Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Environment Protection and Climate Change

Planning region: All

Description

This project aims to produce two medicinal products - aspirin and paracetamol under its own brand name.

It is planned to implement the following activities within the project:
1. Activity for realization of the entrepreneurial idea market, which includes the following sub-actions:
1.1. Purchase of specific technological equipment to ensure the production process.
1.2. Purchase of materials and consumables for direct use in production.
1.3. Hiring qualified staff needed to realize the entrepreneurial idea market. There will be 5 persons employed at the following positions: Pharmacist Master, Technologist; Pharmacist; Organizer, production; Machine operator, pharmaceutical products - two people.
1.4. Rental of a working space on the territory of the town of Troyan, where the production process will take place.
1.5. Outside services for:
- Development of technical and financial evaluation of manufactured medicinal products
- Development of market analyzes and marketing plans for market realization of the entrepreneurial idea
- Creating a candidate's website
2. Project visualization activity, the purpose of which is to promote the produced product and to disclose the contribution of the funding program.

Expected results from the realization of the entrepreneurial idea:
1. Developing competitive and efficient production in one of the priority sectors of the economy.
2. Creating opportunities for economic growth and sustainable employment by imposing a new product in the market niche in which the project will be implemented.
3. Imposing effective production processes to help reduce environmental impacts.

Increasing the use of generic medicines and the launch of new generic products on the European market is of paramount importance in improving treatment options and expanding patients' access to the necessary medicines.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея: Дейността ще се реализира в следните основни етапи: 1. Закупуване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни материални активи, необходими за реализиране на пазара на предприемаческата идея За производстовото на лекарствените продукти - аспирин и парацетамол, е необходимо закупуването на специфично производствено оборудване, с което да се обезпечи производствения процес и работата на персонала ангажиран в реализирането на предприемаческата идея. Предвидени за закупуване са следните ДМА: - 3D миксер - машина за смесване на сухи прахообразни съставки - служи за подготовка на готовото лекарство от изходните суровини. - Автоматична машина за пълнене на капсули с допълнителна форматна част - оформя подготвените лекарствени субстанции в капсули - Машина за опаковане на блистери с допълнителни модули, както следва: Допълнителна форматна част за блистер; Модул за правилно позициониране на алуминиевото фолио; Охладител; Сензорен екран за управление - дава възможност за опаковане на готовите капсули в алуминиеви блистери и поставяне на съответните надписи. - Машина за броене на таблетки - 8 лентова електрическа броячна машина - служи за пълнене на готовите лекарства под формата на таблетки в големи разфасовки - шишета. Така описаните съорежения създават цялостна производствена линия, която ще служи като основна предпоставка за реализиране на предприемаческата идея - производство на лекарства. 2. Закупуване на материали и консумативи, необходими за реализиране на пазара на предприемаческата идея и пряко влагани в производството на продукта. Процесът на производство на лекарства обхваща всички процеси свързани с набавянето на материалите, тяхното обработване при производствения процес, включително опаковане и етикетиране, качественият контрол, освобождаването на партидата, съхранение, експедиране и свързаният с тези операции контрол. В тази връзка е необходимо закупуването на материали и консумативи, които да бъдат вложени в производствения процес и които имат пряко значение за реализиране на предприемаческата идея. През този етап ще бъдат закупени: формовъчно блистерно фолио; бутилки за таблетки, с включени към тях капачки; флакони и други материали за пряко влагане в производствения процес. 3. Наемане на квалифициран персонал, необходим за реализиране на пазара на предприемаческата идея. В рамките на проекта се предвижда да бъдат наети на трудов договор квалифицирани служители на длъжности, както следва: Фармацевт магистър, технолог; Фармацевт; Организатор, производство; Машинен оператор, фармацевтични продукти - двама души. Функциите и отговорностите за всяка длъжност са подробно описани в т. 9 от формуляра за кандидатстване. Предвидените възнаграждения на месец, с включени осигуровки за сметка на работодател и всички дължими плащания съгласно КТ са както следва: - Фармацевт магистър, технолог - 1400 лв. на месец, 4 часа на ден, 12 месеца - Фармацевт - 1000 лв. на месец, 4 часа на ден, 12 месеца - Организатор, производство - 3172 лв. на месец, 8 часа на ден, 16 месеца - Машинен оператор, фармацевтични продукти - 1000. лв на месец, 4 часа на ден, по 8 месеца за всяко наето лице на тази длъжност 4. Наем на работни помещения, режийни разходи (ток, вода, отопление, телефон и интернет) "Кемико Фарма" ООД ще осъществява своята дейност в гр. Троян. За осигуряване на необходимата производствена среда ще бъде наето помещение с включени режийни разходи (ток, вода, отопление), в което да се разположи закупеното оборудване, и в което ще работи наетия в рамките на проекта персонал. 5. Предвидени са външни услуги за: - Изработване на техническа и финансова оценка на произведените лекарствени продукти - Изработване на пазарни анализи и маркетингови планове за пазарна реализация на предприемаческата идея - Създаване на интернет страница на кандидата - чрез нея ще се популяризират произведените в рамките на проекта медикаменти и ще се оповести приноса на финансиращата програма. 244 871.36 223 581.19
Дейност за визуализация на проекта: Планът за публичност е неделима част от настоящото проектно предложение и обхваща процеса на организация и провеждане на дейностите по информация и публичност, свързани с реализацията на проекта, в съответствие с правилата на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” и Европейски фонд за регионално развитие. Съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и въз основа на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на ЕП и на Съвета от 17/12/2013 г. се предвижда за извършване на информираност и публичност на проекта следното: - изработка на 1 бр. информационна табела за офиса на фирмата - отпечатване на 4 бр. стикери, с които ще се обозначат закупените в рамките на проекта активи. Всички документи по проекта ще бъдат снабдени със съответната визуализация и на бланка, съгласно изискванията на УО. 200.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).