Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 331 TREES
Български

Programme: Environment Protection and Climate Change

Planning region: All

Description

The Fish Festival project is a promotional campaign aimed at raising public awareness of fishery and aquaculture products and improving the existing product supply chain infrastructure. The campaign will contribute to the achievement of the specific Union priority objectives, set out in Article 6 (5) of Regulation 508/2014, which will be implemented by promoting marketing and processing, improving the market organization for fishery and aquaculture products and promoting investment in the processing and marketing sectors, as well as the promotion of fishery and aquaculture products obtained through environmentally friendly methods. The project will focus on consumers and producers, processors and suppliers of fish and aquaculture. It will be held throughout the country. Its implementation consists of 15 activities and events in 14 regional towns. Within the campaign the following activities will be organized and carried out:1) National Fish Festival: 8 events in the towns of Sofia, Plovdiv Pazardzhik, Stara Zagora, Varna, Burgas, Rousse and Silistra, including the all-day accompanying program with a presenter, DJ, music groups, a chef / influencers, children's playground and a lottery; 2) Commercial Fish Festival, with workshops on the spot: 7 events in the towns of Sofia, Sliven, Yambol, Montana, Veliko Turnovo, Gabrovo and Haskovo, including a full-day accompanying program with a presenter, DJ, chef / influencers; Two case studies will measure the results of the project. Due to the need for additional visualization of the campaign and for raising the level of awareness and interest it is envisaged the production and dissemination of advertising materials. Promotional activities for the campaign will be entrusted with the development of photo, audio and video materials (electronic media, facebook, internet), as well as the publication of advertising messages and web banners in regional print media and internet media.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организиране и провеждане на промоционална кампания - Национален рибен фестивал и Търговски рибен фестивал : Планираната промоционална кампания ще даде възможност на потребители и производители, търговци и доставчици на риба и аквакултури да осъществят пряк контакт по между си. По този начин реално ще бъде скъсена веригата производител-потребител, като се даде възможност на производителите да предлагат своята продукция директно на потребителите, които да се запознаят и да оценят предимствата на българските продукти от риболов и аквакултури. Успешното провеждане на мероприятията в рамките на промоционаланата кампания, цели да мотивира целевата аудитория да консумира повече български рибни продукти и да подобри хранителните си навици. В рамките на изпълнение на проекта е заложено да се проведат общо 15 мероприятия, еднодневни и/или двудневни, 8 Национални рибни фестивала и 7 Търговски рибни фестивала, които ще покрият 14 области на страната. Избрани са едни от най-големите областни градове у нас, с което следва да се достигне и да се привлече максимално голям брой посетители от целевата аудитория, които са подробно описани в Концепцията за провеждане на промоционалната кампания (приложение към настоящото проектно предложение). Провеждането на двата фестивала се предвижда да се осъществи с помощта на организации на производители на рибни продукти, посредством които да се обезпечи участието на общо 18 изложителя за всяко едно от 15-те събития. Чрез тях ще се гарантира висока представителност на бранша от една страна и на голямо разнообразие на продукти от друга. Всяко едно от планираните събития ще включва съпътстваща програма, като: кулинарни дегустации с кулинарни уроци и готвене с публиката, в рамките на всяко едно събитие; осигуряване на водещ и DJ. Предвижда се да бъдат специално обособен и инфо-деск (информационен щанд) за посетителите, на които ще се предоставя експертна и актуална информация за Програмата и сектора, както и ще се разпространяват рекламните и информационни материали. В рамките на националните рибни фестивали ще се обособи рибен ресторант, на който ще предлага ястия приготвени от продуктите от риболов и аквакултури. За по-малките посетители се предвижда да се обособи детски кът, на който децата ще могат да се включат в различни мероприятия, които