Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Environment Protection and Climate Change

Planning region: All

Description

The project proposal is in accordance with the specific objectives set under the “Patronage Care for the Elderly and Disabled”. The project envisages activities aimed at a decentralized model for providing services in a family environment. 
The purpose of this project proposal is to extend the opportunities for improving the quality of life of people with disabilities from Radomir Municipality as well as their motivation for an independent way of life. For the purposes of the project integrated social-health services will be developed in a home environment. In addition to home care, for these people will be also developed community services geared to overcoming loneliness and isolation. People with chronic diseases and permanent disability will be provided with specialized medical care in their homes. 
This social service in the community is innovative for Radomir Municipality. It will be based in Radomir for a period of 12 months, according to a methodology developed by the Ministry of Health. 
The project also foresees the purchase of a means of transport that will provide mobility of the staff to the service users. 
By implementing the project there will be an opportunity to upgrade already existing social services and the provision of new ones. 
Adults, lonely people and people with disabilities will have the opportunity to use hourly mobile integrated social-health services in their homes.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация за предоставяне на "Патронажна грижа": Тази дейност е необходима с оглед предоставянето на услугата "Патронажна грижа". Дейността, макар и да не допринася пряко за постигане на заложените в проекта цели, поставя основи за успешното осъществяване на дейностите, както и за доброто управление, което от своя страна ще доведе до постигане на заложените цели и резултати. Ще се популяризират сред местната общност-целите на проекта, дейностите и възможностите за участие в проекта. Това е ключов елемент за успеха на проекта, защото ще насърчи и мотивира участието на целевите групи. Тъй като проектът ще обхваща всички населени места на територията на Общината, които са 32 на брой, а индикативният брой потребители на услугите е минимум 79, предвиждаме закупуване на транспортно средство. В град Радомир няма градски транспорт, а до населените места извън града, където има маршрутна линия, общественият превоз е 2 пъти в деня- сутрин и вечер и то не всеки ден. Някои от населените места, в които се предоставят услугите са с над 30 км. разстояние от града. Предвид целевата група, наличието на здравен компонент и целта за осигуряване на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домове на потребителите, единственият алтернативен начин експертите да се придвижват в района на общината е с осигурен от тях транспорт. Комплексното предоставяне на услуги е направено с цел всеки потребител да може да се възползва максимално от тях, както и разходите за транспорт да се сведат до минимум. 50 000.00 23 992.01
Подбор на персонал и целеви групи. 2.1. Подбор на персонал за работа 2.2. Подбор на потребители на социално-здравни услуги: Подборът и наемането на персонала ще съответства на изискванията на българското трудово и антидискриминационно законодателство. С кандидатите за работа ще се проведе събеседване с цел установяване на мотивацията, компетенциите и нагласите им за работа. Подборът на персонала и потребителите на социални и здравни услуги ще започне през 3 -ти проектен месец. Дейността включва подбиране на персонал за работа и персонал за управление на услугата.Ще се извърши и подбор на потребители нуждаещи се от социални и здравни услуги. Дейността ще се изпълнява в следните две направления: 2.1. Подбор на персонал за работа. Подборът ще бъде извършен на база изготвена процедура. Ще се наемат кандидати, които са показали удовлетворителни резултати по време на събеседването, отговарят на изискванията за добро физическо и психическо състояние. Предвижда се за бъде назначен персонал, предоставящ здравно-социални услуги -Домашни помощници, 1 лице предоставящо здравни услуги , 1 лице рехабилитатор/кинезитерапевт. Домашните помощници ще работят в домашна обстановка и ще предоставят социални услуги на потребителите. Помощта им ще е насочена към подобряване на начина на живот на хората с увреждания и възрастните хора и подкрепа за включване в социални дейности. Домашният помощник ще предоставя комплекс от услуги, които са насочени към организиране и осъществяване на ежедневни дейности, осигуряващи условия необходими за нормалния живот на потребителя. Лицето предоставящо здравни услуги ще бъде с медицинско, здравно или друго релевантно на потребностите на бенефициентите от здравни услуги професионално образование. Здравният работник ще следи здравословното състояние на потребителите. При необходимост от възникнали потребности