Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Justice

Planning region: All

Procurements

Subject to due process: „Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г.", Estimated Amount: 166 492.08
  • Differentiated position 1: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: Darik radio
    Contract total funded value: 9 288.00
  • Differentiated position 2: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: Investro.bg
    Contract total funded value: 10 617.48
  • Differentiated position 3: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: FRESH RADIO GROUP
    Contract total funded value: 7 087.72
  • Differentiated position 4: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: FRESH RADIO GROUP
    Contract total funded value: 7 967.22
  • Differentiated position 5: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: FRESH RADIO GROUP
    Contract total funded value: 6 866.34
  • Differentiated position 6: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: FRESH RADIO GROUP
    Contract total funded value: 7 967.22
  • Differentiated position 7: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: FRESH RADIO GROUP
    Contract total funded value: 6 864.34
  • Differentiated position 8: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: FRESH RADIO GROUP
    Contract total funded value: 7 975.10
  • Differentiated position 9: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: FRESH RADIO GROUP
    Contract total funded value: 6 864.34
  • Differentiated position 10: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: FRESH RADIO GROUP
    Contract total funded value: 7 087.72
  • Differentiated position 11: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: Bulgarian national radio
    Contract total funded value: 5 088.00
  • Differentiated position 12: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: Bulgarian national radio
    Contract total funded value: 4 874.40
  • Differentiated position 13: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: Bulgarian national radio
    Contract total funded value: 6 624.00
  • Differentiated position 14: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: RADIOCOMPANY C.J OOD
    Contract total funded value: 6 849.37
  • Differentiated position 15: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: RADIOCOMPANY C.J OOD
    Contract total funded value: 5 242.64
  • Differentiated position 16: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: Bulgarian national radio
    Contract total funded value: 6 204.00
Subject to due process: „Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на първа медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г.", Estimated Amount: 399 581.00
  • Differentiated position 1: Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за участие в национална медийна кампания за популяризиране на проектите на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 чрез сътрудничество с електронни медии (телевизии и радио-станции)“.
    Contractor: Bulgarian national radio
    Contract total funded value: 17 726.40
  • Differentiated position 2: Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за участие в национална медийна кампания за популяризиране на проектите на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 чрез сътрудничество с електронни медии (телевизии и радио-станции)“.
    Contractor: Bulgarian national television
    Contract total funded value: 73 618.56
  • Differentiated position 3: Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за участие в национална медийна кампания за популяризиране на проектите на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 чрез сътрудничество с електронни медии (телевизии и радио-станции)“.
    Contractor: Investro.bg
    Contract total funded value: 107 839.44
  • Differentiated position 4: Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за участие в национална медийна кампания за популяризиране на проектите на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 чрез сътрудничество с електронни медии (телевизии и радио-станции)“.
    Contractor: BTV Media group
    Contract total funded value: 120 039.04
  • Differentiated position 5: Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за участие в национална медийна кампания за популяризиране на проектите на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 чрез сътрудничество с електронни медии (телевизии и радио-станции)“.
    Contractor: Darik radio
    Contract total funded value: 30 204.00
  • Differentiated position 6: Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за участие в национална медийна кампания за популяризиране на проектите на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 чрез сътрудничество с електронни медии (телевизии и радио-станции)“.
    Contractor: Nova Broadcasting group
    Contract total funded value: 129 302.04
Subject to due process: „Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на трета медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г.", Estimated Amount: 266 387.33
  • Differentiated position 1: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: Nova Broadcasting group
    Contract total funded value: 74 785.33
  • Differentiated position 2: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: Bulgarian national television
    Contract total funded value: 48 781.79
  • Differentiated position 3: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: Bulgarian national radio
    Contract total funded value: 15 242.40
  • Differentiated position 4: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: Darik radio
    Contract total funded value: 19 968.00
  • Differentiated position 5: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: Investro.bg
    Contract total funded value: 97 461.00
  • Differentiated position 6: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г
    Contractor: BTV Media group
    Contract total funded value: 91 518.08
Subject to due process: Обществена поръчка по чл. 20, ал. 3 от ЗОП с предмет „Провеждане на социологически проучвания за изследване на общественото мнение към ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура” 2014-2020, Estimated Amount: 64 000.00
  • Differentiated position 1: Провеждане на социологически проучвания за изследване на общественото мнение към ОПТТИ
    Contractor: Analisys and Marketing Center plc.
    Contract total funded value: 72 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).