Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Environment Protection and Climate Change

Planning region: All

Description

The project aims to increase the energy efficiency of municipal building cultural infrastructure in the town of Karnobat. The planned activities are aimed at updating and implementation of energy saving measures in the community center "Dimitar Polyanov - 1862". The target groups targeted by the project are more than 500 children and adults involved in 22 schools compositions clubs and formations, visitors and members and staff of the library. Finite beneficiaries and beneficiaries of the project are all inhabitants of the town of Karnobat, guests and visitors of the city. The planned project duration is 24 months. Project implementation will contribute to solving problems such as outdated, in poor condition buildings of the library, and hence higher energy costs hampered accessibility of disadvantaged people to the library, the migration of young people to big cities. Community center "Dimitar Polyanov - 1862", the subject of this project proposal is the only community center in the town of Karnobat, most like structure and rich business experience and culture. The city has no other public buildings operating in the field of culture to have needs major renovation and potential energy savings. As a result of the implementation of activities will be renewed building of the community center "Dimitar Polyanov - 1862" in the town of Karnobat, will increase its energy performance will be realized energy savings, will provide a better quality of life and access to cultural services for the population and for disadvantaged people.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Сформиране на екип за управление на проекта. Управление и координация на проекта.: Предвидената дейност се основава на необходимостта от изграждането на ефективен механизъм за организация и координация, който да осигурява успешното реализиране на проекта и ефективното разходване на средствата. Екипът за управление ще има също така функции по упражняване на вътрешен мониторинг по отношение на външните изпълнители. Със заповед на кмета на общината ще бъде сформиран екип за управление на проекта. Ще бъдат подписани граждански (трудови) договори, придружени от длъжностни характеристики. Ще бъде разработен подробен план график за изпълнение на предвидените в проектното предложение дейности. С цел ефективното изпълнение на дейностите по проекта, екипът ще се състои от: 1. Ръководител на проект; 2. Координатор на проект; 3. Координатор „инфраструктура”; 4. Счетоводител. Екипът за изпълнение на проекта ще състави работен план за изпълнението на дейностите по проекта. Планът ще включва разпределение на отговорностите, координиране изпълнението на дейностите и сроковете за тяхното изпълнение. Ще се провеждат месечни работни срещи на екипа и ще се изготвят периодични отчети за напредъка по изпълнението на проекта. Сформирането на екип представлява своеобразна подготовка на дейността. След като тя се извърши ще се премине към същността и изпълнението на дейността, а именно: „Управление и координация на проекта”. Управлението и координацията на проекта включват: - Екипно вземане на решения за действие след оценяване на възможните алтернативи; - Направляване на проекта за постигане на всички заложени резултати и индикатори; - Оценяване заплахите за настъпване на вътрешен или външен риск; - Преодоляване на настъпилите трудности; - Стриктно следене работата на всеки един изпълнител, ангажиран за изпълнението на дадена операция или цяла дейност; - Набиране на информация, анализ и оценка изпълнението на дейността. 10 000.00 9 999.12
Дейност 2: Подготовка и провеждане на обществени поръчки. : С оглед спазване на изискванията на ЗОП относно разходване на публични средства и постигане на оптимално изпълнение на целите на проекта ще бъдат подготвени и проведени следните процедури за избор на външни изпълнители: • Избор на изпълнител за изпълнение на Инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор; • Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор при извършване на строителни и монтажни работи; • Одит на проекта; • Информация и публичност по проекта.   Провеждане на процедури за избор на изпълнители съгласно ЗОП за изброените по-горе обществени поръчки, в зависимост от приложимите процедури за всяка от обществените поръчки. 0.00 0.00
Дейност 3: Дейности за информация и публичност по проекта. : В съответствие с изискванията за осигуряване на информация и визуализация на проекти, финансирани с фондове на ЕС, се предвижда осъществяването на мерки за осигуряване публичността и информирането на обществеността на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР), в съответствие с правилата за комуникация и визуализация, предвидени в Регламент 1303/2013г. на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г., както и с Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейностите за информация и публичност ще се реализират по време на цялата продължителност на проекта, с цел осъществяване широко популяризиране на обществеността относно осъществяваните по проекта дейности и финансовия принос на ЕФРР. За изпълнението на тази дейност от проекта, ще бъде избран изпълнител по реда на ЗОП, който следва да извърши следните дейности: • Организиране на две пресконференции – първата от тях при стартиране на проекта с цел