Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 279 TREES
Български

Programme: Justice

Planning region: All

Description

ET "Daniela Krasteva - Simoni" is a company with a long successful history in providing high quality travel services for its customers. Over the years, the company confirmed its positive image as a reliable partner and travel agents, which is a further prerequisite for attracting new customers and expanding its market share. In this direction are company's plans, which in turn is associated with increasing the company's employees. All this necessitates the creation of new jobs and hire new employees. 
This project provides for the opening of 4 new jobs in the following positions: 
1. Key Account Manager - 2. 
2. Marketing Expert - 1. 
3.Translator- 1 pc. 
It is envisaged that at least 50% of newly hired persons (at least 2 people) to be representatives of a specific category - unemployed youths up to 29 years incl. The subject of activity is associated with increased activity on the part of employees and therefore specific group of young people is very good. This project proposal is geared towards carrying out activities creating new jobs and purchasing the necessary equipment for their effective functioning. This will support the development process of the company and will help create conditions for sustainable employment on the one hand and on the other - on the activities of the company as a whole.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Дейностите по организация и управление на проекта ще се бъдат възложени за оперативно изпълнение на на външна фирма с опит в управлението на проекти с европейско финансиране, на която това ще бъде възложено по реда наПМС №160/2016 г. и ЗУСЕСИФ. Външната фирма - изпълнител ще определи конкретни свои служители, които ще бъдат пряко отговорни за изпълнението на възложените на фирмата функции по организация и управление на проекта. Дейността на външната фирма-изпълнител по организацията и управлението на проекта ще бъде координирана, ръководена и контролирана от Ръководител на проекта, която функция ще бъде изпълнявана от управителя на ЕТ „ Даниела Кръстева-Симони”. Ръководителят на проекта ще изпълнява функцията си безвъзмездно. Ръководителят на проекта, заедно с отговорните служители на външната фирма - изпълнител ще формират Екипа за управление на проекта. Всички разходи за организация и управление ще бъдат отчитани чрез фактури, издадени от фирмата-изпълнител към бенефициента. ЕТАПИ: 1. За максимално постигане на заложените по настоящия проект цели и резултати ще бъде изградена вътрешна система за мониторинг и оценка на изпълнението. Основната цел на тази система ще бъде да осигури текущ контрол върху изпълнението на дейностите и заложените резултати. В процеса на изпълнение се предвижда провеждането на технически и финансов мониторинг на предвидените по проекта дейности, на базата на които ще бъдат изготвяни и исканията за междинни плащания. Пряката отговорност за осъществяване на контролните функции носи Ръководителят на проекта, който ще бъде подпомаган от експертите от външния изпълнител по отношение на техническия мониторинг и по отношение на финансовия мониторинг. Основен елемент в системата за мониторинг и контрол ще бъдат регулярните срещи на екипа с цел да се синхронизират действията и текущите задачи на всички негови членове, да се следи напредъка на проекта и спазването на междинните срокове за изпълнение, както и постигането на междинните резултати. 2. Екипът по проекта ще проследява напредъка на проектните дейности и в случай на необходимост ще предлага предприемане на корекции в графика за изпълнение и/или други корективни действия за успешното изпълнение и приключване на проектните дейности и отчетността по проекта. 6 000.00 6 000.00
