Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Environment Protection and Climate Change

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at improving production processes through the implementation of technology to improve resource efficiency, increasing production volumes and the need to diversify the product portfolio. "ML-2009-Consult" Ltd. have continuously modernize the manufacturing process to improve competitiveness by improving the production process to achieve higher productivity, reducing production costs and optimization of the production chain, respectively, increase the added value and active involvement in all stages of the chain to add value.
 The project includes investments for purchasing and commissioning of modern, technologically advanced equipment, which includes:
- Modular crushing and screening system
- Wheel loader.
Results of the project:
- Improved production processes by increasing productivity "ML-2009 CONSULT" Ltd. with 33%, which will be achieved through chenvartata year after implementation of the project;
- Diversification of the product range of the company - with new technological equipment will start producing three new products;
- Improving resource efficiency and effectiveness in the production process;
- Reducing the cost of manufactured products up to 50%:
- Increase sales revenues by 22% - from 1 645 thousand. Lev in 2014 to 2 202 thousand. Lev in the first year after implementation of the project.
- Improving working conditions by automating the process;
- Opening of two new jobs in the "ML-CONSULT - 2009" LTD.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуване на Модулна трошачно-пресевна система - 1 бр.): За реализиране на целите, заложени в настоящото проектно предложение ще се закупи ново високотехнологично оборудване: - Модулна трошачно-пресевна система Модулната тпошачно-пресевна система е съобразена със спецификите на материала – речна баластра с висока твърдост и абразивност, конструирана да обезпечава висока производителност и да работи в най - тежката среда. Машината се използва за вторично и третично претрошаване на инертните материали за раздробяване на материал и постигане на висок процент фини фракции. Системата има контролен модул – контрол и управление на всички функции на трошачката, с много предимства в сравнение с ръчната регулацията на сетинга, защото трошачката се задейства автоматично в рамките на необходимия диапазон, като по този начин той може да бъде оптимално адаптиран към специалните оперативни изисквания и се постига по - висока ефективност. Производствения капацитет на Модулна трошачно-пресевна система е до 150 тона/час, в зависимост от изходния материал, при инсталирана мощност до 132kW. Чрез закупуване на новата трошачна инсталация надситовия материал +22 мм няма да бъде пренасян от челния товарач на депо, а ще пада директно в приемния бункер, от там посредством лента ще пада в трошачката, чрез което ще бъде натрошаван на ситна фракция, която е под 22 мм, и чрез изнасяща лента ще се връща отново в пресевната инсталация за производство на произвежданите към момента фракции и на три нови продукта. Новите фракции ще се използват в производството на бетони, строителни съоръжения и пътно строителство. За изпълнение на Дейност 1, съгласно изискванията на настоящата процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и действащата нормативната уредба, ще се реализират следните етапи: Етап 1: Подготовка за избор на доставчик (от 1-ви до 2-ри месец) Първият етап се състои в сформиране на екип за изпълнение на проекта, разработване на тръжна документация, съгласно изискванията на ПМС № 118 от 20.05.2014 г и подготовка за провеждане на процедура „Избор с публична покана“: • Разработване на тръжно досие, съгласно изискванията на ПМС № 118 от 20.05.2014 г. и входиране за предварителен контрол от УО на ОПИК. Получаване на одобрение на разработена тръжна документация. Етап 2: Провеждане на процедура за избор на доставчик, съгласно изискванията на ПМС № 118/2014 г и сключване на договор с класирания на първо място кандидат - (от 3-ти до 5-ти месец) Етап 2 включва провеждане на процедура за избор на доставчик, съгласно изискванията на ПМС № 118 от 20.05.2014 г.: • Изпращане на публична покана за избор на изпълнител за публикуване до УО (Министерство на икономиката); • Приемане на оферти от потенциални доставчици в срок, не по-кратък от 7 дни; • Оценяване на постъпилите оферти от назначена Оценителна комисия; • Изготвяне на доклад на Оценителната комисия; • Изпращане на документацията от проведената процедура за одобрение от Управляващия орган на ОП "Иновации и конкурентоспособност"; и получаване на одобрение; • Уведомяване на кандидатите за резултатите от оценяването на офертите и изпращане на покана за сключване на договор с класирания на първо място кандидат; • Сключване на договор с класирания на първо място кандидат; • Одобрение на сключения договор от УО на ОПИК. Етап 3: Доставка на активите и въвеждането им в експлоатация (от 6-ти до 18-ти месец: • Доставка на 1 бр. Модулна трошачно-пресевна система; • Инсталиране и въвеждане в експлоатация на 1 бр. Модулна трошачно-пресевна система; 1 050 107.00 558 000.00
