Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

The project will be implemented as a support measure by providing a hot lunch service in a pandemic situation to elderly people living alone, people with disabilities and with incomes below the poverty line. As a continuation of its targeted social policy so far, the District of Oborishte will use all possible options -alerts from citizens, an open telephone line, information from social service providers and institutions, etc., to ensure that aid reaches the most needy citizens, living on its territory.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ: Партньорската организация предоставя топъл обяд на 50 брой потребители, считано от 04.01.2021 г. и на 31 брой потребители, считано от 01.09.2021 г., за период от 21 брой месеци в рамките на общо 435 работни дни. Реализирането на дейностите включва предоставянето на топъл обяд – супа, основно ястие, хляб и поне веднъж седмично десерт. В съответствие с целите на операцията, определените целеви групи са: • Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната, хора, които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията. От проекта могат да се възползват лица с ниски доходи, под линията на бедност, определена за страната, за времето, в което са поставени под задължителна карантина; • Лица, поставени под карантина - без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепа. • Лица, обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка, са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности. От проекта могат да се възползват всички лица, които отговарят на гореописаните условия. За да се гарантира, че помощта ще достигне до най-засегнатите от кризата, Район "Оборище" ще идентифицира най-нуждаещите се лица, живеещи на територията на района, като за целта ще използва всякакви източници на информация – сигнали на граждани, отворена телефонна линия, информация от Регионалната здравна инспекция за лица, поставени под задължителна карантина, информация от доставчици на социални услуги и институции и др. Принадлежността на идентифицираните лица към допустимата целева група ще се потвърждава от Дирекция „Социално подпомагане - Оборище“ въз основа регистрите на подпомаганите лица, на проверка, събиране на допълнителна информация, индивидуална преценка и др. за всеки отделен случай. Дейността „Определяне на целевите групи“ ще започне преди подписването на договора, като се изпълнява и през целия период на неговото действие. За целта район "Оборище" ще организира прием на заявления-декларации от кандидат-потребителите, които желаят да се възползват от услугата "топъл обяд". При извършваната от ДСП "Оборище" проверка на принадлежността на карантинираните кандидат–потребители ще се преценява тяхното участие и в останалите целеви групи по програмата, с оглед потенциалното им включване в нея и след изтичане периода на изолация, в случай, че същите изрично заявят желанието си да продължат да получават топъл обяд, чрез депозиране на заявление-декларация до общината. По преценка на ДСП - Оборище е възможно да бъдат извършени индивидуални анкети на място за конкретни кандидат-потребители с изключение на поставените под карантина лица. Район "Оборище" ще прилага и процедура за идентифициране на конкретни лица, на които да предостави приготвен, но неполучен в съответния ден, от заявили участие потребители, топъл обяд, който се предоставя на други лица от допустимите целеви групи, отразени като резерви в протоколите от извършен подбор. Получаването на топъл обяд от резервите ще се доказва с отделен списък с подпис за получения топъл обяд, към който се прилага и протокол с отразени трите имена на потребителя, за когото е бил предназначен топлия обяд, причината, поради която не е получен, както и референция към протокола за подбор, където е определена конкретната резерва. 0.00 0.00
ПРИГОТВЯНЕ НА ТОПЪЛ ОБЯД: Услугата "топъл обяд" ще се предоставя от фирма Джое Кетъринг” ЕООД, избрана с процедура по реда на ЗОП. Храната ще се приготвя в Стол-кетъринг на 23 СУ „Фредерик Жолио Кюри” – адрес: гр. София, бул. ”Ситняково” № 21. Регистрационен № 222500778 на Удостоверението по чл. 12 от Закона за храните. Столът се състои от: • Помещение за обличане на работно облекло за работа в условията на COVID – 19; • Помещение за получаване на стока; • Помещение за обработка на зеленчуци; • Подготвителна; • Кухня за приготвяне на храна; • Помещение за пакетиране на храна; • Склад за сухо съхранение. Оборудване: • Конвектомат „Racional”за 20 бр. тави – 2 бр.; • Конвектомат „Tomeko”за 10 бр. – 2 бр.; • Съдомиялна – професионална – 2 бр.; • Професионален хладилник „Gastromat” с 2 крила – 4 бр.; • Фризери – 4 бр.; • Зеленчукорезачка, пасатор – 1 бр.; • Професионално кухненско оборудване /Filmar/. Персонал: Персоналът, който е ангажиран за дейността е назначен на трудов договор към фирмата и притежава необходимата квалификация и опит. Предвид създалата се ситуация, дезинфекцията в помещенията се извършва на 4 часа с препарат със съпътстващ сертификат. Персоналът е оборудван със всички предпазни и дезинфекциращи средства за COVID-19. Логистика: Фирмата разполага с 9 буса, за които прилагаме разрешителни по чл.12 от Агенция за безопасност на храните. Шофьорите са снабдени с всички средства за безопасност и дезинфекция, съответстващи за COVID – 19. Фирмата разполага с лекар на трудов договор, който провежда ежедневен инструктаж за прилагане на извънредните мерки и следи за тяхното изпълнение. 34 468.10 34 468.10
ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ТОПЪЛ ОБЯД: Храната ще се доставя на потребителите пакетирана в еднократни опаковки със сертификат за съхранение на топла и студена храна. Хлябът се опакова в отделно пликче. Пакетираната храна и хляба се поставят в бял плик, след което всичко това се поставя във външен плик, необходим при безконтактното предаване. При посещение на клиента на адреса и след установаване на телефонна връзка, храната се предава, като се инструктира получателя да изхвърли външния плик. 1 723.40 1 723.43
РЕАЛИЗИРАНЕ НА СЪПЪТСТВАЩИ МЕРКИ: Съпътстващите мерки, предвидени в допълнение към разпределянето на храна, целят намаляване на социалното изключване и/или справяне с извънредни социални ситуации по еманципиращ и устойчив начин. Те допълват предоставянето на топъл обяд по проекта и се изразяват в индивидуално/групово консултиране и съдействие за: – информиране на потребителите за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на район "Оборище" включително и такива, финансирани от ЕСФ; – проучване на потребностите от нови социални услуги; – консултиране за ползване на административни общински услуги; – консултиране с цел намаляване на социалното изключване и/или справяне с извънредни социални ситуации; – разработване и предоставяне на информационни материали за основни социални права, управление на семейния бюджет, – осигуряване на временен подслон на бездомните лица; – подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги; – изготвяне на насоки за здравословно и балансирано хранене, както и други форми на подкрепа, съдействие, индивидуално или групово консултиране, реализирани в отговор на установени конкретни нужди и проблеми на представителите на целевите групи. Екипът по проекта ежемесечно ще предоставя съпътстващи мерки като оказва подкрепа на потребителите, както чрез телефонни разговори, така и чрез използване на служебна електронна поща и пощенска кутия сигнали и предложения на р-н Оборище". 1 723.41 1 723.43

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).