Осигуряване функционирането на ОИЦ Ловеч през периода 2019-2021: Дейността включва поддейности, осигуряващи функционирането на офиса на ОИЦ Ловеч за 36 месеца за периода 2019-2021г., както следва:
1.Преки разходи за персонал за ОИЦ Ловеч, в т.ч. разходите за брутни заплати и възнаграждения, начислени и изплатени по трудовите правоотношения, за обезщетения, изплатени от осигурителя за дните на временна неработоспособност съгл. Кодекса за социално осигуряване, разходите за задължителни социални и здравни осигурителни вноски за сметка на осигурителя за 3 служители в ОИЦ;
2.Разходи за командировъчни на служителите на ОИЦ Ловеч за командировки в страната, както и до 8-те общини в област Ловеч, съгл. Наредбата за командировки в страната;
3.Разходи за функционирането на ОИЦ и дейността на служителите в т.ч.: ел.енергия, вода, СОТ, телефон, факс, почистване, интернет, абонамент, куриерски и пощенски услуги и др. пряко свързани с работата на ОИЦ;
4. Разходи за материали и консумативи необходими за обезпечаване на работата на служителите в ОИЦ,
5.Разходи за брандиране на помещенията на ОИЦ Ловеч, съгл. приложимите нормативни документи и изработка и доставка на нов банер с информация за проекта.
6. Разходи за текущ ремонт, ремонт и поддръжка на офис техниката на ОИЦ Ловеч;
7. Разходи за гориво, гаранционна поддръжка, ремонт, застраховки и експлоатация на служебно МПС;
8. Разходи за разработване и/или разпространяване на инф. материали
- подготовка и издаване на 3 инф. брошури /по 1 годишно/, посочени като индикатор за изпълнението на проекта, за популяризиране дейността на ОИЦ Ловеч, с информация за предстоящи и отворени процедури за кандидатстване и добри практики от приключили проекти финансирани от ЕСИФ;
9. Разходи за организиране и провеждане на публични инф. събития и работа с медии:
-Подготовка и провеждането на общо 24бр. публични информационни събития на територията на обл. Ловеч или по 1 инф. среща за всяка от 8-те общини годишно за всяка от 3-те г. Предвидено е на всяко инф. събитие да присъстват средно по 20 човека, за които ще бъде осигурена зала с подходящи условия, папки, химикалка и презентационни материали. За всяка информ. среща ще се организира и кафе пауза - сладки, мин.вода и кафе;
-Организиране и провеждането на 6 работни срещи с медии - по 2 за всяка календарна година от 2019 до 2021г., в помещението на ОИЦ Ловеч.На присъстващите ще бъдат предоставени презентационни материали, минерална вода, сладки и кафе;
- Провеждане на изнесени информ. срещи на открито на територията на всеки общински център от 8-те общини от областта. Срещите ще се организират при подходящи метеорологични условия.
-В рамките на планираните публични събития са включени и общи инициативи на мрежата от информационни центрове в страната, като е предвидено участието на ОИЦ Ловеч в 1 обща кампания на Мрежата от центрове за всяка една от годините от 2019 до 2021г. Темите и съдържанието на общите инициативи се задават от ЦИКО;
10. Непреки разходи за екип за управление на проекта - за цялостното администриране, управление, оценка и добро финансово изпълнение на проекта ще се сформира екип от Ръководител и Счетоводител проект. Възнагражденията на екипа ще бъдат съобразени с ПМС 189/28.07.2016г.
11. Непреки разходи за информация и комуникация
Дейността „Осигуряване функционирането на ОИЦ Ловеч през периода 2019-2021г.“ допринася за изпълнение на общата цел на проекта и на специфичните цели, насочени към осигуряването на необходимите условия, ОИЦ да изпълнява своята основна функция, а именно: събирането и разпространението на информация на потенциалните бенефициенти, посетили офиса на центъра, присъствали на информ. срещи на територията на всяка от 8 общини в област Ловеч, за възможностите за кандидатстване по ЕСИФ. С изпълнението на дейността ще се допринесе за удовлетворение на нуждите на целевите групи:служители в ОИЦ-Ловеч; кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ; УО и МЗ на програмите, финансирани от ЕЕСИФ и общността. |
252 747.60
|
244 541.85
|