РЕАЛИЗИРАНЕ НА ПАЗАРА НА ПРЕДПРИЕМАЧЕСКАТА ИДЕЯ (ЧАСТ 1): Настоящата дейност, обхваща всички етапи и поддейности, които спомагат за реализирането на иновативния продукт „Пътеводител за летателни площадки и туристически обекти в близост до тях“.
ПОДДЕЙНОСТ 1: Сформиране на висококвалифициран екип от експерти - привлечените ескперти ще се подбират спрямо предварително зададени критерии, а именно - релевантно образование в областта на предприемаческата идея, доказан професионален опит в същата сфера, креативност, мотивация и други. Предвижда се, екипът да се състои от следните лица и заемани длъжности:
Квалифициран персонал, който Е обект на оценка:
1. Предприемач:
- Инженер, Ръководител екип - Десислава Пингелова
2. Лица, различни от предприемача:
- Историк - Емил Михов
- Режисьор фото и видеозаснемане - Пламена Христова
Така сформираният екип предполага успешното реализиране на иновативния продукт „Пътеводител за летателни площадки и туристически обекти в близост до тях“ и минимизира евентуалното възникване на трудности и ограничения за качественото изпълнение.
ПОДДЕЙНОСТ 2: Наем на работни помещения - За реализация на настоящия проект се предвижда наемане на работно помещение в гр. Търговище, в което реално да се осъществяват дейностите. Дружеството няма свое собствено или наето помещение и за изпълнението на проекта ще е необходимо работно място, което да отговаря на изискванията за безопасни условия на труд, да има осигурени работни места за предвидените експерти и съответно условия за работа с доставените по проекта ДМА/ДНМА. В определената обща стойност на разходите за наем са включени и режийните разходи, както и разходите за офис консумативи.
ПОДДЕЙНОСТ 3: Придобиване на машини, съоръжения и оборудване (ДМА) , необходими за реализиране на предприемаческата идея - За осъществяване на предприемаческата идея и в частност разработване на новия продукт „Пътеводител за летателни площадки и туристически обекти в близост до тях“ от предвидените експерти е необходимо да се осигури адекватно технологично оборудване, посредством което ще може да се разработва, програмира, тества и внедрява самият продукт. Всеки един от 3-мата наети служители ще има конкретни задължения и отговорности по реализацията на предприемаческата идея, което обуславя потребността от адекватно техническо обезпечение.
Предвиденото оборудване (преносим компютър) е с високи технически спецификации, съобразено със спецификата на дейността по разработване на продукта „Пътеводител за летателни площадки и туристически обекти в близост до тях“:
• Дисплей - 15.6" (39.62cm) 4K (1920x1080)
• Процесор Intel Core i7-8850H (9MB, 2.6GHz)
• Оперативна памет 16384MB 2400MHz DDR4
• Видео карта NVIDIA Quadro P1000 4096MB
• Хард диск 512GB M.2 PCIe NVMe SSD
• USB порт 3х USB 3.1 Gen 1 (one Always On),
• Мрежа Intel Ethernet Connection I219-LM,
• Батерия 6-Cell
• Четец на пръстов отпечатък Fingerprint Reader
• Web камера, MP 720p HD Cam
Всички изброени ДМА трябва изцяло и напълно да съответстват на заложените в Техническата спецификация (Приложение Е) минимални технически характеристики и определените количества от тях.
Стъпки за изпълнение на дейността:
1.Подбор и наемане на персонал - 1 месец
2.Период на наемане на заетие лица по проекта - 1-18 месец
3.Избор на изпълнител по конкретните поддейности -1-4 месец
4.Сключване на договори с избраните изпълнители по конкретните поддейности - 2-5 месец
5.Доставка на ДМА/ДНМА, на материли и консумативи- 5-7 месец
6.Изпълнение на външните услуги- 3-18 месец |
247 511.00
|
142 158.64
|
РЕАЛИЗИРАНЕ НА ПАЗАРА НА ПРЕДПРИЕМАЧЕСКАТА ИДЕЯ (ЧАСТ 2): За правилното, надеждното и коректно създаване и реализиране на пазара на продукта "Пътеводител за летателни площадки и туристически обекти в близост до тях“ е необходимо да се създаде софтуер, който ще се използва от всички членове на екипа на "Хевън БГ" ЕООД. Софтуерът е необходим за събиране, обработка, анализиране и визуализиране на туристическа информация за важни, интересни и предпочитани туристически обекти. Системата ще притежава централизирана управляема база данни с множество обекти, забележителности, интересни за посещения места и местности с детайлна и подробна информация. За всеки обект системата ще осигури детайли, свързани с местоположение, снимки, интересни факти и детайли, мнения на други посетители, рейтинг и др. Основната цел на софтуерната система е да предостави на всеки „случаен“ или не случаен потребител интересни обекти за посещение. Посредством „beacon“ технологията, която ще бъде инсталирана на обектите, летища, гари и др., всеки потребител ще получава в реално време, точна и адекватна информация за намиращите се в близост до него места. Софтуерната система ще притежава няколко основни модула и функционалности, както следва:
• Динамична база данни с информация
• WEB базиран модул
• Мобилни приложения
• „Beacons“ интеграция и работа.
