Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

LLC Oil and Gas EOOD is successfully implementing an investment plan for the acquisition, modernization and construction of sites for retail sale of petroleum products, gas for cars and lubricants / stations /. The company offers the market high quality products and good service, which has led to a rapidly growing number of customers, the business volume and workload of the staff. As a result, the company is experiencing a shortage of staff to service the petrol stations and outlets and need to improve the organizational structure of the company


The participation of the company under the New Working Places 2015 Procedure, which is targeted to provide conditions for opening sustainable jobs for unemployed and inactive people with a focus on vulnerable groups, will help overcome this problem. Creating incentives for employers to open new jobs, as part of the overall policy for human resources development, will contribute to improve access to employment, job quality and integration of the most vulnerable groups on the labor market.

To this end this project proposal targets at actions as:
- Hire 30 unemployed and / or inactive persons for a period of 12 months, 100 % of whom belong to vulnerable groups /individuals with low education, long-term unemployed and located far from the labor market, disabled persons , persons aged over 54 and the youths under 29 /;
- Provide training to the already employed on the key competence "Communication in foreign languages" /for 15 persons/;
- Purchase of machines and economic stock for the newly created working places;
- Obligation of the applicant to maintain long-term at least half of the newly opened jobs.

The project implementation will contribute to enhance organization and improve working conditions in the retail outlets of the company and will create conditions for better customer service, increase sales volume and services and improve competitiveness.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление и организация на проекта: Цел:Успешно управление на проекта, насочено към реализиране на предвидените дейности и постигане на заложените резултати. Описание: С цел успешно управление и изпълнение на проекта, ще се сформира екип от петима експерти, които ще ръководят и координират проектните дейности в съответствие със заложеното в сключения с УО Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът ще е съставен от експерти с различни компетентности, имащи отношение към успешното изпълнение на дейностите по проекта. Екипът за организация и управление на проекта (ЕОУП) ще изпълнява следните задачи: -да изготви подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности; -да осигури постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности; -да осигури своевременната подготовка и провеждане на предвидените възлагания по реда и условията на ПМС 118/2014г, както и да осъществява контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици; -да организира попълването на ежемесечни анкети карти от лицата, включени в целевата група с оглед установяване и контролиране качеството на предоставеното обучение по ключови компетентности и удоволетвореността от условията на труд на новото работно място; -да изготвя и представя своевременно междинни доклади за изпълнението на проекта, съдържащи техничеса и финансова част; - да осъществява ефективна комуникация с УО; Ръководител/1 лице, ангажирано1440 часа/- организира и управлява всички дейности по проекта. /описание на функциите в раздел Екип/ Координаторът /1 лице,1440 ч./ подпомага дейността на ръководителя и е пряко отговорен за: -Текущата кореспонденция с УО и със страните, пряко ангажирани с изпълнението на дейностите по проекта; -Осъществяване на цялостна координация на проекта - изготвяне на план график на избора на изпълнители и обученията; -Изготвяне на подробен план за действие с ясно разписани срокове и задължения на всички експерти, ангажирани с изпълнение на дейности по проекта; -Координиране провеждането на процедурите за избор на изпълнители по реда на ПМС 118/2014 г. -Организиране и координиране на подготовката и оперативното изпълнение на дейностите свързани с предвиденото по проекта обучение; -Осъществяване перманентен контакт и обратна връзка с членовете на целевата група на всички етапи на изпълнение на проектните дейности; - Изготвяне на междинните и заключителен технически доклади; Експертът по подготовка и изпълнение процедури за избор на изпълнители /1лице- 480 часа/ по проекта ще има следните задължения: - Изготвяне на Покана (Запитване), съдържаща: обект, описание предмета на поканата, изисквания към