Осигуряване на заетост на безработни и/или неактивни лица в ЕТ „ Даниела Кръстева-Симони” : Към настоящия момент фирмата разполага с 2 души постоянен персонал, които изпълняват ежедневните задачи в офиса на фирмата. Предвид възходящото развитие на компанията и желанието на все повече клиенти да се възползват от услугите на ЕТ „ Даниела Кръстева-Симони” е предпоставка за увеличавае на човешкият ресурс, с който дружеството да изпълнява нарастващия брой дейности при обслужването на клиентите си. Във връзка с това се обуславя необходимостта от наемане на нови хора, а Схемата за безвъзмездна помощ "Ново работно място 2015" към ОПРЧР осигурява изключително добра възможност особено на по-малките, но доказани дружества да се развиват и да разширяват обхвата на дейността си. Предвиждат се да се назначат още 4 служители на следните длъжности: 1. Мениджър ключови клиенти - 2 бр. 2. Експерт Маркетинг - 1 бр. 3. Преводач - 1 бр. Предвижда се всички новонаети лица (4 души) да бъдат представители на специфичната категория - Безработни младежи до 29 г. вкл. Предметът на дейност на команията е свързан с по-голяма активност от страна на служителите и поради тази причина специфичната група на младежите е изключително подходяща. Все пак, поради стремежа на дружеството да отговори в най-голяма степен на изискванията на Насоките за кандидатстване по настоящата Схема за безвъзмездна финансова помощ, и поради факта, че на практика лицата ще бъдат наети в началото на следващата календарна година, коректно е да се заложи, че минимум 50% от заетите лица, т.е. минимум 2 души от новоназначените ще бъдат представители на описаната по-горе целева група. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Издаване на заповед за откриване на нови работни места по посочените длъжности и определени бройки - Управителят на дружеството издава заповед, в която са посочени конкретните нови длъжности (с кодове) и бройки, съобразени със заложените в одобрения проект. В заповедта се определят срокове за изпълнение, както и всякакви други изисквания за максимална ефективност на изпълнение. 2. Проучване на регистрираните към момента безработни лица в ДБТ - Получаване на актуална информация от местните ДБТ относно наличните лица, които да отговарят на търсените по проекта длъжности с посочени характеристики и бройки. Подбиране на най-подходящите за целите на проекта. 3. Проучване на неактивни лица от други външни източници - Събиране на информация от местни специализирани училища, техникуми, университети, лицензирани институции за проведени курсове и издадени подобни квалификации/сертификати и др. Подбиране на най-подходящите за целите на проекта. 4. Изготвяне на обобщен доклад на база събраната информация по етап 2 и 3 и конкретни предложения за всяка свободна позиция. Екипът по проекта обобщава цялостната информация и данни, с които разполагат до настоящия момент, разглежда всички реални възможности и изготвя предложения с най-подходящите безработни/неактивни лица за всяка една длъжност, съобразени с целите на проекта, както и с търсените специфични категории - Безработни младежи до 29 г. вкл. 5. Назначаване на избраните лица - след направения избор от конкретни лица, които отговарят на търсените от компанията служители, екипът по проекта се свързва с тях и ги кани да подпишат своите трудови договори, длъжностни характеристики и други документи, свързани с назначаването им във фирмата. Така описаните етапи на изпълнение на дейността гарантират в максимална степен откриването на най-подходящите служители, така че от една страна да бъдат максимално ефективни за компанията, а от друга страна да им се предоставят максимално добри условия на труд, за да се осигури трайна заетост на лицата. Целта е тези служители да останат дълготрайно, да се специализират в работния процес, да придобият нови умения и знания. 48 500.00 41 515.18
Закупуване на оборудване, ДНА и ДМА, свързани със създаването на нови работни места: ЕТ „ Даниела Кръстева-Симони” развива успешно своята дейност повече от 10 години. Високият професионализъм, специалното отношение с индивидуален подход към всеки клиент, привлекателните предложения за пътувания и почивки позиционират дружеството като едно от водещите както на българския, така и на европейския пазар. ЕТ „ Даниела Кръстева-Симони” е официален представител на „Джирамондо” за България, който е най-големият туристически холдинг в Италия с над 50 годишна практика, обединяващ 200 италиански туроператора и представен в 2000 агенции по цял свят. Дружеството работи и по много международни проекти като партньор или координатор. Във връзка с реализацията на плановете за развитие на компанията и за разрастване бизнеса, дружеството предвижда да увеличи персонала си, което е свързано с техническо обезпечаване на новосъздадените работни места. За ефективното изпълнение на проекта и за техническото осигуряване на работни