Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 279 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

The current project proposal is aimed at improving the living conditions and investments in the Municipality of Garmen, by carrying out a CMR on the building of the "St. close to zero energy consumption. The poor condition of the building affects the entire quality of life in the municipality, demoralizes students and makes them absent from class due to a poor learning environment. It makes teachers and students sick. The implementation of the project will promote social inclusion, poverty reduction and economic development in the municipality of Garmen.
The project activities are:
Project management and coordination
SMR
Construction supervision
Author supervision
The project is in accordance with the plan for the economic development of the municipality of Garmen, Strategy for sustainable development of the municipality of Garmen in the field of agriculture and forestry and for the development of alternative tourism, Regional strategy for the development of Blagoevgrad region, Regional plan for energy efficiency and the Strategy for energy efficiency of the Blagoevgrad region, Europe 2020 Strategy, etc. strategic documents at local, regional, national and European level. It is aimed at improving living conditions and the business climate in the municipality.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление и координация : След подписването на договора между ДФЗ-РА и община Гърмен ще се сформира Екип за управление на проекта. Екипът включва: Ръководител на проекта Координатор Счетоводител Инфраструктирен експерт Експерт Тръжни процедури Сформирането на проектния екип ще осигури регулярното протичане на проектните дейности и обезпечи ресурсно процеса на управление и координация на проекта. По този начин се създават необходимите условия за постигане желаните резултати при изпълнение на проекта. Разработват се съответни длъжностни характеристики на членовете на екипа по проекта и се подписват граждански/трудови договори с всеки член. Първоначално ще се разпределят основните отговорности и задължения по изпълнението на проекта, ще се определят съответни правила и методология за управление. Предвидено е в началото на дейността си екипа да изработи йерархичен списък на работите, грантов график, ресурсно разпределение, план за управление на риска и план за управление на комуникациите, като част от задължителното планиране на проекта. Процедурите ще бъдат осъществени съобразно ЗОП и другите релевантни нормативни документи, включително изискванията на АОП и правилата за отпускане безвъзмездна финансова помощ. Изборът на изпълнители ще се осъществи на принципа на икономически най - изгодна оферта. Ще се търси баланс в съотношението цена - качество, за постигане на най-доброто изпълнение на поръчките. По време на първите срещи ще се разработи подробен и текущо актуализиран план график за действие с конкретни задачи, срокове, роли и задължения на проектния екип, както и детайлен план за мониторинг и контрол на дейностите, човешките ресурси и бюджета, както и план за оценка на риска, с ясно формулирани индикатори, които да позволяват ранна диагностика на проблеми и бързи дейности за тяхната превенция. По време на работните срещи ще бъдат планирани и отчитани извършените дейности. Проектния екип ще осъществява текущо наблюдение и контрол над проектните дейности, още от подготвителната фаза, когато екипът ще разработи вътрешни процедури и правила за мониторинг на дейностите спрямо целите и резултатите, както и финансовите ресурси. Подготовката на междинните отчети за изпълнението на проекта ще се извърши съгласно изискванията на УО. Сред основните задачи на проектният екип ще бъде осъществяването на текущ контрол над изпълнението на проекта за гарантиране, че изпълнението на проекта в съответствие с изискванията на договора 9 000.00 0.00
СМР за повишаване на енергийната ефективност по сградата на СУ "Св. Св. Кирил и Методий" : На база на вече готовите технически проекти и доклади ще бъдат изготвени документациите за обществени поръчки и за провеждане на процедурите за строителство и строителен надзор. Процедурите ще бъдат осъществени съобразно Закона за обществените поръчки и свързаните с него нормативни документи. Изборът на изпълнители ще се осъществи на принципа на икономически най- изгодна оферта. Ще се търси баланс в съотношението цена- качество, рефлектиращи върху най-доброто изпълнение на строително-ремонтните дейности и осъществяването на независим строителен надзор. Чрез тръжна процедура по ЗОП ще бъде избран изпълнител за извършване на СМР по сградата на СУ "Св. Св. Кирил и Методий". 907 303.72 0.00
Строителен надзор: На база на вече готовите технически проекти и доклади ще бъдат изготвени документациите за обществени поръчки и за провеждане на процедурaтa за строителен надзор. Процедурaтa ще бъдат осъществени съобразно Закона за обществените поръчки и свързаните с него нормативни документи. Изборът на изпълнители ще се осъществи на принципа на икономически най- изгодна оферта. Ще се търси баланс в съотношението цена- качество, рефлектиращи върху най-доброто изпълнение при осъществяването на независим строителен надзор. Дейността включва процеса по създаване на строителна документация и контролирането на строителните процеси. Тази дейност се извършва през цялото време на строежа – от първата копка на строителната площадка до пускане му в експлоатация. Експертите от фирмите за строителен надзор следят за компетентната и качествена работа по монтажите, изискват нужните протоколи за безопасност, декларации за материали, съставят необходимите актове. При завършване на обекта се издава Акт 15, според който той е направен съобразно определеният инвестиционен проект, условията на сключения договор, заверената документация и съответните изисквания към обекта. Към информацията за обекта се включва и технически паспорт. Строителният надзор е свързан и с издаване на разрешително за строежа, съответствие с наличните документи, осигуряване на безопасни условия на работа. Целият процес включва: откриването на строителната площадка, заверяване на заповедната книга, изготвяне на актове по време на строеж, представяне и изготвяне на технически паспорт на обекта, издаване на окончателен доклад – акт 16, както и на акт 15, изготвяне на нужните документи за експлоатиране на обекта. 15 000.00 0.00
Авторски надзор: На база на вече готовите технически проекти и доклади ще бъде сключен договор за авторски надзор. За всички строежи от първа до пета категория включително при осъществяване на строителството е задължително да се упражнява надзор от проектантите на всички части. За това Възложителят сключват договор с проектанта да упражнява авторски надзор по време на строителството. Целта на този надзор е да следи дали точно се изпълнява инвестиционния проект. Предписанията на проектанта се вписват в Заповедната книга по време на строителство и са задължителни за всички останали участници в строителния процес. Проектантът носи отговорност за съответствието на строежа с изискванията на закона и Подробния устройствен план. Задължителният авторски надзор на проектанта се осъществява чрез сключване на договор за авторски надзор. Дейността на проектанта при осъществяване на този надзор обезпечава успешното изпълнение на проекта и законосъобразното подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, както и съгласуване на екзекутивите. Дейността по упражняване на авторски надзор се осъществява до получаване на Разрешение за ползване на обекта / Удостоверение за въвеждане в експлоатация. 9 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).