ще им позволят да се запознаят по-отблизо със сектора. Закриващата част на събитието ще бъде съпроводена от музикална програма, с цел привличане на повече посетители (с участието на минимум 2 групи/изпълнители). Предвижда да се състои и томбола с награди. По-време на всяко едно от седемте мероприятия от Търговски рибен фестивал е предвидено и провеждане на работни срещи с браншови организации и производители, представители на държавната администрация, експерти от Управляващия орган на Програмата, дистрибутори и други заинтересовани страни, които ще дискутират най-важното от случващото се в сектора, ще обменят опит и добри практики. Предвижда се участие в срещите да вземат до 50 души. Ще бъде осигурен и достъп за хора с увреждания. За всяка от работните срещи ще се организира и осъществи регистрация на участниците, както и ще им бъдат предоставени рекламни материали, включващи – блокнот, химикалка, анкетна карта. За анонсирането, популяризирането и повишаването на информираността на обществеността на дейностите и предстоящите активности по промоционалната кампания ще бъдат използвани разнообразни комуникационни канали, като национални и регионални медии онлайн, печатни издания, електронни медии (радиа), както и социалните мрежи, с цел привличане на голям брой участници. Всяко едно от предвидените мероприятия следва: • Да популяризира и рекламира сред обществото, както предстоящите събития, така и продуктите от риболов и аквакултури, включително и за продуктите добити чрез методите на устойчивост; • Да се извърши проучване относно постигнатите резултати, посредством проведената промоционална кампания на национално ниво; • Да популяризира приносът на Европейския съюз и в частност на Европейския фонд за морско дело и рибарство за развитието на сектора у нас. 821 120.00 769 264.20
Изработване и разпространение на рекламни материали: В рамките на проектното предложение си, кандидатът предвижда, с цел постигане на допълнителна визуализация на промоционалната кампания от една страна и от друга за повишаване нивото на информираност и заинтересованост на дефинираните таргет групи, да бъдат изработени и разпространени рекламни материали. Те са част от невербалните комуникационни канали, с помощта на които ще се търси максимална ефективност от осъществяването й. Рекламните материали, които ще бъдат изработени за целите на промоционалната кампания ще бъдат подчинени на следните принципи, а именно: единна концепция (визия) и оригинален дизайн за привличане вниманието на потребителите и широката общественост. Те ще се ползват по време на мероприятията от Националния рибен и Търговски рибен фестивал, както от изложители, така и за поощряване на широката общественост, посредством раздаване им по предварително уточнени критерии. Разпространяването на рекламните материали ще допринесе за популяризиране на кампанията, като същите ще бъдат съобразени с различните дейности и активности в рамките на събитията. Предвижда се за всяко едно мероприятие да бъдат изработени и разпространени по минимум 100 броя от следните артикули: тениска, шапка, чанти за многократна употреба, тематичен ключодържател, магнит за хладилник. Общият брой на изработените материали от всеки вид ще бъде минимум 1500. За целите на провеждане на активностите в детските кътове, в рамките на всяко събитие от 8-те мероприятия в Националния рибен фестивал, следва да се предвиди минимален брой от по 50 артикула. В тази връзка ще бъдат необходими по общо 400 броя от всеки артикул – плажна топка, пъзел, аквариум с рибки с магнит, плажна кърпа, комплект детски плавници и шнорхел. За томбола-игра с награден фонд в рамките на всеки Национален рибен фестивал се предвижда да бъдат раздадени по 3 артикула за всяко от 8-те мероприятия. В тази връзка ще бъдат изработени и раздадени общо 24 броя специални рекламни награди или по 8 броя от следните артикули: водоустойчив фотоапарат, комплект шнорхел с очила и надуваема лодка За провеждането на работните срещи ще бъдат осигурени: • 2 броя ролбанер; • До 100 броя еко блок-пад за всяка работна среща; • До 100 еко химикалки за всяка работна среща. Предложените материали едновременно ще носят посланията на проекта, както и ще привличат на вниманието на целевата аудитория. Дизайн на предложените рекламни материали Предлагаме, при възможност на всички рекламни материали да бъде инкорпорирано (брандирано) логото и слоган/тема на промоционалната кампания. При изработването им ще се спазват изискванията и мерките за информиране и публичност (визуализация) съгласно „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 и правилата на Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013, както и ще се помести логото на финансиращия фонд - Европейския фонд за морско дело и рибарство, а така също и на Програма за морско дело и рибарство (2014-2020). 73 907.00 56 807.50