ПОДДЕЙНОСТ 5: Разходи за материали и консумативи
Практическото разработване, тестване и реализация на пазара на на продукта "Пътеводител за летателни площадки и туристически обекти в близост до тях“ е невъзможно да се осъществи без да бъдат осигурени необходмите за това материли и консумативи. За тази цел настоящото проектно предложение предвижда да бъдат закупени следните материали и консумативи:
1. BLE Smart radio transmitter, МТ sensors - 300 броя
2. USB chipset - 300 броя.
ПОДДЕЙНОСТ 6: Разходи за външни услуги
- Изработване на маркетингов план, включвайки пазарен анализ и проучвания за пазарна реализация на предприемаческата идея
Изграждането на правилна маркетинг стратегия и план е ключов фактор за успешното развитие на настоящата предприемаческа идея. "Пътеводител за летателни площадки и туристически обекти в близост до тях“ е изцяло нов продукт, което обуславя необходимостта от правилно позициониране, т.е. да се разглежда като съвкупност от маркетингови усилия за създаване на оптимална връзка между възприеманите от купувачите потребности и конкурентните предимства на продукта. Маркетинговият план ще съдържа следните компоненти:
• Анализ на ситуацията
• Определяне на маркетингови цели
• Избор на маркетингова стратегия
• Избор на маркетингова тактика
• Прилагане на плана
• Контрол на изпълнението
Маркетинговият план ще стимулира разстежа и развитието на организацията чрез разглеждане на маркетингови възможности, решаване на новопоявили се ситуации, необходимостта от анализиране на конкуренцията и нейната дейност , а така също и за оптимизация на време и ресурси доколкото планът е основа за рационална реализация и координация на всички маркетингови усилия, предприемани от организацията.
- Създаване на интернет страница
Уеб сайтът се е превърнал в основен ресурс и канал за комуникация между самата компания и клиенти, доставчици и сътрудници. Разработване на собствена интернет страница ще спомогне за пазарното позициониране и разпознаване на новия продукт "Пътеводител за летателни площадки и туристически обекти в близост до тях“. Потенциални клиенти и партньори ще имат възможност да се запознаят с продукта , с предлаганите услуги, с мисията и визията на компанията, както и ще могат да осъществят лесна връзка с компанията и да получават адекватна комуникация.
ОПИСАНИЕТО ПРОДЪЛЖАВА В СЕКЦИЯ "НАЧИН НА ИЗПЪЛНЕНИЕ" 👇 |
0.00
|
98 530.00
|
ВИЗУАЛИЗАЦИЯ НА ПРОЕКТА: Предложените в настоящия проект мерки за информиране и публичност са съгласно правилата на Регламент на ЕК 1828/2006 относно общите правила за приложение на регламент 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските рейони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и гарантират изпълнението на мерките за публичност, с оглед акцентиране върху комуникацията, прозрачността и визуализацията.
Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността като за целта бъдат спазвани стриктно изискванията на Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г и на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
В съответствие с подписания договор, кандидатът ще предприеме следните необходими за популяризиране на получената безвъзмездна помощ действия чрез наемане на външен изпълнител, а именно:
• Две информационни табели с данни на проекта за оповестяване на участието на ЕС с всички задължителни реквизити
• Стикери – ще бъдат залепени на оборудването, предвиденo за закупуване по проекта.
Постоянните информационни табели (външна и вътрешна), които ще бъдат изработени, ще бъдат поставени на видно място отвън и в самото помещение на компанията в гр. Търговище. Стикерите ще бъдат поставени на всеки един актив от оборудването, което се предвижда да се закупи за целите на проекта.
СТЪПКИТЕ за осъществяване на дейността са:
1. Избор на външен доставчик на описаните дейности по визуализация и публичност (1-2 месец);
2. Изработване на дизайн, одобрение и изработване на стикерите за оборудването и на информационната табела (2-10 месец);
3. Поставяне (залепване) на стикерите върху оборудването, закупено по настоящия проект (6-8 месец);
4. Поставяне на видно място на информационната табела (16-18 месец);
5. Подписване на приемо-предавателен протокол с избрания изпълнител (18 месец)
6. Популяризиране на дейностите по проекта пред обществеността (1-18 месец) |
1 000.00
|
990.00
|