Организиране и провеждане на промоционална кампания - Национален рибен фестивал и Търговски рибен фестивал
: Планираната промоционална кампания ще даде възможност на потребители и производители, търговци и доставчици на риба и аквакултури да осъществят пряк контакт по между си. По този начин реално ще бъде скъсена веригата производител-потребител, като се даде възможност на производителите да предлагат своята продукция директно на потребителите, които да се запознаят и да оценят предимствата на българските продукти от риболов и аквакултури. Успешното провеждане на мероприятията в рамките на промоционаланата кампания, цели да мотивира целевата аудитория да консумира повече български рибни продукти и да подобри хранителните си навици.
В рамките на изпълнение на проекта е заложено да се проведат общо 15 мероприятия, еднодневни и/или двудневни, 8 Национални рибни фестивала и 7 Търговски рибни фестивала, които ще покрият 14 области на страната.
Избрани са едни от най-големите областни градове у нас, с което следва да се достигне и да се привлече максимално голям брой посетители от целевата аудитория, които са подробно описани в Концепцията за провеждане на промоционалната кампания (приложение към настоящото проектно предложение).
Провеждането на двата фестивала се предвижда да се осъществи с помощта на организации на производители на рибни продукти, посредством които да се обезпечи участието на общо 18 изложителя за всяко едно от 15-те събития. Чрез тях ще се гарантира висока представителност на бранша от една страна и на голямо разнообразие на продукти от друга.
Всяко едно от планираните събития ще включва съпътстваща програма, като: кулинарни дегустации с кулинарни уроци и готвене с публиката, в рамките на всяко едно събитие; осигуряване на водещ и DJ. Предвижда се да бъдат специално обособен и инфо-деск (информационен щанд) за посетителите, на които ще се предоставя експертна и актуална информация за Програмата и сектора, както и ще се разпространяват рекламните и информационни материали.
В рамките на националните рибни фестивали ще се обособи рибен ресторант, на който ще предлага ястия приготвени от продуктите от риболов и аквакултури. За по-малките посетители се предвижда да се обособи детски кът, на който децата ще могат да се включат в различни мероприятия, които ще им позволят да се запознаят по-отблизо със сектора. Закриващата част на събитието ще бъде съпроводена от музикална програма, с цел привличане на повече посетители (с участието на минимум 2 групи/изпълнители). Предвижда да се състои и томбола с награди.
По-време на всяко едно от седемте мероприятия от Търговски рибен фестивал е предвидено и провеждане на работни срещи с браншови организации и производители, представители на държавната администрация, експерти от Управляващия орган на Програмата, дистрибутори и други заинтересовани страни, които ще дискутират най-важното от случващото се в сектора, ще обменят опит и добри практики. Предвижда се участие в срещите да вземат до 50 души. Ще бъде осигурен и достъп за хора с увреждания.
За всяка от работните срещи ще се организира и осъществи регистрация на участниците, както и ще им бъдат предоставени рекламни материали, включващи – блокнот, химикалка, анкетна карта.
За анонсирането, популяризирането и повишаването на информираността на обществеността на дейностите и предстоящите активности по промоционалната кампания ще бъдат използвани разнообразни комуникационни канали, като национални и регионални медии онлайн, печатни издания, електронни медии (радиа), както и социалните мрежи, с цел привличане на голям брой участници.
Всяко едно от предвидените мероприятия следва:
• Да популяризира и рекламира сред обществото, както предстоящите събития, така и продуктите от риболов и аквакултури, включително и за продуктите добити чрез методите на устойчивост;
• Да се извърши проучване относно постигнатите резултати, посредством проведената промоционална кампания на национално ниво;
• Да популяризира приносът на Европейския съюз и в частност на Европейския фонд за морско дело и рибарство за развитието на сектора у нас. |
821 120.00
|
769 264.20
|
Изработване и разпространение на рекламни материали: В рамките на проектното предложение си, кандидатът предвижда, с цел постигане на допълнителна визуализация на промоционалната кампания от една страна и от друга за повишаване нивото на информираност и заинтересованост на дефинираните таргет групи, да бъдат изработени и разпространени рекламни материали. Те са част от невербалните комуникационни канали, с помощта на които ще се търси максимална ефективност от осъществяването й.
Рекламните материали, които ще бъдат изработени за целите на промоционалната кампания ще бъдат подчинени на следните принципи, а именно: единна концепция (визия) и оригинален дизайн за привличане вниманието на потребителите и широката общественост. Те ще се ползват по време на мероприятията от Националния рибен и Търговски рибен фестивал, както от изложители, така и за поощряване на широката общественост, посредством раздаване им по предварително уточнени критерии. Разпространяването на рекламните материали ще допринесе за популяризиране на кампанията, като същите ще бъдат съобразени с различните дейности и активности в рамките на събитията.
Предвижда се за всяко едно мероприятие да бъдат изработени и разпространени по минимум 100 броя от следните артикули: тениска, шапка, чанти за многократна употреба, тематичен ключодържател, магнит за хладилник. Общият брой на изработените материали от всеки вид ще бъде минимум 1500.
За целите на провеждане на активностите в детските кътове, в рамките на всяко събитие от 8-те мероприятия в Националния рибен фестивал, следва да се предвиди минимален брой от по 50 артикула. В тази връзка ще бъдат необходими по общо 400 броя от всеки артикул – плажна топка, пъзел, аквариум с рибки с магнит, плажна кърпа, комплект детски плавници и шнорхел.