кандидатите, техническа спецификация (подробно описание на стоките или услугите, предмет на поканата, изисквания към офертите, критерии за избор, методика за определяне на комплексна оценка); - Списък на изискваните от кандидата документи; - Проекти на декларации, съгласно изискванията на УО и ПМС 118/2014 г.; - Проект на договор с изпълнителя; Счетоводител -/1лице, 420 часа/:Дейността на счетоводителя на проекта е пряко свързана със счетоводното отчитане на дейностите, съдаване на одитна пътека съгласно Регламента и съхраняване на всички разходооправдателни документи. Под ръководството на Ръководителя и в съответствие с правилата за добро финансово управление, той осигурява цялостното управление на средствата по проекта, изготвя финансовите отчети - междинни и заключителен, прогнози и искания за плащане. Към основните му задължения спада и съхраняване на счетоводната и финансовата документация, както и да оказва пълно съдействие при одит на проекта от всички оторизирани за това органи и институции. Техническият сътрудник /1 лице 720 часа/подпомага дейността на ръководителя. Той е отговорен за качественото изпълнение на техническите аспекти на проекта, събиране и класифициране на документацията по проекта, вкл. кореспонденция, изготвя протоколи от заседанията на ЕОУП и др. 38 024.00 12 346.29
Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнител на доставки и услуги по реда на ПМС 118/2014г.: Цел:Възлагане на дейностите, свързани с и доставка на ДМА / автомобил и оборудване и стопански инвентар и компютри/ и предоставяне на услуги за обучение по ключови компетентности „ Общуване на чужди езици“ и осигуряване на мерки за информиране и публичност на външни изпълнители по реда на ПМС № 118/2014 в съответствие с принципите на прозрачност и ефективност и икономичност на разходите. Описание: В рамките на проекта са предвидени дейности, които ще бъдат възложени за изпълнение на външни изпълнители по реда на ПМС № 118/2014 и в съответствие с указанията на УО и Указания за прилагане принципа на екологична устойчивост в контекста на Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”. Предвидените възлагания са свързани с избор на изпълнители за: 1.Система за пълнене газ с капацитет 2000кг/24 ч. 2. Преносим персонален компютър-5 бр. 3.Доставка на машини, оборудване и стопански инвентар /подробно описани в дейност3/ 4.Доставка на 2 броя автомобила 5. Обучение по ключови компетентности „ Общуване на чужд език“ /15 лица / 6.Изработване на материали и организиране на мероприятия /пресконференции/ за осъществяване на мерките за информиране и публичност. С цел успешно изпълнение на проекта е наложително процедурите за избор на изпълнител да се проведат в пълно съответствие с нормативните изисквания и Насоките за кандидатстване по Основна предпоставка за това е подготвяне на документация, изцяло съобразена с изискванията на ПМС № 118/2014 и заложените в проекта цели. Основните етапи за осъществяване на дейността са: 1.Изготвяне на необходимите документи: -Покана, съдържаща: обект, описание предмета на поканата, изисквания към кандидатите, техническа спецификация техническите характеристики на ДМА, изисквания към офертите, критерии за избор, методика за определяне на комплексна оценка; -Проекти на декларации, съгласно изискванията на ПМС № 118/2014 г; -Проект на договор с изпълнителя; Качествено и в срок изготвената тръжна документация е условие за успешен и законосъобразен избор на доставчик, което е от съществено значение за успешното изпълнение на проекта. 2. Избор на изпълнители съгласно изискванията на ПМС № 118/2014 г Дружеството планира обявяването на две процедура по реда чл.8, ал.2 т.2 на ПМС 118 от 20.05.2014 „избор с публична покана“ за доставка на автомобили и ДМА и оборудване. Предвижда се избор на изпълнители за обучение по ключови компетентности и мерки за информиране и публичност да се извършат по реда на чл.9, ал1 от ПМС 118. Възлагането и доставката на оборудване и услуги за дейностите по проекта на външни изпълнители, избрани на конкурентен принцип, ще осигури по най-добър начин ефективното, ефикасно и икономично разходване на средствата по проекта в съответствие с разпоредбите на и постигане на заложените в проекта цели. 3. Сключване на договори за доставка на стоки и услуги. 0.00 0.00