Закупуване на програмно време за излъчване на рекламни клипове/спотове : В рамките на изпълнението на проектното предложение с цел популяризиране на мероприятията от промоционалната кампания, а именно: Национален рибен и Търговски рибен фестивал, кандидатът предвижда да бъдат изработени и съответно излъчени (разпространени) 2 (два) броя рекламни клипове/ спотове за същите. Излъчването на рекламните клипове и е част от комуникационния микс от дейности разписани в Концепцията, която е неразделна част от проектното предложение, ще има за цел да се достигане до целевата аудитория, привличане на по-голям интерес от страна на обществеността към събитията, реализиране на по-висока посещаемост, както и информиране и популяризиране на приносът на Европейския съюз – Европейския фонд за морско дело и рибарство и в частност на Програмата за развитие на сектора. Клиповете ще бъдат реализирани в две от най-големите радио вериги в страната – „МЕТРОРАДИО“ ЕООД, притежаваща правата/лицензията за излъчване на радиата: „Сити“, „БГ Радио“, „Радио 1“, „Радио Енерджи“ и радио „Вероника“ и „Радиокомпания Си.Джей“, притежаваща правата на пет радиостанции, включително и на - N-JOY и bTV Radio, чрез които се предвижда да бъдат разпространени клипове за кампанията. Посочените медии са с национален обхват и покриват изцяло териториите на областите, в които ще се проведат мероприятията от промоционалната кампания. Характеристики на предложените в проектното предложение електронни медии: 1. Радио веригата „Сити“ е сред най-модерните музикална радиостанция у нас. Аудиторията на медията е най-младата част от населението, на възраст от 15-25 години. Радио „Енерджи“ обхваща градското население между 18 и 49 години и е лидер сред музикалните радиа за работещите и добре образовани хора над 30 години в градовете с население над 50 000. Радио 1 – е също сред предпочитаните от слушателите радио станция. То се отличава с характерната си програма, която включва излъчването на любими класически хитове, от 90-те до днес. Медията е в топ 5 на най-слушаните радиостанции в страната, като то е и радиото с най-голямо покритие от музикалните станции в България. БГ Радио, като обхват и аудитория достига до повече от 100 000 души на ден, на възраст между 35 и 55 години, живеещи в големите български градове. Радио Вероника – също се има своята специфична аудитория. 2. Радиостанция N-JOY e една от най-големите музикални радиовериги в България и често заема челни позиции в националния радио ефира, спрямо проучванията на ГАРБ. Слушателите на медията са на възраст между 18 и 45 години. То се предпочита от населението в градовете. Има обхват в над 50 населени места. bTV Radio е водещо информационно-музикално радио с 9 града на излъчване в цялата страна. Това е новинарски бранд с най-висока степен на доверие в България. В ефира на bTV Radio, предвид характеристиките и насочеността му предлагаме да има само излъчвания на рекламните аудио клипове. В Радио N-JOY предлагаме да бъдат реализирани излъчвания, както на 2-та рекламни аудио спота, така и да се осъществи седмична игра в сутрешното им предаване „Инспектор N-JOY“, с цел привличане на по-голям интерес и съответно аудитория. За победителите във всяка една седмична игра се предвиждат награди, а именно: 4 водоустойчиви фотоапарата. Считаме, че посочените медии изцяло отговарят на търсената аудитория за промоционалната кампания, а именно: активни хора, с висше и средно образование и добър обществен статус. За срока на изпълнение на проектното предложение ще бъдат излъчени, както бе посочено по-горе 2 (два) радио спота, всеки с продължителност до 30 секунди. Единият радио клип ще популяризира 8-те мероприятия в рамките на Националния рибен фестивал и ще се разпространява в радиостанциите поне една седмица преди началото на първото събитие. Вторият радио спот ще да популяризира провеждането на 7-те изложения в рамките на Търговския рибен фестивал. Той ще се разпространява, също в радиостанциите, поне една седмица преди началото на първото събитие от втората част на кампанията. 55 348.00 55 348.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).