За томбола-игра с награден фонд в рамките на всеки Национален рибен фестивал се предвижда да бъдат раздадени по 3 артикула за всяко от 8-те мероприятия. В тази връзка ще бъдат изработени и раздадени общо 24 броя специални рекламни награди или по 8 броя от следните артикули: водоустойчив фотоапарат, комплект шнорхел с очила и надуваема лодка
За провеждането на работните срещи ще бъдат осигурени:
• 2 броя ролбанер;
• До 100 броя еко блок-пад за всяка работна среща;
• До 100 еко химикалки за всяка работна среща.
Предложените материали едновременно ще носят посланията на проекта, както и ще привличат на вниманието на целевата аудитория.
Дизайн на предложените рекламни материали
Предлагаме, при възможност на всички рекламни материали да бъде инкорпорирано (брандирано) логото и слоган/тема на промоционалната кампания. При изработването им ще се спазват изискванията и мерките за информиране и публичност (визуализация) съгласно „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 и правилата на Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013, както и ще се помести логото на финансиращия фонд - Европейския фонд за морско дело и рибарство, а така също и на Програма за морско дело и рибарство (2014-2020).
|
73 907.00
|
56 807.50
|
Закупуване на програмно време за излъчване на рекламни клипове/спотове : В рамките на изпълнението на проектното предложение с цел популяризиране на мероприятията от промоционалната кампания, а именно: Национален рибен и Търговски рибен фестивал, кандидатът предвижда да бъдат изработени и съответно излъчени (разпространени) 2 (два) броя рекламни клипове/ спотове за същите. Излъчването на рекламните клипове и е част от комуникационния микс от дейности разписани в Концепцията, която е неразделна част от проектното предложение, ще има за цел да се достигане до целевата аудитория, привличане на по-голям интерес от страна на обществеността към събитията, реализиране на по-висока посещаемост, както и информиране и популяризиране на приносът на Европейския съюз – Европейския фонд за морско дело и рибарство и в частност на Програмата за развитие на сектора.
Клиповете ще бъдат реализирани в две от най-големите радио вериги в страната – „МЕТРОРАДИО“ ЕООД, притежаваща правата/лицензията за излъчване на радиата: „Сити“, „БГ Радио“, „Радио 1“, „Радио Енерджи“ и радио „Вероника“ и „Радиокомпания Си.Джей“, притежаваща правата на пет радиостанции, включително и на - N-JOY и bTV Radio, чрез които се предвижда да бъдат разпространени клипове за кампанията. Посочените медии са с национален обхват и покриват изцяло териториите на областите, в които ще се проведат мероприятията от промоционалната кампания.
Характеристики на предложените в проектното предложение електронни медии:
1. Радио веригата „Сити“ е сред най-модерните музикална радиостанция у нас. Аудиторията на медията е най-младата част от населението, на възраст от 15-25 години. Радио „Енерджи“ обхваща градското население между 18 и 49 години и е лидер сред музикалните радиа за работещите и добре образовани хора над 30 години в градовете с население над 50 000. Радио 1 – е също сред предпочитаните от слушателите радио станция. То се отличава с характерната си програма, която включва излъчването на любими класически хитове, от 90-те до днес. Медията е в топ 5 на най-слушаните радиостанции в страната, като то е и радиото с най-голямо покритие от музикалните станции в България. БГ Радио, като обхват и аудитория достига до повече от 100 000 души на ден, на възраст между 35 и 55 години, живеещи в големите български градове. Радио Вероника – също се има своята специфична аудитория.
2. Радиостанция N-JOY e една от най-големите музикални радиовериги в България и често заема челни позиции в националния радио ефира, спрямо проучванията на ГАРБ. Слушателите на медията са на възраст между 18 и 45 години. То се предпочита от населението в градовете. Има обхват в над 50 населени места. bTV Radio е водещо информационно-музикално радио с 9 града на излъчване в цялата страна. Това е новинарски бранд с най-висока степен на доверие в България. В ефира на bTV Radio, предвид характеристиките и насочеността му предлагаме да има само излъчвания на рекламните аудио клипове. В Радио N-JOY предлагаме да бъдат реализирани излъчвания, както на 2-та рекламни аудио спота, така и да се осъществи седмична игра в сутрешното им предаване „Инспектор N-JOY“, с цел привличане на по-голям интерес и съответно аудитория. За победителите във всяка една седмична игра се предвиждат награди, а именно: 4 водоустойчиви фотоапарата.
Считаме, че посочените медии изцяло отговарят на търсената аудитория за промоционалната кампания, а именно: активни хора, с висше и средно образование и добър обществен статус.
За срока на изпълнение на проектното предложение ще бъдат излъчени, както бе посочено по-горе 2 (два) радио спота, всеки с продължителност до 30 секунди. Единият радио клип ще популяризира 8-те мероприятия в рамките на Националния рибен фестивал и ще се разпространява в радиостанциите поне една седмица преди началото на първото събитие. Вторият радио спот ще да популяризира провеждането на 7-те изложения в рамките на Търговския рибен фестивал. Той ще се разпространява, също в радиостанциите, поне една седмица преди началото на първото събитие от втората част на кампанията. |
55 348.00
|
55 348.00
|