Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 355 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

The current project proposal is part of the purposive social policy of Maritsa Municipality aiming to support adults, families and children in need who live in material deprivation and risk of social isolation and who can’t provide themselves with livelihood. The project is designed to provide a warm lunch (catering) as the food will be prepared and delivered by an external implementer on the territory of the Maritsa Municipality to the homes of the people and families in need. 120 people in need are expected to benefit from it. The time period for the social service will be within 8 months during working days – from 01.09.2016 to 30.04.2017. The project proposal is aimed at the following target groups:
1.	People living alone and families who can’t afford to support themselves through their properties or labour and people who get the minimal pension – for reaching pension age and having the necessary length of service, for disability, inheritable pensions, pensions, not associated with labour activities.  
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Целевите групи по проекта са: 1.Самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследствени пенсии, пенсии, несвързани с трудова дейност Целта на тази дейност е да се определят най-нуждаещите се лица и семейства, чиито ниски доходи и нужда са установени въз основа на обективни критерии. Целевата група е определена на база представена информация от Дирекция "Социално подпомагане" - Марица за наличие и брой лица от допустимите целеви групи по операцията. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти: За осъществяване на дейността ще бъде сключен договор през първия месец от стартиране на проекта с лицензиран изпълнител със съответната регистрация по чл.12 от Закона за храните и чл.246 от Закона за ветеринарномедицинската дейност. С доставчика ще бъде сключен договор по реда на чл.20, ал.4, т.2 от ЗОП, като ще се възложи директно обществена поръчка. Закупуването на хранителните продукти ще става при спазване изискванията на Закона за храните, Наредба №5/25.02.2006г. за хигиената на храните и другите действащи нормативни документи, регламентиращи доставките на хранителни продукти и при спазване принципите на прозрачност и публичност. Всяка доставка следва да бъде придружена със сертификат за качество и годност. Типовете хранителни продукти ще бъдат определяни след съставяне на здравословно и балансирано меню, като при реализиране на икономия от продукти ще бъде предоставян и десерт. Екип от общината, определен със заповед на кмета, ще прави проверка веднъж в седмицата, като това ще се удостовери с протокол, дали на обекта, в който ще се приготвя топлият обяд, е опакован съгласно нормативните изисквания.Дейността се предвижда да стартира през месец септември 2016г. - 01.09.2016г. и ще приключи на 30.04.2017г., или 166 работни дни за 120 лица от целевата група. Стойността на един храноден е 2,30 лв с включено ДДС, като за 120 лица от целевата група е съответно 45 816лв с ДДС за целия период на проекта. 45 816.00 7 728.00
Осигуряване на топъл обяд: Дейността по осигуряване на топъл обяд ще се осъществява от избрания изпълнител, регистриран като доставчик на социалната услуга /кетъринг/. Изпълнителят, който ще бъде избран разполага с материална база, оборудване, човешки ресурс и транспортни средства за реализиране на дейността, а именно: Собственик е на недвижим имот - ресторант , специализиран за скара и полуфабрикати; Сертифициран е по ISO9001:2015 за производство и доставка на готови за консумация кулинарни изделия, търговия, съхранение и доставка на храни от животински и неживотински произход и напитки; Разполага със следното техническо оборудване: фурна за печене, готварска печка, газови котлони, хладилници, зеленчукорезачка; Разполага със следните транспортни средства: три товарни автомобила; Разполага със следния човешки ресурс: инженер-технолог, калкулант, главен готвач, готвач, работник кухня, мияч съдове, пакетировач, шофьор на МПС за доставка на готова храна, снабдител-доставчик. Адресът за предоставяне на топлия обяд е с. Труд, община "Марица", ул. "Никола Петков" №18. Топлият обяд ще се предоставя в рамките на работните дни в месеците от 01.09.2016г. до 30.04.2017г. Със заповед на кмета на общината определеният екип от общината ще следи за закупуването и съхраняването на хранителните продукти, за спазване изискванията за безопасност на храни,националните стандарти и норми на хранене, съобразно изискванията на Агенцията за безопасност на храните, срока на годност и условията за съхранението им от избрания доставчик. Кметовете по населените места ще организират процеса по доставяне на топлия обяд по домовете на потребителите, като тези лица и деца, които ползват социалната услуга "Личен асистент", ще могат да получат храната си чрез техните лични асистенти срещу подпис. Доставчикът изпълнител подпомага раздаването на храната, като в процеса по доставяне се включват и определените лица от съответното населено място със заповед на кмета на общината. Членовете на екипа на проекта ще извършват ежемесечна проверка на процеса на предоставяне на топлия обяд чрез посещения на място по населените места и съставяне на протоколи от мониторинговите посещения. Неполученият топъл обяд, който отговаря на сроковете и условията за съхранение, може да бъде предоставян по предварително определени списъци от Дирекция "Социално подпомагане" Марица на допълнителната целева група по начина, по който се предоставя и на основната целева група. 2 290.80 28 152.00
Предоставяне на съпътстващи мерки: Съпътстващите мерки, допълващи предоставянето на топлия обяд, ще се осъществяват както от екипа по организация и управление на проекта, определен със заповед на кмета на община "Марица", така и от наетите специалисти - социални работници и медиатори по проект "Общностен център за деца и семейства", финансиран по ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020, схема за предоставяне на БФП "Услуги за ранно детско развитие". Служителите на община "Марица" са квалифицирани и притежават необходимия опит в администриране на социални услуги на територията на общината. Екипът по проекта и наетите специалисти към общностния център ще осъществяват индивидуално консултиране по домовете на потребителите на услугата един път в месеца или групово консултиране при установена нужда. Ще бъдат консултирани за възможностите за ползване на други социални услуги на територията на община "Марица", както и за ползване на административни услуги за подпомагане достъп до здравни и образователни услуги. Консултации ще се правят и за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене, както и при установена нужда за всякаква друга подкрепа. 2 290.80 565.80

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).