Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Environment Protection and Climate Change

Planning region: All

Description

Trough the project we intend to draw up a complete conception including the design of various types of audio-visual materials that will be produced and then used for advertising and information campaigns. As another activity we plan to provide hosting and maintenance of the our internet channel: OPTTI website . The project will perform different types of activities related to media services, such as organization, planning and implementation of information campaigns in the media and other communication channels ; purchase of advertising time and advertising space in print, digital (Internet) media, foreign advertising space. Projects duration is 78 months from 01.07.2016.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Разработване на идейна концепция, дизайн и изготвяне на аудио-визуални формати: Дейност 1: За нуждите на ОПТТИ, с цел съвременно и адекватно представяне на новите приоритети и постигнатото до момента, е необходимо да бъдат изработени нови аудио- визуални материали, които да достигнат до широката общественост . Разработването на материалите е в съответствие и в изпълнение на годишния план за дейностите на ОПТТИ, като тази процедура е дефинирана в Националната комуникационна стратегия. На база на досегашния ни опит и необходимостта от целенасочено планиране и ефективно изразходване на публичния ресурс за комуникационни дейности, считаме, че преди производството на аудио- визуални формати е необходимо да бъде изработена цялостна концепция със синхронизирана визия и дизайн за аудио-визуално представяне на ОПТТИ – телевизионни и радио-клипове, интерактивни и статични банери, визуализация за използване в печатни материали и медийно представяне на ОПТТИ. Предвижда се изработването на минимум един брой такава цялостна концепция. Аудио- визуалните формати ще включват широк набор и видове материали, които ще се излъчват и използват по време на медийни и комуникационни кампании. Възможни формати за изработване са: всякакъв вид банери за интернет, аудио спотове, видео клипове, презентации, матерали за печатни медии, външна реклама, плакати и други, като минималното планирано количество е по един брой за всеки вид аудиовизуален материал. 171 999.60 117 699.60
Дейност 2: Хостинг и системна поддръжка на интернет сайт на ОПТТИ: Дейност 2 съдържа следното: 1. осигуряване на „горещ телефон“ и интернет комуникация (електронна поща) за администраторите и регистрираните потребители на електронния портал на ОПТ; 2. осигуряване на системна поддръжка и частична актуализация на интернет страницата при необходимост и преценка от страна на Възложителя; 3. предоставяне на консултации, свързани с използването на системата, например: за подобряване на форматирането на качваната информация; при (частична) промяна на структурата на сайта; при регистрация и настройване на нови потребители и групи; 4. отстраняване на технически неизправности в работата на сайта, ако възникнат; 5. оказване на съдействие при изготвяне на справки за използването на сайта с цел по-доброто му използване или при одит; 6. поддръжка на тестова/развойна версия на сайта на адрес – http://optest.gateway.bg. 30 000.00 24 161.60
Дейност 3: Дейности по медийно обслужване във връзка с изпълнение на мерки по информация и публичност на ОПТТИ: Дейност 3: Предметът на дейностите включват широк набор от комуникационно и медийно обслужване, чрез изпълнение и предоставяне на комуникационни услуги и закупуване на рекламни площи и време, включващи следните основни поддейности: - Планиране и осъществяване на комуникационно- информационни кампании по конкретни поводи. - Организация, планиране и осъществяване на имиджови дейности и кампании в медиите. - Закупуване на рекламно време и рекламни площи в печатни, дигитални медии и външна реклама. Предвид особеностите на комуникационния процес, който се характеризира с интензивна динамика и има моменти на непредвидимост, е трудно да се дефинира с точност количествени изражения за дейност 3. Изхождайки от предишен опит, а както и на база практики на други институции, се предвижда външно възлагане на един изпълнител, който да поеме пълното комуникационно и медийно обслужване, като в хода на договора възложителят преценява своите нужди и съобразно тях дефинира конкретни заявки към изпълнителя за подготовка и реализиране на кампании. Като минимални количества на годишна база би могло да се посочи минимум два броя кампании, но посоченото количество би могло да бъде и многократно надвишено в хода на комуникирането на програмата, т.к. тези дейности са обвързани и с други дейности от различен характер, пряко свързани с ОПТТИ. 244 303.60 244 303.20

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).