Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Asylum, Migration and Integration Fund

Planning region: All

Description

The project is aimed at realizing the goals and priorities of the Technical University of Sofia based on established educational traditions, the needs of the labor market and European integration processes for the development of "knowledge based economy" confirmed necessary by engineers with high quality knowledge, skills, and competences. The strategic goal of the university is improving the quality of teaching and research, to strengthen it as a leading center for engineering education and research in the region and ensure its competitiveness on a European level. In this process the educational infrastructure, which needs a qualitative improvement, plays a central role. The project is a key initiative for the complex renovation and modernization of the general educational environment of the leading professional disciplines 5.3 "Communication and computer systems" and 5.13 "General Engineering" (conducting the educational process in Block 3 and Block 1) by:

1.	Introduction of high-tech training tools: computerized work spots with high-speed communication networks to access teaching materials and digital content, innovative multimedia devices and systems for presentation of technologies in real-time.

2.	Renovation and refurbishing of classrooms, complete interior renovation of 9 classrooms and two lecture halls in Block 3 and 4 lecture halls in Block 1.

3.	Ensuring high quality of the students space microclimate and reducing energy costs: implementation of energy saving measures in block 3 for achieving energy efficiency standards and conditioning the two largest lecture halls in block 3 and the 4 lecture halls in block 1* covering actual microclimate standards in buildings for education and science usage.

