Сформирне на екип за управление на проекта (ЕУП): Дейността се изпълнява през целия период на проекта. Управлението на проекта ще се осъществява от екип за управление, който ще включва следните позиции: Ръководител на проекта, Счетоводител, Експерт "Обществени поръчки", Координатор „Администриране на проекта” и Специалист „Инвеститорски контрол”. Основната цел е да се осъществи максимално ефективно и прозрачно разходване на средствата по проекта, като се контролира и координира постигането на заложените цели. ЕУП ще бъде сформиран и назначен със Заповед на Кмета на Община Стара Загора. Екипът изготвя, събира и съхранява цялата документация във връзка с проекта при условия и по ред съгласно ДБФП и указания от УО. Ще бъдат разработени и утвърдени инструкции, процедури и правила съгласно ДБФП. Техническото и финансово отчитане на проекта е ангажимент на бенефициента на безвъзмездна финансова помощ. С всяко искане за междинно плащане Счетоводителят и Координаторът ще изготвят и представят междинен технически доклад и финансов отчет, в които ще отчита напредъка за съответния отчетен период. При приключване на проекта, екипът ще изготви окончателен технически доклад и финансов отчет. Цялостната процедура по отчитане на изпълнението ще бъде съобразена с изискванията по договора с УО и Ръководството за бенефициентите на ОПРР. Съгласно изискванията ще бъде определено място и служител за съхранение на проектното досие, както ще се спази и условието, документацията по проекта да бъде съхранявана. Текущо и постоянно членовете на екипа ще констатират напредъка на проекта и докладват на Ръководителя. |
21 200.00
|
18 356.72
|
Подготовка и провеждане на тръжни процедури: По настоящият проект ще бъдат подготвени и проведени процедури за възлагане на обществени поръчки, съгласно ЗОП за избор на изпълнители на дейности за публичност, авторски, СМР и строителен надзор, и одит. Община Стара Загора кандидатства по настоящата схема с приложена техническа документация, съгласно ЗУТ. Има разработен технически проект във фаза „работен проект“, с издадени разрешителни и съгласувателни документи съгласно действащото законодателство и разрешение за строеж.
За същите има изготвени количествено – стойностни сметки на база огледи на място от технически експерти, съвместно с екипа за управление на проекта, ще подготви тръжните процедури, като разработи съответните тръжни документи и обяви/покани за участие в тръжните процедури. В рамките на проекта се предвижда да се проведат тръжни процедури както следва:
• Провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет „Реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сградата на ПГ по ветеринарна медицина "Иван П. Павлов", град Стара Загора
• Провеждане на тръжна процедура за строителен надзор
• Сключване на договор за упражняване на авторски надзор
• Провеждане на тръжна процедура за публичност
• Провеждане на тръжна процедура за одит |
0.00
|
1 500.00
|
Строително монтажни работи за "Реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сградата на ПГ по ветеринарна медицина "Иван П. Павлов", град Стара Загора: След проведена открита процедура по ЗОП и сключен договор с изпълнител/и ще бъдат изпълнени предвидените СМР дейности в обектите на интервенция по проекта. Сградата е старо строителство, амортизирана изцяло и не отговаря на изискванията за достъпна среда. Община Стара Загора има готови работни проекти, които са разработени и кореспондират със зоните за въздействие от ИПГВР. ПГ по ветеринарна медицина "Иван П. Павлов" - Стара Загора има извършено обследване за енергийна ефективност.
Обект на проектното предложение, сградата на ПГВМ "Иван П. Павлов" е стоена в периода 1963-1954 г., към него е построена пристройка с кабинети и кино зала, топла връзка и физкултурен салон през 1970-те години. Сградата се състои се от сутерен, I етаж и II етаж. Фасадата на учебният корпус, покривът и подовете, стените и таваните са силно амортизирани и компрометирани. На места няма осигурена достъпна среда.
Целта на проектната разработка е подобряване, естетизиране и модернизиране на обекта като цяло, прилагане на всички предвидени мерки в Доклада за енергийно обследване и Техническия паспорт за подобряване на експлоатационното състояние на обекта. Сградата е трета категория строеж. Разгърната застроена площ= 3887,68 кв.м; Застроена площ =2310,25 кв.м. Сутерен =1371,96 кв.м
Училището разполага с 3 основни входа, две стълбищни клетки за вертикална комуникация между етажите, един спомагателен вход към кабинета по паразитология в сутерена и един евакуационен изход в северната част на сутерена, разположен на западната фасада на учебния корпус. Плановата схема е коридорна, с двустранно разположение на стаите.
Проектът предвижда:
- всички задължителни енергоспестяващи, предписани в обследването за енергийна ефективност, в т.ч мерки за оползотворяване на възобновяеми енергийни източници, които водят до съответствие на сградата с нормативните изисквания за енергийна ефективност - най-малко клас "С"
- всички задължителни мерки , предписани в техническото обследване
- най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, скойто се постигат нормативните изисквания за енергийната ефективност - най-малко клас "С" енергопотребление
- всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съглансно действащата нормативна уредба, в т.ч и Наредба № 4 от 1 юни 2009 г. за преструтуриране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания.