Дейност за разнообразяване на асортимента от продукти на предприятието (ще бъде изпълнена чрез закупуване на Модулна трошачно-пресевна система): Като част от дейността ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация Модулна трошачно-пресевна система - 1 бр. Чрез закупуване на новата трошачна инсталация надситовия материал +22 мм ще бъде натрошаван на ситна фракция, която е под 22 мм, и чрез изнасяща лента ще се връща отново в пресевната инсталация за производство на произвежданите към момента фракции и на три нови продукта. Новите фракции ще се използват в производството на бетони, строителни съоръжения и пътно строителство. За изпълнение на Дейност 2, съгласно изискванията на настоящата процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и действащата нормативната уредба, ще се реализира на етапи, описани в Дейност 1. 0.00 0.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълненан чрез закупуване на Модулна трошачно-пресевна система - 1бр.) : През 2014 г. са преработени 234 320 тона инертен материал, за производството на 156 995 тона фракции. Остатъчното количество от 77 325 тона, което представлява 33% от суровината се депонирана. С новата трошачна система ще се произвеждат годишно 141 295 тона фракции, при оползотворяване на 100% на изходния материал. Чрез закупуване на новата трошачна инсталация надситовия материал +22 мм няма да бъде пренасян от челния товарач на депо, а ще пада директно в приемния бункер, от там посредством лента ще пада в трошачката, чрез което ще бъде натрошаван на ситна фракция, която е под 22 мм, и чрез изнасяща лента ще се връща отново в пресевната инсталация за производство на произвежданите към момента фракции и на три нови продукта. Новите фракции ще се използват в производството на бетони, строителни съоръжения и пътно строителство. За изпълнение на Дейност 3, съгласно изискванията на настоящата процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и действащата нормативната уредба, ще се реализират етапи, описани в Дейност 1. 0.00 0.00
Информиране и публичност по проекта: При реализиране на проекта "МЛ - КОНСУЛТ - 2009" ЕООД ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013. Финансовият принос, предоставен от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 “ ще бъде упоменат в всички документи, издадени от "МЛ - КОНСУЛТ - 2009" ЕООД във връзка с изпълнението на проекта, чрез поставяне на задължителната визуализация. По време на изпълнението на проекта компанията ще информира обществеността за получената от ЕФРР подкрепа, като: а) включва на интернет страницата си кратко описание на проекта включително на неговите цели и резултати, и откроява финансовата подкрепа от ЕС; б) постави на входа на производствената сграда плакат с информация за проекта - размер А3, в който се упоменава финансовата подкрепа от ЕС. в) не по-късно от три месеца след приключването на проекта ще се постави постоянна табела (която заместват плаката) с големи размери на видимо за обществеността място. Плакатът и табелата ще съдържат следната текстова и визуална информация: - емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; - наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски фонд за регионално развитие; - общото лого за програмен период 2014-2020 г.; - наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020; - наименованието на проекта; - общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; - начална и крайна дата на изпълнение на проекта. г) Ще бъдат изработени и поставени стикери върху всеки актив, закупен по проекта, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК. 0.00 0.00
Отчетна дейност: След приключване на проектните дейности ще бъдат разработени Финалните Технически и Финансов доклади за изпълнението на проекта. Финалните Технически и Финансов доклада ще бъдат подадени не-късно от 2 (два) месеца след изтичане на срока за изпълнение на дейностите по проекта за одобрение и верифициране на разходите от УО на ОПИК. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).