Закупуване на ДМА -машини, стопански инвентар и оборудване оборудване, свързани със създаването на нови работни места: Цел:Подобряване качеството на работните места и условията на труд за новоназначените лица чрез въвеждане в експлоатация на ДМА, оборудване, и стопански инвентар Необходимите активи за оборудване на нови работни места за обслужващия персонол на бензиностанциите в 4 обекта на фирмата са: За обект в с. Долно Церовене 1. Система за пълнене на газ с капаците 2000кг/24 ч, включваща:везна, контролно табло, газ-сигнализаторна, газозаряден пистолет,помпа,клапани и др. 2.Двойна газова колонка-1 брой 3. Колонка за пълнене на бензин и дизел с 4 пистолета - 2 за дизел с капацитет мин. 70 л/мин. и 2 за бензин с капацитет мин.40 л/мин със система за улавяне на парите и порт за проверка от БИМ. За обект в гр. Лясковец: 1.Хладилна витрина 1 бр. 2.Професионална кафе-машина 1 бр. Мобилността на търговски експерти е от съществено значение за качеството и ефективността на тяхната работа. За новоназначените лица на тези длъжности е предвидено по проекта закупуване на 2 икономични автомобила: 1 Лек автомобил - обем на двигателя до 1600 см3, мощност на двигателя мин. 90 к.с., тип гориво-дизел, брой врати 4+1, брой места - мин 5, комбиниран разход на гориво - макс. 8 л./100 км, климатик, система Stop amp; Start, екологичен стандарт - Euro 5. 2 Лек автомобил - обем на двигателя до 1600 см3, мощност на двигателя мин. 110 к.с.,тип гориво - дизел, задвижване 4 х 4, Stop amp; Start система, климатик, брой врати 4+1, брой места - мин 5, комбиниран разход на гориво - макс 8 л./100 км, екологичен стандарт - Euro 5. За подобряване на организационната структура и комуникацията между централния офис и търговските обектите са предвидени персонални преносими компютри 5 бр./за централния офис и за 4-те обекта: с. Долно Церовене, гр. Лясковец, с. Куцина, гр. Велико Търново по 1 бр/ снабдени със съответния софтуер. Етапи на изпълнение на дейността: -Доставка на активите и извършване на услугите. -Подписване на приемо-предавателни протоколи. Въвеждане на активите в експлоатация 105 750.00 53 516.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: „ЛСС ойл и газ" ЕООД успешно изпълнява инвестиционен план за придобиване, модернизация и изграждане на обекти за продажба на дребно на петролни продукти, газ за автомобили и смазочни материали /бензиностанции/. Всяка от тях разполага с мини - маркет, кафе, а някои от обектите предлагат и почистване на автомобили. „ЛСС ойл и газ" ЕООД предлага на пазара качествени петролни продукти и добро обслужване, което доведе до бързо нарастване броя на клиентите, а в следствие на това и обема на дейността и натовареността на персонала. В резултат на това фирмата изпитва недостиг от обслужващи бензиностанция/газстанция /13/, продавач консултанти/2/, носач-товарач на стоки /2/ експерти търговия /4/ и помощен персонал- общи работници /9/. Тези работни места ще бъдат разкрити, както следва: • Бензиностанция в с.Куцина, общ.Велико Търново на пътя В.Търново –Русе-2 бр. за „обслужващ бензиностанция/газостанция “, 2 бр. за „общ работник“ и 1 бр. за „носач-товарач стоки“; • Бензиностанция в гр.Лясковец, обл.Велико Търново, ул. „Оборище“ № 3 - 2 бр.за „обслужващ бензиностанция/газостанция “, 2 бр. за „продавач-консултант“ и 2 бр. за „общ работник“; • Бензиностанция, гр.Монтана, обл.Монтана, ул.Свети Патриарх Евтимий № 101 - 2 бр.за „обслужващ бензиностанция/газостанция “; • Бензиностанция в с.Долно Церовене, обл. Монтана- 2 бр. за „обслужващ бензиностанция/газостанция “, 2 бр. за „общ работник“, 1 бр. за „носач-товарач стоки“; • Бензиностанция в гр. Разград, кв. „Западна промишлена зона“ , УЛ. „Добруджа“ №2-- 2 бр.за „обслужващ бензиностанция/газостанция “ и 1 бр. за „общ работник“; • Бензиностанция и газостанция в гр.Велико Търново, ул. „Трапезица“ № 2 - 3 бр.за „обслужващ бензиностанция/газостанция“ и 2 бр. за „общ работник“; По проекта е предвидено да бъдат разкрити 30 нови работни места: Наименование на професията Длъжности и единични групи от НКПД Минимален осигурителен доход Осигуровки за сметка на работодателя Брой 1.Експерт търговия 2421-6006 950 лв. 169.10 лв. 4бр. 2.Обслужващ бензиностанция/газостан. 5245-0001 500 лв. 89 лв. 13бр. 3.Продавач-консултант 5223-2001 500 лв. 89 лв. 2бр. 4.Носач-товарач стоки 9112-0004 440 лв. 78.32 лв. 2бр. 5.Общ работник 9622-0001 440 лв. 78.32 лв. 9бр. Разрастването на дейността поражда необходимост от назначаване на нови служители и изграждане на нова организационна структура на дружеството, което от своя позволи по-добро обслужване на клиентите, увеличаване обема на продажбите и услугите и ще подобри конкурентоспособността на дружеството. 228 155.04 0.00