Всички помещения запазват своята функция. Материалите, използвани за интериора са лесни за почистване и се характеризират с висока степен на износоустойчивост и дълготрайност. |
1 014 306.25
|
1 266 621.59
|
Строителен надзор за сградата на ПГ по ветеринарна медицина "Иван П. Павлов", град Стара Загора : След проведена тръжна процедура ще бъде избран консултант за изпълнение на строителен надзор в обектите на интервенция, в които ще бъдат извършвани СМР и ще бъде сключен договор. Строителният надзор ще съвпада с периода за изпълнение на СМР в обектите, включително до въвеждането на обектите в експлоатация. Избраният изпълнител ще извърши контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обекта в експлоатация. Квалифицирани специалисти по съответните части стриктно следят за качеството както на използваните материали, така и на самата работа. ще изготвят протоколи, гарантиращи безопасността на изпълнените инсталации и ще съставят необходимите актовете в съответствие с действащите нормативи. Строителният надзор гарантира качествено изпълнение на строително-монтажните работи и спомогне безпроблемното въвеждане на обектите в експлоатация.
След приключване на СМР, специално сформирана приемателна комисия ще приеме и въведе в експлоатация обектите на интервенция по проекта. |
10 000.00
|
6 588.00
|
Авторски надзор за сградата на ПГ по ветеринарна медицина "Иван П. Павлов", град Стара Загора : Авторският надзор ще бъде възложен на проектантите, изработили работните инвестиционни проекти и ще следи за точното спазване на изработения от проектанта инвестиционен проект, оформяне на техническа документация, подготовка на писмени становища и участие в приемателни комисии, съгласно разпоредбите на Закона за устройство на територията. |
6 000.00
|
7 200.00
|
Публичност и визуализация: Проектът предвижда дейности на информация и публичност, които ще се извършат съгласно изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правила за информация и комуникация 2014-2020 г. Техническите характеристики в наръчника са в съответствие с Регламент за изпълнение (ЕС) №821/2014 на Комисията за определяне на правила за прилагането на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета по отношение на разпоредби за приноса на оперативните програми и Европейските фондове. Предвиждат се следните дейности по публичност:
Организиране и провеждане на церемонии – предвиждат се 2 бр. Информационни събития за местните и национални медии, на които ще бъдат поканени и представители на местната общност, както следва:
- Официална церемония "Първа копка" – за представяне на проекта;за целта ще бъде разработена презентация с визуализиране на проектираните дейности. Церемонията ще бъде анонсирана по подходящ начин чрез прессъобщение до средствата за масово осведомяване. Предварителната информадция ще бъде публикувана и на страницата на Община Стара Загора и изпратена до УО на ОПРР и ОИЦ. След приключване на събитието ще бъде разпространено прессъобщение, в което резюмирано ще се представи информацията по проекта. Текстът ще се публикува на интернет страницата на Община Стара Загора. УО на ОПРР ще бъде предварително уведомен за датата на провеждането на публичното събитие. Дейностите по организация и провеждане на събитието ще бъдат собствено изпълнение.
- Заключителна церемония "Рязане на ленти"– за визуализиране на постигнатите резултати. Церемонията ще бъде анонсирана по подходящ начин чрез прессъобщение до средствата за масово осведомяване. На церемонията ще бъдат раздадени бележници с химикали, за онагледяване финансовия принос и ролята на ЕС за реализация на проекта с цел достигане на информацията до широката общественост. Предварителната информация ще бъде публикувана и на страницата на Община Стара Загора и изпратена до УО на ОПРР и ОИЦ. След приключване на събитието ще бъде разпространено прессъобщение с информация за проекта. Текстът ще се публикува на интернет страницата на Община Стара Загора. УО на ОПРР ще бъде предварително уведомен за датата на провеждането на публичното събитие. Дейностите по организация и провеждане на събитието ще бъдат собствено изпълнение.
За онагледаване и финансовият принос на ЕС за реализацията на проекта и оперативната програма се предвижда изработването на:
Билборд с размери 4х3 метра - проект, изработка и изображение - 1 брой. Монтажът му ще бъде извършен преди Официална церемония "Първа копка" . Бенефициентът ще информира УО за дизайна и мястото на поставяне на билборда. Билбордът ще се отстрани минимум 3 месеца след приключване на проекта и ще бъде заменен от постоянна табела
Постоянна обяснителна табела с размери 0,70х0.50 м - 1 брой. Монтажът ще бъде извършен в рамките до седмица след датата на отстраняване на билборда
Банер - 1 брой
Бележник с химикал, формат А6, обем минимум 60 листа - 1000 броя
Стикери - 100 броя |
8 620.00
|
3 924.00
|
Одит на проекта: Одитът на проекта ще бъде извършен от лицензиран експерт счетоводител и изпълнен преди крайния срок за отчитане на проекта, като одитният доклад ще бъде приложен към окончателния финансов отчет. Одиторът ще провери наличието и правилното попълване на всички разходни документи. Процедурата по одита ще се проведе след извършване на всички разплащания по бюджета на проекта и след приключване на работният вариант на финалният финансов отчет на проекта. Одитният доклад ще бъде изготвен в съответствие с действащата нормативна уредба, Закон за счетоводството и Международните счетоводни стандарти. |
2 500.00
|
2 500.00
|