Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 235 TREES
Български

Programme: Environment Protection and Climate Change

Planning region: All

Description

ECOPRINT GLASS is a limited liability company having head office and management address in Osenovo, Varna.The company has a trade office in Varna and production factories in Osenovo and Plovdiv.All machines envisaged in the project will be delivered in the factory in Plovdiv.
The main activity of the company is decoration and frosting of glass containers.The company does decoration in two directions.First,it performs automatic placement of coating(lacquering with paints of water base)and etching of glass containers for the alcohol industry.Second,it places screen printing with UV paints or high-temperature paints on untreated bottles or glass containers that have been frosted chemically beforehand and placement of pad printing.
The main necessities of the company are about increasing the production capacity and export potential.Satisfying both of those is one of the main objectives of the project.Through implementation of the activities stipulated in the project,namely activities for adding new characteristics and improving some existing products and services,activities for diversification of the product and service assortment of the company,and activities for adopting new technologies for improving resource effectiveness and efficacy in the production process it'll be able to achieve the general objective of the project.As main results of the implementation of the activities optimization of the production process,placing screen printing on square-shaped and multi-walled items and printing on the neck of the bottle,introducing a new kind of decoration–metaled goods,adopting a technology to decrease the use of resources in the production process–decreased amount of paints and spoilage,increasing of the production capacity and the export potential of the company are expected.To achieve the results as per the project the purchase of a Painting through Injecting with a Vacuum Vapourizing Coating Machine and an Automatic Screen Printing Machine is provided for.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие - 1 брой Чрез закупуването на Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие ще бъде възможна оптимизацията на производствения процес, което ще допринесе за изпълнението на дейността - подобряване на производствените процеси. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 10 месец до 11 месец) 5. Визуализация на проекта (от 10 месец до 11 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. 490 000.00 490 000.00
Дейности за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на фирмата (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие - 1 брой Чрез закупуването на Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие ще бъде възможно предлагането на нов вид декорация – метализирани изделия, което ще допринесе за изпълнението на дейността - разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на фирмата. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 10 месец до 11 месец) 5. Визуализация на проекта (от 10 месец до 11 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. 0.00 0.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие - 1 брой Чрез закупуването на Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие ще бъде възможно внедряване на технология за намаляване използването на ресурси в производствения процес, което ще допринесе за намаляване използването на боя, а от там и за изпълнението на дейността - внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 10 месец до 11 месец) 5. Визуализация на проекта (от 10 месец до 11 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. 0.00 0.00
Дейности за добавяне на нови характеристики и подобряване на съществуващите продукти и услуги (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Автоматична ситопечатна машина - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Автоматична ситопечатна машина - 1 брой Чрез закупуването на Автоматична ситопечатна машина ще бъде възможно добавянето на нови характеристики и подобряването на съществуващите продукти на фирмата (поставяне на ситопечат върху изделия с квадратна форма и многостен и печат върху гърлото на бутилката), което ще допринесе за изпълнението на дейността. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 10 месец до 11 месец) 5. Визуализация на проекта (от 10 месец до 11 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. 0.00 317 000.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Автоматична ситопечатна машина - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Автоматична ситопечатна машина - 1 брой Чрез закупуването на Автоматична ситопечатна машина ще бъде възможно внедряване на технология за намаляване използването на ресурси в производствения процес, което ще допринесе за намаляване брака, а от там и за изпълнението на дейността - внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 10 месец до 11 месец) 5. Визуализация на проекта (от 10 месец до 11 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).