Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (чрез наемането на квалифициран персонал - 4 души и чрез закупуването на ДМА - 13 бр. и ДНА - 1 бр.): Предметът на настоящия проект е да бъде свързан със създаването на универсален вертикално интегриран продукт, включващ всички дейности от инвестиционното проектиране - устройствено планиране, инвестиционо проектиране, градския дизайн и вътрешния интериор. Предлаганата услуга представлява комплексно решение за клиентите - от първоначалното проучване за даден имот, през крайната фаза на проектиране до въвеждането на съответната сграда/обект и пускането му в експлоатация. За реализирането на тази услуга ще са необходими редица проектантски (дизайнерски) материали и консумативи, които при точното използване и съчетаване ще доведат до получаването на търсеното комплексно решение за нашите клиенти.
Като начална стъпка, за реализирането на тази дейност ще бъде нает квалифициран персонал, който да създаде за своите клиенти универсален вертикално интегриран продукт - 4 бр. специалисти и бъде закупено (от външен доставчик) необходимото за тази цел оборудване: Дигитален флипчарт със стойка – 1 бр., Таблет – 1 бр., Дрон – 1 бр., Стационарен компютър – 3 бр., Преносим компютър – 1 бр., Лазарен далекомер – ролетка – 1 бр., Плотер – 1 бр., Фотоапарат – 1 бр., Цветна мултифункционална машина A3 – 1 бр., Пространствен 3D Скенер – 1 бр., 3D Принтер за Архитектурни Модели – 1 бр., Сгъваща машина за чертежи – 1 бр., Ролков нож- 1 бр. За реализацията на вертикално интегрирания компклексен проект ще се инвестира в хардуерни продукти под формата на компютърна, презентационна, плотираща и изграждаща обеми техника и софтуерни продукти под формата на софтуерни продукти за изграждане на Строително-Информационен Модел (чертожен софтуер). Този модел създава възможност за работа върху даден проект едновременно на различни специалисти участващи в фазите на инвестиционния процес.
Посредством закупеното по проекта оборудване ще бъде обезпечен целия работен процес, за да може наетите по проекта хора да създадат универсален по рода си вертикално интегриран продукт с цел удовлетворяване желанията на нашите клиенти.
Паралелно с доставката на закупените машини, по проекта ще бъдат осигурени и необходимите материали/консумативи: плексиглас за лазера; МДФ за лазера; PLA за 3D принтера, чертожна дъска, тонери за принтери, тонери за плотери, ролки хартия за плотиране, щори, класьори, както и други материали/консумативи, използвани при архитектурните и проектантски дейности.
На следващо място, като задължителна част от настоящия проект се предвижда изготвянето на Пазарен анализ и проучване за реализация на предприемаческата идея. За всеки бъдещ предприемач, предлагащ нов вид услуга е абсолютно задължително да се сдобие с подобен подробен анализ, който да му помогне да определи пазарните възможности на услугата. Нашата млада, предприемчива компания не прави изключение от тази максима, именно поради това, посредством външно възлагане, ще бъде изработен подробен пазарен анализ, за да може максимално бързо и всеобхватно създаденият веттикално онтегрираният модел да бъде представен по най-правилния и достъпен начин на пазара, да може бъдещите клиенти да се възползват от предимствата на това комплексно решение.
Не на последно място, по проекта се предвижда създаването на интернет страница, която ще бъде официалната електронна визитна картичка на "Нуева Архитектура" ЕООД, чрез нея всички заинтересовани лица - клиенти, доставчици, партньори, ще могат по бърз и удобен начин да се свържат с нашите представители. Създаването на интернет страница на организацията има двояко значение - от една страна, за популяризиране на младата и перспективна компания, а от друга - за осъществяване на on-line комуникация с нашите потенциални клиенти и доставчици. |
198 000.00
|
167 037.18
|
Визуализация на проекта (1 информационна табела, 2 плаката, 150 промоционални материала, 13 стикера): С цел осигуряване на визуализация на финансирането от страна на Европейския съюз ще бъдат изработени 1-а информационна табела, 2-а плаката, раздадени 150 броя промоционални материали, посатвени 13 броя стикери (на всеки актив по един стикер), като за целта ще бъдат използвани услугите на външна фирма изпълнител. Информационната табела ще бъде разположена в мястото на изпълнение на проекта, а именно в наетото помещение, което ще бъде осигурено за целите на проектната инвестиция, разположена в гр. Варна. С цел информиране на местната общественост ще бъдат раздадени изработените 100 броя информационни материали. Също там ще бъдат залепени и стикерите след доставката на закупеното по проекта оборудване: Дигитален флипчарт със стойка – 1 бр., Таблет – 1 бр., Дрон – 1 бр., Стационарен компютър – 3 бр., Преносим компютър – 1 бр., Лазарен далекомер – ролетка – 1 бр., Плотер – 1 бр., Фотоапарат – 1 бр., Цветна мултифункционална машина A3 – 1 бр., Пространствен 3D Скенер – 1 бр., 3D Принтер за Архитектурни Модели – 1 бр., Сгъваща машина за чертежи – 1 бр., Ролков нож- 1 бр. Информационните материали ще бъдат разработени, съгласно всички изисквания на Европейския Съюз и по-конкретно съгласно разпоредбите, залегнали в глава II на Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 и ще съдържат всички задължителни елементи, посочени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. |
2 000.00
|
1 896.00
|