Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 106 TREES
Български

Programme: Environment Protection and Climate Change

Planning region: All

Description

The commitment of the municipalities in relation to the owned property is related to ensuring its effective management, maintenance and improvement in accordance with the functions and purpose of the buildings. In particular, the buildings owned by Municipality of Burgas for the provision of administrative services are the most visited type of public buildings. Satisfying the needs of the population for services, engages public administrations in the maintenance and planning of the building stock, in accordance with the current and future needs in the provision of public services. The current project proposal for the energy renovation of the public building fund for administrative services, owned by the Municipality of Burgas, aims improving the energy characteristics of existing municipal buildings, designed and built to meet public needs, which during the years of operation, according to the current commitment of the municipal services have fulfilled a different purpose,  need  modernization and are suitable for the implementation of energy-efficient measures: accompanying activities will be carried out on structural strengthening of the buildings, for which the need has been proven, the accessibility of the environment will be adjusted to the extent that it meets the current regulatory conditions, the overall vision and microclimate in the reception/working spaces will be improved. As a final effect of the implementation of the measures, in the long-term, the realization of significant savings in maintenance and operation costs is expected: mainly as a result of energy savings for the type of buildings, which will free up a financial resource to be directed for meeting other public needs. The measures for the sustainable energy renovation of the public building fund for administrative services are an opportunity for the local administration to effectively participate in the implementation of national and European policies in the field of energy and climate.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Обследвания, осигуряване на разрешителен режим за изпълнение на мерките, строителен надзор и въвеждане в експлоатация: В рамките на дейността е предвидено осигуряване на всички консултантски услуги и съгласувателни процедури, осигуряващи законосъобразното протичане на процесите и въвеждане в експлоатация на строежите. В рамките на конкретната дейност са включени под-дейности: Независима експертна оценка, след приключване на СМР: Изготвянето на независима експертна оценка от сертифициран енергиен одитор след приключване на дейностите по изпълнение на СМР е предварително обявена задължителна дейност по настоящата процедура, пряко обвързана с крайната цел на проектното предложение и средство за потвърждаване на постигнатите спестявания и предварително заложени индикатори. Независимата експертна оценка ще бъде изготвена от сертифициран енергиен одитор за всяка едно от сградите, включени в настоящето ПИИ, различен от Консултантът, изготвил доклада от обследванията за енергийна ефективност и сертифициране за ЕЕ, след приключване на дейностите по СМР и предаване обектите на Възложителя. Консултантска услуга: Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието и надзор по време на строителството: За законосъобразното стартиране, изпълнение и завършване на СМР, по внедряване на енергоефективни мерки, в съответствие със ЗУТ и подзаконовите нормативни актове е предвидено осигуряването на строителен надзор, който да гарантира навременно и качествено изпълнение на СМР. Консултантът по строителен надзор на отделните обекти изпълнява функции съгласно чл. 168 от ЗУТ и гарантира, че строителните дейности ще бъдат изпълнени законосъобразно и в съответствие с инвестиционния проект при спазване на стандартите, описани в техническите изисквания за проектиране и строителство. Строителният надзор ще следи за правилното и пълно съставяне на всички актове и протоколи по време на строителството. Ангажимент на Консултанта ще бъде съставяне на окончателен доклад за въвеждане на строежите в експлоатация и изготвяне на технически паспорт на строежа съгласно Наредба № 5 / 28.12.2006 г., а при необходимост ще оказва съдействие във връзка с въвеждане на обекта в експлоатация. Преди стартиране на СМР на административна сграда с идентификатор 07079.610.192.10 по КККР на гр. Бургас Консултантът ще има ангажимента да изготви и предаде Комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите съгл. чл. 142, ал. 6, т. 2 от ЗУТ Съгласуване и въвеждане на обектите в експлоатация: След подготовката на инвестиционния проект ще бъдат извършени всички необходими съгласувателни процедури с експлоатационните дружества и отговорните институции, така че да бъде осигурено законосъобразното стартиране на строителството и да се гарантира безпрепятственото въвеждане на отделните обекти в експлоатация. 144 000.00 0.00