*The building envelope of  Block 1 was fully renovated on a previous project under OPRD 2007-2013 and with the herewith proposed further renovation of its 4 lecture it will achieve full renovation in accordance with the Guidelines for Applicants.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: За цялостната организация и управление на проекта ще се формира екип в състав: ръководител, технически експерт в областта на инвестиционните проекти в строителството, технически експерт в областта на системите за климатизиране на въздуха, финансов експерт и технически сътрудник. Надзорни функции по дейността на екипа са предвидени да се осъществяват от специална за целта комисия, включваща деканите/предстаители на факултетите от приоритетните направления и назначена от Ректора на ТУ-София, както и от Ректорския съвет на ТУ-София. Организацията и управлението на проекта включва следните основни направления: - Проучване, планиране и иницииране на конкретни действия. Създаване на организация и планиране на дейностите по финансиране и реализиране на проекта. Осигуряване на условия за ритмичност на процесите на строителство, доставка на оборудването, ремонт и обзавеждане, както и на финансовия процес. - Управление, координация и непрекъснат комплексен контрол (технически, финансов и административен) по време на целия проект, - Непрекъсната координация между действията на всички участници в инвестиционния проект и постигнатите резултати, - Координиране на дейностите с отдел „Финансово-счетоводен”, който ще осигури финансово-счетоводното обслужване на проекта, и Дирекция „Обществени поръчки”, съвместно с която ще се осъществят обществените поръчки по проекта, - Изготвяне на технически доклади, финансови отчети и всички съпътстващи ги и изисвани от УО документи, - Документиране и съхранение на архива в съответствие с Регламент 1303/2013 г. 36 960.00 33 388.63
Организиране и провеждане на процедури за избор на изпълнители : Тази дейност предвижда подготовка, организиране и провеждане на процедури в съответствие с изискванията на ЗОП за избор на изпълнители за: 1. Оценка за съответствие на инвестиционния проект 2. Изпълнение на СМР 3. Консултант по смисъла на ЗУТ (за строителен надзор) 4. Обзавеждане на учебни зали, 5. Доставка и инсталиране на оборудване, 6. Доставка на средства за публичност (билбордове,табели,банери). Процедурите са планирани за реализиране от първия до деветия месец след започване на проекта. 0.00 133 970.40
Изпълнение на строителните и монтажните работи: Тази дейност включва изпълнението на същинските строителни работи от избраните изпълнители в съответствие с клаузите на сключените договори за външно обновяване на блок 3, вътрешен ремонт на 9 учебни зали и 2 аули в блок 3 и 4 аули в блок 1, и изграждане на съвременни системи за климатизиране на въздуха в 2 аули на блок 3 и 4 аули на блок 1. Дейността е планирана да се осъществи за 13 месеца (от 10-я до 22-я месец). 2 006 863.34 2 295 909.31
Доставка на оборудване/обзавеждане: Предвижда се доставка и инсталиране на високотехнологично информационно и комуникационно оборудване за учебния процес, включващо: Интерактивни дъски, Телеконферентни роботи, Laser Cutter Engraver Laser, Arduino kit , Маси за презентации /Android/42‘‘ , Маса за Презентации /Windows . Autocad Support , 3D Printer space 225 x 150 x 150 mm, 3D Printer 145 x 225 x 150 mm, Изграждане на LAN Мрежа 100 работни места, Изграждане на LAN Мрежи за 30 работни места, Компютърни конфигурации. Подробната спецификация на оборудването е показана в приложение Б, а специфичните особености и функции на отделните компоненти на оборудването са пояснени в раздел 11 на формуляра. Обзавеждане на 9 учебни зали и 2 лекционни аули в блок 3 и четири лекционни аули в блок 1, включващо: подмяна на плотовете и седалките на студентските банки, столове, нови маси за по 2 и 4 работни места. 761 503.33 804 331.73
Подготовка за завършване на строителството и въвеждане на обектите в експлоатация: Реализиране на необходимите процедури за подписване на акт Образец 15 и контрол върху строителната документация за подготовка за Държавна приемателна комисия. 2 500.00 2 500.00
Разпространение на резултатите и публичност: Дейностите по визуализация и публичност са важна част от настоящия проект. За ефективния старт на проекта ще се организира официална церемония "Първа копка". Ще се изработят и монтират два билборда – по един за всяка сграда, всеки с размер 4х3 м, които съгласно правилата за информация и комуникация ще бъдат монтирани преди официалната церемония "Първа копка". Със стартирането на проекта ще се изготви рубрика на сайта на Техническия университет (www.tu-sofia.bg) за информация по проекта. Там ще бъде публикувана периодично информация за напредъка и резултатите по проекта. На специална пресконференция, организирана от ТУ-София ще се анонсира стартирането на проекта пред журналисти от традиционните и електронните медии в София. Два банера ще бъдат изложени на фасадите на блоковете по време на строителните работи. Резултатите от проекта ще се представят на две конференции – през септември 2017 и септември 2018 г., когато се провеждат традиционните Дни на науката в гр. Созопол. Конференциите са посветени на проблемите на енергийната ефективност и използването на възобновяемите енергийни източници. Ръководителят на проекта ще представи междинни резултати от развитието на проекта в края на първата година в интервю по Националната телевизия. Ще се използват форумите на вестник „Строителство и градът” за публикация относно постигнатите резултати по проекта в областта на енергийната ефективност, оползотворяването на енергия от възобновяеми източници и намаляване на емисиите СО2, както и в списание "Инженеринг ревю" за популяризиране на резултатите от модернизираната образователна инфраструктура за съвременно инженерно обучение. След приключване на проекта на входа на всяка сграда ще се поставят обяснителни табели. Всички дейности ще бъдат изпълнени по правилата за информация и комуникация на ОПРР 2014-2020. 6 000.00 7 200.00
Вътрешен мониторинг и контрол: Предвижда се осъществяване на постоянен качествен контрол (супервизия), който обхваща: - контрол за съответствие на изпълняваните работи с одобрената проектна документация; - контрол за съответствие на влаганите продукти и материали предвидените в одобрената проектна документация; - осигуряване на необходимата документация, проследяваща изпълнението на строителството, доставките и обзавеждането, доказващи съответствие с одобрената проектна документация; - постоянен количествен контрол на извършваните работи, а едновременно с него и на контрол върху плащанията към изпълнителите, - ревизиране на архива на проекта. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).