Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

Metarex Co. Ltd. was founded in 1992. The main activity code of the company as per Classification of Economic Activities CEA-2008 is "38.32 Recycling of sorted wastes". The company has licensed sites and offices in the cities of Shumen, Varna, Dobrich, Sofia and others. The activity of the company provides new employment opportunities, career and right of decent labour for unemployed and inactive persons. The management plans with the funding of this project to create 28 new job positions. The project activities are aimed at unemployed persons with lower than average education - among them the company will be looking for labourers and unemployed youths up to 29 years. incl., among which there will be selected personnel for administration. For positions as forklift driver, welder, electrician, mechanic of material handling equipment and driver will be employed by priority persons of the target group of long-term unemployed and inactive persons. The project plans for the newly appointed workers in administration there to be equipped eight new working places by buying of eight computer configurations for the same employees and provides training in key competence 4 "Digital competence". Opening of two new jobs for forklift drivers will be accomplished by purchasing of a telehandler financed by funds under the project. Given the activity of Metarex Co. Ltd., there will be provided funds for the project personal protective equipment and special clothing, that are needed for complex personal protection, besides there will be provided occupational health service for all newly hired 28 employees.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на 28 безработни и неактивни лица за период до 12 месеца.: По тази дейност ще се наемат лица за следните длъжности: общ работник - 10, мотокарист - 2, заварчик - 2, електромонтьор - 2, монтьор на подемно транспортна техника - 2, шофьор вътрешни и международни превози на товари - 1, оператор на пътно строителни машини - 1, касиер-счетоводител - 1, специалист човешки ресурси - 1, технически сътрудник - 1, специалист опасни отпадъци - 1, специалист системи за разделно събиране - 1, еколог - 1, специалист вътрешна търговия - 1, снабдител-доставчик - 1. Финансовият ресурс по проекта ще бъде насочен към следните специфични категории лица: - безработни лица с ниска степен на образование (под ISCED 3) - 10 (общ работник - 10); - безработни младежи до 29г. вкл. - 8 (касиер-счетоводител - 1, специалист човешки ресурси - 1, технически сътрудник - 1, специалист опасни отпадъци - 1, специалист системи за разделно събиране - 1, еколог - 1, специалист вътрешна търговия - 1, снабдител-доставчик - 1). При планиране на разходите за възнаграждения предприятието предвижда и залага 10% резерв, в случай, че настъпи промяна в размера на МОД по време на изпълнение на проекта. 176 207.00 157 667.71
Закупуване на телехендлер. : По тази дейност ще бъдат предприети всички необходими стъпки за закупуване на телехендлер. Целта на ръководството е да осигури устойчиви работни места. 43 100.00 43 100.00
Обучение по ключова компетентност съгласно Европейската квалификационна рамка по: ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" на вече наети по проекта лица. : По тази дейност ще бъде организирано обучение по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" след провеждане на входящ тест за определяне на нивото за следните длъжности: касиер-счетоводител - 1, специалист човешки ресурси - 1, технически сътрудник - 1, специалист опасни отпадъци - 1, специалист системи за разделно събиране - 1, еколог - 1, специалист вътрешна търговия - 1, снабдител-доставчик - 1. 1. Хорариум на обучението - 45 учебни часа; 1.1. Теория - 20 часа; 1.2. Практика - 25 часа. 2. Брой на обучаваните лица - 8. 3. Документ, доказващ завършеното обучение - сертификат за успешно завършен курс. Целта на предвиденото обучение е постигане на по-качествена заетост. 1 680.00 1 680.00
Застраховане на придобитото обзавеждане и оборудване.: По тази дейност ще се направи застраховка на придобитото обзавеждане и оборудване, която ще е в размер до 0.7% от стойността на обзавеждането и оборудването. 148.39 273.07