запознаване на обществеността с целите на проекта, и втората при неговото приключване, за да бъде отчетено изпълнението му и да се демонстрират постигнатите резултати; • Два броя публикации в печатни/електронни медии - ще бъдат публикувани периодични информационни съобщения в печатни/електронни медии, отразяващи напредъка в изпълненото на проекта; • Подготвяне и издаване на брошури с тираж от 500 броя, които ще представят проекта за енергийна ефективност на гр. Карнобат и ще съдържат информация за самата Оперативна програма и Европейския фонд за регионално развитие; • Изработка и поставяне на 1 бр. билборд на обекта по време на строително-ремонтните дейности и 1 бр. постоянна обяснителна табела при приключване на строителството, в изпълнение на Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 3 050.00 3 660.00
Дейност 4: Инженеринг - проектиране и изпълнение на строителни и монтажни работи в сграда на Народно читалище "Димитър Полянов - 1862 г.", град Карнобат.: В рамките на предвидената дейност ще бъде включено: - Разработване на работен/технически проект за нуждите на енергийното обновяване на сграда на НЧ "Димитър Полянов - 1862 г.", град Карнобат. Ще бъде изготвен работен/технически проект за сградата на НЧ "Димитър Полянов - 1862 г.", град Карнобат. В последствие проекта ще бъде оценен за съответствието му със съществените изисквания на строежите с комплексен доклад от лицензирана фирма – консултант. В инвестиционния проект ще бъдат включени всички задължителни енергоспестяващи мерки, предписани в обследванията за енергийна ефективност, които водят до съответствие на сградата с нормативните изисквания за енергийна ефективност - най-малко клас на енергопотребление „С“ и имат пряк екологичен ефект, както и всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване. Ще бъде избран най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постигат нормативните изисквания за енергийна ефективност - най-малко клас „С“ енергопотребление. Проектът ще бъде съобразен с изискванията за осигуряване на достъпна архитектурна среда. - Осъществяване на авторски надзор Ще се упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрената проектна документация и приложимата нормативна уредба. - Изпълнение на строително-ремонтни дейности, внедряване на мерки за енергийна ефективност в НЧ "Димитър Полянов - 1862 г.", гр. Карнобат. Предвижда се да бъде изпълнено следното: - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до най - малко клас на енергопотребление "С"; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти"); - изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническото обследване; - изпълнение на мерки, свързани с подобряване на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания; - препоръчителни мерки, предписани в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"). По време на строителството ще бъде упражняван строителен надзор от лицензирана фирма - консултант. Изпълнителят, упражняващ строителния надзор носи отговорност за законосъобразно започване на строителството, пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на СМР съгласно одобрените технически проекти, годността на строежа за въвеждане в експлоатация. Оказва помощ и пряко участва при техническата подготовка на обекта, съгласно техническия проект. Подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба №3 на МРРБ за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. След приключване на строително-монтажните работи изготвя окончателен доклад до възложителя – Община Карнобат. - Въвеждане на обекта в експлоатация След изпълнението на СМР, в съответствие с издадените строителни книжа, заверената екзекутивна документация, всички изисквания към строежите съгласно ЗУТ и поднормативната база към него, ще се пристъпи към издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация от главния архитект. Към него се прилага изготвения окончателен доклад за обекта от лицето, упражняващо строителен надзор, акт образец No.15 и др. съгласно изискванията на ЗУТ. 522 246.89 617 825.74
Дейност 5: Финансов одит на проекта.: Предвидено е извършването на финансов одит на проекта от дипломиран експерт-счетоводител, регистриран одитор или специализирана одиторска компания. Това ще стане след окончателно приключване на заложените дейности по проекта. Докладът за фактически констатации ще бъде приложен към окончателното искане за плащане по проекта. Настоящата дейност е избрана с цел: • Прозрачност на информацията при реализацията на проекта; • Съдействие и мониторинг на счетоводителя по проекта както при осчетоводяване на всички документи свързани с изпълнението на проекта така и при изготвяне на текущите отчети към финансиращата организация; • Стриктно спазване на Закона за счетоводството и Международните счетоводни стандарти. По време на изпълнение на проекта ще бъде събрана необходимата информация за предварителния анализ от страна на одитора и за запознаването му с проекта, целите и изискванията. На вниманието на одитора ще бъдат представени всички необходими финансови документи, въз основа на които той трябва да даде своето мнение за разходване на средствата. На негово разположение ще бъде и счетоводителя на ръководния екип, който да сътрудничи при анализа на информация. Целта е одиторският доклад да не съдържа забележки, модифицирано мнение или отказ от изказване на мнение. 3 000.00 3 600.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).