Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Environment Protection and Climate Change

Planning region: All

Description

The Candidate Joe Catering Ltd prepares and delivers food to school canteens and offers industrial and event catering. The activity is continually evolving and increasing in volume. To maintain high quality services, the firm plans to expand its kitchen premises and improve business. The objective of this project is hiring new staff and creating quality jobs in order to provide human resources for the purpose. It is expected to recruit 26 unemployed and/or inactive people, representatives of the project target groups, most of them with no special training. We plan to hire mainly unemployed young people under 29 years and unemployed people over 54 years. We want to give the first group the opportunity to start work and to develop themselves, and the second group - to have a job, income and length of service for retirement. Some of the jobs do not require special qualifications, and this gives a chance for vulnerable low-skilled unemployed people to obtain employment, income and insurance. The Payroll Employment are hired for up to 12 months and have the opportunity to continue to work afterwards. The company will buy work clothing and personal protective equipment for them, and will provide services of Occupational Medicine to protect their health and life in the workplace and for legal compliance. The new employees’ work space will be equipped according needs and requirements to perform their job duties. All these steps will improve the quality of the new jobs. The project will be managed by an external contractor with the necessary experience and capacity. The project will be given publicity. The unemployed people hired under the project will be able to gain experience, work habits and skills during its implementation, which is a precondition for their further sustainable employment and the sustainability of the jobs. The implementation of the project will contribute to achieve its goals and the objectives and priorities of the operational program.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца за новоразкритите работни места и осигуряване на трудова медицина за новонаетите работници за срока на изпълнение на проектните дейности: Дейността включва подбор на работници от целевите групи по проекта и назначаването им на трудов договор до 12 месеца. Дейностите по трудова медицина включват: обслужване на новонаетите лица от Служба по трудова медицина, измерване факторите на работната среда, оценка на риска на работните места, извършване на първоначални и профилактични медицински прегледи, наблюдение на здравословното състояние на работещите и анализ, обучения по ЗЗБУТ, приложимата документация и други. За осигуряване на персонал, с който да се обезпечи разширяването на кухненското производство и увеличените обеми на продажби се разкриват нови работни места. Минимум половината от работните места, създадени по проекта, ще се запазят най-малко за една година след приключване на проектните дейности. За част от длъжностите търсенето на нови работници сред целевите групи е много подходящо, особено за тези, за които не се изисква специална квалификация и образование. За длъжностите готвач и шофьор има добра възможност за завършилите специализираните училища младежи да започнат работа по придобитата си професия. Предвижда се назначаване на нови хора на следните длъжности: * готвач и помощник готвач (група 5 от НКПД) - 6 бр. * мияч (група 9 от НКПД) - 4 бр. * продавач (група 5 от НКПД) - 8 бр. * шофьор (група 8 от НКПД) - 3 бр. * общ работник (група 9 от НКПД) - 5 бр. ОБЩО: 26 човека Дейностите по трудова медицина ще се възложат на външен изпълнител. Обосновка на дейността: Дейността на "Джое кетъринг" ЕООД непрекъснато се развива и се увеличава обемът на продажбите. Фирмата приготвя и предоставя храна за ученически столове и училищни лавки, като всяка година броят им се увеличава. Непрекъснато се увеличава и броят на клиентите, които ползват кетъринг услугите на дружеството. За обезпечаване на увеличения капацитет и намерението да се разшири кухнята и кухненското производство, дружеството планира да разкрие нови работни места и да набере персонал от целевите групи по проекта. Наемането за ниско квалифицираните длъжности ще даде възможност на хората без квалификация и /или образование да започнат работа, да имат доходи и осигуряване. За квалифицираните длъжности ще се търсят и ще могат да кандидатстват младежи със съответното образование и компетентност и хора в по-напреднала възраст, които имат опит и умения. Изпълнението на дейността особено ще подпомогне неактивни младежи и безработни в предпенсионна възраст, които групи са най-уязвими на пазара на труда, а работодателят ще може да ги обучи и въведе в работата и в професията в работна среда. Осигуряването на трудова медицина е необходимо за опазване живота и здравето на новонаетите работници, повишаване на безопасността на работното място и спазване изискванията на законодателните разпоредби. Включването в проекта на лица от различни възрастови групи ще обогати дейността на фирмата и ще създаде условия за приемственост и устойчивост. Включването в операцията "Ново работно място 2015" ще бъде голяма подкрепа за кандидата и ще му даде възможност по-спокойно и по-добре да се справи с разширяването на дейността си и да създаде добра работна среда и сплотен екип. Резултатите от изпълнението на дейността ще допринесат за постигане на целите на проекта и на операцията. 177 920.00 178 810.62