Осигуряване на трудова медицина за периода от 12 месеца за всички наети по проекта.: По тази дейност ще бъде извършено следното от Службата по трудова медицина: 1.Разработване на програма за оценяването на риска. 2.Извършване на оценка и преоценка на риска за здравето и безопасността на наетите по проекта, съгласно изискванията на нормативните актове за осигуряване на здраве и безопасност при работа, която обхваща: - работните процеси; - работното оборудване; - помещенията; - работните места; - организацията на труда; - използването на консумативи, суровини и материали; - други странични фактори, които могат да породят риск. 3.Разработване на програма с мерки, срокове и отговорни лица за предотвратяване, намаляване, ограничаване и контрол на риска и начини на контрол на изпълнението на тези мерки; 4.Предоставяне на информация на наетите по проекта за здравните рискове, свързани с работата, и за резултатите от проведени медицински прегледи и изследвания; 5.Даване на индивидуални съвети на наетите по проекта във връзка със здравето и безопасността при работа; 6.Участие в реализирането на програми за промоция на здравето на работещите на работното място, отстраняване на рисковите фактори на начина на живот, опазване и укрепване на работоспособността и преодоляване на стреса при работа; 7.Подпомагане на работодателя при разработването на правила, норми и инструкции в предприятието за осигуряване на здраве и безопасност при работа и даване на съвети на наетите по проекта за правилното им прилагане; 8.Наблюдение, анализ и оценка на здравното състояние във връзка с условията на труд на тези с повишена чувствителност и намалена резистентност. 9.Изготвяне на заключение за пригодността на работещия да изпълнява даден вид работа. 10.Разработване на препоръки за работодателя за преустройството на работното място, организацията на труда и трудовото натоварване на лицата, които се нуждаят от специална закрила. 11.Участие при разследване на съобщения на случаи на професионални заболявания и трудови злополуки. 12.Изготвяне на производствени характеристики на работещи явяващи се пред ТЕЛК. 13. Разработване на физиологичен режим на труд и почивка по време на работа.Наредба №15 ДВ бр.54/1999г. 14. Участие в определяне условията и редът за осигуряване на наетите по проекта лица с безплатно работно облекло. 15. Участие в определяне на работните места и видовете работа, при които се използват лични предпазни средства, въз основа на извършена оценка на риска на работното място, вида, наименованието и точната идентификация на всяко лично предпазно средство, конкретните опасности, за които се прилагат посочените лични предпазни средства и срока за износване на личните предпазни средства. 16.Даване на препоръки по отношение на избора и ефективността на средствата за колективна и лична защита. 17.Организиране и провеждане обучението на работещите по правилата за първа помощ, самопомощ и взаимопомощ във връзка с конкретните опасности на работното място; 18.Организиране и анализ на задължителните и други проведени медицински профилактични прегледи. 1 940.00 1 940.00
Публичност и визуализация.: Съгласно изискванията на Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”, Насоки за кандидатстване и Единният наръчник на бенефициента за прилагане на праавилата за информация и комуникация 2014-2020г., в рамките на проекта ще бъде популяризирано обстоятелството за получената безвъзмездна финансова помощ от Европейския съюз и ЕСФ. 1 290.00 1 290.00
Закупуване на офис оборудване за разкриване на 8 нови работни места в администрацията.: По тази дейност ще бъде закупено следното: мебели (8 бюра, 8 столове, 8 контейнера за бюро и 2 стелажа); техника (8 компютърни конфигурации; 1 принтер; 1сървър с клавиатура, мишка, монитор, суитч; 1 непрекъсваемо захранване (ups)); софтуер (за компютрите - 8 Windows 10 Pro 64bit и 8 Office Home amp; Business 2013 32/64 BG ELIC, за сървъра - Windows предназначен за 8 работни места). 21 950.00 21 950.00
