Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Environment Protection and Climate Change

Planning region: All

Description

"Integrated urban transport in the town of Kazanlak - Stage 2" project aims at creating an appropriate environment for sustainable development and urban mobility by building / upgrading non-depreciated transport infrastructure, in support of the implementation of low-carbon strategies for urban development and for upgrading the measures provided for the Integrated "Integrated urban transport in the town of Kazanlak-Stage 1" by improving the services and transport infrastructure of the city of Kazanlak.The project envisages 3 main components as the most favorable and synergistic effect of its implementation, as follows: rehabilitation and creation of an alternative mode of transport on the main boulevard in the city (Nikola Petkov Blvd.) introduction of an integrated ticketing system; upgrading of an urban transport information management system.Through measures and investments in the transport infrastructure, the project contributes to the approval of the environment, improving the quality of life in the city of Kazanlak, by creating conditions for increasing the attractiveness of public and bicycle transport as well as pedestrian access in the city of Kazanlak.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление на проекта: За изпълнение на дейността ще се сформира Екип за управление на проекта / ЕУП/ от 5 души, служители на бенефициента, определени със заповед на Кмета на Община Казанлък, със следните функции - Ръководител, Административен координатор, Инвеститорски контрол, Юрист и Счетоводител на проекта. В заповедта се упоменават всички задължения и отговорности за всеки член на екипа, съгласно неговата квалификация и компетентности и съобразно заложените изисквания за придобит опит и степен на образование. Основните задължения на ЕУП са да изготвя, събира и съхранява цялата документация по проекта като следи за изпълнение на заложените дейности при спазване на бюджета на проекта, графика на дейностите, както и управление на проекта, с цел постигане на поставените цели. ЕУП провежда всички процедури за избор на изпълнители по дейностите на проекта, подготвя и следи изпълнението на сключените договори като координира работата на изпълнителите. За осъществяване на вътрешен мониторинг и контрол, ЕУП ще следи напредъка на проекта по дейности, бюджет и времеви график. Дейността ще се изпълнява за целия период на проекта като за изпълнената работа ще бъдат извършени разходи за възнаграждение и осигурителни вноски на членовете на ЕУП. 16 282.30 16 279.78
Провеждане на процедури по реда на ЗОП: След влизането в сила на договора за предоставяне на БФП и определяне на членовете на ЕУП, Екипът изготвя и изпраща информация на УО на ОПРР за Графика за провеждане на процедурите за определяне на изпълнител, включващ индикативните дати за провеждането им. Екипът за управление на проекта ще организира и провежда процедури за избор на изпълнители по реда на Закона за обществените поръчки за следните дейности: - Възлагане на инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор за изграждане на велоалея, рехабилитация на пътно платно и подмяна на тротоари по бул. „Никола Петков“, в участъка от бул. „Ал. Батенберг“ до ул. „Козлодуй““; - Извършване на оценка на съответствието на инвестиционен проект; - Извършване на геодезическо заснемане; - Осъществяване на строителен надзор; - Надграждане на информационната система изградена в Етап 1; - Въвеждане на интегрирана система за електронно таксуване; - Осъществяване на независим одит на проекта; - Изпълнение на дейности по визуализация и публичност; С избраните изпълнители се сключва договор.Дейността е необходима за обезпечаване на навременното и качествено изпълнение на заложените дейности, при спазване за европейското и българското законодателство в областта на провеждането на обществени поръчки. 0.00 0.00
Инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор за изграждане на велоалея, рехабилитация на пътно платно и подмяна на тротоари по бул. „Никола Петков“, в участъка от бул. „Ал. Батенберг“ до ул. „Козлодуй“ и въвеждане на обекта в експлоатация: Дейността включва процеса на проектиране, рехабилитация и авторския надзор за изграждане на велоалея, рехабилитация на пътно платно и подмяна на тротоари по бул. „Никола Петков“, в участъка от бул. „Ал. Батенберг“ до ул. „Козлодуй“ като за изпълнението ще бъде избран външен изпълнител, чрез провеждане на процедура за избор на изпълнител по реда на ЗОП. След сключване на договор, изпълнителят ще пристъпи към изготвяне на инвестиционен проект. Ще бъдат рехабилитирани общо 972 м улична настилка и прилежащите тротоарни площи по бул. „Никола Петков“, в участъка от бул. „Ал. Батенберг“ до ул. "Козлодуй" като обектът се състои от две самостоятелни платна - източно и западно, разделени от река "Старата река". По източното платно ще бъде изградена велоалея (в участъка от бул. „Ал. Батенберг“ до ул. "Козлодуй") и ще се извърши рехабилитация на улична настилка и прилежащи тротоарни площи (в участъка от ж.п. прелез до ул "Козлодуй"). По западното платно ще се извърши рехабилитация на улична настилка и прилежащи тротоарни площи в участъка от бул. „Ал. Батенберг“ до ул. "Козлодуй". Преди стартиране на СМР, ще се проведат процедури по съгласуване и одобрение на инвестиционния проект. Външен изпълнител, избран по реда на ЗОП, ще извърши оценка на съответствието на инвестиционния проект. Дейността предвижда и заплащане на такси за съгласуване на инвестиционния проект от експлоатационните дружества и др., съгласно изискванията. Строително-ремонтните дейности включват и специални обозначения на автобусните спирки, както и СМР, при спазване на изискванията за достъпност за лица с увреждания и хора в неравностойно положение, направа на маркировка, доставка и монтаж на пътни знаци, които ще осигурят безопасността на движението по този пътен участък. По време на строително-монтажните дейности, ще се осъществява авторки надзор, който ще следи изпълнението, съгласно техническите характеристики заложени в инвестиционния проект. След изпълнението на СМР ще се извърши Геодезическо заснемане за издаване на удостоверение от службата по ГКК и въвеждане в експлоатация на велоалеята и рехабилитирания участък от бул "Никола Петков", с прилежащото му тротоарно пространство. За извършване на Геодезическо заснемане ще бъде избран външен изпълнител, който ще извърши заснемането и изготви необходимата документация за обекта. При изпълнение на дейността ще се следи за спазване на действащите нормативни актове, относими към вида и предназначението на обекта. Дейността предвижда да бъде внесена документация и да се заплатят съответните, видове такси и разходи, свързани с нормативните изисквания за обекта, при въвеждане на обекта в експлоатация (към РДНСК, СГКК и др.). 466 890.10 555 688.26
Надграждане на информационната система изградена в Етап 1 : За изпълнението на дейността ще бъде избран външен изпълнител чрез провеждане на процедура за избор на изпълнител по реда на ЗОП. За да се постигне интегриран и синергичен ефект с мерките, включени в Етап 1 за изграждане на интегриран градски транспорт в град Казанлък, ще бъдат монтирани 20 броя електронни информационни табла на действащи спирки, които да показват на чакащите пътници кога ще дойде следващият автобус, благодарение на създадената Информационна система за управление на градския транспорт. За надграждане на информационната система, изпълнителят ще осигури за превозните средства от Етап 1, съответно модули за управление с интерфейс за автобусните шофьори (с функционални възможности за използване в билетната система), интеграция на фабрично инсталирани външни електронни табла към информационната система за управление на градския транспорт, вътрешни електронни информационни табла, интеграция на фабрично инсталирана високоговоряща система за информационно обслужване на пътниците в салона към информационната система за управление на градския транспорт. 81 700.00 100 604.70
Въвеждане на интегрирана система за електронно таксуване: За изпълнението на дейността ще бъде избран външен изпълнител чрез провеждане на процедура за избор на изпълнител по реда на ЗОП. Ще се изгради електронен тип таксуване, както и билетен и контролен център с три работни станции и видеостена за мониторинг, осигуряващи възможност за продажба на превозни документи и наблюдение и контрол на системата за таксуване; център за данни, осигуряващ физическа инфраструктура за разгръщане и функциониране на системата за електронно таксуване, включено оборудване за превозните средства, включващо валидатори, бордови компютри, фискални принтери и съответния приложен софтуер, както и специализирано оборудване за контрол на пътниците и съответния приложен софтуер. Безконтактни електронни карти за потребителите на електронната система за таксуване и централен и приложен софтуер за таксуване и мониторинг. Интернет портал за информационно обслужване и продажби и поставяне на специални устройства за зареждане на карти и съответния приложен софтуер. Активите ще бъдат отдадени под наем на общинско търговско дружество, което ще изпълнява дейността на вътрешен превозвач, поради което разходът за ДДС е възстановим за общината и недопустим за финансиране по настоящата процедура, но е допустим за от НАП. Част от разходите за активите ще бъдат финансирани със собствени средства на бенефициента. 772 285.00 938 723.86