Закупуване на работно облекло, лични предпазни средства, оборудване и обзавеждане и стопански инвентар за новосъздадените работни места и застраховане на придобитото оборудване: Тази дейност обхваща подготвяне на нови качествени работни места, като за тази цел ще се закупят необходимите машини, оборудване и стопански инвентар, които ще се застраховат за периода на проекта. В резултат на изпълнението на дейността ще се създаде добра работна среда и устойчива заетост на новонаетите работници. За разширяване на кухненското производство и наемането на нови работници и за изпълнение на трудовите задълженията, за различните длъжности ще се закупи следното оборудване: За работниците в кухня и кетъринг: - товарен хладилен микробус, 1 бр. - термо съдове за транспорт и съхранение на храна, 8 бр. - кухненски конвектомат, 1 бр. - миялни машини, 2 бр. - газов котлон (хокер), 3 бр. - зеленчукорезачка, 1 бр. - картофобелачка, 1 бр. - саламандър (скара за сандвичи), 2 бр. - хладилен шкаф, 2 бр. - месомелачка, 1 бр. - електрическа тръбна скара, 1 бр. - втасвател, 1 бр. - стопански инвентар, кухненска посуда и други, както следва: транжорен труп-1бр.; тави с капаци-15 бр.; количка за тави- 2 бр.; стелаж за тави-1 бр.; количка товарна-4 бр.; сладкарски тави-10 бр.; дъски за рязане-6 бр.; ножове универсални и за обезкостяване-10 бр.; термокутии-14 бр.; За продавачите в училищните лавки: - касов апарат, 4 бр. - работен щанд, 6 бр. - складов софтуер, 5 бр. В рамките на настоящата дейност се предвижда и закупуване на работно облекло и лични предпазни средства за новонаетите работници. Обосновка на дейността: С изпълнението на тази дейност ще се повиши качеството на новосъздадените по проекта работни места, което е част от целите на операцията. Ще се осигурят средства на труда за новонаетите работници за изпълнение на работните си задължения, за които са наети. С разширяването на кухненското производство и увеличаване броя на клиентите, се увеличава и обемът на доставяната храна. По тази причина планираме назначаване на още шофьори и закупуване за тях на товарен хладилен микробус, който ще превозва храна съгласно законовите изисквания. Предприятието не разполага с превозни средства за планираните за назначаване нови шофьори, а те са тяхното реално работно място. Със закупуването на товарен микробус ще им се осигури средство за изпълнение на длъжностните си задължения и качествено работно място. Със закупеното кухненско оборудване ще се обзаведат работните места за новонаетите кухненски работници. Така те ще има къде и с какво да работят и добре да си изпълняват трудовите задължения, за които са назначени на работа. Кухненската посуда и друг инвентар също са необходими за работата на новонаетите лица за кухня и кетъринг. Работните места за продавачите в лавките ще се оборудват с качествени касови апарати и със складов софтуер, като по този начин те ще могат бързо да обслужват учениците през късите междучасия. Ще се подобри и отчетността на тези работни места. За предпазване от загуби и щети от увреждане и погиване на придобитото оборудване, то ще бъде застраховано за периода на изпълнение на проекта. Дейността спомага за постигане на заложените цели на проекта. 94 000.00 99 471.67
Осигуряване на публичност на проекта: Дейността обхваща осигуряването на публичност на проекта сред обществеността и всички участници в него. Ще се изработят и поставят информационни табла/плакати на местата на изпълнение на проекта. Ще се отпечатат информационни стикери за закупените машини и оборудване. Ще се изработят информационни и промоционални материали като брошури, шапки, тениски и други и ще се използват по подходящи за целта начини. Ще се проведе една пресконференция. Всички материали и цялата документация по проекта ще съдържат информация и визуализация съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 с включени знаците и текстовете на финансиращите фондове и на оперативната програма. Обосновка на дейността: Тази дейност е задължителна и вследствие на изпълнението и ще се популяризират дейностите и целите на проекта. С изпълнението на дейността обществеността и всички заинтересовани страни ще бъдат запознати с приноса на финансиращите фондове и на програмата в подкрепа на работодателите от малкия и среден бизнес в България. Графичните знаци и надписи, изработени по стандартни образци, описани в наръчника, способстват за разпознаваемостта и популяризирането на европейските фондове и програми за периода 2014-2020. Предвид мащабността на проекта ще се проведе една пресконференция за достигане на информацията за проекта до още по-голяма аудитория. 3 000.00 2 961.86
Организация и управление на настоящия проект: Дейността обхваща организиране и контролиране на изпълнението на дейностите по проекта и успешното му и в срок приключване и отчитане. Екипът за управление на проекта извършва следното: - Изготвяне на план за изпълнение на проекта; - Подготовка, координиране и отчитане на всяка дейност от проекта, изпълнявана от кандидата; - Текущ мониторинг и контрол на изпълнението на дейностите; - Осъществява контрол за съответствие на направените разходи с бюджета и изискванията; - Осигурява аналитично счетоводно отчитане на проекта; - Осигурява спазването на сроковете по изпълнението, промените (ако има такива) и отчитането на проекта; - Подготовка на отчети и доклади и окомплектоване на цялата документация за искания за междинни и балансово плащане; - Наблюдава комплектното и коректно изготвяне и съхранение на досие на проекта; - Консултации и представителство във връзка с изпълнението на договора за финансиране. Обосновка на дейността: Постигането на добро управление на проекта изисква професионален подход към неговото изпълнение. Изпълнението на посочените дейности от Екипа за управление ще допринесе за осигуряване доброто управление на проекта. Значимостта на доброто управление на проекта е голяма с оглед мащабността на проекта. Професионалната организация и управление на проекта гарантира качественото изпълнение на проектните дейности и успешното приключване на проекта. 29 500.00 27 528.46

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).