Закупуване на ЛПС и работно облекло за лицата от целевите групи назначени по проекта.: Въз основа определяне на рисковете при различните извършвани работи, допълнителните рискове и политиката насочена към осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд на назначените по проекта в предприятието, МЕТАРЕКС ООД предвижда: Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло, които освен че ще удовлетворят изисквания на законодателството, ще осигуряват допълнителна защита от различните външни влияния в процеса на изпълнения на трудовите задълженията. Защитни ръкавици – гумирани работни ръкавици, Комплект облекло - Ватиран полугащеризон и яке, промазан плат, Антифони - пластмасов предпазител за слуха,средна норма на заглушаване 23 dB, Зимни обувки цели от естествена кожа с акрилна подплата, с метална пластина и метално бомбе Летни обувки цели и половинки от естествена кожа с метална пластина и бомбе Защитни очила за резачите – предпазен щит от поликарбонат, който предразполага към възпрепятстване работата с две ръце и увеличава риска от трудови злополуки Други защитни очила - от поликарбонат, странична защита – отворен тип, удароустойчиви, незащитен визьор от изпотяване. След избиране на изпълнител за дейността, ще бъдат закупени: Защитни ръкавици - Износоустойчиви, срезоустойчиви ниво 5. Външни антифони с минимален вътрешен резонанс, с по-висока средна норма на заглушаване, двойна стена на мидата Летни и зимни обувки с устойчиво на пробождане ходило с композитно бомбе, кевларена пластина, олекотени и по-еластични Термично облекло със светлоотразителни ленти, ветроустойчиво, влагоустойчиво, улесняват идентификацията на работниците при затруднена видимост и допълнително ги осигуряват срещу неблагоприятни фактори на околната среда. Защитни очила, затворен тип панорамни, ударозащитни, неизпотяеми, с ластична лента за главата Противопрахова маска Изолиращи /диелектрични/ обувки (допълнителни) Защитни шлемове – олекотени и осигуряващи защита за очите както във връзка с естеството на работата, така и във връзка с предпазване от влияние върху вниманието на работещия. Защитата на хората при осъществяване на трудовата им дейност е приоритетна грижа при управлението на човешките ресурси и с оглед дейността на МЕТАРЕКС ООД осигуряването на лични предпазни средства и специално работно облекло е особено важно. Използването на лични предпазни средства и специално работно облекло не може да премахне рисковете и опасностите, но позволява да се осигури превенция и/или да се отстрани възможността за тяхното неблагоприятно въздействие. Предвидените за закупуване лични предпазни средства и специално работно облекло ще: - Осигурят защита от рисковете, при които се прилагат; - Отговарят на условията на съответното работно облекло с по-високо качество и допълнителна защита - Бъдат съобразени с ергономичните изисквания и целите по здравословното състояние на работещите, които ги използват По тази дейност в зависимост от длъжността ще бъде закупено следното за всички наети по проекта: 1. Монтьор на подемно-транспортна техника - ръкавици, обувки с устойчиво на пробождане ходило (летни и зимни), термично облекло, защитни очила; 2. Заварчик - кожени ръкавици, външни антифони, обувки с устойчиво на пробождане ходило (летни и зимни), защитно облекло, термично облекло, защитна маска; 3. Електротехник - ръкавици, изолиращи обувки, обувки с устойчиво на пробождане ходило (летни и зимни), термично облекло; 4. Мотокарист, шофьор - обувки с устойчиво на пробождане ходило (летни и зимни), термично облекло; 5. Снабдител доставчик, еколог - обувки с устойчиво на пробождане ходило (летни и зимни), термично облекло; 6. Общ работник, Специалист опасни отпадъци и Специалист системи за разделно събиране - ръкавици, защитни очила, обувки с устойчиво на пробождане ходило (летни и зимни), термично облекло. 7 093.92 7 093.92
Организация и управление (режийни, консумативи и материали, наем, разходи за командировки).: Екип за организация и управление на проекта: ръководител - 1; счетоводител - 1; технически сътрудник - 1; координатор човешки ресурси - 1. Предвидени са разходи за канцеларски материали и гориво за служебен автомобил, с който ще се пътува до базите и офисите на дружеството, където ще има назначени по проекта служители. 19 101.23 19 773.46

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).