The integration of some of the most vulnerable groups on the labour market – young people aged up to 29, including and the long-term unemployed/inactive persons over that age, is one of the biggest challenges for the workforce in our times - the unemployment rate in the country continues to be above the EU-28 average (6.2%). The objectives of the project proposal address the main problem of these groups – the lack of highly qualified resourced jobs in the labour market, offering opportunities for sustainable and long-term development.
The Target group are 2 long-term unemployed / inactive people; 1 unemployed person over the age of 54 years; 2 unemployed youths aged up to 29.
The overall objective of the project proposal is the creation of 6 sustainable jobs for 5 unemployed and inactive persons. Specific objectives:
- Integration of the representatives of the target group in the labour market, through the hiring of unemployed and inactive persons for a period of 12 months;
- Resource providing 5 skilled jobs, through provision of office furniture and computer equipment;
- Ensuring the sustainable employment of the persons from the target group after completion of the project, by keeping the jobs created for a minimum of 12 months for at least 50% of them.
Expected results:
- Employment of 5 individuals from the target groups for a period of 12 months;
- 5 Resource-provided new jobs;
- Increased human resources and ensured sustainable employment in the company after the completion of the project.
Main activities:
Activity 1: Organization and management of the project;
Activity 2: Purchase of equipment and furniture associated with the creation of new jobs;
Activity 3: Employment of unemployed and inactive persons for a period of 12 months;
Activity 4: Information and publicity.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Организация и управление на проекта: Целта на дейността е успешната и навременна реализация на проекта.
Един от най-важните фактори за успешното осъществяване на проекта е обезпечеността му с квалифициран човешки ресурс, притежаващ необходимата практика и опит в администрирането и отчитането на проектни дейности. За целта дейността ще бъде възложена на външна организация - изпълнител с опит в управлението на проекти по ОП РЧР и други европейски и национални програми.
Дейността включва:
• Сключване на договор с външен изпълнител за предоставяне на услуги по управление на проекта;
• Изготвяне на отчети за отработено време по проекта;
• Изготвяне на детайлен план-график за изпълнение на проекта;
• Изготвяне на регулярни доклади за напредъка;
• Подготовка на документация, обявяване и провеждане на тръжни процедури, изготвяне на междинни и заключителен технически доклади и искания за плащане.
Изпълнението на настоящия проект може да се раздели най-общо на три етапа:
Етап 1 – Подготвителен, включващ:
• Сключване на договор с външен изпълнител, определяне на екип за управление на проекта, работни срещи за стартиране на проекта и разпределяне на отговорностите и задачите;
• Избор и възлагане на външни изпълнители на дейности в рамките на проекта.
Етап 2 – Етап на изпълнение, включващ:
• Изпълнение на договорите с външни изпълнители по проекта;
• Координация и управление на проекта, отчитане на напредъка, организация на плащанията, вътрешен мониторинг и контрол на изпълнението;
• Дейности по информация и публичност;
Етап 3 – Заключителен етап, включващ:
• Генериране на окончателни технически доклад и финансов отчет, даващи информация за постигнатите цели, използваните ресурси и получените резултати.
5 000.00
5 000.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане и ДНА, свързани със създаването на нови работни места.: Дейността има за цел да осигури необходимото оборудване/обзавеждане за обезпечаване на новите работни места.
Дейността включва:
- Доставка на 4 бр. бюра (за ресурсно осигуряване на работата на административните специалисти и медицинските сестри);
- 4 бр. работни столове (за ресурсно осигуряване на работата на административните специалисти и медицинските сестри);
- 5 бр. служебни мобилни телефона (за ресурсно осигуряване на работата на всички новонаети служители) ;
- 2 бр. лаптопа (за ресурсно осигуряване на работата на административните специалисти);
- 2 бр. Microsoft Office пакета (за закупените лаптопи);
- 2 бр. шкафове;
- 2 бр. гардероби.
Етапи на изпълнение:
Предвид спецификите на оборудването / ДНА, обект на доставка, както и стойността им, неизискваща провеждане на тръжна процедура (избор с публична покана) съгласно разпоредбите на ПМС № 118 / 20.05.2014 г., дейността ще бъде реализирана в първия подготвителен месец:
1) Етап 1 – Подготвителен (месец 1): Директно възлагане на дейността за изпълнение на външни изпълнители съгласно разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. и УО. Сключване на договори с изпълнителите.
