, официални документи, софтуерни приложения и модули ще бъдат разработени съобразно изискванията на Програмата и Единния наръчник относно текстовата и визуалната информация, като бъдат включени всички задължителни елементи. Дейността включва изпълнението на следните мерки: 1. Публикуване на интернет страницата на „Апихолк” ООД и на страницата на Русенския университет на кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, текст относно финансовата подкрепа от Европейския съюз (вкл.всички задължителни елементи)- до два дни от датата на сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ. 2.На интернет страницата на „Апихолк” ООД ще бъде обявявана и всяка информация, свързана с провеждането на процедурите за избор на изпълнители по проекта с цел осигуряването на публичност и прозрачност на дейностите,изпълнявани по проекта. 3. Изработка и поставяне на плакат- 2 бр. Плакатът ще съдържа информация за проекта и ще бъде поставен на видно за обществеността място в офиса на компанията в гр.София, както и на видно място в сградата на Партньора- Русенския университета където ще се изпълнява проекта. Стъпки за реализация на дейността:1.Включване в уеб- сайта на „ Апихолк” ООД и на Русенския университет на кратко описание на проекта - до два дни от датата на сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ; 2. Упомената получената финансова подкрепа по линия на ЕФРР във всеки документ и софтуерен продукт, свързан с изпълнението на проекта (с продължителност-през целия проект) 3. Събиране на поне 2 (две) съпоставими оферти, каталози, разпечатки от официални интернет страници или комбинация от посочените, избор на изпълнител и сключване на договор с избрания изпълнител, извършване на последващ контрол за избран изпълнител (с продължителност от 1 месец в рамките на първи месец от изпълнението на проекта). 3. Изработване и поставяне на плакат-2 бр. 16.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).