ще се извършват промени в индивидуалните планове на ползвателите на услугата. Рехабилитатор/кинезитерапевт- рехабилитационната дейност ще се предоставя от кинезитерапевт и/или рехабилитатор. Той ще работи с лица с трайни или временни физически увреждания. Целта на работата му е запазване на неувредените функции на организма и максимално подобряване, и възстановяване на увредените функции, както и засегнати части, с оглед постигане на самостоятелност и независимост в ежедневния живот. Рехабилитационната дейност е абсолютно задължителна, защото за да има бъдеще потребителя, е необходимо да е в добро здравословно състояние в рамките на увреждането. Екипът за управление на услугата ще включва 1 лице - координатор/диспечер. Координатор/диспечер /- ще отговаря за цялостния работен процес , ще изпълнява координираща функция между клиентите и техните близки, ще управлява услугата, като отговорностите му са свързани с: управление на лицата, които са наети за предоставяне на патронажната грижа; изготвяне и приемане на графици и др., които ще са определени с акта за назначаването му. 2.2. Подбор на потребителите на социални услуги. Дейността ще стартира с приема на заявления на кандидат- потребители. На всички кандит-потребители ще бъде изготвена индивидуална оценка на потребностите от назначени служители, пряко ангажирани с дейността.Ще се извърши класиране на база изготвените социални оценки. Като се вземе предвид, че продължителността на предлаганите социални услуги в домашна среда ще бъде 12 месеца, че целевата група са възрастни хора и хора с увреждания, които са в лошо здравословно състояние има вероятност освен направеният първоначален подбор да се наложи и допълнителен.Затова е предвидено продължителността на тази дейност да бъде до края на 15 проектен месец. 0.00 1 648.72
Провеждане на обучение за персонала : Професионализмът и мотивацията на персонала са ключови фактори за подобряване качеството на социално-здравните услуги, а оттам и качеството на живот на хората с увреждания. Обучението на персонала е в съответствие с Методиките за предоставяне на патронажна грижа. Целта на обучението е придобиване на знания и развитие на умения и нагласи за ефективно предоставяне на качествени социални и здравни услуги, чрез стимулиране на екипната работа, развитие на професионализма и удовлетвореността на потребителите. 0.00 0.00
Предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги : Дейността е основна за проекта и изпълнението й е насочено към постигане на заложените цели. Дейността включва изпълнение на следните задачи: 1. Изготвяне на вътрешно-нормативни документи регламентиращи дейността; 2. Сключване на договори с персонала ; 3.Предоставяне на социални и здравни услуги в домашна среда: Предвижда се домашни помощници ,здравен работник, рехабилитатор/кинезитерапевт да обслужат минимум 79 потребители на социални и здравни услуги чрез съчетано почасово ползване на услугите по различно време. Целта е по-висока ефективност на предоставяните услуги при използване на значително по-малък финансов ресурс. Това може да се постигне чрез познаване на нуждите на целевите групи и тяхното сегментиране. Проектът предвижда прилагане на гъвкави механизми, ориентирани към индивидуалните нужди на всеки потребител. Механизмът, основан на индивидуален подход към всеки потребител ще бъде основа за създаване на единен стандарт за обслужване на потребителите на социални и здравни услуги в общината. Интегрираните услуги ще се предоставят 12 месеца, а всяко лице ще може да получава здравно-социални услуги до 2 часа на ден. Почасовите услуги в домашна среда на преките бенефициенти ще се предоставя , съгласно планираното качество и многообразие, отразено в индивидуалните план-графици, съобразени със специфичните им потребности. Общата типология на дейностите обхваща: Медицински услуги; Помощ за достъп до административни услуги; Психологическо подпомагане на бенефициентите; Помощ при общуването и социалните контакти. Кинезитерапевт/рехабилитатор; медицински специалист , които да оказват съдействие на лицата в домашна среда според нуждите, определени в оценката на потребностите. Ще се даде възможност на потребителите при възникнала необходимост след предварително подадена заявка да се извършва посещение от медицински специалисти. По време на изпълнение на дейността ще бъде осъществяван мониторинг върху качеството на работа на персонала. Това ще се извършва от екипа за управление на проекта и услугата, посредством директен контрол на работното място, разговори с персонала, разговори с потребителите на услугите. Ръководителят на проекта ще извършва мониторинг, посредством проверка на работната документация. По този начин не само ще се гарантира качеството на услугите, но и ще се влияе на процеса на развитие и усъвършенстване на професионални умения на наетите лица. Ще бъдат изготвени вътрешно нормативни документи, регламентиращи дейността. 159 264.00 200 638.94

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).