Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Environment Protection and Climate Change

Planning region: All

Description

The level of administrative capacity and material and technical resources are determining factors for the quality of projects and the provision of high levels of absorption of financial resources from the EU structural instruments. The present project is aimed at supporting the Assignor and aims to improve the management of the activities carried out by NRIC and to ensure the transparency of the activities related to the preparation, implementation and operation of the railway infrastructure projects built with funds from the European Funds. The organization of the main processes of working with documents will support the high requirements for the reliable use and management of information.
In this connection there are separate rooms for which it is necessary to supply basic and additional equipment.
Direct Assistance to the Technical Capacity of the Employer can be achieved by optimizing the registration, indexing and storage of the archive and its introduction in electronic format. This can be achieved through the following activities:
- Supply, deployment, training and maintenance of electronic archive software and physical archive management software;
- Supply, installation and commissioning of basic equipment;
- Design, supply, installation and commissioning of additional equipment.
Start date of the project - 01.12.2016.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подготовка на проектa: Дейността включва: Поддейност 1.1: Изготвяне на Анализ и Техническа спецификация за проект „Техническа помощ за обезпечаване на разходите свързани с управлението, индексирането, съхранението и внедряването на електронен архив на документите по проектите, финансирани от Европейските фондове”. Изпълнението на поддейността включва: 1. Анализ за съвместимост на налични помещения (ЦУ на ДП НКЖИ и Централна гара София, административен адрес: бул. „Княгиня Мария Луиза“ №110 и бул. „Княгиня Мария Луиза“ №102), които могат да бъдат оборудвани за архивохранилища, отговарящи на „Наредба за реда за организирането, обработването, експертизата, съхраняването и използването на документите в учрежденските архиви на държавните и общинските институции“, приета с ПМС № 41/18.02.2009 г. 1.1 Заснемане размерите на съществуващи помещения на ДП НКЖИ и изготвяне на проекти за оборудването им с подходяща стелажна система, с цел максимално използване на съществуващия обем. 1.2 Анализ и експертно становище за товароносимост на конструкциите на помещенията. 1.3 Проектиране за доставка на допълнително оборудване, съгласно „Наредба за организиране, обработване, експертиза, съхраняване и използване на документите в учрежденските архиви на държавните и общинските институции“, приета с ПМС № 41/18.02.2009 г. 2. Изготвяне на предписания за избор, закупуване и внедряване на софтуер за индексация, съхранение и управление на физически архив 2.1 Създаване (проектиране) на цялостно системно решение и доставка на необходимия софтуер заедно с описание на алгоритъма по внедряването му с цел управление на физически архив със следните минимални възможности за стандартизация на подредбата на съществуващи документи: - архивни единици - местоположение - срок на съхранение на документите 3. Изготвяне на предписания за избор, закупуване и внедряване на софтуер за електронен архив. 4. Изготвяне на индикативен бюджет и Технически спецификации за оборудване на архивохранилищата и необходимия софтуер на база на извършения анализ. 4.1 Изчисляване на разходите за доставка и за поддръжка на софтуер. 4.2 Описание на цялостното решение - включително Технически спецификации на устройствата, софтуера и външните услуги. 4.3 Изчисляване на разходите за доставка и сервиз на оборудване на архивохранилищата. 5. Разработване на технология за работа в архивохранилището при предвиждане за оборудване на едно работно място. 6. Изготвяне на доклад с препоръки за избор на оптимално решение – на база извършеното обследване. Поддейност 1.2: Изготвяне, съгласуване и одобрение на формуляр за кандидатстване Изпълнението на поддейността включва: - Изготвяне на формуляр за кандидатстване от ДП НКЖИ; - Съгласуване на формуляр за кандитстване с ДАЕУ; - Одобрение на формуляр за кандидатстване от УО на ОПТТИ. Поддейност 1.3: Изготвяне на техническа спецификация и съгласуване с ДАЕУ Изпълнението на поддейността включва: - Изготвяне на техническа спецификация от ДП НКЖИ съгласно образец към Приложение 1 на Наредбата за разработване на техническо задание; - Съгласуване на техническа спецификация с ДАЕУ. Поддейност 1.4: Подготовка и провеждане на процедура за избор на външни изпълнители Изпълнението на поддейността включва: Подготовка на Тръжна документация и провеждане на процедура за обществена поръчка за Избор на изпълнител за "Техническа помощ за обезпечаване на разходите свързани с управлението, индексирането, съхранението и внедряването на електронен архив на документите по проектите, финансирани от Европейските фондове" по следните обособени позиции: - Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на основно оборудване - Проектиране, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на обзавеждане и допълнително оборудване - Доставка, внедряване, обучение и поддръжка на софтуер за електронен архив и софтуер за управление на физически архив - Публичност 14 400.00 17 280.00
Проектиране, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на основно оборудване, обзавеждане и допълнително оборудване : Изпълнението на дейността включва: 1. Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на основно оборудване: - подвижни двустранни стелажни системи; - статични едностранни стелажни системи; - статични двустранни стелажни системи. 2. Проектиране, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на обзавеждане и допълнително оборудване: - Колонен конвенционален климатизатор ; - Влагоуловител; - Станция за отчитане на температура и влажност с възможност за дистанционно отчитане ; - Предавател за метеорологична станция с дисплей; - Пожароизвестителна система; - Противопожарно оборудване; - Пожароустойчиви входни врати; - Сигнално охранителна система за сигурност; - Система за контрол на достъпа; - Система за видео наблюдение; - Система за почиставане на архивни единици; - Система за поверително унищожаване на документи; - Хардуерна система за електронен архив, включваща оборудване за Основен център в гр. София и Отдалечен резервен център в гр. Варна; - Техническо и офис оборудване на работно място, за работа на един архивист (работно бюро, контейнер, работен стол, стол посетителски, помощен шкаф, маса, настолен компютър, монитор, лазерен принтер, документен скенер, ръчен лазерен баркод скенер, копирна машина); - Друго оборудване предназначено за архивохранилище (количка, стълба и работна степенка). 552 450.00 0.00
Доставка, внедряване, обучение и поддръжка на софтуер за електронен архив и софтуер за управление на физически архив: Изпълнението на дейността включва: 1. Доставка, внедряване, обучение и поддръжка на софтуер за електронен архив, осигуряващ: - Възможност за управление на категории документи чрез мета-данни, определени за всеки един документ, което подпомага тяхното търсене; - Управление на предварително одобрени работни процеси за определени документи; - Автоматично управление на версии и достъп до стари версии на документи; - Силни и ефективни средства за търсене – по име, ключови думи и пълноценно търсене в съдържанието на документа; - Достъп до документите през локалната мрежа на организацията чрез браузър; - Възможност за асоцииране на документи по определен критерий. 2. Доставка, внедряване, обучение и поддръжка на софтуер за управление на физически архив, поддържащ логическа структура за описание на физическата инфраструктура и осигуряващ модерна технология за идентификация на архивните компоненти. 108 000.00 0.00
Публичност: Изпълнението на дейността включва доставка на материали. 5 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).