Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Environment Protection and Climate Change

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at establishing 28 municipal centers for consulting services (mobile offices) of the National Agricultural Advisory Service (NAAS). The mobile offices will be independent territorial units of the NAAS and will complement the activity of the regional offices of the Office.
The mobile offices will perform mainly the following activities: providing advice and consultations to small farms; organization of information events for small agricultural holdings in different settlements; visits to small farms to clarify the conditions for application under the Thematic Subprogramme on the Development of Small Farms and other measures financed through the EAFRD and to provide other advice and consultations directly related to the activities of agricultural holdings.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подготовка на работни помещения за мобилните общински офиси: Сключване на договор за ползване на помещение за нуждите на 28-те мобилни офиса и извършване на текущи ремонтни дейности при необходимост. На база на вече подадени оферти/уведомления ще се предприемат необходими действия за да се сключат договори със собствениците на офис помещенията, които ще се ползват от експертите на мобилните офиси. Ще се предприемат и необходимите действия за да се осигурят и работните места, в които ще работят шестте координаторите на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, като се определят помещенията, в които те ще бъдат настанени и се обособят работни места в тях. 0.00 4 335.48
Осигуряване на офис обзавеждане : Осигуряване на офис обзавеждане (климатици, мебели и друго офис обзавеждане) за нуждите на служителите в 28-те мобилни офиси и на шестте координатори на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 8 (Основна информация и таблица на заявените разходи) и Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение), в т.ч. провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител за закупуване и доставка на обзавеждането в офис помещението. Закупуването на офис обзавеждането е с цел осигуряване на нормални условия за работа на служителите в 28-те мобилни офиси и на шестте координатори на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво 194 679.50 157 255.26
Осигуряване на офис техника/оборудване и софтуер: Осигуряване на офис техника/оборудване и софтуер (компютърни конфигурации, мултифункционално устройство (МФУ)- черно-бяла копирна система, мултифункционално компактно (лесно преносимо) устройство, телефонни апарати, софтуерни лицензи за антивирусна защита и др. ) за нуждите на служителите в 28-те мобилни офиси и на шестте координатори на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 8 (Основна информация и таблица на заявените разходи) и Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение) в т.ч. провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител за закупуване и доставка на техниката в офис помещението; Закупуването на офис техника е необходимо с цел качествено и своевременно изпълняване на служебните задължения в т.ч. чрез закупването на: - компютърни конфигурации и лаптоп – ще бъде осигурена възможност за работа от различни места в обхвата на мобилния офис (МО), в това число при посещение на място в стопанствата, при провеждане на информационни събития и изнесени приемни; - МФУ преносимо - ще бъде осигурена възможност за отпечатване и разпространение на допълнителна информация, свързана с дейността на консултираните лица, от различни точки в обхвата на МО, в това число при посещение на място в стопанствата, при провеждане на информационни събития и изнесени приемни. - Телефони – осъществяване на комуникация със земеделските стопани, координаторите на централно ниво и други институции свързани с дейността на МО, използване на GPS апликация с цел точно и бързо локализиране и достигане до различни населени места и земеделски стопанства, както и заснемане на снимков материал при посещение на място в стопанствата, при провеждане на информационни събития и изнесени приемни; - Мултимедия - За улесняване трансфера на знания чрез визуално представяне на актуална информация, в това число по мерки и схеми финансиране от ЕЗФРСР, специализирана информация в областта на растениевъдството, животновъдството и аграрната икономика; - Софтуерен лиценз – с цел повишаване на информационната сигурност и опазване личните данни на земеделските стопани от нерегламентиран достъп; 430 329.84 403 084.07
Осигуряване на служебни автомобили за нуждите на МО : Осигуряване на служебен автомобил за нуждите на служителите в 28-те мобилни офиси и на шестте координатори на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 8 (Основна информация и таблица на заявените разходи) и Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение) в т.ч. провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнител за закупуване и доставка на автомобила. Чрез закупуването на автомобилите ще се гарантира осъществяването на служебни пътувания, в това число достигане до земеделските стопани чрез посещение на място в стопанствата и провеждане на изнесени приемни. 1 227 450.00 1 226 946.00
Провеждане на обществена поръчка за предпечат и печат на информационни материали;: Провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител за услугите и дейностите свързани с предпечат и печат на информационни материали за нуждите на служителите в 28-те мобилни офиси , съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение) 0.00 10 516.80
Провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител за услугите и дейностите, свързани с осигуряване на логистика при организиране на информационни събития: Провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител за услугите и дейностите свързани с осигуряване на логистика при организиране на информационни събития за нуждите на служителите в 28-те мобилни офиси и на шестте координатори на регионално ниво, съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 8 (Основна информация и таблица на заявените разходи) и Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение) 0.00 65 710.80
Провеждане на конкурс и избор на експерти за работа в МО.: Провеждане на конкурс и избор на експерти за работа в МО. 0.00 0.00
Назначаване и обучение на експертите за работа в МО;: Назначаване и обучение на експертите за работа в МО; 0.00 0.00
Предоставяне на съветнически и консултантски услуги: Предоставяне на съветнически и консултантски услуги от 28-те мобилни офиса при предоставяне на съветническите и консултантски услуги в т.ч.: -предоставяне на съвети и консултации на земеделски стопани (основно на малки земеделски стопани, които попадат в границите на определението за малко земеделско стопанство по Тематичната подпрограма за развитие на малките земеделски стопанства) в т.ч. разясняване на условията и изискванията за кандидатстване по специално насочените към тях подмерки и мерки по Програмата за развитие на селските райони, както и по други схеми и мерки, финансирани чрез Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР); -предоставяне на други съвети и консултации, пряко свързани с дейността на земеделските стопанства; -посещения на земеделски стопанства (основно малки стопанства) за разясняване на условията за кандидатстване по Тематичната подпрограма и по други мерки; -организиране и провеждане на изнесени приемни в населени места попадащи в обхвата на МО; Координиране, контролиране и подпомагане от шестте регионални координатори и двамата координатори на централно ниво на служителите в 28-те мобилни офиса при предоставяне на съветническите и консултантски услуги 7 824 000.00 892 723.21
Организиране и провеждане на информационни събития : Организиране и провеждане на информационни събития (основно за малки земеделски стопанства) на общинско и регионално ниво, свързани с дейността на мобилните офиси, съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 8 (Основна информация и таблица на заявените разходи) и Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение) 484 800.00 0.00
Разпространение на информационни материали: Изготвяне, отпечатване и разпространение на информационни материали (основно за малки земеделски стопанства), съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение) 92 946.00 0.00
Ресурсно обезпечаване на създадените мобилни офиси: Осигуряване на необходимите ресурси ( в т.ч. офис консумативи, гориво, консумативи, комуникации и др.) за нормалната дейност на служителите в 28-те мобилни офиси и шестте координатори на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, както и поддържане на помещенията в които те работят 1 185 600.00 133 908.48

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).