Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Justice

Planning region: All

Description

The project envisages renovation, rehabilitation, repair and implementation of energy efficiency measures of the administrative building of the Regional Directorate of the Ministry of Interior - Pernik with address: Pernik, 1 Samokov Str., And according to ADC № 2104 / 01.03.2011, corrected with an APD № 2132 / 09.06.2011 of the Ministry of the Interior is a public state property representing a building with identifier 55871.502.585.1, located in a land plot with identifier 55871.502.585 according to sketch № 15-67173-02-02.2018 on a cadastral map and cadastral registers of the town of Pernik for business and administrative purposes.
The building houses: Regional Directorate of the Ministry of Interior - Pernik, State Agency "Technical Operations".
The site is located in the town of Pernik, 1 Samokov Str., In the public high-profile zone of high public interest, according to the IGPR and was built in 1951. It has two hulls, one on five floors and the other on four floors without a basement . The site has an area of ​​784 m2 and a total built - up area of ​​3230 m2 according to the Act on Public State Property.
The project aims at bringing the site in a state regulated by the current legislation, fulfilling the mandatory measures prescribed in the energy efficiency audit and the technical inspection of the building, together with other activities that will extend its operational suitability, reduce energy consumption and improve its architectural look.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Дейността предвижда сформиране на екип за управление на проекта. Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейност през целия проектен период. Членовете на екипа за управление на проекта ще отговарят за прилагане на всички необходими мерки за избягване на конфликт на интереси, като уведомяват незабавно Управляващия орган относно обстоятелство, което предизвиква или може да предизвика подобен конфликт; носят отговорност за запазване поверителността на всички поверително предоставени документи, информация или други материали; отговарят и контролират воденето на точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на договора, използвайки подходяща електронна система за документация и двустранно счетоводство в съответствие с националното законодателство и вътрешните правила приложими в Община Перник; изготвят междинните и окончателният доклад /техническа и финансова част/ съгласно указаните образци; изготвят исканията за верифициране на разходи и плащания, които се представят на Управляващия орган. Отговарят за цялата документация, която се съхранява или под формата на оригинали, или в заверени версии верни с оригинала, на общоприети носители на данни. С оглед на утвърдената и прилагана в Община Перник система по време на изпълнението на проекта, ЕУП създава и поддържа досие, съхранява и архивира документите, като след приключването му (краен срок за изпълнение на дейностите, изплащане на окончателното искане за плащане, счетоводното приключване и приключила проверка от представители на УО), ЕУП предава официално с приемо-предавателен протокол цялата налична окомплектована документация по проекта (съгласно изискванията на Оперативната програма) на оправомощен служител на общината за архивиране и съхранение, с което ангажиментите на ЕУП приключват. Съхранението се извършва в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството като счетоводната система и документация са налични до изтичане на сроковете за съхранение на документацията, указани в чл.140 от Регламент (ЕС) № 1303/2013. Екипът ще се състои от: - Ръководител проекта; - Координатор; - Счетоводител; - Експерт "Обществени поръчки"; Дейностите по управление на проекта ще се изпълняват от служители на бенефициента. В този случай при определяне на възнагражденията на членовете на екипа бенефициентът е спазил чл. 49 ал. 2 и 3 от ЗУСЕСИФ и ПМС № 189 от юли 2016 г. за определяне на национални правила за допустимост на разходите по програмите, съфинансирани от Европейските структурни и инвестиционни фондове, за програмен период 2014-2020 г. Безвъзмездната финансова и възстановима помощ за разходи за организация и управление се предоставят само под формата по чл. 55, ал. 1, т. 4 на ЗУСЕСИФ - финансиране с единна ставка, приложена към допустимите преки разходи. Възнагражденията на членове от ЕУП са изчислени съгласно Постановление № 189 от 28 юли 2016 г. за определяне на национални правила за допустимост на разходите по програмите, съфинансирани от европейските структурни и инвестиционни фондове, за програмен период 2014 - 2020 г. В бюджетен ред „Организация и управление на проекта по единна ставка“ са включени всички непреки разходи за дейността – възнаграждения на екипа по проекта и командировъчни. 11 300.00 11 289.25
Организиране и провеждане на процедури за избор на изпълнители съгласно ЗОП: Изборът на външни изпълнители на дейности по проекта ще се осъществи чрез провеждане на съответните приложими процедури по ЗОП с оглед стойностите, предвидени в бюджета на проекта за съответната дейност и ще допринесе за изпълнение на общата и специфичните цели на проекта. Настоящата дейност е избрана с цел: - Подбор на предложения за извършване на Инженеринг /проектиране, авторски надзор и СМР /, Строителен надзор, Публичност и визуализация и Одит. - Сключване на договори с избраните изпълнители за Инженеринг /проектиране, авторски надзор и СМР/ и външни услуги; - Осигуряване на ефективно изпълнение на предвидените дейности. 0.00 0.00