Изпълнение на инженеринг за прилагане на мерки за ЕЕ, вкл. съпътстващи СМР, необходими за изпълнение на мерките, за оползотворяване на енергия от възобновяеми източници и за изпълнение на неотложните мерки, разписани в техническия паспорт на всяка от сградите в обхвата на проектното предложение.: За сградите, в обхвата на настоящето ПИИ е предвидено проектиране, строителство и изпълнение на авторски надзор както следва: За ЦАУ „Възраждане“ административно-деловодна сграда с идентификатор 07079.651.323.1 по КККР на гр. Бургас, с местонахождение: гр. Бургас, ж.к. Меден Рудник до бл. 426 : подмяна на дограми и внедряване на ВЕИ, с мощност до 28,08 kWp, едновременно с това за сградата ще се предвидят неотложните мерки, предписани в техническия паспорт. Очакванията са при прилагане на ЕСМ върху площ от 1169 кв. м да бъдат постигнати спестявания на 91 403.86 kWh първична невъзобновяема енегрия и 19.32т/г СО2 и клас на енергопотреблние А. За административна сграда на Община Бургас (бившата административна сграда на Нармаг), имот с идентификатор 07079.610.192.10 по КККР на гр. Бургас, с местонахождение: гр. Бургас, ул. Конт Андрованти №1-3 подмяна на дограми, климатици и осветителни тела, топлоизолиране на стени, под и покрив, като едновременно с това за сградата ще се предвидят неотложните мерки, предписани в техническия паспорт. Очакванията са при прилагане на ЕСМ върху площ от 1 550 кв. м да бъдат постигнати спестявания на 114 210,62 kWh първична невъзобновяема енегрия и 24,61 т/г СО2 и клас на енергопотреблние Б. За Кметство Маринка административно-деловодна сграда с идентификатор 47202.501.204.1 по КККР на гр. Бургас, с местонахождение: с. Маринка, общ. Бургас, ул. М. Герджиков № 33: подмяна на дограми, климатици и осветителни тела, топлоизолиране на под, стени и покрив, като едновременно с това за сградата ще се предвидят неотложните мерки, предписани в техническия паспорт. Очакванията са при прилагане на ЕСМ върху площ от 451 кв. м да бъдат постигнати спестявания на 64 185,02 kWh първична невъзобновяема енегрия и 13.56 т/г СО2 и клас на енергопотреблние А. За Кметство Твърдица административно-деловодна сграда с идентификатор 72151.501.202.1 по КККР на общ. Бургас, с местонахождение: с. Твърдица, в общ. Бургас, ул. Първа: подмяна на дограми, климатици и осветителни тела, топлоизолиране на стени и покрив, като едновременно с това за сградата ще се предвидят неотложните мерки, предписани в техническия паспорт. Очакванията са при прилагане на ЕСМ върху площ от 217 кв. м да бъдат постигнати спестявания на 23 964,78 kWh първична невъзобновяема енегрия и 5.06 т/г СО2 и клас на енергопотреблние А.. За Кметство Димчево административно-деловодна сграда с идентификатор 21141.501.65.1 по КККР на общ. Бургас, с местонахождение: с. Димчево, в общ. Бургас: подмяна на дограми, климатици и осветителни тела, топлоизолиране на стени и покрив, като едновременно с това за сградата ще се предвидят неотложните мерки, предписани в техническия паспорт. Очакванията са при прилагане на ЕСМ върху площ от 265 кв. м да бъдат постигнати спестявания на 41 058.74 kWh първична невъзобновяема енегрия и 8.68 т/г СО2 и клас на енергопотреблние А. За Кметство Горно Езерово административно-деловодна сграда с идентификатор 07079.829.454.2 по КККР на гр. Бургас, с местонахождение: кв. Горно Езерово, гр. Бургас, ул. Дружба №39: подмяна на дограми, климатици и осветителни тела, топлоизолиране на стени, под и покрив, като едновременно с това за сградата ще се предвидят неотложните мерки, предписани в техническия паспорт. Очакванията са при прилагане на ЕСМ върху площ от 164кв. м да бъдат постигнати спестявания на 40 915.99 kWh първична невъзобновяема енегрия и 8.65 т/г СО2 и клас на енергопотреблние А. За Кметство Черно море административно-деловодна сграда с идентификатор 07079.712.1786.1 по КККР на гр. Бургас, с местонахождение: кв. Черно Море, гр. Бургас: подмяна на дограми, климатици и осветителни тела, топлоизолиране на стени, под и покрив, като едновременно с това за сградата ще се предвидят неотложните мерки, предписани в техническия паспорт. Очакванията са при прилагане на ЕСМ върху площ от 151.8 кв. м да бъдат постигнати спестявания на 26 500,63 kWh първична невъзобновяема енегрия и 5,6 т/г СО2 и клас на енергопотреблние А. 1 359 604.08 0.00
Организация и управление на проекта, информация и комуникация : Дейностите по организация и управление на проекта включват: 1. Сформиране на екип за управление на проекта със заповед на кмета, в състава на който се включват: (1) Ръководител проект; (2) Координатор; (3) Финансов експерт; (4) Инвеститорски контрол; 2. Подготовка на трудови договори/заповеди за възлагане на допълнителни задължения с членовете на екипа с ясно и точно разпределени функции и отговорности на съответния експерт, свързани с управление и изпълнение на проектните дейности; 3. Установяване на система на координация между отделните членове на екипа; 4. Организиране и провеждане на периодични срещи на екипа на проекта за осъществяване на ефективна комуникация между членовете, координация на проектните дейности и навременно разрешаване навъзникнали в процеса на изпълнение проблеми; 5. Мониторинг и отчетност по проекта, включваща финансова и техническа отчетност в съответствие с Указания за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по Национален план за възстановяване и устойчивост (НПВУ). Дейностите, свързани с изпълнение на мерките за информация и публичност по проекта ще бъдат ангажимент на всички членове на екипа за управление на проекта, както и на външни за организацията изпълнители по отношение изработването на предвидените рекламни материали за публичност. Организирането и провеждане на събитията ще се възложи на външни изпълнители. С цел осигуряване на публичност по време на изпълнение на проектните дейности, както и след приключването на проекта, при всички мерки за информация и комуникация ще се използват следните добри практики и методи: 1. Визуализация на приноса на ЕС, чрез: поставяне на емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, упоменаване на финансирането от ЕС и НПВУ за реализиране на проекта, в пълно съответствие с графичните изисквания и правилата за визуализация и идентичност на ЕС и НПВУ; 2. Информация за проекта ще бъде публикувана на страницата на община Бургас; 3. Регулярно ще се подготвят и разпространяват прессъобщения, отразяващи изпълнението на проектните дейности. Информацията ще бъде изпращана и публикувана в местни, регионални и национални печатни и електронни медии; 19 271.28 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).