2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месец 1):
Доставка и монтаж на закупеното оборудване и обзавеждане.
3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 1):
Отчетност – маркиране на закупените активи с информационни стикери, изготвяне на съпътстващи разходо-оправдателни документи – приемателно-предавателни протоколи, снимки, гаранционни карти, лицензии, други приложими.
Закупуването на посоченото оборудване е необходимо за създаването на новите работни места за представителите от целевата група.
Оборудването ще бъде запазено за срок от минимум 5 години след приключване на проекта.
11 710.00
11 606.00
Наемане на 5 лица за период от 12 месеца на длъжностите от групата професии:
- 2263 Специалисти по медицински екология, хигиена и здравословни условия на труд: 2 лица;
- 832 Водачи на леки автомобили и мотоциклет: 1 лице;
- 242 Административни специалисти: 2 лица.
: Целта на дейността е да бъдат предоставени средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както и дължимите от работодателя осигурителни плащания към които се отнася разкритото работно място за период от 12 месеца.
ЕТ „Д-р Магдалена Иванова – АИППМП“ ще осигури заетост за период от 12 месеца на 5 лица от целевите групи, попадащи в категориите:
- Продължително безработни и неактивни лица: 2 лица;
- Безработни лица на възраст над 54 г.: 1 лице;
- Безработни младежи до 29 г. вкл.: 2 лица.
Лицата ще бъдат наети по трудово правоотношение на длъжностите от групата професии съгласно НКПД:
- 22636005 Експерт, здравословни и безопасни условия на работа: 2 лица (1 лице до 29 г. и 1 продължително безработно или неактивно лице);
- 832 Водачи на леки автомобили и мотоциклет: 1 продължително безработно или неактивно лице;
- 242 Административни специалисти: 2 лица ( 1 лице над 54 г. и 1 продължително безработно или неактивно лице).
Етапи на дейността:
1) Подготвителен (месец 1):
Ще бъде извършен подбор на лицата, които ще бъдат включени в дейността. 100 % от целевата група влиза в една от следните специфични категории по процедура BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015“:
- Продължително безработни и неактивни лица;
- Безработни лица на възраст над 54 г.;
- Безработни младежи до 29 г. вкл.
Селекцията ще се осъществи анализ на индивидуалните профили на лицата от целевата група и провеждане на интервюта.
2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месеци 2-14)
- Сключване на срочни трудови договори (пълен работен ден) по Чл. 68, ал. 1, т. 1 КТ с представителите от целевата група, преминали успешно интервю и избрани в рамките на селекцията в подготвителния етап. Включване на целевата група в субсидирана заетост за период от 12 месеца.
- Предоставяне на дейности по трудова медицина: консултация на работодателя за прилагане на превантивните подходи за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд; наблюдение и оценка на здравното състояние на работещите; оценка на риска.
3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 14):
Прекратяване на субсидираната заетост и попълване на анкетни карти от целевата група. Осъществяване на обратна връзка и последващ мониторинг на развитието на лицата от целевата група. Запазване на новосъздадените работни места за минимум 12 месеца на минимум 50 % от наетите по проекта лица, след приключване на договора за безвъзмездна помощ.
39 453.12
43 346.82
Информиране и публичност: Изпълнението на дейността предвижда осигуряване на мерки по информация и публичност за проекта, съгласно условията и изискванията на „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020.“
Целта на дейността е популяризиране на проекта и финансовата помощ, предоставена по ОП „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от ЕСФ на Европейския съюз.
Дейността включва:
- Поставяне на 10 бр. плакати (минимален размер А3) на видно за обществеността място;
- Поставяне на 19 бр. информационни стикери на подходящо място на повърхността на оборудването.
- Поставяне на 1 бр. банер (стойка и винил)
- Изготвяне на 100 бр. флаери.
Етапи на изпълнение:
1) Етап 1 – Подготвителен: (месец 1):
- избор на външен изпълнител по ПМС № 118/20.05.2014г.;
- изготвяне на техническо задание и спецификации за информационните материали, проект на договор и приемателни протоколи.
2) Етап 2 – Етап на изпълнение: Информиране на обществеността (месеци 2-14) чрез разпространение на информационните материали.
528.00
528.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN