Subject to due process: „Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г.",
Estimated Amount: 166 492.08
-
Differentiated position 1: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 гContractor: Darik radioContract total funded value: 9 288.00
-
Differentiated position 2: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 гContractor: Investro.bgContract total funded value: 10 617.48
-
Differentiated position 3: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 гContractor: FRESH RADIO GROUPContract total funded value: 7 087.72
-
Differentiated position 4: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 гContractor: FRESH RADIO GROUPContract total funded value: 7 967.22
-
Differentiated position 5: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 гContractor: FRESH RADIO GROUPContract total funded value: 6 866.34
-
Differentiated position 6: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 гContractor: FRESH RADIO GROUPContract total funded value: 7 967.22
-
Differentiated position 7: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 гContractor: FRESH RADIO GROUPContract total funded value: 6 864.34
-
Differentiated position 8: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 гContractor: FRESH RADIO GROUPContract total funded value: 7 975.10
-
Differentiated position 9: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 гContractor: FRESH RADIO GROUPContract total funded value: 6 864.34
-
Differentiated position 10: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 гContractor: FRESH RADIO GROUPContract total funded value: 7 087.72
-
Differentiated position 11: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 гContractor: Bulgarian national radioContract total funded value: 5 088.00
-
Differentiated position 12: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 гContractor: Bulgarian national radioContract total funded value: 4 874.40
-
Differentiated position 13: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 гContractor: Bulgarian national radioContract total funded value: 6 624.00
-
Differentiated position 14: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 гContractor: RADIOCOMPANY C.J OODContract total funded value: 6 849.37
-
Differentiated position 15: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 гContractor: RADIOCOMPANY C.J OODContract total funded value: 5 242.64
-
Differentiated position 16: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 гContractor: Bulgarian national radioContract total funded value: 6 204.00
Subject to due process: „Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на първа медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г.",
Estimated Amount: 399 581.00
-
Differentiated position 1: Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за участие в национална медийна кампания за популяризиране на проектите на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 чрез сътрудничество с електронни медии (телевизии и радио-станции)“.Contractor: Bulgarian national radioContract total funded value: 17 726.40
-
Differentiated position 2: Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за участие в национална медийна кампания за популяризиране на проектите на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 чрез сътрудничество с електронни медии (телевизии и радио-станции)“.Contractor: Bulgarian national televisionContract total funded value: 73 618.56
-
Differentiated position 3: Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за участие в национална медийна кампания за популяризиране на проектите на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 чрез сътрудничество с електронни медии (телевизии и радио-станции)“.Contractor: Investro.bgContract total funded value: 107 839.44
-
Differentiated position 4: Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за участие в национална медийна кампания за популяризиране на проектите на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 чрез сътрудничество с електронни медии (телевизии и радио-станции)“.Contractor: BTV Media groupContract total funded value: 120 039.04
-
Differentiated position 5: Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за участие в национална медийна кампания за популяризиране на проектите на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 чрез сътрудничество с електронни медии (телевизии и радио-станции)“.Contractor: Darik radioContract total funded value: 30 204.00
-
Differentiated position 6: Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за участие в национална медийна кампания за популяризиране на проектите на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 чрез сътрудничество с електронни медии (телевизии и радио-станции)“.Contractor: Nova Broadcasting groupContract total funded value: 129 302.04
Subject to due process: „Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на трета медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г.",
Estimated Amount: 266 387.33
-
Differentiated position 1: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 гContractor: Nova Broadcasting groupContract total funded value: 74 785.33
-
Differentiated position 2: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 гContractor: Bulgarian national televisionContract total funded value: 48 781.79
-
Differentiated position 3: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 гContractor: Bulgarian national radioContract total funded value: 15 242.40
-
Differentiated position 4: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 гContractor: Darik radioContract total funded value: 19 968.00
-
Differentiated position 5: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 гContractor: Investro.bgContract total funded value: 97 461.00
-
Differentiated position 6: избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 гContractor: BTV Media groupContract total funded value: 91 518.08
Subject to due process: Обществена поръчка по чл. 20, ал. 3 от ЗОП с предмет „Провеждане на социологически проучвания за изследване на общественото мнение към ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура” 2014-2020,
Estimated Amount: 64 000.00
-
Differentiated position 1: Провеждане на социологически проучвания за изследване на общественото мнение към ОПТТИContractor: Analisys and Marketing Center plc.Contract total funded value: 72 000.00