Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Environment Protection and Climate Change

Planning region: All

Description

The product innovation developed under this project, called SO Assistant is a cloud service designed for wholesalers / distributors on one side, and  retail / endpoint sales / franchise distributors on the other. The purpose of the product is to facilitate their work. 
This is a cloud solution that collects users' data in a convenient format for them to merge and analyze them. The sales process or, more specifically, the route of the product from the manufacturer to the final point of sale is one, but due to its volume in most businesses, it is divided into 2-3 or more sub-processes that are performed by different companies, making it difficult to process data and information is incomplete. Only in SO Assistant data is aggregated to help all stakeholders in the sale process- from consolidation and sales analysis, through lost profits, to anticipating future opportunities.
The target group is middle and large companies in manufacturing, trade, services, real estate, telecommunications, pharmacy, health management, etc., who have the technological need for greater efficiency and optimization of their business processes
The implementation of the project will lead the development of product innovation to the level of technological readiness TRL 6. The industrial research that will be carried out under the project will create components from which a prototype will be constructed that will demonstrate the technology in a relevant environment.

Main activities of the project:
- Performing the research, testing, measurements needed to develop product innovation.
- Acquisition of tangible assets needed to develop product innovation
- Acquisition of specialized software representing intangible asset needed to develop product innovation.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на продуктова иновация: Индустриалните научни изследвания, които ще се осъществят по тази дейност съвместно с партньора, ще създадат функционалности, от които ще се конструира технологията, която ще се демонстрира в релевантна среда. 1. тези функционалности са: I. Събиране и съхранение на данни, които могат да бъдат върнати при желание на техния източник(допълнителен back up на данните) II. Интерфейс за обвързване на данните от дистрибутори с тези на производители/вносители на продукти: III. Администраторски интерфейс: IV. Анализ на продажби и наличности от гледна точка на съответния потребител V. Предоставяне на прогнозни продажби чрез Predictive Analytics VI. Панел за нотификации – “SO assistant” изпраща по имейл информация при пристигане на предварително заложени стойности за: VII. Експорт на данните в определени формати за да могат да се използват от други системи 2. УНСС ще разработи математическите модели по проекта, свързани с Predictive Analytics, както и Machine Learning. Съвместно с Университета за национално и световно стопанство (УНСС) ще бъдат разработени Predictive Analytics модели, които да предвиждат бъдещите продажби до възможно най-ниско ниво. На база на събрана информация за количества, продажби, продукти и промоции ще бъде направен анализ на всеки производител/дистрибутор. Информацията ще определи фактори, които оказват влияние върху продажбите и които ще участват в математически модели, които да предвиждат бъдещи продажби за определен период напред. Това ще се осъществи благодарение на статистически модели, които използвайки исторически данни и данни в реално време да осъществяват навременни прогнози. Моделите ще бъдат тествани, след което за всеки отделен производител/дистрибутор ще бъде съставен индивидуален модел, базирайки се на поведението и информацията за него. По този начин ще бъдат гарантирана оптимизацията и точността на направените прогнози. Разработените Predictive Analytics модели ще бъдат използвани чрез Machine learning да „обучат“ разработения продукт на начина и тенденциите, по които се случват продажбите в миналото благодарение, на които да се изготвят и прогнозите за бъдещето. 3. По проекта ще има нужда да се извършат и външни услуги по автоматизация на процеса за пренос на данни. За да се автоматизира и изглади процесът по тестване на моделите/примери – Machine learning и след това интеграцията на резултатите от Predictive Analytics, Балкан Сървисис ще има нужда от допълнителни услуги, които няма достатъчно капацитет да извърши. Колегите от УНСС ще приготвят нужните за целта модели, а чрез допълнително програмиране ще може да се автоматизира процесът за преноса на данните за продажба събрани от “SO assistant”, тестването и самообучението на база заложените модели и след това отново да се автоматизира процесът за пренос на готовите резултати до “SO assistant”, където ще се налеят в базата данни и след това ще бъдат визуализирани в BI частта. При така създадената организация това ще се превърне като още един модул на системата, което ще доведе до прозрачност за потребителите, които ще получават и прогнозните резултати веднага след като въведат нужните за целта данни. 584 897.36 581 717.63
Придобиване на дълготрайни материални активи (ДМА), необходими за разработването на продуктова иновация: В тази дейност ще бъдат закупени 8 броя преносими компютри 3 броя сървъри, необходими за разработване на иновацията. С тях ще работят назначените по проекта експерти от Балкан Сървисис и ще бъдат използвани единствено за изпълнение на дейностите за разработването на продуктовата иновация. Стъпки за изпълнение на дейността: - Избор на изпълнител - от 1-ви до 3-ри месец от изпълнението на проекта. - Сключване на договор с избрания изпълнител - в 3-ти месец от изпълнението на проекта. - Доставка на активите и подписване на приемо предавателен протокол - в 3-ти месец от изпълнението на проекта. - Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация - в 4-ти месец от изпълнението на проекта. - Подписване на финален приемо-предавателен протокол - в 4-ти месец от изпълнението на проекта. 70 497.00 70 497.00
Придобиване на специализиран софтуер, представляващ дълготраен нематериален актив (ДНА), необходим за разработването на продуктова иновация: В тази дейност ще бъде закупени лицензи за разработване на иновационния продукт. За да бъде разработен SO Assistant, ще има нужда от закупуване на лицензи за подходяща BI среда/ продукт. Без лицензи разработването на продукта е практически невъзможно. Стъпки за изпълнение на дейността: - Избор на изпълнител - от 16-ви до 18-ти месец от изпълнението на проекта. - Сключване на договор с избрания изпълнител - в 18-ти месец от изпълнението на проекта. - Доставка на лицензите подписване на приемо предавателен протокол - в 19-ти месец от изпълнението на проекта. 24 000.00 23 915.89
Визуализация: По проекта ще бъдат спазени всички изисквания, свързани с прилагането на мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013. Всички документи по проекта ще бъдат снабдени с необходимите реквизити и ще бъде упоменато за полученото финансиране по проекта от ЕФРР чрез ОПИК. Ще бъде поставена 1 обозначителна табела (включваща името на проекта, финансиращия орган, стойността на проекта и всички задължителни реквизити) на видно място. На закупените по проекта преносими компютри и сървъри ще бъдат залепени обозначителни стикери. 430.00 430.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).