Инженеринг /проектиране, авторски надзор и СМР /: Проектното предложение включва обновяване, саниране, ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност на административна сграда на ОДМВР - Перник, заложени за изпълнение по инвестиционен приоритет "Енергийна ефективност в административни и жилищни сгради" от актуализираната ИП на Община Перник. Тази дейност предвижда възлагане на външен изпълнител, дейността по проектиране и СМР, съобразявайки се с всички задължителни енергоспестяващи мерки предписани в обследването за енергийна ефективност, мерките предписани в техническото обследване, мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащото законодателство и др. мерки, които да доведат до изпълнение на заложените изисквания от УО на ОПРР. За обекта има изготвена количествено – стойностна сметка по окрупнени показатели, която онагледява предвидените интервенции. При строителството на обекта ще се спазват стриктно изискванията на Плана за изпълнение на СМР, както и указанията на Авторския надзор и на Незвисимия строителен надзор. За обектите ще бъдат заложени дейности по обследване на строежа съгласно изискванията на чл. 148, ал. 13 и чл. 176в от Закона за устройство на територията, които са дейности, предхождащи дейността по проектиране и са необходими за издаване на разрешение за строеж. Авторският надзор ще гарантира спазването на изготвения и одобрен технически/работен проект. Ще бъде изпълняван съгласно изискванията на Закона за устройство на територията. Авторски надзор по проекта ще бъде осъществен от проектантите, изготвили техническата документация по смисъла на ЗУТ и Наредба № 4. Целта му е да се съблюдават процесите на извършване на строителните дейности, както и спазването на параметрите на работния проект 676 469.55 725 161.69
Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието на проекта : В съответствие с чл.166 (1) от ЗУТ ще бъде нает Консултант въз основа на писмен договор, който ще извършва оценяване на съответствието на инвестиционния проект и ще упражнява строителен надзор по време на целия строителен процес. Изпълнението на строителния надзор по време на изпълнение на СМР, включва: • упражняване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с чл. 168 от ЗУТ и по реда на Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството • координиране на строителния процес до въвеждането на Строежа в експлоатация; • извършване на постоянен строителен надзор по всички части на инвестиционния проект; • осъществяване на контрол върху извършваните строително-монтажни работи (СМР) по качество и количество; • проверка на представените от Изпълнителя актове за действително извършени строително – монтажни работи; • разпорежда премахването на некачествено извършените СМР и повторното им извършване; • осъществяване на контрол на строителните продукти, влагани в обекта на интервенция, като изисква сертификати за качество на материалите, одобрява заедно с възложителя предложените образци и разрешава влагането на материалите след представянето на сертификати за тях; • изготвяне на окончателен доклад по смисъла на чл. 168, ал. 6 от ЗУТ за въвеждане на обекта в експлоатация; • участие в държавната приемателна комисия да изисква сертификати за качеството на материалите, да одобрява заедно с Възложителя предложените образци и да разрешава влагането на материалите след представянето на сертификати за тях; • упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове; • изпълнение на всички останали задължения, предвидени в договора за обществена поръчка, договора с Изпълнителя на строителството и законовите разпоредби. • дейности по издаване на технически паспорти съгласно изискванията на чл. 176а от Закона за устройство на територията. 4 220.00 5 137.20
Публичност и визуализация: Възлагането и изпълнението на тази дейност е свързано с изискванията и правилата на Европейския съюз за информация и комуникация на всеки проект, финансиран със средства от европейските фондове. Мерките за осигуряване на информация и публичност ще бъдат изцяло съобразени с изискванията на ОПРР и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. По проекта са предвидени следните мерки за информация и комуникация: Начална/откриваща пресконференция, която има за цел да информира обществеността, заинтересованите лица и медиите за целите и дейностите предвидени за изпълнение и финансовата рамка на проекта, целевите групи, към които е насочен; Заключителна пресконференция, която ще се проведе в последния месец от изпълнение на проекта след приключване на предвидените за изпълнение дейности, която има за цел да информира обществеността, заинтересованите лица и медиите с изпълнението и постигнатите реални резултати. Ще бъде изработен интернет банер, както и публикации в местните медии. Ще се организират и провеждат официални събития – „Първа копка“ и откриване на обекта. Визуализацията ще бъде осъществена чрез изработване и разпространение на печатни информационни и промоционални матрериали. 4 657.00 5 588.40
Одит на проекта: Дейността ще бъде осъществена в края на проекта след приключване на останалите дейности, като има за цел да предостави допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните изисквания и нормативи на ЕС. Одитът по проекти трябва е дейност, регламентирана в специалните указания, издавани от ОПРР. Основната цел на извършения одит е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Бенефициента разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Бенефициента доклад за фактически констатации. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Дейността завършва с изразяване на независимо мнение относно достоверността във всички аспекти на същественост на финансовите отчети по проектите, изготвени в съответствие с българското счетоводно законодателство. Формата на докладване е във формат, съобразен с образеца на Одит за фактически констатации и Указанията на ЕК. 6 000.00 7 200.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).