NIT Trading Ltd. is a family microenterprise developing its activity in one of the creative industries - with KID 73.11 - Activity of advertising agencies. We work on the territory of the city of Sofia, where the implementation of the present project will also take place.
Within this activity, we deal with advertising, graphic design, branding of T-shirts and other advertising materials, mainly from textiles, machine embroidery, other types of souvenir advertising.
We embroider and print various images on textile materials according to customer requirements.
We also produce printed advertising materials - business cards, flyers, brochures, but with by customer's design and using subcontractors for the production.
Our production is intended only for the national market.
We have our own base and technical equipment, but part of it is depreciated and needs to be replaced with a new and multifunctional one.
We envisioned as part of the project to purchase equipment to design and produce mostly print advertising materials to eliminate subcontractors and achieve higher production volume.
A heat press for printing on textile substrates will also be purchased to increase the capacity to produce a larger quantity of promotional t-shirts, hats, blouses, backpacks, workwear and more.
With the purchased equipment, we will increase our production capacity by about 30%, but we will also offer our customers higher quality, precision in execution and durability of the manufactured products.
In addition, a quantitative reduction of the generated textile waste /consumables and finished products/ per unit of production will be achieved, which will realize one of the possible circular models.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Подобряване на производствения капацитет на предприятието: В рамките на дейността ще бъде доставено оборудване, необходимо за повишаване на производствения капацитет в рамките на дейността ни с КИД 73.11 - дейност на рекламни агенции.
Необходимо ни е следното оборудване:
1. Преносим компютър - 1 бр. - ще повиши производствения ни капацитет за изработване на графични файлове - за печатни материали - флаери, визитки, брошури и други. В момента ползваме стар лаптоп, който работи много бавно, с ниска мощност е и затруднява обработката на големи файлове, понякога прекъсва работа и се налага да стартираме процесите от начало. С новия преносим компютър /лаптоп/ ще можем да обработваме повече графична информация за по-кратко време и ще генерираме по-голям обем от готови графични файлове.
2. Компютърна конфигурация - 1 бр., ще работи със следващата позиция 3. Монитор - 1 бр. - с тях ще повишим капацитета си за изработване на програми за работа на машините за бродерия. Наличната техника е много остаряла, няма капацитет да обработва програми с голям обем, работи бавно, също понякога блокира и се налага да започваме операциите от начало. Това забавяне се отразява и на процеса на бродиране, защото бродировъчната техника бездейства докато чака да бъдат изработени и заредени програмите за съответната партида рекламни изделия.
Активите по позиции 1,2 и 3 трябва да работят бързо, защото боравят с големи обеми информация, а извършват и сложни изчисления.
4. Принтер и шейкър - 1 бр. - за изработка на трансферни щампи /DTF печат/, които след това се прехвърлят върху текстилни продукти с помощта на термо преса. В момента не осъществяваме точно такъв тип печат и когато имаме поръчки, ползваме подизпълнители или наемаме машина. Устройството ще повиши капацитета ни за изработване на DTF печат, с него ще можем да изработваме много по-големи количества поръчки от поеманите досега. DTF печат може се прилага на всякаква по размер и цвят основа. Той понякога е единствената възможност за печат на изображения върху собствени материали на клиентите - ризи, работни облекла, якета. Те имат джобове, ципове, яки и площите за поставяне на изображения са малки. DTF принтер може да отпечата на специална хартия изображение всякакъв формат, като го съобрази с предварително измерената площ за поставянето му.
Изображението се трансферира върху хартията с използване на специална пудра в избраните цветове и лепилен слой.
5. Цветна мултифункционална машина - 1 бр. - тя ще повиши капацитета ни за изработване на печатни рекламни материали. В момента не разполагаме с такава машина и възлагаме отпечатването на подизпълнител. Поемаме такива поръчки рядко, само когато клиент иска да му се изготви и печатна реклама заедно тази върху текстил. С новата машина ще отпечатваме много по-големи количества рекламни материали от тези, които сега възлагаме на подизпълнители. Също няма да зависим от техните срокове и качество на изработка.
6. Термопреса - 1 бр. - с нея изображението, отпечатано на специална хартия от устройството по т.4 /принтер и шейкър/ се прехвърля върху плата. Имаме стара преса, доста амортизирана и с влошено състояние. Плочата и не се нагрява по цялата повърхност, а само в средата. Това намалява качеството на операциите и стеснява работното поле, така че не можем да нанасяме изображения на по-големи детайли. Новата преса ще повиши производствения ни капацитет, защото ще се нагрява и ще работи по-бързо от старата. С нея ще можем да обработваме около 30% повече детайли и такива с по-големи размери. Ще разполага и с допълнителни плотове за обработка на специализирани детайли - ръкави, дреха тип поло и други.
7. Електрическа гилотина - 1 бр. - ще повиши производствения ни капацитет при изрязване на печатните материали. Те се отпечатват върху обща основа и след това се изрязват по индивидуалния размер. Нямаме такава гилотина, защото възлагаме печатните материали на подизпълнители. С новата гилотина ще изрязваме много по-големи количества печатни рекламни материали от тези, които възлагаме на подизпълнители.
46 450.00
0.00
Консултантски услуги за подготовка на проектното предложение: В рамките на тази дейност е избран изпълнител за оказване на консултантски услуги за подготовка на проектното предложение.
Изпълнителят е избран без провеждане на процедура, само със събиране на две оферти и избор на изпълнител по критерия "най-ниска цена". С избрания изпълнител е сключен договор, като той обхваща комплексна услуга, включваща както подготовката и подаването на проектното предложение, така и последващо управление на проекта до одобрението на финалния отчет.
В офертата на изпълнителя и договора ясно са разграничени цените за подготовка на проектното предложение /допустим разход по процедурата/ и допълнителните дейности, които не се финансират по проекта.
Дейността по подготовка на проектното предложение обхваща следните елементи съгласно офертата на избрания изпълнител: попълване на формуляра за кандидатстване, бюджета, подготвяне на задължителни документи и декларации, спомагателни дейности при необходимост - проверки на документи, корекции на формуляр и други.
В детайли е изпълнено следното:
• Определяне допустимостта на Възложителя в съответствие с изискванията на настоящата процедура за финансиране;
• Комплектоване на пълния пакет от документи съгласно условията за кандидатстване по процедурата;
• Детайлно определяне и съгласуване с Възложителя на параметрите на проекта в съответствие с конкретните потребности и изисквания;
• Калкулиране на разходите и определяне на бюджета;
• Писмени и устни консултации относно съпътстващите документи и декларации;
• Текущи проверки, корекции и допълнения до изготвяне на окончателна версия на проекта, готова за подаване.
В готовата версия на проекта са попълнени всички раздели и подраздели в информационната система ИСУН, извършена е неколкократна формална и неформална проверка за грешки. Декларациите в електронен вид към проекта са внимателно разгледани, внесени са необходимите данни и са потвърдени преди подаването на проекта. Прикачени са изискуемите документи в съответните формати.
1 000.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN