Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 279 TREES
Български

Programme: Environment Protection and Climate Change

Planning region: All

Description

The idea for the creation of new workplaces, which are the main objective of the current project, derives from the ever growing volume of workload at the Company. As a result from the implemented project BG051PO001-1.1.13 ESF-1113-01-01-18 “Creating new workplaces in the area of virtual business collaborations”, financed by the Operational programme of the European Union “Human Resources Development”, co-financed by the European Social Fund, “Agency Career” Ltd. signed a contract for the realization of services and commercial representations for companies that are renowned on the Bulgarian market. As of 01.11.2014, the Company is an official trade partner for Mobiltel EAD, showing a successful involvement in the implementation of alternative channels for sales of telecommunication services.
Until now the Company has not had an opening for the position of “Phone Sales Representative”. That is why the current application envisages the opportunity for the Company to hire 10 continually unemployed and inactive people, whose aim will be to develop the telesales activities, implemented by “Agency Career” Ltd.Considering the enlarged flow of accounting documentation, it is vitally important that the Company also opens 1 position for an Accountant. All activities in the project proposal are in their core further development of the results from the BG051PO001-1.1.13 ESF-1113-01-01-18 “Creating new workplaces in the area of virtual business collaboration” project, financed by the Operational programme of the European Union “Human Resources Development”, co-financed by the European Social Fund. In the long term, the activities will influence the competitiveness of the Company in a positive way, especially by increasing the work effectiveness and by creating conditions for rational use and organization of all labour, material and financial resources. The employed will gain knowledge and experience, which will allow them to expand their opportunities for career development. 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление: Целта на тази дейност е да се създаде управленска структура, която да отговаря за организацията на всички дейности, детайли и елементи, които се включват в изпълнението на проекта. Правилно създадената организация ще доведе до успешното и безпроблемно изпълнение на настоящия проект на „Агенция Кариера“ ООД по процедура „Ново работно място 2015“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“. Когато тя е добре структурирана, тогава всички единици, които се включват в нея ще изпълняват своите отговорности и управлението на проекта ще се извършва детайлно и акуратно. Чрез управлението се прилагат знания, умения, инструменти и техники върху дейностите на проекта, за да могат те да бъдат успешно изпълнени и да бъдат постигнати заложените от тях резултати. Управлението има за цел да следи за изпълнението на дейностите и спазване на заложените в проекта срокове, да контролира паричния поток и целевото изразходване на предвидените в бюджета средства, както и да осъществява контрол за постигане на резултатите. „Организация и управление“ е дейност, която ще се изпълнява по време на целия проект. Тя е ключова за успеха на самия проект и е съпътстваща за изпълнението на останалите дейности в него. Тази дейност спомага за подготовката, изпълнението и завършването на останалите дейности по проекта. В последващ етап тази дейност ще спомогне набавянето на необходимите документи, за да се осъществи отчетността на проекта. Отчетността ще се извършва по време на целия проект и ще се следи за спазване изискванията за нея. Чрез пълноценното изпълнение на тази дейност ще се улесни подготвянето на необходимите документи за исканията за междинни и заключително плащане на верифицираните разходи по проекта от бенефициента. Изпълнението на тази дейност се предвижда да се възложи на външна организация по реда на чл. 9, ал. 3 от Постановление № 118 на МС от 20.05.2014 г., която ще участва в изпълнението на дейност „Наемане на работа на продължително безработни и неактивни лица“. По този начин тя ще подготви и осъществи процедурата по подбор на персонал, който ще заеме създадените от „Агенция Кариера“ ООД нови работни места на длъжностите: „Отговорник телефонни продажби“ и „Счетоводител“. Също така се предвижда да се назначи и ръководител на проекта, който да ръководи и координира проектните дейности и дейността на избраната външна организация по реда на ПМС 118 от 20.05.2014 г. Ръководител на проекта ще бъде Димитрина Василева Василева, служител на „Агенция Кариера“ ООД. Лицето разполага с необходимия опит в управлението и изпълнението на проекти. Чрез изпълнението на тази дейност ще бъде извършена подготовка за закупуването на необходимото оборудване за изпълнение на ежедневните работни дейности на новонаетите по проекта продължително безработни и неактивни лица от целевата група активи. Следвайки реда на ПМС №118/20.05.2014 г. ще бъде закупен софтуер за контактен център с възможност за работа на 10 отговорника телефонни продажби. Последната дейност, чието изпълнение спомага работата по „Организация и управление“ е дейността по „Визуализация и публичност“. Избраната външна организация ще предложи, а ръководителят на проекта ще избере дизайнът за изработка на рекламните материали, които ще служат за популяризиранена проекта. 12 000.00 12 000.00
Наемане на работа на продължително безработни и неактивни лица: Целта на тази дейност е да бъде осигурена заетост на 11 лица, които са безработни или неактивни на пазара на труда. В изпълнение на тази дейност ще бъдат наети на работа 11 души, които попадат в сферата на безработни или неактивни лица. С новонаетите по проекта лица, „Агенция Кариера“ ООД ще сключи трудови договори за работа на 8 часов работен ден. На позиция „Отговорник телефонни продажби“ ще бъдат наети 10 безработни или неактивни лица, като 1 от наетите лица ще бъде от специфична категория продължително безработни или неактивни, а 9 от наетите лица ще бъдат от специфична категория – безработни младежи до 29 години включително. Тази длъжност е с код според Национална класификация на професиите и длъжностите (НКПД) 3339 3014. Новонаетите служители на тази длъжност ще започнат работа по нова дейност за „Агенция Кариера“ ООД. Тези работни места се създават с цел да бъдат разширени възможностите пред компанията с дейност, към която настоящите клиенти на „Агенция Кариера“ ООД проявяват интерес. Служителите назначени на позиция „Отговорник телефонни продажби“ ще извършват телефонни обаждания с цел продажба. Фокусът в работата на новонаетите на тази длъжност служители ще бъде продажба на продуктите и услугите, които клиентите на „Агенция Кариера“ ООД предлагат. Ще се осъществяват телфонни разговори с настоящи и потенциални клиенти, на които ще се предлагат нови услуги от портфолиото на компаниите. Новооткритите 10 работни места на длъжност „Отговорник телефонни продажби“ в „Агенция Кариера“ ООД ще позволят стартирането на нови проекти, които да предложат повече и по-разнообразна работа пред лицата от целевата група, които ще бъдат наети. На позиция „Счетоводител“ ще бъде наето 1 безработно или неактивно лице от специфична категория продължително безработни или неактивни лица. Тази позиция е с код според Национална класификация на професиите и длъжностите (НКПД) 2411 6004. Новонаетият служител на тази длъжност ще отговаря за оперативните счетоводни дейности на „Агенция Кариера“ ООД, които ще се увеличат във връзка с новонаетият персонал и разширеното портфолио от услуги, които ще се предлагат от фирмата. Той ще бъде добре запознат с нормативните актове, вътрешния финансов контрол, данъчно и осигурително право. Новонаетият счетоводител ще извършва дейности свързани с първична обработка на финансово-счетоводни документи по сметките на предприятието. Той ще отговаря за изготянето на оборотни ведомости, справки от аналитични сметки и други дейности възложени му от управителя на „Агенция Кариера“ ООД. След извършване на подбор на лицата от целевите групи, избраните ще бъдат наети на работа. Наетите лица ще получат необходимия първоначален инструктаж и ще започнат същинската работа. 82 675.56 84 818.89
Доставка на комуникационно оборудване: За да се осъществява тази дейност е необходимо да се надгради съществуващата телефонна централа със софтуер за контактен център. Този софтуер ще даде възможност да се осъществяват телефонни продажби, като се осигурят 10 изходящи линии, на които ще работят новоназначените служители. Възможностите, които позволява наличната телефонна централа на „Агенция Кариера“ ООД са ограничени до приемане и генериране на обаждания и не е годна за осъществяване на телефонни маркетингови кампании. „Агенция Кариера“ ООД създава 10 работни места на нова за фирмата длъжност „Отговорник телефонни продажби“. За да е възможно новонаетите на тази длъжност служители да изпълняват своите професионални задължения е необходимо съществуващата телефонна централа на фирмата, да бъде надградена с нов софтуер за контактен център. По този начин те ще могат да изпъляват кампании по телефон за продажба на услугите и стоките, които клиентите на „Агенция Кариера“ ООД предлагат. Това ще позволи да се развие нова дейност във фирмата, за която вече има клиенти, които са готови да сключат дългосрочни договори и да се възползват от нея. Дейността е с код 82.20 Дейност на телефонни центрове за услуги. Новият софтуер, който ще бъде закупен ще даде възможност да се надградят нови функции в телефонната централа, които са изключително важни за работата на новонаетите служители на длъжност „Отговорник телефонни продажби“. Част от новите функции, които ще подкрепят работата на новонаетите лица от целевата група са: 1) Посрещане на клиенти (IVR). По тази начин те ще могат да обслужват по-голямо количество клиенти, без това да оказва влияние на качеството на тяхната работа. IVR системите предоставят директен достъп до персонализирана информация или пренасочват към отдел или администратор на информационна услуга. 2) Статистика на обажданията, която включва брой и продължителност на обаждания на целия контактен център и на отделния служител в него. По този начин клиентите ще получават информация за обема на работата по техния проект. 3) Автоматично избиране, при което телефонните номера от базите данни са предварително зададени и при приключване на един разговор на „Отговорник телефонни продажби“ да бъде автоматично набран следващия номер. 4) Запис на разговорите, което ще гарантира по-качествено обслужване и последващо прослушване на успешни и неуспешни разговори, за обратна връзка към служителите „Отговорник телефонни продажби“. 5) Слушане в реално време на разговора между клиент и „Отговорник телефонни продажби“, с възможност за даване на инструкции, без клиента да чува. С тази функционалност мениджърите могат да оказват помощ на новите служители, да ги обучават по време на работа. След закупуване на необходимия софтуер, той ще бъде инсталиран и конфигуриран за работа. 29 300.00 29 300.00
Информиране и публичност: Чрез дейността по информиране и публичност на проекта се цели да се достигне до най-широк кръг хора, които могат да се идентифицират като заинтересована страна, както и до широката общественост за възможностите пред работодателите, които са предоставени чрез процедура „Ново работно място 2015“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“. За получената от Европейския съюз безвъзмездна финансова подкрепа, чрез структурните му фондове, както и въздействието на проекта върху бенефициента и целевата група. Дейността ще бъде извършена съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. По този начин ще бъдат спазени единните стандарти при визуализацията на подкрепата на Европейските фондове, който се основава на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 Декември 2013 година. При всички мерки, които се предприемат от „Агенция Кариера“ ООД за информация, комуникация и публичност, изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на Европейския съюз на проекта, чрез поставянето на емблемата на Европейския съюз, упоменаване на фонда, който оказва подкрепа на проекта и общото лого за програмния период 2014-2020 година. При изпълнението на всички дейности в настоящия проект, които се съфинансират от фондовете на европейския съюз, бенефициента ще приложи необходимите комуникационна мерки, за да бъдат участниците в проекта и в конкретната дейности информирани за това финансиране. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта и с всяка една от дейностите по проекта, който се използва за доказателствен материал, ще бъде посочено, че се извършва със съдействието на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, която се финансира от Европейския социален фонд. След избирането на доставчик по тази дейност следвайки реда на ПМС №118/20.05.2014 г. ще бъде подписан договор с него. Този доставчик ще изработи и достави предвидените рекламни материали за изпълнение визуализацията и публичността по проекта. 2 500.00 2 425.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).