Строителен надзор: За изпълнението на дейността ще бъде избран външен изпълнител чрез провеждане на процедура за избор на изпълнител по реда на ЗОП. В рамките на дейностите по строителен надзор ще бъдат извършени услуги, свързани с осъществяване на надзор върху изпълнението на строително-монтажните работи по рехабилитацията на участък от бул. "Никола Петков" и изграждане на велоалея, предмет на проектното предложение. Ще бъде осъществяван контрол върху документирането на всички обстоятелства, свързани със СМР, като предаването и приемането на строителната площадка, строителните и монтажните работи, подлежащи на закриване, междинните и заключителните актове за приемане и предаване на СМР, и др., контрол за годността на обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение, координация на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация. След приключване на СМР, строителният надзор ще изготви окончателен доклад. Правилното прилагане и упражняване на строителен надзор ще доведе до законосъобразното, качествено и навременно изпълнение на заложените в проекта СМР и постигането на очакваните резултати. 1 500.00 1 656.00
Одит: Ще бъде извършен независим одит по проекта от външен изпълнител, избран по реда на ЗОП. Изпълнителят осъществява окончателен одит по проекта и изготвя Окончателен доклад за фактически констатации, при подготовката на окончателното искане за плащане по проекта. Екипът за управление ще предостави на одитора пълен достъп до необходимата информация. При осъществяване на одитната дейност, избраният изпълнител ще се ръководи от сключения Договор за безвъзмездна финансова помощ, действащото законодателство. 2 500.00 2 940.00
Изпълнение на дейности по визуализация и публичност: Изпълнението на дейности по информация и комуникация ще се осъществява от външен изпълнител, избран по реда на ЗОП за осигуряване на необходимите материали, съгласно изискванията за осъществяване на публичност и визуализация. Екипът за управление на проекта ще контролира и координира изпълнението на сключения с изпълнителя договор, както и ще организира провеждането на официалните събития, информационни материали и др. В рамките на настоящия проект са планирани следните дейности за информация и комуникация: Екипът за управление не осигури публикуване на минимум следните прессъобщения: - след подписване на ДБФП, на Интернет страницата на Община Казанлък ще бъде публикувана информация, съдържаща кратко описание на проекта, включително неговите цели и очаквани резултати, както и информация за финансовия принос на Европейския съюз; - прессъобщения за провеждането на пресконференции, както и церемонии по първа копка и откриване на обекта; - прессъобщение за постигнатите резултати по проекти информация за приключване на проекта, след приключване на изпълнението му; - Ще бъдат проведени начална и заключителна пресконференция (след сключване на ДБФП и след приключване на основните дейности по проекта), на които ще бъдат представени целите на проекта, планираните/изпълнените дейности и постигнатите резултати; - Ще се проведат две церемонии - по "първа копка" и по откриване на обект. Церемония по "първа копка" ще се проведе след сключване на договор с изпълнителя на СМР, а тази по откриване, след изпълнение на дейностите по СМР; Външен изпълнител ще осигури необходимите материали за публичност по проекта, както следва: - Информационна табела 120х80 см- 1 бр. - Постоянна обяснителна табела с с размер 70х50 см - 1 бр. - Банер, едностранен, цветен 4+0, винилов, без стойка с размер– 80 х 200 см - 1 брой - Изработка на стикери за поставянето им на информационните табла и билетните съоръжения - 50 бр. самозалепващи цветни, устойчиви на неблагоприятни атмосферни влияния стикери с размер 10/5 см; - Дизайн, изработка и поставяне на винил, пълноцветен печат 4+4, двустранен, за съществуващ билборд, в близост до строителната площадка с размер 4х3 м. - 1 брой. Екипът по проекта ще следи перманентно за цялостното спазване и изпълнение на мерките за публичност, при спазване изискванията на Регламент (ЕК) 1303/2013, Приложение ІІ от Регламент за изпълнение (ЕС) 821/2014 на Комисията и Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. 1 000.00 883.20

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).