Обучение по ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" на вече наетите лица по проекта: Във връзка с напълно изградените и разработени 6 бр. бензиностанции от веригата „ЛЛС ойл и газ“ , разположени в туристически и курортни центрове и в близост до пътни артерии, както и необходимостта от професионално обслужване на нашите клиенти на бензиностанциите и в мини- маркетите към всяка една от тях, а също и в обектите за авто-почистване, фирмата изпитва необходимост от служители, които да могат да комуникират с чуждестранните си клиенти. В проекта се предвижда обучение по английски език на 15бр. новоназначени служители, от които 13 бр. персонал обслужващ бензиностанции и 2бр. продавач-консултанти За целта се предвижда провеждане на предварителен тест за определяне нивото на курсистите и кратки интервюта, тестващи техните умения за владеене на езика. Предвиденото обучение включва: 1.Хорариум- 300 учебни часа /45 минути/, разпределени в три нива на обучение по 100 часа, от които 1.1 Теория- за всяко ниво по 50 часа-общо 150 часа; 1.2.Практика-за всяко ниво по 50 часа-общо 150 часа 2. Брой на обучаваните лица- 15бр. лица 3.Документ, доказващ завършеното обучение-сертификат владеене на английски език 10 500.00 0.00
Информиране и публичност: Предвидените по проекта дейности и резултатите от изпълнението му ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта бъдат спазвани стриктно изискванията посочени в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-12020 г.“, изготвен съгласно Регламент /ЕС/№ 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17.12.2013 г. за приложение на общоприложими разпоредби. В изпълнение на и в съответствие с клаузите на подписания договор, "ЛЛС ойл и газ" ЕООД ще предприеме всички необходими действия за популяризиране на получената от ЕСФ безвъзмездна помощ. Мерките за информация и комуникация ще популяризират резултатите от проекта не само сред неговaтa целева групa, а и сред широката общественост. Всички документи и материали, свързани с проектните дейности - информационно табло, плакати, банери, брошури, стикери, публикации, уебсай и др., ще бъдат съобразени с техническите изискванията за визуализация на проекта и изготвени съгласно Наръчника и в съответствие с Регламент за изпълнение /ЕС/ №821/2014, отнасящ се до използването на емблемата на ЕС, графичния дизайн на общото лого на програмния период 2014-2020, слогъна „Една посока-много възможности“. В своите публикации и изготвени информационни материали кандидат-бенефициентът се задължава да предприеме подходящи мерки, за да информира обществеността за предназначението на отпуснатата от ЕСФ безвъзмездна финансова помощ, максималния размер на помощта и дела на безвъзмездната финансова помощ в общия размер на допустимите разходи по Проекта. За популяризиране на получената безвъзмездна помощ, бенефициентът ще предприеме всички необходими действия, включващи следното: -Публикации в уеб-сайта на бенефициента на информация за проекта и напредъка в реализирането му. Информацията ще бъде актуализирана в съответствие с проектните дейности и планираните мероприятия. - Прессъобщение в национална медия относно началото на проектните дейности и предстояща встъпителна пресконференция -Встъпителна пресконференция за представяне на проекта на заинтересованите страни и широката публика. Мероприятието ще бъде предварително анонсирано по подходящ начин чрез прессъобщение, публикувано рекламно-информационно каре и на интернет страницата на бенефициента. - Информационно табло, поставено в административния офис на бенефициента; -Информационни плакати, поставени на ведно място в търговските обекти и бензиностанции на бенефициента и в места за обучение по ключови компетентности. -Информационен банер, който ще се монтира в залата, където ще се провеждат встъпителната и заключителната пресконференции Информационни брошури, съдържащи наименованието на програмата, наименованието на проекта, срока за изпълнение и информация за размера на безвъзмездната финансова помощ както и описание на проектните дейности и информация за поставените цели, местата на изпълнение на проекта. Брошурите ще се разпространяват сред безработни и неактивни лица / напр. в бюрото по труда, служба за социално подпомагане /, потенциални членове на целевата група и представители на заинтересованите среди. - Информационни стикери, поставени на подходящо място на повърхността на закупеното оборудване и автомобили. - Прессъобщение в централна медия за успешно приключване на проектните дейности и относно предстояща заключителна пресконференция за оповестяване резултатите от изпълнението на проекта. Заключителна пресконференция, на която ще се представят изпълнените дейности и постигнатите конкретни резултати по проекта и предвидените мероприятия за осигуряване на неговата устойчивост. В хода на изпълнение на проектните дейности ще бъдат ползвани подходящо оформени бланки на документи с ясна визуализация и в съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“ 2 990.00 1 476.24

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).