места, компанията предвижда да закупи следните ДМА, ДНА и оборудване: 1. Комплект "Работно място" – 4 броя, който включва бюро - мин. 140 см. дължина, контейнер - мин. 3 чекмеджета, офис стол - ергономичен; посетителски стол; 2. Стационарни компютри – 4 броя – CPU I3-4170, RAM 8 G DDR3 1600, HDD 1T SG SATA 6G, OS: MS Windows, Office Home amp; Business софтуер, монитор - 4 броя; 3. Мобилни телефони - минимални характеристики: МРЕЖА GSM 2G и МРЕЖА HSDPA 3G, БАТЕРИЯ: LI-ION 2100 MAH, ОПЕРАЦИОННА СИСТЕМА: ANDROID, ПРОЦЕСОР: QUAD-CORE 1.4 GHZ, ПАМЕТ: 16 GB ВГРАДЕНА ПАМЕТ, 1.5 GB RAM - 3 броя; 4. Мултифункционално устройство - минимални характеристики: печат, копиране, сканиране, 9.3 цветен сензор LCD, вградена мрежова свързаност - 1 брой; 5. Комплект "Етажерки и дисплеи за продукти", минимум по два рафта на артикул - 2 броя; 6. Туристически софтуер Travel Office и софтуерна платформа Travel B2B; 7. Стационарен IP телефон - 2 броя. Закупувайки изброените уреди и съоръжения, всички служители (досега наетите и новонаетите), заети в ЕТ „ Даниела Кръстева-Симони” ще могат едновременно да извършват своите трудови задължения, без да се налага да се изчакват или редуват. Това ще доведе до оптимизиране на работния процес, повишаване на количеството и качеството на услугите, както и по-бързото изпълнение на поставените задачи и задължения. Предвиденото за закупуване по настоящия проект оборудване ще се използва изцяло от новоназначените служители. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на доставчик/доставчици съгласно процедурите и изискванията в ПМС №160/2016 г. и ЗУСЕСИФ; 2. Сключване на договор/и за доставка на оборудването; 3. Плащане на фактура/и по договора/и; 4. Доставка/и на оборудването; 5. Въвеждане в експлоатация и тестване на оборудването; 6. Подписване на приемо-предавателен протокол. 12 920.00 12 800.00
Информиране и публичност на проекта: Предложените в настоящия проект на мерки за информиране и публичност са съгласно правилата на Регламент на ЕК 1828/2006 относно общите правила за приложение на регламент 1303/2013 на Европейския паралмент и на Съвета от 17 декември 2013 за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските рейони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и гарантират изпълнението на мерките за публичност, с оглед акцентиране върху комуникацията, прозрачността и визуализацията. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността като за целта бъдат спазвани стриктно изискванията на Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г и на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. В съответствие с подписания договор, кандидатът ще предприеме множество необходими за популяризиране на получената безвъзмездна помощ действия чрез наемане на външен изпълнител, а именно: • Публикуване на 2 прес-съобщения в медиите във връзка със стартирането на проекта и резултатите от изпълнението му; • Една (1) информационна табела с данни на проекта за оповестяване на участието на ЕС с всички задължителни реквизити; • Стикери – ще бъдат залепени на оборудването, предвидено за закупуване по проекта. Прессъобщенията за медиите ще бъдат изготвени в началото и в края на проекта, като целта е при старта на дейностите да се популяризират планираните активности и очакваните резултати, а при приключването – да се отбележи постигнатия напредък, ползите за работещите и за самия работодател в резултат на отпуснатото европейско финансиране. Постоянната информационна табела, която ще бъде изработена, ще бъде поставена на видно място в централния административен офис на компанията в гр. София. Стикерите ще бъдат поставени на оборудването, които са предвидени да се закупят за целите на създаването на новите работни места в дружеството. ЕТАПИ: 1. Избор на външен доставчик на описаните дейности по визуализация и публичност; 2. Изработване и публикуване на първото прессъобщение за старта на проекта; 3. Изработване на дизайн, одобрение и изработване на стикерите за оборудването и обзавеждането и на информационната табела; 4. Поставяне (залепване) на стикерите върху оборудването, закупено по настоящия проект; 5. Поставяне на видно място на информационната табела; 6. Изработване и публикуване на второто прессъобщение за постигнатите резултати при изпълнението на проекта. 1 125.00 1 110.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).