Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Environment Protection and Climate Change

Planning region: All

Description

Project proposal is aimed at providing modern technical equipment and furniture to the community centers in order to support the development of amateur forms of creativity among residents and access to cultural services. It is planned to purchase equipment and furniture for 9 chitalishte located in the territory of Kaspichan Municipality - "Probuda - 1928", town of Kaspichan, "Prosveta - 1911" Chitalishte - Pliska, "Hr.Botev - 1892" Markovo, Chitalishte "Osvobozhdenie - 1904" - Kalugerica quarter, "Stone pillar - 1888" Chitalishte - Kyulevcha village, "Vasil Levski - 1927" Chitalishte - Zlatna niva, 1886 Prosveta - Mogila "Hristo Botev - 1896" - Kaspichan village and "Vasil Levski - 1924" Chitalishte - village of Varbjane
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане : Изпълнението на настоящия проект е свързано с доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на оборудване и обзавеждане за 9 читалища в община Каспичан, необходимо за обезпечаване нормалната им дейност. Предвиденото за закупуване оборудване е както следва: 1. НЧ „Пробуда - 1928“ гр. Каспичан • Озвучителна система – 1 вид - 1 бр. 2. НЧ „Просвета – 1911” – гр.Плиска • Посетителска пейка- 50 бр. 3. НЧ „Хр.Ботев – 1892” – с. Марково • Столове - 30 бр. • Посетителска пейка- 4 бр. • Маса – заседателна - 1 бр. • Бюро – 1 бр. • Стелаж с гръб – 25 бр. • Гардероб – 3 бр. • Принтер – 1 бр. 4. НЧ „Освобождение – 1904” – кв.Калугерица • Озвучителна система – 2 вид - 1 бр. • Столове - 100 бр. • Маси – 5 бр. 5. НЧ „Каменен стълб – 1888” – с. Кюлевча • Озвучителна система – 1 вид - 1 бр. 6. НЧ „Васил Левски – 1927” – с. Златна нива • Озвучителна система - активна тонколона – 1 бр. • Столове - 50 бр. • Комплект дървена сгъваема маса със сгъваеми пейки – 30 бр. • Климатик – 2бр. 7. НЧ „Просвета – 1874” – с. Могила • Озвучителна система - активна тонколона- 1 бр. • Столове - 100 бр. • Маси – 15 бр. • Стелаж с гръб – 5 бр. • Гардероб – 1 бр. • Ламинатор – 1бр. • Лаптоп – 1 бр. • Мултифункционално устройство – 1 бр. • Прожектори за сцена – 2 бр. по 30kW и 2 бр. 50kW 8. НЧ „Христо Ботев - 1896”- с. Каспичан • Столове - 100 бр • Офис стол – 2 бр. • Маса – 5 бр. • бюро – 2 бр. • Стелаж с гръб – 10 бр. • Лаптоп – 1 бр. • Мултифункционално устройство – 1 бр. • Климатик – 1 бр. • Прожектори за сцена – 2 бр. по 30kW и 2 бр. 50kW • Тонклони – 2 бр. 9. НЧ „Васил Левски – 1924” – с. Върбяне • Озвучителна система – 2 вид - 1 бр. • Столове - 30 бр. • Лаптоп – 2 бр. • Мултифункционално устройство – 1 бр. • Гилотина за хартия – 2 бр. • Климатик – 1 бр. • Печка на твърдо гориво – 1 бр. • Прожектори за сцена – 2 бр. по 30kW и 2 бр. 50kW • Завеси – 10 бр. Предвиденото за доставка оборудване и обзавеждане цели да осигури нормалното функциониране и предоставяне на качествена услуга. Пълният обхват на доставките ще е посочен в Техническата спецификация, представляваща неразделна част от документацията в процедурата за избор на изпълнител. 90 268.00 78 195.10
Организация и управление на проекта: Дейностите за организация и управление на проекта имат за цел да обезпечат ефективното му изпълнение, като Община Каспичан ще се ангажира да осигури постоянен контрол и координация в хода на неговото реализиране. Цялостната грижа за изпълнението на дейностите ще поеме екипът по проекта, който ще се състои от ръководител, технически сътрудник и счетоводител. Той ще осъществява постоянен мониторинг по възложените от Община Каспичан дейности на отделните изпълнители. Екипът за организация и управление ще организира дейностите по проекта, ще следи и отговаря за изпълнение на договорените срокове, за постигане на заложените индикатори, за изпълнение и целесъобразно разходване на средствата и осъществява непосредствен мониторинг. Екипът ще бъде отговорен за отчитане на проекта в различните етапи от реализирането му, ще поддържа и съхранява необходимата документация, съгласно изискванията на Договарящия орган, като при поискване ще предоставя наличната документация на Договарящия орган и одитиращи органи. При изпълнение на проектните дейности ще се осъществява текущ мониторинг чрез: • периодични срещи на екипа на проекта и писмен отчет на всеки член за извършената работа; • оценка на резултатите от изпълнените дейности. При отклонение от предвидения линеен график или от изискуемото качество, ще бъдат предприемани корективни мерки; • проверки за удостоверяване на административните, финансови, технически и физически аспекти на проекта; • проверки за стриктното спазване на правилата и процедурите за избор на изпълнители; • проверки за установяване на надлежното документиране на извършените дейности за изпълнение на проекта и за спазване на изискването за достъпността на документите при поискване от страна на националните и европейските контролни органи; • проверки за съблюдаване на изискванията за публичност и информиране. Предложеният механизъм за вътрешен мониторинг, контрол и оценка на дейностите по проекта ще допринесе за последователното, навременно и ефективно изпълнение на всички дейности, както и за прозрачното и адекватно разпределение на наличните ресурси съобразно заложения график на дейностите. Дейностите по организация и управление на проекта ще бъдат възложени на външен изпълнител, който ще бъде избран по реда на ЗОП. 900.00 1 800.00
Подготовка на документация за възлагане на обществени поръчки и провеждане на процедури за избор на изпълнители: Важно предусловие за изпълнение на проектните дейности е своевременното и качествено изготвяне и провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки. Изготвянето на документациите ще бъде извършено от екип от експерти от страна на Община Каспичан и ще е съобразено с всички нормативни актове. Процесът по планиране на обществените поръчки ще се осъществява едновременно с екипа на проекта. Планирането ще се осъществява въз основа на необходимостта от извършване на строителство, осъществяване на доставки на стоки, предоставяне на услуги и/или провеждане на конкурс за проект в съответствие с изискванията на ЗОП и свързаните с него подзаконови нормативни актове. Предвижда се да бъдат изготвени необходимите документи за обявяване на две процедури по обществени поръчки: • документация за възлагане на обществена поръчка с предмет "Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане"; • документация за възлагане на обществена поръчка с предмет "Избор на изпълнител за дейностите по организация и управление на проекта"; 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).